УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

УКРАИНА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Зі змінами та доповненнями, внесеними згідно з

розпорядженнями Харківського міського голови

від 24.02.2016 р. № 22

від 10.05.2016 р. № 69

від 06.07.2016 р. № 93

від 30.09.2016 р. № 127

від 30.12.2016 р. № 169

від 23.02.2017 р. № 21

від 17.03.2017 р. № 33

від 28.04.2017 р. № 55



Від 20.11.2015 № 136

Про затвердження структури Апарату міської ради та виконавчого комітету

На підставі рішення 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.11.2015 № 06/15 «Про затвердження структури виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання», керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити структуру Апарату міської ради та виконавчого комітету з 20.11.2015:

1.1. Служба помічників Харківської міської ради:

1.1.1. Відділ виконання доручень міського голови;

1.1.2. Відділ виконання доручень заступників міського голови;

1.1.3. Відділ протокольних заходів міського голови.

1.2. Служба персоналу Харківської міської ради:

1.2.1. Відділ кадрової роботи:

1.2.1.1. Сектор по роботі з персоналом;

1.2.1.2. Сектор документального оформлення проходження служби.

1.2.2. Відділ підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби:

1.2.2.1. Сектор забезпечення роботи служби.

1.2.3. Відділ запобігання та виявлення корупції.

1.3. Служба бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради:

1.3.1. Відділ обліку та розрахунків:

1.3.1.1. Сектор матеріальних цінностей та інших операцій.

1.3.2. Відділ планово-економічної роботи.

(пункт 1.3. в редакції розпорядження Харківського

міського голови від 24.02.2016 р. № 22)

1.4. Департамент контролю Харківської міської ради:

1.4.1. Контрольна інспекція:

1.4.1.1. Сектор контролю виконання доручень;

1.4.1.2. Сектор технічного нагляду.

1.4.2. Відділ реклами:

1.4.2.1. Сектор діловодства та контролю за виконанням документів;

1.4.2.2. Сектор контролю за розміщенням зовнішньої реклами.

1.4.3. Відділ контролю у сфері житлово-комунального, транспортного та шляхового господарства.

1.4.4. Відділ з контролю за благоустроєм міста.

1.4.5. Контрольно-аналітичний відділ.

(пункт 1.4 доповнено підпунктом 1.4.5 згідно з розпорядженням

Харківського міського голови  від 30.12.2016 р. № 169)

1.5. Архівний відділ Харківської міської ради.

1.6. Департамент інформаційно-комп'ютерного забезпечення Харківської міської ради:

1.6.1. Відділ технічного супроводження:

1.6.1.1. Сектор супроводження програмного забезпечення;

1.6.1.2. Сектор інформаційного контролю та технічного супроводження.

(підпункт 1.6.1. пункту 1.6 в редакції розпорядження

Харківського міського голови від 28.04.2017 р. № 55)

1.6.2. Відділ розвитку та взаємодії зі структурними підрозділами міської ради:

1.6.2.1. Сектор розвитку та узгодження;

1.6.2.2. Сектор взаємодії зі структурними підрозділами міської ради.

1.6.3. Відділ технічного захисту інформації.

(підпункт 1.6 доповнено підпунктом 1.6.3 згідно з розпорядженням

Харківського міського голови від 17.03.2017 р. № 33)

1.7. Департамент організаційної роботи Харківської міської ради:

1.7.1. Відділ забезпечення діяльності міської ради:

1.7.1.1. Сектор забезпечення діяльності постійних комісій міської ради.

1.7.2. Відділ забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради:

1.7.2.1. Сектор контролю за виконанням розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету;

1.7.2.2. Сектор підготовки та проведення офіційних заходів за участю керівництва міської ради.

1.7.3. Відділ оформлення та видачі розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету:

1.7.3.1. Сектор оформлення та видачі розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради;

1.7.3.2. Сектор оформлення та видачі рішень міської ради;

1.7.3.3. Сектор редагування розпорядчих актів.

1.8. Департамент діловодства Харківської міської ради:

1.8.1. Відділ з питань звернень громадян.

1.8.2. Відділ з питань звернень юридичних осіб:

1.8.2.1. Сектор роботи з кореспонденцією міської ради.

1.8.3. Відділ з питань прийому громадян.

1.8.4. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації.

1.8.5. Відділ з питань надання безоплатної правової допомоги.

(підпункт 1.8.4 пункту 1.8 виключений, у зв'язку з чим

підпункти 1.8.5-1.8.6 вважати підпунктами 1.8.4-1.8.5 відповідно

згідно з розпорядженням Харківського міського голови

від 30.12.2016 р. № 169)

1.9. Юридичний департамент Харківської міської ради:

1.9.1. Відділ організації роботи та контролю виконання:

1.9.1.1. Сектор обліку розпорядчої та загальної документації;

1.9.1.2. Сектор обліку судової документації.

1.9.2. Відділ з питань земельних відносин:

1.9.2.1. Сектор правової роботи;

1.9.2.2. Сектор судової роботи.

1.9.3. Відділ з питань містобудування та архітектури:

1.9.3.1. Сектор судової роботи;

1.9.3.2. Сектор правової роботи.

1.9.4. Відділ з гуманітарних та соціальних питань.

1.9.5. Відділ представництва інтересів міської ради у правоохоронних та контролюючих органах:

1.9.5.1. Сектор представництва у кримінальному судочинстві;

1.9.5.2. Сектор представництва у адміністративному судочинстві.

1.9.6. Відділ правового забезпечення депутатської діяльності, представницьких функцій міської ради та діяльності адміністрацій районів.

1.9.7. Відділ з економічних, бюджетних та майнових питань:

1.9.7.1. Сектор судової роботи;

1.9.7.2. Сектор правової роботи.

1.9.8. Відділ з питань житлово-комунального господарства та транспорту і зв'язку:

1.9.8.1. Сектор судової роботи;

1.9.8.2. Сектор правової роботи.

1.9.9. Відділ забезпечення виконання судових рішень.

1.10. Департамент адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради:

1.10.1. Адміністративно-господарський відділ;

1.10.2. Відділ по забезпеченню діяльності міської ради:

1.10.2.1. Сектор забезпечення міських заходів;

1.10.3. Договірний відділ.

1.11. Департамент у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міської ради:

1.11.1. Відділ зв'язків із засобами масової інформації.

1.11.2. Відділ інформації.

1.11.3. Відділ аналізу та планування.

1.12. Відділ по роботі з об'єднаннями громадян Харківської міської ради:

1.12.1. Сектор по роботі з громадськими об'єднаннями та політичними партіями;

1.12.2. Сектор по роботі з релігійними організаціями;

1.12.3. Сектор по роботі з національно-культурними об'єднаннями.

1.13. Відділ спецроботи.

1.14. Департамент територіального контролю Харківської міської ради:

1.14.1. Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю:

1.14.1.1. Сектор інспекційної роботи;

1.14.1.2. Сектор дозвільних процедур.

1.14.2. Відділ самоврядного контролю за використанням земель;

1.14.3. Відділ аналітики та організаційної роботи;

1.14.3.1. Виключений

(підпункт 1.14.3.1 пункту 1.14 виключений згідно з розпорядженням

Харківського міського голови від 17.03.2017 р. № 33)

1.14.4. Відділ правового забезпечення:

1.14.4.1. Сектор правового забезпечення земельного контролю;

1.14.4.2. Сектор правового забезпечення архітекту'рио-булівельного контоолю.

(підпункт 1.14.4. пункту 1.14. в редакції  розпорядження

Харківського міського голови від 30.09.2016 р. № 127)

1.14.5. Відділ обстеження земельних ділянок.

(пункт 1.14. доповнено пудпунктом 1.14.5., згідно із розпорядженням

Харківського міського голови від 06.07.2016 р. № 93)

1.14.6. Відділ контролю за розміщенням малих архітектурних форм та тимчасових споруд.

(пункт 1.14. доповнено пудпунктом 1.14.6., згідно із розпорядженням

Харківського міського голови від 30.09.2016 р. № 127)

1.14.7. Організаційно-контрольний відділ

(підпункт 1.14 доповнено підпунктом 1.14.7 згідно з розпорядженням

Харківського міського голови від 17.03.2017 р. № 33)


1.15. Відділ з питань топономіки та охорони історико-культурного середовища Харківської міської ради.


(пункт 1 доповнено пудпунктом 1.15, згідно з розпорядженням

Харківського міського голови від 23.02.2017 р. № 21)

2. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 30.12.2013 № 153 «Про затвердження структури Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету» (зі змінами та доповненнями).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Чечетову-Терашвілі Т.М.


Міський голова Г.А. Кернес