Про затвердження тарифу на послуги по наданню рекламного місця у салоні вагона типу "підвісний поручень"

Наказ Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 17 серпня 2004 року N 314

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
6 жовтня 2004 р. за N 92/788

З метою подальшого вдосконалення рекламної діяльності на ДП "Харківський метрополітен" та згідно з Законом України "Про рекламу" від 11.07.2003 р. N 1121-IV, рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802 "Про порядок розміщення реклами та соціальної інформації на транспорті у м. Харкові" та Статутом державного підприємства "Харківський метрополітен" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Базовий тариф на послуги по наданню рекламного місця у салоні вагона типу "підвісний поручень" (додається).

2. Затвердити Розмір та площу рекламомісця типу "підвісний поручень" у салоні вагона (додається).

3. Баранову Ю. С. - начальнику юридичного відділу забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Харківського обласного управління юстиції.

4. Даний наказ набирає чинності через 10 днів з моменту його реєстрації в Харківському обласному управлінні юстиції.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на головного інженера - першого заступника начальника Харківського метрополітену - Хвороста Н. В.

 

Начальник метрополітену 

М. Д. Пилипчук 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 17 серпня 2004 р. N 314

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
6 жовтня 2004 р. за N 92/788 


БАЗОВИЙ ТАРИФ НА ПОСЛУГИ ПО НАДАННЮ РЕКЛАМНИХ МІСЦЬ У САЛОНІ ВАГОНА ТИПУ "ПІДВІСНИЙ ПОРУЧЕНЬ"

Назва рекламомісця 

Рекламна площа, м2 

Вартість рекламних послуг за місяць, грн. 

всього 

у т. ч. ПДВ (20 %) 

Рекламне місце у підвісному поручні 

0,0156 

1,93 

0,39 


Примітка. Вартість вищезазначеної послуги по наданню рекламного місця підвищується на 0,5 % - податок на рекламу.

 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова
16 серпня 2004 р. 


РОЗРАХУНОК
ПЛОЩІ ПО НАДАННЮ РЕКЛАМНОГО МІСЦЯ У ПІДВІСНОМУ ПОРУЧНІ У ВАГОНІ МЕТРОПОЛІТЕНУ

1. Місце під рекламну інформацію у підвісному поручні.

У підвісному поручні розташовується рекламна інформація, яка має розмір: 0,12 м х 0,13 м = 0,0156 кв. м.

Загальна площа рекламної інформації складає: 0,0156 кв. м.

 

Начальник відділу реклами
та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова
16 серпня 2004 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ ПО НАДАННЮ РЕКЛАМНОГО МІСЦЯ НА ПІДВІСНОМУ ПОРУЧНІ У ВАГОНАХ МЕТРОПОЛІТЕНУ

(Розрахунок розроблений згідно з рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802 (додаток N 2)).

1. Щомісячний базовий тариф для визначення плати за використання поверхні транспортного засобу становить 400 (чотириста) грн. без ПДВ на місяць, з урахуванням ПДВ - 20 % - 480,0 (чотириста вісімдесят) грн.

2. Загальна рекламна площа у салоні вагона метрополітену (згідно затвердженої схеми розташування рекламних місць у вагоні метрополітену) становить 10,66 кв. м.

3. Вартість послуг по наданню 1 кв. м рекламної інформації у салоні вагона метрополітену складає:

480,0 : 10,66 = 45,028 грн. = 45,03 грн.

4. Площа рекламної інформації на підвісних поручнях:

- на підвісному поручні - 0,0156 кв. м.

5. Для метрополітену застосовуємо коефіцієнти:

5.1. коефіцієнт комфортності - 2,0 - застосовується для всіх місць у салоні вагона, крім місць категорії "S" та "E";

5.2. коефіцієнт відновлення (реновації) рекламних місць - 1,1 - застосовується для всіх місць у салоні вагона;

5.3. коефіцієнт концентрації - 1,25 - застосовується для місць категорії "C" і "S" у салоні вагона.

6. Вартість послуги по наданню місць під рекламну інформацію складає:

- на підвісному поручні 45,03 грн. х 0,0156 кв. м х 2 х 1,1 х 1,25 = 1,93 грн. (крім того, податок на рекламу 0,5 % - 0,01 грн.).

 

Начальник відділу реклами
та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко