УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 14.08.2000 № 1569

Про внесення змін до положень виконав-
чих органів міської ради

З метою приведення структури головного управління економіки та кому-
нального майна у відповідність до рішення VII сесії Харківської міської ради
XXIII скликання від 12.03.99р. "Про діяльність виконавчих органів ради в 1998 році"
та підвищення ефективності роботи управління соціально-економічного розвит-
ку, планування та обліку, відповідно до п.2 рішення 1 сесії Харківської міської
ради XXIII скликання від 15.04.98 р. "Про затвердження структури виконавчих
органів Харківської міської ради XXIII скликання", керуючись ч. 8 ст. 59 Закону
України "Про місцеве самоврядування в Україні":

1. Внести до розділу 5 "Структура головного управління" Положення "Про
головне управління економіки та комунального майна Харківської міської ради",
затвердженого розпорядженням міського голови від 25.05.98 р. № 1110, наступні
зміни.

Викласти п. 5.1 в такій редакції:

"5.1. До головного управління входять:

— апарат головного управління;

— управління з питань підприємництва;

— управління інвестицій та зовнішньо-економічних зв'язків;

— управління споживчого ринку;

— відділ обліку і розподілу житлової площі.

При головному управлінні на правах юридичної особи функціонують:

— управління комунального майна та приватизації;

— управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку."

2. Внести до Положення про управління соціально-економічного розпи-
тку, планування та обліку, затвердженого розпорядженням міського голови
віл 23.06.98 р. № 1327 зміни і доповнення, виклавши його в новій редакції, що
надається.

3. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
-начальнику головного управління економіки та комунального майна
Назарову Є.О., начальнику управління соціально-економічного розвитку планування
та обліку Фатєєву М.І. забезпечити проведення необхідних організаційних заходів,
пов'язаних із зміною правового статусу управління соціально-економічного роз-
витку, планування та обліку.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого
заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Бабаєва В.М.

Міський голова
М.Д. Пилипчук

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням міського голови
Від 14.08.2000 № 1569

ПОЛОЖЕННЯ

про управління соціально-єкономічного

розвитку, планування та обліку

Харківської міської ради

І. Загальні положення

1.1. Управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку
(надалі Управління) є виконавчим органом міської ради.

1.2. Управління створено на підставі рішення І сесії Харківської міської
ради XXIII скликання від 15.04.98 р. "Про затвердження структури виконавчих
органів Харківської міської ради" та відповідно до розпорядження міського голови
від 20.04.98 р. № 854.

1.3. Управління підзвітне та підконтрольне Харківській міській раді, підпо-
рядковане міському толові, виконавчому комітету Харківської міської ради.

1.4. Місцезнаходження Управління: м.Харків, пл.Конституції, 7.

II. Юридичний статус Управління.

2.1. Управління є юридичною особою. Управління набуває статус юридич-
ної особи з моменту видання міським головою розпорядження про затвердження
цього Положення.

2.2. Управління має печатку із зображенням Державного герба України та
власним найменуванням, штамп, відповідні бланки, розрахунки в установах бан-
ків та інші атрибути юридичної особи.

2.3. Управління має право укладати в межах своїх повноважень угоди
(договори, контракти), набувати майнових і особистих немайнових прав, нести
зобов'язання, бути позивачем та відповідачем в суді (арбітражному, третейському
суді). Управління несе відповідальність за свої зобов'язання в межах майна, на яке
відповідно до чинного законодавства України, може бути накладено стягнення.

2.4. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, Зако-
ном України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими актами чинного
законодавства, рішеннями Харківської міської ради, рішеннями виконавчого
комітету міської ради, розпорядженнями міського голови. Положенням про голо-
вне управління економіки та комунальної манна і цим Положенням.

2.5. Управління є правонаступником реорганізованою головного управління
планування та обліку та головного управління економіки та комунального майна
в частині пряв та обов'язків, то пов'язані з діяльністю управління соціально-
економічного розвитку, планування та обліку.

III. Мета та задачі Управління

Метою діяльності та завданням Управління є забезпечення збалансованого
економічного та соціального розвитку міста, ефективною використання приро-
дних, трудових і фінансових ресурсів.

IV. Повноваження Управління

4.1. Підготовка прогнозних та програмних документів соціально-економі-
чного розвитку міста, цільових програм з інших питань, самоврядування, підго-
товка звітів про хід і результати виконання цих програм.

4.2. Забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку тери-
торії міста, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів.

4.3. Забезпечення складання балансів фінансових, трудових ресурсів, гро-
шових доходів і видатків, необхідних для управління соціально-економічним і
культурним розвитком міста.

4.4. Розгляд проектів плавів підприємств і організацій, які належать до
міської комунальної власності, внесення до них зауважена і пропозицій,
здійснення контролю за їх виконанням, встановлення порядну та здійснення
контролю за використанням прибутку підприємств комунальної власності.

4.5. Попередній розгляд планів використання ресурсів місцевого значення
на території міста, пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку
підприємств і організацій незалежно від форм власності, внесення в разі потреби
до відповідних органів виконавчої влади пропозицій із цих питань.

4.6. Підготовка пропозиції виконкому для подання ло обласної ради необхідних
для формування прогнозів та програм економічного і соціального розвитку області
показників, а також внесення пропозицій до плинів підприємств, установ та організацій
незалежно віз форм власності, розташованих на території міста з питань, пов'язаних
із соціально-економічним розвитком території, задоволення потреб населення.

4.7. Зал учення на договірних засадах підприємств, установ та організацій
незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному
розвитку міста.

4.8. Участь в підготовці препозицій міському голові з питань погодження в
установленому порядку кандидатур для призначення на посаду керівників підпри-
ємств, установ та організацій державної власності, розташованих на території міста.

4.9.Участь у роботі по підготовці пропозицій про встановлення на відпо-
відній території режиму використання і забудови земель, на яких передбачена
перспективна містобудівельна діяльність.

4.10. Координація на території міста діяльності суб'єктів містобудування з
комплексної забудови міста. Підготовка пропозицій про доцільність надання
дозволу па будівництво об'єкті містобудування на території міста.

4.11. Координація роботи на території міста з видачі технічних умов на
проектування, будівництво, реконструкцію будівель і споруд, благоустрій територій.

4.12. Розгляд і узгодження планів підприємств, установ та організацій, то
не належать до комунальної власності міста, здійснення яких може викликати
негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовка до них
висновків і внесення пропозицій до відповідних органів.

4.13. Статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово прожива-
ють на території міста.

4.14. Участь у роботі по встановленню в порядку і межах, визначених
законодавством тарифів по оплаті побутових, комунальних, транспортних та
інших послуг, які надаються підприємствами комунальної власності.

4.15. Участь у роботі із створення основних змістовних напрямків локаль-
ної економічної політики міста в галузі розвитку підприємництва.

4.16. Створення сприятливих умов залучення внутрішніх і зовнішніх інве-
сторів до розвитку інфраструктури міста і підприємств різних форм власності.

4.17. Сприяння зовнішнім економічним зв'язкам підприємств, установ,
організацій, розташованих на території міста, незалежно від форм власності.
Сприяння здійсненню інвестиційної діяльності на території міста.

4.18. Підготовка пропозицій щодо створення або переутворення об'єктів
на території міста.

4.19. Підготовка пропозицій по встановленню за погодженим рішенням
відповідних рад порядку використання коштів і іншого майна, яке належить до
власності територіальних громад.

4.20. Координація роботи з розширення і вдосконалення мережі підпри-
ємств житлово-комунального господарства, торгівлі, громадського харчування,
побутовою обслуговування, розвитку транспорту і зв'язку.

4.21. Здійснення контролю за передачею коштів, які виділяються цільовим
призначенням на будівництво та придбання житла, офіцерам, звільненим в запас
або відставку, сімей, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, учасників
бойових дій в Афганістані та інших воєнних конфліктів.

4.22. Облік житлового фонду на території міста, незалежно від форм вла-
сності, внесення пропозицій їх власникам з використанням таких приміщень для
задоволення потреб територіальної громади.

4.23. Підготовка пропозицій виконкому з надання громадянам, які потре-
бують соціальної допомоги, безкоштовного житла, або за доступну для них плату
відповідно до чинного законодавства України.

4.24. Підготовка пропозицій з розподілу і надання житла, що належить до
комунальної власності, громадянам, які відповідно до чинного законодавства
потребують поліпшення житлових умов.

V. Структура Управління

5.1. Управління має наступну структуру:

— апарат при керівництві;

— відділ прогнозування та інформатики;

— відділ зведеного територіального планування;

— відділ планування розвитку об'єктів соціально-культурного призначення;

— відділ планування розвитку житлового господарства;

— відділ планування виробничої інфраструктури і територіальних балансів.

До складу апарату при керівництві Управління входять: начальник управ-
ління, бухгалтер, бухгалтер-касир, юрисконсульт, спеціаліст з контролю за вико-
нанням доручень.

Структурні підрозділи Управління діють згідно з положеннями, що затверд-
жуються начальником Управління.

5.2. Керівників відділів, що входять до складу Управління, призначає на
посаду начальник Управління.

5.3. Діяльність працівників Управління регламентується функціональними
обов'язками, які затверджуються начальником Управління.

VI. Взаємовідносини та зв'язки

Управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з орга-
нами виконавчої влади, з районними у місті радами за 'їх виконавчими органами,
з головними управліннями та іншими виконавчими органами міської ради, а та-
кож підприємствами, організаціями, установами, об'єднаннями громадян.

VII. Керівництво Управління

7.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звіль-
няється з посади міським головою.

7.2. Начальник Управління:

— здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відпові-
дальність за виконання покладених на Управління завдань та повноважень;

— представляє без доручення Управління у відносинах з фізичними та
юридичними особами;

— є розпорядником бюджетних та інших коштів, що в установленому
порядку передаються Управлінню;

— відкриває та закриває рахунки в установах банків, має право першого
підпису на банківських документах;

— подає на затвердження міському голові; штатний розпис, кошторис
видатків на утримання Управління;

— затверджує положення про структурні підрозділи Управління, функці-
ональні обов'язки працівників Управління;

— визначає на посади та звільняє з посад працівників Управління в уста-
новленому порядку;

— видає накази в межах повноважень, які надані Управлінню та передба-
чені цим положенням, організує і контролює їх виконання;

— веде особистий прийом громадян;

— здійснює інші повноваження, покладені на нього згідно з чинним зако-
нодавством України.

7.3. Начальники відділів зведеного територіального планування і планування
розвитку житлового господарства за посадою є заступниками начальника Управ-
ління. Із складу заступників начальник Управління визначає окремим наказом особу,
яка на період його відсутності виконує обов'язки начальника Управління.

VIII. Фінансування діяльності Управління

8.1. Управління є бюджетною установою і фінансується за рахунок коштів
міського бюджету.

8.2. Джерелом формування коштів Управління є:

— кошти міського бюджету;

— інші кошти, що передаються Управлінню відповідно до чинного зако-
нодавства України.

8.3. Майно Управління належить йому на праві оперативного управління.
Управління володіє та користується майном, що є у його віданні. Розпорядження
майном Управління здійснює в установленому чинним законодавством порядку.

I.. Прикінцеві положення

9.1. Ліквідація та реорганізація Управління здійснюється за рішенням місь-
кої ради або в установленому нею порядку чи іншими органами відповідно до
вимог чинного законодавства України.

9.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, уста-
новленому для його прийняття.