УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 12.06.2000 № 1131

Про постійно діючу організаційну комісію
з підготовки та проведення огляду
меценатства і спонсорства в місті Харкові

З метою створення умов щодо сприяння благодійництву та відродженню
традицій меценатства та спонсорства у духовному житті харків'ян, на виконання
доручення Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2000 р. № 2446/1, відповідно до
розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 22.03.2000 р. № 273,
керуючись ст. 42, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні":

1. Створити постійно діючу організаційну комісію з підготовки та прове-
дення огляду меценатства і спонсорства в місті та затвердити її персональний
склад (додаток 1).

2. Постійно діючій комісії з підготовки та проведення огляду меценатства
і спонсорства у місячний термін розробити і затвердити заходи з проведення
огляду меценатства і спонсорства

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступни-
ка міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бабаєва В.М.

Міський голова
М.Д. Пилипчук

Додаток 1

до розпорядження міського голови
від 12.06.2000 №1131

СКЛАД

постійно діючої комісії з підготовки та проведення огляду
меценатства і спонсорства

1. Бабаєв В.М.

перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів
ради, голова комісії;

2. Кійко В.В.

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради —
начальник Головного управління з гуманітарних та соціальних питань, заступ-
ник голови комісії;

3. Фатєсв М.І.

начальник управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку,
заступник голови комісії;

4. Ключка А.І.

спеціаліст сектору по соціальному захисту потерпілих від аварії на ЧАЕС,
секретар комісії;

5. Бесараб А.І.

начальник управління комунального господарства та інженерної інфраструкту-
ри міста;

6. Богула П.О.

голова комітету з питань фізичної культури та спорту;

7. Бойко B.C.

заступник голови Харківського відділення Українського фонду культури
(за згодою);

8. Гаркавець В.П.

начальник управління освіти;

9. Головенський І.В.

начальник відділу по роботі з об'єднанями громадян;

10. Горбунова-Рубан С.О.

начальник управління і соціальних питань;

11. Долобовськнй Ю.Р.

в. о. начальника відділу з питань праці;

12. Ігнатенко З.В.

голова обкому профспілки працівників культури (за згодою);

13. Копаніца Л.О.

голова міського товариства інвалідів (за згодою);

14. Ковяленко АА.

генеральний директор АТЗТ "Харківська бісквіта фабрика", голова постійної
депутатської комісії з питань планування, бюджету та фінансів (за згодою);

15. Липка Ю.О.

голова комітету у справах сім'ї та молоді;

16. Полозков В.Д.

віце-президент фонду "Народна книга" (за згодою);

17. Рідний О.М.

заступник голови Харківської організації спілки художників України (за зго-
дою);

18. Рогожин БА,

начальник управління охорони здоров'я;

19. Савенко С.Г.

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради —начальник Головного управління міського господарства;

20. Сировяткін М.І.

голова міської ради ветеранів (за згодою);

21. Таукешева Т.Д.

начальник Головного управління бюджету і фінансів;

22. Фельдман А.Б.

президент національно-культурних товариств, (за згодою);

23. Хлистун Г.Ю.

головний спеціаліст прес-служби;

24. Шердиць К.К.

начальник управління культури;

25. Шрамко Ю.М.

директор АКБ "Реал-банк" (за згодою).

Керуючий справами
виконавчого комітету
П.М. Остапенко