Про Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області

Розпорядження Харківської обласної державної адміністрації
від 25 січня 2005 року N 25

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
28 січня 2005 р. за N 9/824

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 року N 1243 "Про Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів":

1. Затвердити Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області (далі - Порядок), що додається.

2. Районним державним адміністраціям забезпечувати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області згідно з Порядком.

Запропонувати виконавчим органам міських міст обласного значення рад здійснювати аналогічну роботу.

3. Управлінню містобудування та архітектури облдержадміністрації забезпечувати здійснення вибіркового контролю за додержанням Порядку.

4. Визнати такими, що втратили чинність:

- розпорядження голови облдержадміністрації від 5 серпня 1999 року N 650 "Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не включених до державного замовлення, в Харківській області", зареєстроване в Харківському обласному управлінні юстиції 12 серпня 1999 року за N 78/295;

- розпорядження голови облдержадміністрації від 12 червня 2000 року N 528 "Про внесення змін до Положення про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не включених до державного замовлення, в Харківській області, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 5 серпня 1999 р. N 650", зареєстроване в Харківському обласному управлінні юстиції 27 червня 2000 року за N 72/421.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації А. Л. Кравчука.

6. Це розпорядження набирає дії в установленому чинним законодавством порядку.

 

Голова
обласної державної адміністрації 

 
С. Масельський 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації
від 25 січня 2005 р. N 25

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
28 січня 2005 р. за N 9/824 


ПОРЯДОК
прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області

1. Цей Порядок визначає основні вимоги та умови прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області незалежно від джерел фінансування їх будівництва.

Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів полягає у підтвердженні державними приймальними комісіями готовності до експлуатації житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків (далі - закінчені будівництвом об'єкти), їх інженерно-технічного оснащення відповідно до проектної документації, нормативних вимог, вихідних даних на проектування.

Після закінчення будівництвом об'єкта замовник зобов'язаний у 10-денний термін звернутися до органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування із заявою щодо прийняття об'єкта в експлуатацію.

2. Державна приймальна комісія з прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта (далі - державна приймальна комісія) утворюється районними державними адміністраціями або виконавчими органами міських міст обласного значення рад не пізніше 10 днів після отримання заяви забудовника (замовника) про закінчення будівництвом і готовність об'єкта до прийняття в експлуатацію.

3. До складу державної приймальної комісії включаються представники органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування, що утворив комісію, виконавчого комітету місцевої ради, на території якої розташовано закінчений будівництвом об'єкт, замовника, проектувальника (автора проекту), підрядника (при виконанні робіт підрядним способом), інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, органів державного санітарно-епідеміологічного та державного пожежного нагляду.

У випадках, визначених законодавством, до складу державної приймальної комісії включаються також представники Держкоменергозбереження та Мінприроди.

Включення до складу державної приймальної комісії представників інших органів, установ та організацій, не передбачених цим Порядком, забороняється.

4. Строк прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта державною приймальною комісією установлюється органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування, що утворив комісію, і не повинен перевищувати 15 днів.

5. Головою державної приймальної комісії призначається представник органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування, що утворив комісію.

Голова державної приймальної комісії організовує та забезпечує виконання завдань, покладених на комісію.

Члени комісії зобов'язані за викликом голови брати участь у її роботі, а також здійснювати свої повноваження як представники відповідних органів.

6. При прийнятті до експлуатації об'єкта забудовник (замовник) подає комісії:

- документ, що засвідчує право власності чи користування (у тому числі і на умовах оренди) земельною ділянкою;

- рішення виконавчого органу відповідної ради про дозвіл на будівництво;

- дозвіл інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на виконання будівельних робіт;

- погоджену в установленому порядку проектну документацію;

- дозволи відповідних служб на підключення об'єкта до інженерних мереж;

- у випадку необхідності, можлива вимога щодо представлення геодезичної розбивочної основи будівництва, виконавчої геодезичної зйомки інженерних мереж, підведених до будівель і споруд.

У разі спорудження індивідуального житлового будинку на територіях зі складними інженерно-геологічними умовами (зсувонебезпечні території, ґрунти другого типу просадки), а також при спорудженні будівель у два поверхи і більше, при відсутності актів на приховані роботи, замовник (забудовник) подає комісії технічний висновок про стан будівельних конструкцій об'єкта і готовності його до експлуатації, виконаний спеціалізованою проектною організацією, що має відповідну ліцензію.

7. Державна приймальна комісія зобов'язана перевірити відповідність об'єкта проекту та технічним умовам на проектування.

8. Державна приймальна комісія не має права вимагати виконання на закінченому будівництвом об'єктів додаткових робіт, крім передбачених проектом будівництва та наданими для цього об'єкта вихідними даними.

9. Приватні житлові будинки садибного типу, дачні і садові будинки можуть прийматися в експлуатацію без виконання внутрішніх опоряджувальних робіт (перелік таких робіт визначається Держбудом), які не впливають на експлуатацію цих будинків.

10. За результатами роботи державної приймальної комісії складається акт про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта (форма акта додається).

11. Акт державної приймальної комісії підлягає затвердженню у 15-денний строк органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування, що утворив комісію, і реєструється в інспекції держархбудконтролю, яка видала дозвіл на виконання будівельних робіт.

Не допускається затвердження акта про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта за відсутності підписів окремих членів державної приймальної комісії.

12. Члени державної приймальної комісії, що відмовилися підписати акт, зобов'язані у письмовій формі подати голові комісії та органу, який вони представляють, обґрунтування своєї відмови. Керівник зазначеного органу зобов'язаний взяти безпосередню участь у врегулюванні спірних питань і може підписати акт замість члена комісії, який відмовився від підпису.

13. Датою введення в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є дата затвердження акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію цього об'єкта органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування, що утворив комісію.

14. У разі неготовності об'єкта до експлуатації державна приймальна комісія складає відповідний акт із висновками та обґрунтуваннями. На підставі цього акта орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, що утворив комісію, надає замовнику рекомендації щодо усунення недоліків.

Для прийняття в експлуатацію зазначеного об'єкта державна приймальна комісія може бути утворена повторно лише після усунення виявлених недоліків, але не раніше ніж через 30 днів після завершення роботи попередньої комісії.

Підписаний і затверджений акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є підставою для укладення договорів про постачання на цей об'єкт необхідних для його функціонування ресурсів: води, газу, тепла та електроенергії, а також оформлення права власності на цей об'єкт.

15. Голова та члени державної приймальної комісії несуть персональну відповідальність за виконання покладених на них функцій.

 

Заступник голови обласної
державної адміністрації,
керівник апарату 

 
 
І. Ріяка 


 

Додаток
до п. 10 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області 


ЗАТВЕРДЖЕНО
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
(дата та номер (наказу, постанови та ін.),
прізвище, ім'я та по батькові і посада особи,
яка підписала рішення (наказ, постанову та ін.) 


АКТ
ДЕРЖАВНОЇ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ПРО ПРИЙНЯТТЯ ЗАКІНЧЕНОГО БУДІВНИЦТВОМ ОБ'ЄКТА В ЕКСПЛУАТАЦІЮ

від "___" ____________ 200_ р. 

                           _____________________________
                                                  (місцезнаходження об'єкта) 


       Державна приймальна комісія, утворена ________________________________________________
                                                                                                                              (розпорядженням, наказом та ін.)
від "___" ____________ 200_ р. N ________
______________________________________________________________________________________
                                                                                      (назва органу, який утворив комісію)
        у складі:
        голови - __________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
                                                              (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
        членів комісії - представників:
замовника (забудовника) ________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
                                                                         (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
органів державного архітектурно-будівельного контролю _____________________________________
 _____________________________________________________________________________________
                                                                           (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
органів державного санітарно-епідеміологічного нагляду _____________________________________
_____________________________________________________________________________________
                                                                          (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)

органів державного пожежного нагляду  ___________________________________________________
______________________________________________________________________________________
                                                                          (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
та інших державних органів нагляду і організацій, перелічених у пункті 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних і садових будинків у Харківській області, у залежності від призначення та типу об'єкта,
______________________________________________________________________________________
                                                                  (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
______________________________________________________________________________________
                                                                  (прізвище, ім'я та по батькові, посада, назва органу)
УСТАНОВИЛА:

        1. Державній приймальній комісії пред'явлений закінчений будівництвом ___________________
______________________________________________________________________________________
                                                                                         (назва та належність об'єкта)
за адресою: ____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
                                      (область, район, населений пункт, мікрорайон, квартал, вулиця, номер будинку, корпус)

        2. Будівництво здійснено на підставі рішення (наказу, постанови та ін.)
від "___" ____________ 200_ р. N _______      _______________________________________________
______________________________________________________________________________________
                                                                                      (назва органу, який виніс рішення)
згідно з дозволом на виконання будівельно-монтажних робіт
від "___" ____________ 200_ р. N ______   __________________________________________________
                                                                                                                 (назва органу Держархбудконтролю, який видав дозвіл)

        3. Оглядом об'єкта встановлено, що будівельно-монтажні роботи виконані згідно з державними будівельними нормами.

        4. Об'єкт має такі показники: _________________________________________________________
                                                                                                                 (потужність, площа і т. ін.)
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________

Рішення державної приймальної комісії

1. Пред'явлений до прийняття  ___________________________________________________________
                                                                                                                              (назва об'єкта)
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
прийняти в експлуатацію.

Голова державної приймальної комісії 

М. П. ____________________
(підпис) 

Члени державної приймальної комісії 

______________________ (прізвище, ініціали)
                          (підписи) 

  

______________________ (прізвище, ініціали)
______________________ (прізвище, ініціали)
______________________ (прізвище, ініціали)
______________________ (прізвище, ініціали) 



____________