Про встановлення платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах та в поїздах на Південній залізниці

 Наказ Південної залізницівід 29 жовтня 1998 року N 119/Н

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції 13 листопада 1998 р. за N 58/206

Відповідно до пункту 101 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 1998 р. N 457, пункту 29 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 р. N 252, та наказу Міністерства транспорту України від 16.09.98 р. N 364 "Про втрату чинності деяких наказів Міністерства транспорту України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 вересня 1998 р. за N 597/3037, НАКАЗУЮ:

1. Встановити такий перелік основних платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах і в поїздах, розміри плати на які затверджуються керівником підприємства:

- продаж квитка в будь-якій залізничній касі за 9 - 0 діб до відправлення поїзда в напрямку "туди";

- повернення плати за невикористаний квиток або невідправлений багаж;

- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на зворотний шлях;

- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на проїзд з пункту пересадки;

- попереднє приймання від організацій та установ колективних заявок на резервування місць в поїздах;

- продаж квитка на місце в транзитному поїзді не менше ніж за одну годину до його прибуття на станцію за розкладом по замовленню пасажира, зробленому не менш як за три години до прибуття поїзда на станцію;

- продаж квитка начальником поїзда;

- компостування квитка транзитному пасажиру;

- переоформлення квитка на поїзд, що відправляється раніше;

- надання пасажиру комплекту постільних речей в поїзді;

- продаж квитка в квитковій касі субагента (агентський збір);

- продаж квитка в приміському поїзді;

- продаж квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;

- продаж в спеціалізованій касі броні квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;

- продаж квитка за межами залізничної станції (в районах міста, на підприємствах, в установах, в пансіонатах та ін.) за 45 - 10 діб до відправлення поїзда в напрямку "туди";

- доставка квитка за місцем проживання, роботи, відпочинку в межах населеного пункту;

- те ж саме за межі населеного пункту;

- оформлення попередження про посадку пасажира на станції, розташованій по маршруту прямування поїзда, відмінній від вказаної в квитку;

- користування залами чекання (крім касового залу) особами, які не мають проїзного квитка або посвідчення на право безплатного проїзду;

- зберігання ручної поклажі в автоматизованих камерах схову;

- відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;

- зберігання ручної поклажі в стаціонарній камері схову;

- зберігання великогабаритних речей, в тому числі тих, які не відносяться до ручної поклажі;

- доставка ручної поклажі пересувною камерою схову з перону до стаціонарної камери, зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі, а також в зворотньому напрямку;

- попереднє приймання від пасажира замовлення на виклик носильника;

- перенесення носильником одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або в приміщення вокзалу, а також в зворотньому напрямку;

- перенесення носильником великогабаритних речей;

- знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;

- використання багажного візка;

- попереднє приймання багажу та вантажобагажу;

- зберігання прибулого багажу та вантажобагажу понад встановлений термін;

- перевірка ваги багажу та вантажобагажу;

- надання відправникові багажу або вантажобагажу бирки або бланка-заявки;

- заповнення бирки або нанесення відправницького маркування на багаж або вантажобагаж;

- повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу чи вантажобагажу по телефону, пошті, телеграфом;

- упакування багажу;

- доставка багажу із станції до місця проживання, а також в зворотньому напрямку;

- оголошення по вокзальному радіо на прохання пасажира;

- видача складних довідок (складання маршрутів з пересадкою, розкладу руху поїздів з пересадкою, вартості проїзду та провезення багажу в міждержавному і в міжнародному сполученні тощо);

- видача письмових довідок на прохання пасажира;

- приймання замовлення від пасажира про надання місця в готелі, кімнаті відпочинку, кімнаті матері і дитини на вокзалі;

- проживання транзитних пасажирів в готелі на вокзалі;

- проживання транзитних пасажирів в кімнаті відпочинку на вокзалі;

- проживання транзитних пасажирів в кімнаті матері і дитини на вокзалі;

- проживання транзитних пасажирів в вагоні-готелі на вокзалі;

- надання всіх видів послуг в кімнатах відпочинку та в побутових кімнатах на вокзалах;

- користування залами чекання підвищеної комфортності;

- користування залом (кімнатою) для прийому офіційних делегацій;

- надання місця для ринкової торгівлі на відкритих площах, які відносяться до вокзалу;

- надання стоянок для власних автомобілів громадян на площах, які відносяться до вокзалу;

- прання білизни та хімічне чищення одягу для пасажирів;

- продаж сувенірів, промислових товарів, предметів санітарії, гігієни, буклетів, значків на вокзалах;

- продаж квітів з теплиць підприємства;

- продаж пасажиру в поїзді чаю, кондитерських виробів;

- продаж газет, журналів, художньої літератури в поїздах;

- продаж в поїзді мінеральної води, фруктових напоїв;

- продаж в поїзді автобусних квитків;

- надання інших послуг, які може організувати та виконати підприємство.

2. Встановити, що:

2.1. Розмір плати за послуги встановлюється на підставі розрахунків собівартості кожної послуги та обгрунтованого рівня рентабельності за одне місце, квиток, комплект, довідку та інше.

2.2. Плата за послуги не стягується за оформлення проїзду:

- народних депутатів за посвідченнями;

- інвалідів та учасників ВВв за посвідченнями і талонами на безплатний та пільговий проїзд;

- осіб, які прямують в спеціальних чи орендованих вагонах або поїздах;

- осіб, які прямують по безплатних службових та разових квитках.

2.3. Плата за продаж квитків за 9 - 0 діб до відправлення поїзда не стягується при оформленні проїзду в поїздах без нумерації місць в салонах, поїздах з номерами від 600 до 899 в загальних та сидячих вагонах.

2.4. Плата за продаж квитка на транзитний поїзд менш як за три години до відправлення не стягується, крім випадків продажу у причепні вагони та вагони зі зміною трафарету.

2.5. Плата за продаж квитка на зворотний шлях та проїзд з пункту пересадки стягується незалежно від терміну продажу.

2.6. Плата за продаж квитка організованим групам пасажирів стягується незалежно від терміну продажу.

3. Вищезазначений порядок стягнення плати за послуги вводиться в дію через десять днів після реєстрації цього наказу в управлінні юстиції.

4. Заступнику начальника залізниці - начальнику пасажирської служби (Лобойку Л. М.) забезпечити виконання цього наказу.

5. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на першого заступника залізниці Парсова В. Ф.

 

Начальник залізниці 

В. А. Несвіт