Про встановлення тарифів на рекламні послуги в метрополітені

 Наказ державного підприємства "Харківський метрополітен"від 20 квітня 1998 року N 51

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції 27 квітня 1998 р. за N 17/165

Згідно з Законом України "Про рекламу" від 03.07.96 р., у відповідності до рішення сесії Харківської міської ради XXII скликання "Про рекламу в м. Харкові", додатків 1, 2 НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

1.1. Тарифи на рекламні послуги по категоріях (додаються).

1.2. Розміри рекламомісць у рухомому складі метрополітену (додаються).

2. При наданні рекламних послуг керуватись схемою розміщення рекламомісць у вагонах (додаток).

3. Ввести в дію затверджені тарифи через 10 днів після державної реєстрації цього наказу в управлінні Міністерства юстиції України в Харківський області.

4. Повідомити споживачів про тарифи на рекламні послуги в метрополітені.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника метрополітену по комерційній діяльності Лінькова В. В.

 

Начальник Харківського метрополітену 

 Л. О. Ісаєв 

 

ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом державного підприємства "Харківський метрополітен" від 20 квітня 1998 р. N 51

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції 27 квітня 1998 р. за N 17/165 

ТАРИФИ на рекламні послуги у Харківському метрополітені

Назва рекламомісця

Рекламна площа, кв. м 

Вартість рекламних послуг 

всього 

у т. ч. ПДВ

1. Рекламомісця у салоні вагона  

 

 

 

1.1. Категорія A (кіл. місць 3600) 

0,6 

12,0 

2,0 

1.2. Категорія B (кіл. місць 2400) 

0,18 

3,6 

0,6 

1.3. Категорія C (кіл. місць 4200) 

0,16 

3,2 

0,54 

1.4. Категорія D (кіл. місць 2400) 

0,36 

7,2 

1,2 

1.5. Категорія E (кіл. місць 300) 

0,3 

6,0 

1,0 

2. Смуга на скляних дверях типу "Метро" 

0,18 

4,0 

0,67 

3. Реклама в касах 

0,1 

4,6 

0,77 

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 

 

ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом державного підприємства "Харківський метрополітен"від 20 квітня 1998 р. N 51

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні Міністерства юстиції 27 квітня 1998 р. за N 17/165 

РОЗМІРИ ТА КІЛЬКІСТЬ рекламомісць в одному салоні вагона Харківського метрополітену

Категорія місця 

Розміри, см 

Площа, кв. м 

Кількість місць 

Загальна площа місць (кв. м) 

75х80 

0,6 

12 

7,2 

15х120 

0,18 

1,44 

15х100 

0,16 

14 

2,24 

30х120 

0,36 

2,88 

25х120 

0,3 

0,3 

Загальна площа рекламомісць 14,06 м2.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 

 

Додатокдо наказу державного підприємства "Харківський метрополітен"від 20 квітня 1998 р. N 51 

СХЕМА розміщення рекламомісць у салоні вагона метрополитену

Примітка. Місця 15A, 16A, 15C, 16C у головному вагоні відсутні. 

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 

 

ЗАТВЕРДЖУЮзаступник начальника метрополітену по комерційній діяльності____________ В. В. Ліньков

20 квітня 1998 р. 

РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ тарифів за рекламні послуги у Харківському метрополітені

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. СМУГА НА СКЛЯНИХ ДВЕРЯХ ТИПУ "МЕТРО"

18,42 грн. х 1,005 х 1,2 х 0,18 = 4,0 грн.,

де: 18,42 - вартість 1 м2 за рекламу в вітрині відповідно до прейскуранта;

0,5 % - податок на рекламу довгострокову;

0,20 % - податок на добавлену вартість;

0,18 м2 - площа смуги.

2. РЕКЛАМА В КАСАХ МЕТРОПОЛІТЕНУ

38,25 грн. х 1,005 х 1,2 х 0,1 = 4,60 грн.,

де: 38,25 - вартість 1 м2 за рекламу на кіосках відповідно до прейскуранта;

0,5 % - податок на рекламу довгострокову;

0,20 % - податок на добавлену вартість;

0,1 м2 - площа реклами.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 

 

ЗАТВЕРДЖУЮзаступник начальника метрополітену по комерційній діяльності____________ В. В. Ліньков

20 квітня 1998 р. 

РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ тарифів за рекламні послуги у салоні вагона метрополітену (вартість рекламомісць)

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

п. 7 - за використання власності метрополітену

1. Розмір тарифу для реклами, що розташовується на транспорті, визначається з розрахунку 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік.

15 х 17 грн. = 255,0 грн. За рік за 1 вагон.

п. 9 - за послуги по розміщенню реклами

2. Розмір тарифів вартості за послуги по розміщенню реклами на транспорті визначається з розрахунку 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік.

150 х 17 грн. = 2550 грн.

Всього за рік вартість послуг по розміщенню реклами за одиницю рухомого складу:

255,0 + 2550,0 = 2805,0 грн.

3. Податок на рекламу 0,5 % (довгострокова), рішення сесії міської ради від 27.02.97 р., розділ 1:

2805 х 0,005 = 14 грн.

Всього за рік 2805 + 14 = 2819 грн.

4. Податок на добавлену вартість - 20 % - 563,8 грн.

Всього з ПДВ - 3382,8 грн.

4. Загальна вартість послуг по розміщенню реклами за місяць в одному вагоні:

3382,8 : 12 = 281,9 грн.

5. Вартість 1 м2 площі під рекламу: 281,0 грн. : 14,06 м2 = 20,0 грн.,

де 14,06 м2 - загальна вартість рекламомісць у вагоні A, B, C, D, E:

Вартість р/м "A"

20,0 грн. х 0,6 м2 = 12,0 грн. 

Вартість р/м "B"

20,0 х 0,18 м2 = 3,6 грн. 

Вартість р/м "C"

20,0 х 0,16 м2 = 3,2 грн. 

Вартість р/м "D"

20,0 х 0,36 м2 = 7,2 грн. 

Вартість р/м "E"

20,0 х 0,3 м2 = 6,0 грн. 

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко