Про вдосконалення рекламної діяльності у метрополітені

Наказ Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 року N 28

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
1 березня 2001 р. за N 17/485

Наказ втратив чинність з 15 листопада 2002 року
(згідно з наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 року N 246)

Згідно з Законом України "Про рекламу" від 03.07.96 р., у відповідності до рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.12.98 р. N 1338 "Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові" та від 22.11.2000 р. N 1653 "Про внесення змін і доповнень до рішення від 09.12.98 р. N 1338", а також рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802 "Про порядок розміщення реклами та соціальної інформації на транспорті у м. Харкові", з метою подальшого вдосконалення рекламної діяльності у Харківському метрополітені НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про порядок розташування реклами у Харківському метрополітені (додається).

2. Затвердити розміри, площі та кількість рекламомісць у салоні вагона (додаються).

3. Затвердити коефіцієнти для розрахунку плати за розміщення реклами в Харківському метрополітені (додаються).

4. Затвердити базові тарифи на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додаються).

5. Затвердити розподіл станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаються).

6. Затвердити розмір та кількість рекламомісць на скляно-металевих дверях типу "Метро" (додаються).

7. Рекламодавцям або рекламним агентствам, які звертаються із заявами про розташування реклами у метрополітені, надавати рекламні послуги згідно з затвердженим Положенням.

8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника метрополітену по комерційній діяльності Лінькова В. В.

9. З 01.04.2001 р. вважати такими, що втратили чинність, п. п. 1 - 9 наказу N 213 від 07.12.99 р.

10. Даний наказ ввести в дію з 01.04.2001 р.

 

Начальник
Харківського метрополітену 

 
Л. О. Ісаєв 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
1 березня 2001 р. за N 17/485 


ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розташування реклами у Харківському метрополітені

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про порядок розташування реклами в Харківському метрополітені (далі - Положення) розроблено на підставі Закону України "Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1998 р. N 1511, рішень виконавчого комітету Харківської міської ради: N 1338 від 09.12.98 р. та доповнень до нього (додаток N 3 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653), N 1802 від 26.12.2000 р., інших нормативних актів України.

1.2. Це Положення встановлює основні принципи рекламної діяльності та регулює відносини, пов'язані з розташуванням фізичними та юридичними особами реклами в Харківському метрополітені.

1.3. Реклама в Харківському метрополітені повинна бути відокремлена від іншої інформації таким чином, щоб її можливо було ідентифікувати як рекламу.

1.4. Забороняється розташування реклами в Харківському метрополітені без оформлення необхідних документів в порядку, встановленому цим Положенням.

1.5. Дія цього Положення поширюється на всі правовідносини, що виникають між Харківським метрополітеном та фізичними і юридичними особами, у зв'язку з розташуванням реклами в Харківському метрополітені.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. В цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

- реклама - спеціальна інформація про осіб або продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого отримання прибутку, за виключенням відомостей, які віднесені цим Положенням до інформації про суб'єкта підприємницької діяльності;

- інформація про суб'єкта підприємницької діяльності - це відомості, які розташовані всередині об'єкта (приміщення), який займає суб'єкт підприємницької діяльності, і розкривають його організаційно-правову форму, профіль діяльності, містять назву, режим роботи, юридичну адресу, офіційно зареєстровані товарні знаки та логотипи; 

- соціальна рекламна інформація - це інформація державних органів, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоносіїв, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення, святкових вітань та інша інформація, яка не має комерційного характеру, та метою розповсюдження якої не є безпосереднє чи опосередковане отримання прибутку. В такій інформації не повинні згадуватися конкретно продукція, її виробники та розповсюджувачі, їх логотипи, торгові та інші марки та знаки, а також вказуватися розповсюджувач реклами (його фірмовий, товарний знак тощо), який здійснює її розповсюдження;

- спеціальні конструкції - конструкції, що використовуються дня розміщення рекламоносіїв, які розташовуються на скляних дверях, наземних павільйонах, вікнах кас метрополітену, внутрішніх перегородках, турнікетах, колонах, стінах та у салонах вагонів:

а) світлові та несвітлові, тимчасові та стаціонарні, плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти;

б) троли, таблички, короби;

в) механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби;

г) складні просторові конструкції;

- рекламоносії - будь-які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами, зокрема: друкована продукція, аплікації, мальовані, світлові, електронні зображення;

- рекламне місце - це площа поверхні об'єктів, на яких можуть бути розташовані спеціальні конструкції або рекламоносії:

а) скляні двері, наземні павільйони, внутрішні перегородки;

б) вікна кас метрополітену;

в) турнікети;

г) зовнішня частина та салони вагонів;

д) шляхові стіни, підлога, стіни переходів, вестибюлів, колони;

е) пішохідні входи-виходи, вентиляційні камери і т. ін.;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються дня доведення реклами до споживача у вигляді листівок, плакатів, окремих спеціальних конструкцій, щитів, екранів, кронштейнів, прапорів фірм, монументально-декоративних форм, афіш культурних заходів, що носять рекламний характер, та інших рекламних носіїв, розташованих в салонах вагонів, на станціях та переходах метрополітену;

- розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами, розміщує її на рекламних місцях;

- рекламодавець або рекламне агентство (Клієнт) - замовник розташування реклами в метрополітені.

2.2. Терміни, що не визначені в цьому Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.

3. ПРИНЦИПИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основними принципами рекламної діяльності є:

а) законність;

б) достовірність;

в) естетичність;

г) сумлінність.

4. СУБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Суб'єктами рекламної діяльності є:

4.1. Сектор реклами Харківського метрополітену;

4.2. Бюро інформації, реклами та благоустрою міського середовища ГУ міського господарства Харківської міської ради;

4.3. Рекламодавці або рекламні агентства;

4.4. Контрагенти по договорах спільної діяльності.

5. ОБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

5.1. Рекламомісця метрополітену;

5.2. Спеціальні конструкції метрополітену;

5.3. Спеціальні конструкції рекламодавців або рекламних агентств;

5.4. Спеціальні конструкції, які є власністю агентства та метрополітену по договору їх спільної діяльності;

5.5. Рекламоносії рекламодавців або агентств;

5.6. Рекламоносії із соціальною інформацією.

6. ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА РОЗТАШУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

6.1. Для отримання права на розташування реклами в метрополітені рекламодавець або уповноважена ним особа подає заяву встановленої форми заступнику начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності, який передає її в 3-денний строк для опрацювання до сектору реклами.

6.2. Договір на послуги по наданню рекламного місця у салоні вагонів оформлюється та видається сектором реклами на термін - один рік, на послуги по наданню інших рекламних місць на термін більш ніж 6 місяців.

6.3. У заяві повинні бути вказані такі дані:

а) При розташуванні рекламних щитів з підсвічуванням:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита; 

- зміст реклами;

- встановлена потужність електрообладнання (Вт);

- прізвище, ім'я та по батькові відповідального за електричну, пожежну та експлуатаційну безпеку об'єкта реклами;

- термін експонування рекламного засобу;

- номер телефону для оперативного зв'язку з замовником.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея;

- креслення-схема конструкції рекламоносія і схема електрообладнання, узгоджена з органами Держпожнадзору та службою електропостачання метрополітену.

б) При розташуванні рекламних щитів без підсвічування:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита;

- зміст реклами;

- термін експонування;

- номер телефону для оперативного зв'язку з замовником;

- прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за безпечну експлуатацію рекламного засобу.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея з розмірами рекламоносія.

в) При розташуванні реклами у салоні вагона:

- категорія і кількість потрібних рекламних місць;

- точні поштові та банківські реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за використання рекламного місця.

6.4. В усіх випадках Клієнт повинен надати:

а) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;

б) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість.

6.5. Начальник сектору реклами визначає:

а) можливість розташування реклами в метрополітені;

б) необхідність узгодження ескіз-ідеї з бюро інформації, реклами та благоустрою міського середовища ГУ міського господарства Харківської міської ради.

6.6. Подана заява підлягає розгляду на протязі двох тижнів.

6.7. У разі розміщення щитових конструкцій проектно-кошторисна група метрополітену у вказаний термін готує проект розташування (дислокацію) рекламного засобу, здійснює роботу по узгодженню з відповідними службами метрополітену питання про його розташування, розробляє кошторис на проектування, розташування та підключення рекламного засобу.

6.8. Рішення про заключення Договору на розташування реклами в Харківському метрополітені приймає заступник начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності на підставі пропозицій, підготовлених сектором реклами.

6.9. Форма та зміст тексту Договору затверджуються керівництвом Харківського метрополітену.

6.10. У разі прийняття позитивного рішення на ім'я рекламодавця або рекламного агентства видається бланк Договору для ознайомлення під підпис у 2-х примірниках. В Договорі вказуються вид реклами, місце її розташування, термін, на який надано право розташовувати рекламу, та плата за послуги по наданню зазначених у договорі рекламних місць. Рекламодавець або рекламне агентство вказують у договорі свої повні реквізити та повертають підписані та завірені печаткою бланки Договору до метрополітену, не пізніше терміну, зазначеного у договорі. 

6.11. Заступник начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності відмовляє у дозволі на розташування реклами у метрополітені у разі невідповідності реклами вимогам чинного законодавства України, відсутності технічних можливостей передачі рекламомісць, спеціальних конструкцій або їх розташування, а також у разі порушення вимог цього Положення.

6.12. У випадках, коли рекламодавець або рекламне агентство має намір на використання рекламних місць у Харківському метрополітені на малий термін, але не менш ніж 1 місяць (на підлозі, внутрішніх поверхнях перегородок, під банери, нові види реклами і т. ін.), укладається Дозвіл. Форма та зміст його тексту затверджені наказом начальника Харківського метрополітену від 13.10.98 р. N 123 та зареєстровані в управлінні Міністерства юстиції України в Харківській області 17.11.98 р. N 59/207.

6.13. Метрополітен може укладати договори з рекламними агентствами на спільну діяльність, яка дозволяє найбільш ефективно використовувати об'єкти рекламної діяльності. Рішення про заключення Договору на спільну діяльність приймає начальник метрополітену. У сі пункти документів, які регламентують спільну діяльність: договори, протоколи, положення про спільну діяльність - не можуть порушувати статті цього Положення.

6.14. Вищезгадані документи про спільну діяльність повинні додатково регламентувати усі етапи виконання такого договору: державну реєстрацію, вступні внески сторін, поточну діяльність, розподіл прибутку, використання спільного майна і т. ін. Для здійснення спільної діяльності метрополітен може надавати робочій групі для вступного внеску спеціальні конструкції метрополітену, використовувати рекламомісця у салоні вагона, які залишилися після заключення довготермінових договорів з рекламодавцями або рекламними агентствами. Така передача оформлюється протоколом до договору про спільну діяльність.

6.15. Для встановлення щитової реклами на зовнішній поверхні об'єктів та споруд метрополітену рекламодавець або рекламне агентство звертається у відділ дизайну міського середовища Головного управління містобудування та архітектури (пр. Леніна, 38), отримує Дозвіл та архітектурно-художнє завдання, які узгоджує у метрополітені з відділом технологічної підготовки виробництва (вул. Енгельса, 29, 5-й поверх, кімната 521) та сектором реклами (7-й поверх, кімната 708).

6.16. Узгодження АХЗ (архітектурно-художнього завдання) провадяться при обов'язковій вимозі виготовлення проектно-кошторисною групою метрополітену документації на рекламне місце, а при необхідності, на встановлення та підключення рекламного засобу.

7. УМОВИ ОПЛАТИ ТА ЦІНА РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

7.1. Рекламодавець або рекламне агентство зобов'язані провести розрахунки з Харківським метрополітеном в строки і порядку, визначеному умовами Договору (дозволу).

7.2. Тарифи за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені встановлюються наказом начальника Харківського метрополітену за поданням заступника начальника по комерційній діяльності та затвердженням заступником начальника метрополітену з економіки і формуються виходячи із умов, які склалися на ринку реклами, і піддягають перегляду у випадку зміни кон'юнктури ринку на розміщення реклами. Для розрахунку тарифів у метрополітені за основу беруться базові тарифи, затверджені Харківською міською радою, для зовнішньої реклами, з застосуванням коефіцієнтів для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені. Такі коефіцієнти можуть коливатися від 0,7 до 4 виходячи із доцільності і економічної ефективності та наявності таких факторів:

- відсутність атмосферних опадів, які негативно впливають на рекламні засоби максимальне і тривале приближення реклами до споживача;

- концентрація пасажиропотоку у метрополітені;

- категорійність станцій з урахуванням пасажиропотоку на станціях метрополітену;

- двостороннє зображення;

- вплив на споживачів;

- престижність місця;

- належність спеціальних конструкцій;

- відновлення конструкцій у вагонах;

- розміщення реклами тютюну, алкоголю та товарів місцевих товаровиробників.

7.3. Коефіцієнти дня розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць встановлюються наказом начальника Харківського метрополітену за поданням заступника начальника метрополітену по комерційній діяльності та затвердженням заступником начальника метрополітену з економіки.

7.4. Оплата розташування рекламних засобів типу "рядок, що біжить", електричних табло, установок у вигляді об'ємно-прозорих конструкцій та інших нетрадиційних видів реклами здійснюється за договірними цінами.

7.5. Оплата за розміщення рекламних листівок у салоні вагона встановлюється по фактичних витратах метрополітену на виконання цих робіт на підставі калькуляції. 

7.6. Вартість послуг по наданню рекламного місця для розташування інформації про суб'єкта підприємницької діяльності у пішохідних переходах метрополітену здійснюється відповідно з розподілом станцій на I, II, III категорії.

7.7. Сплата за електроенергію, спожиту рекламними світловими конструкціями (щитами), встановленими в метрополітені по договорах, здійснюється:

а) через сектор реклами щомісячно згідно з розрахунком на підставі встановленої потужності рекламної конструкції та діючих тарифів на електроенергію;

б) через службу електропостачання, при наявності лічильника електроенергії.

7.8. Сплата за розташування банерів, плівок (аплікацій), листівок на дверях типу "М", касах метрополітену здійснюється на підставі калькуляцій, по фактичних витратах, через сектор реклами.

8. ПОРЯДОК РОЗТАШУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

8.1. Для розташування соціальної інформації у вагонах метрополітену передбачаються спеціальні рекламні місця.

8.2. Заява про надання згоди на розміщення соціальної інформації подається розповсюджувачем реклами на ім'я начальника метрополітену або заступника начальника по комерційній діяльності. До заяви додається зразок рекламної листівки, яка підлягає розміщенню.

Заява з резолюцією керівництва метрополітену надходить для опрацювання у сектор реклами.

8.3. У разі позитивного рішення листівка розміщується безкоштовно або справляється плата за послуги по розташуванню.

8.4. Термін розміщення листівок з соціальною інформацією - два тижні.

8.5. У наданні права на розміщення соціальної інформації в метрополітені заявнику може бути відмовлено з таких підстав:

а) інформація, на розміщення якої подається заява, не відповідає ознакам соціальної інформації згідно з пунктом 2.1 цього Положення;

б) розміри та якість виготовленої листівки не відповідають вимогам метрополітену на розміщення поліграфічної продукції:

- розмір листівки не повинен бути менше формату А4;

- цупкість паперу не менш 80 г/м2;

- зображення чи напис здійснюються не менш ніж двома кольорами;

- листівка по боках ламінується безкольоровою плівкою типу "Оракал".

8.6. При відсутності соціальної інформації на спеціальних місцях, можливе розміщення реклами комерційного характеру з оплатою по Дозволу або по додатковій угоді.

9. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ

9.1. Рекламодавець або рекламне агентство набуває права на розташування реклами в Харківському метрополітені тільки після отримання Договору (дозволу) в порядку, встановленому цим Положенням.

9.2. Розміщення рекламних засобів в Харківському метрополітені проводиться безпосередньо фахівцями відповідних служб метрополітену. Не допускається розташування рекламних засобів, які псують вигляд конструкцій та елементів окремих об'єктів Харківського метрополітену. Рекламні засоби не повинні створювати перешкод для пішоходів, заважати при виконанні робіт, що проводяться в метрополітені. Рекламні засоби повинні вказувати на рекламодавця або уповноважену ним особу і номери їх телефонів.

9.3. Рекламодавець або рекламне агентство несе відповідальність за утримання в належному стані рекламних засобів, яка встановлюється в Договорі (дозволі).

9.4. Рекламодавець повинен додержуватися умов щодо якості і типорозмірів рекламної продукції, вказаних у договорах.

10. ЕКСПЛУАТАЦІЯ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

10.1. Рекламодавець або рекламне агентство, за якими зареєстровано рекламний засіб і укладений Договір (дозвіл), несе повну відповідальність за дотримання порядку експлуатації реклами. Забороняється під час експлуатації реклами вносити доповнення або зміни до затвердженого рекламного засобу без попереднього погодження з сектором реклами.

10.2. Рекламодавець або рекламне агентство по письмовому дозволу та під наглядом фахівців метрополітену повинні:

а) здійснити у 2-денний термін демонтаж рекламного засобу у випадку закінчення строку, на який укладено Договір (дозвіл);

б) усунути в 2-денний термін всі дефекти та недоліки, що виникли в процесі експлуатації рекламного засобу або відшкодувати їх;

в) виконувати в строк всі приписи сектору реклами;

г) самостійно використовувати рекламне місце і не передавати його іншим особам.

11. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗТАШУВАННЯМ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ РЕКЛАМИ У ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

11.1. Органами, що здійснюють контроль за розташуванням реклами в Харківському метрополітені, є сектор реклами та відповідні служби метрополітену.

12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

12.1. За порушення законодавства про рекламу в Харківському метрополітені фізичні та юридичні особи несуть відповідальність, яка встановлена чинним законодавством України.

12.2. За несвоєчасне внесення плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені рекламодавець або рекламне агентство сплачують пеню в розмірі, передбаченому умовами Договору (дозволу). 

12.3. Договір (дозвіл) може бути анульований з наступним демонтажем реклами відповідними службами метрополітену та відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів рекламодавця у випадках:

а) порушення умов, вказаних в договорі (дозволі) на розташування реклами та документах, які до нього додаються;

б) повним або частковим пошкодженням архітектурно-художньої форми рекламного засобу, його інформаційної поверхні та неприйняття своєчасних та належних заходів рекламодавцем або рекламним агентством по їх усуненню.

12.4. Самовільно розташована реклама, архітектурно-художня форма якої повністю або частково пошкоджена, реклама, на розміщення якої закінчився термін дії Договору (дозволу), підлягає демонтажу відповідними службами метрополітену в 5-денний строк з моменту внесення подання начальником сектору реклами.

13. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

13.1. Всі суперечки, що можуть виникнути при вирішенні питань, пов'язаних з розміщенням реклами в Харківському метрополітені, вирішуються у порядку, встановленому законодавством України.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
1 березня 2001 р. за N 18/486 


КОЕФІЦІЄНТИ,
що застосовуються для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць та розміщенню реклами у Харківському метрополітені

1. Коефіцієнт комфортності - 2,0

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у метрополітені: в вестибюлях, станціях, переходах, салонах вагонів.

Сформований з урахуванням таких факторів: відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів та максимальне і тривале приближення реклами до споживачів.

2. Коефіцієнт концентрації - 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені: в вестибюлях, станціях, переходах.

Сформований з урахуванням таких факторів: концентрація пасажиропотоку у метрополітені у порівнянні із магістралями міста. 

У метрополітені середньодобові перевозки пасажирів 639,9 тис. люд., на 1 станцію 639,9 тис. : 26 = 24,6 тис. пас.

На центральних магістралях у місті пасажиропотік (авто + пішоходи) - 300 маш. за годину, за добу 300 маш. х 24 год. = 7200 авто

1,5 люд. на авто х 7200 = 10800 люд. побачать рекламний щит, а пішоходів 700 - 1000. Усього 11800 людей.

Таким чином пасажиропотік однієї станції метро у 2 рази більш, ніж на магістралі міста. З урахуванням 4-х входів-виходів у метро збільшення пасажиропотоку - 25 %.

3. Коефіцієнт двостороннього зображення - 1,5 та 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під спеціальні конструкції та рекламу у салоні вагона на кватирках:

1,5

- при двосторонніх щитах з підсвічуванням;

- при двосторонніх щитах без підсвічування;

- при двосторонніх банерах;

- при двосторонніх плівках на павільйонах;

- на відеоекран.

1,25

- при двосторонньому зображенні листівок на кватирках;

Враховує більшу кількість людей для розгляду реклами.

4. Коефіцієнт - 1,5 (К тютюн)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під спеціальні конструкції: щити, банери, рекламу на внутрішніх перегородках, на зовнішніх павільйонах, підлозі - при розміщенні реклами тютюнових виробів або алкогольних напоїв (К тютюн).

Згідно з додатком N 3 (п. 3) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653).

4.1. Коефіцієнт - 1,3 (К тютюн)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у салонах вагонів при розміщенні листівок з рекламою тютюнових виробів або алкогольних напоїв (К тютюн). 

Згідно з додатком N 2 (п. 3.3) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26 грудня 2000 р. N 1802).

5. Коефіцієнт місцевих товаровиробників - 0,7 (К місц. тов.)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць під спеціальні конструкції: щити, банери, рекламу на внутрішніх перегородках та зовнішніх павільйонах, підлозі - при розміщенні реклами товарів (робіт, послуг) місцевих товаровиробників (м. Харків та Харківська область).

Згідно з додатком N 3 (п. 4) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653).

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у салонах вагонів при розміщенні листівок з рекламою товарів (робіт, послуг) місцевих товаровиробників (м. Харків та Харківська область).

Згідно з додатком N 2 (п. 3.4) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26 грудня 2000 р.).

До місцевих товаровиробників відносяться суб'єкти господарської діяльності (юридичні особи, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності), зареєстровані в м. Харкові та Харківській області, які здійснюють діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг.

6. Коефіцієнти категорійності - 0,8 - 1,2

- застосовуються для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць (під щити, банери, плівку на внутрішніх перегородках, зовнішніх павільйонах, плівку на підлозі), з урахуванням розподілу станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаток)ю

1,2 - станції 0 категорії (пересадочні вузли);
1,0 - станції I категорії;
0,9 - станції II категорії;
0,8 - станції III категорії

Згідно з додатком N 3 (п. 2 б) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

7. Коефіцієнт впливу реклами - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити з підсвічуванням.

Сформований з урахуванням такого фактора - підсвічування впливає на більш ефективний розгляд реклами.

8. Коефіцієнт відновлення - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у вагонах на місцях категорії "A".

Сформований з урахуванням такого фактора - відновлення рекламоносіїв на рекламних місцях категорії "A".

9. Коефіцієнт належності - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити.

Сформований з урахуванням такого фактора - належність щитів (власність метрополітену).

10. Коефіцієнти роздрібу - 1,1 та 1,25

- При проведенні рекламної кампанії строком 1 місяць - вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,25 разу. Для знаходження нових клієнтів треба час (1 тиждень), за який втрачається доход 25 %.

- При проведенні рекламної кампанії строком 2 місяця вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,1 разу.

Застосовуються при видачі дозволів при наданні рекламомісць у метрополітені під банери; плівку на підлозі, плівку на внутрішніх перегородках; зовнішніх павільйонах, в вагонах, нових видів реклами.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
1 березня 2001 р. за N 19/487 


БАЗОВІ ТАРИФИ
на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені

Назва рекламомісця 

Рекламна площа (кв. м) 

Вартість рекламних послуг (грн.) за місяць 

всього 

у т. ч. ПДВ - 20 % 

1. Рекламомісця у салоні вагона 

  

  

  

  

категорія 

  

  

  

  

"A" 

0,252 

  

18,20 

3,03 

"B" 

0,135 

  

8,80 

1,47 

"C" 

0,126 

  

8,30 

1,38 

"E" 

0,21 

  

13,80 

2,30 

"F" (кватирка) 

0,063 

  

5,20 

0,87 

"D" (двері) 

0,042 

  

2,80 

0,47 

2. Рекламомісце на касах 

0,100 

  

9,90 

1,65 

3. Рекламомісце на дверях "Метро" 

0,126 

I кат. 

11,30 

1,88 

  

  

II кат. 

10,20 

1,7 

  

  

III кат. 

9,10 

1,52 

(пересадочні вузли) 

  

0 кат. 

13,60 

2,27 

4. Рекламомісце під щит без підсвічування 

1,0 

I кат. 

90,0 

15,0 

  

  

II кат. 

81,0 

13,5 

  

  

III кат. 

72,0 

12,0 

(пересадочні вузли) 

  

0 кат. 

108,0 

18,0 

5. Рекламомісце під щит  

1,0 

I кат. 

99,0 

16,5 

  

  

II кат. 

89,10 

14,85 

  

  

III кат. 

79,20 

13,2 

(пересадочні вузли) 

  

0 кат. 

118,80 

19,8 

6. Відеоекран 

1,0 

  

178,20 

29,7 

7. Рекламомісце під транспорант (банер) 

1,0 

I кат. 

90,0 

15,0 

  

  

II кат. 

81,0 

13,5 

  

  

III кат. 

72,0 

12,0 

(пересадочні вузли) 

  

0 кат. 

108,0 

18,0 

8. Рекламомісце на зовнішній поверхні павільйону 

1 м2 

I кат. 

45,0 

7,50 

II кат. 

40,5 

6,75 

III кат. 

36,0 

6,0 

9. Рекламомісце на внутрішній поверхні павільйону 

1 м2 

I кат. 

90,0 

15,0 

II кат. 

81,0 

13,5 

III кат. 

72,0 

12,0 

10. Рекламомісце на поверхні полу 

1 м2 

I кат. 

72,0 

12,0 

II кат. 

64,8 

10,8 

III кат. 

57,6 

9,6 

11. Рекламомісце на зовнішній поверхні вагона 

1 состав
(5 вагонів) 

  

2410,0 

400,0 


Примітка. Вартість вищеозначених послуг по наданню рекламних місць підвищується на 0,5 % - податок на рекламу.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
1 березня 2001 р. за N 20/488 


РЕКЛАМА
на скляно-металевих дверях вестибюлей станцій метро

розмір 0,3х0,42 м (площа 0,126 м2)

Станції 

Кількість дверей

Кількість входів-виходів 

Категорія 

Вартість за 1 р/м (грн.) 

ХОЛОДНОГІРСЬКО-ЗАВОДСЬКА ЛІНІЯ  

Холодна гора 

12 

11,3 

Південний вокзал 

10 

13,6 

Центральний ринок 

12 

11,3 

Радянська 

13,6 

пр. Гагаріна 

12 

11,3 

Спортивна 

12 

10,2 

з-д Малишева 

12 

10,2 

пр. Московський 

12 

10,2 

М. Жукова 

12 

11,3 

Радянської Армії 

12 

10,2 

Індустріальна 

12 

10,2 

ХТЗ 

14 

10,2 

Пролетарська 

16 

11,3 

Підсумок: 

156 

  

  

  

САЛТІВСЬКА ЛІНІЯ  

Історичний музей 

10 

13,6 

Університет 

14 

13,6 

Пушкінська 

10 

11,3 

Київська 

9,1 

Барабашова 

12 

11,3 

Ак. Павлова 

9,1 

Студентська 

12 

11,3 

Героїв праці 

12 

11,3 

Підсумок: 

82 

  

  

  

ОЛЕКСІЇВСЬКА ЛІНІЯ  

Научна 

12 

11,3 

Держпром 

10 

9,1 

Арх. Бекетова 

10 

9,1 

Пл. Повстання 

16 

9,1 

Метробудівників 

16 

9,1 

Підсумок: 

64 

  

  

  

ПІДСУМОК 

302 

  

  

  


Наклейки виготовляються на папері з двостороннім зображенням і повністю ламінуються.

Ціна в грн. за 1 рекламомісце з урахуванням ПДВ (20 %).

Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28 


РОЗМІРИ ТА КІЛЬКІСТЬ РЕКЛАМОМІСЦЬ
в салоні вагона Харківського метрополітену

Категорія місця 

Розмір (см)

Площа (м2)

Кількість (шт.) 

Загальна площа (м2)

30х84 

0,252 

14 

3,528 

AC 

30х84 

0,252 

1,008 

15,0х90 

0,135 

0,27 

15,0х42 

0,063 

14 

0,882 

21х100 

0,21 

0,21 

КВАТИРКА 

15,0х42 

0,063 

12 

0,76 

ДВЕРІ 

42,0х10,0 

0,042 

16 

0,672 

Загальна площа рекламомісць 

7,33 м2 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 5 лютого 2001 р. N 28 


РОЗПОДІЛ СТАНЦІЙ МЕТРОПОЛІТЕНУ
по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку

(Установлено для розрахунку за послуги по наданню рекламних місць)

Категорія 

Холодногірсько-
заводська лінія 

Салтівська лінія 

Олексіївська лінія 

Пересадочні вузли: 

Південний вокзал  

Історичний музей 

  

Радянська 

Університет 

  

Холодна гора 

  

Наукова 

Центральний ринок 

Барабашова 

  

Пр. Гагаріна 

Героїв праці 

  

Пролетарська 

Пушкінська 

  

М. Жукова 

Студентська 

  

II 

Спортивна 

  

Пл. Повстання 

Московський пр. 

  

Арх. Бекетова 

ХТЗ 

  

Держпром 

З-д Малишева 

  

(перехід, станція) 

Радянської Армії 

  

  

Індустріальна 

  

  

III 

  

Київська 

Метробудівників 

Академіка Павлова 

Держпром
(вестибюль) 


I категорія розмір пасажиропотоку 

52 - 20 тис. пас. за добу 

II категорія 

20 - 9 тис. пас. за добу 

III категорія 

9 - 2 тис. пас. за добу 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць в салоні вагона метрополітену

(відповідно до додатка N 2 до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802)

1. Щомісячний базовий тариф для визначення плати за використання поверхні одиниці транспортного засобу становить 400 (чотириста) грн. без ПДВ на місяць, з урахуванням ПДВ - 20 % - 480,0 (чотириста вісімдесят) грн.

2. Загальна площа рекламних місць у салоні вагона метрополітену - 7,33 м2.

3. Вартість послуг по наданню 1 м2 рекламних місць у салоні вагона метрополітену складає:

480,0 грн. : 7,33 м2 = 65,50 грн.

4. Площа рекламних місць у салоні вагона метрполітену:

- категорії "A" - (0,42 х 0,30) х 2 = 0,252 м2

- категорії "B" - (0,15 х 0,90) = 0,135 м2

- категорії "C" - (0,15 х 0,42) х 2 = 0,126 м2

- категорії "E" - (0,21 х 1,00) = 0,21 м2

- категорії "F" - (0,15 х 0,42) = 0,063 м2

- категорії "D" - (0,42 х 0,10) = 0,042 м2

5. Для метрополітену застосовуємо коефіцієнти:

5.1. Коефіцієнт відновлення (реновації) спеціальних конструкцій - 1,1 застосовується для місць категорії "A".

5.3. Коефіцієнт - 0,7 місцевих товаровиробників застосовується при розміщенні листівок з рекламою товарів (робіт, послуг) місцевих товаровиробників.

5.4. Коефіцієнт - 1,3 застосовується при розміщенні листівок з рекламою тютюнових виробів, або алкогольних напоїв.

5.5. За двобічне зображення реклами - 1,25, застосовуємо для місця категорії "F".

Категорія "A" - 65,50 грн. х 0,252 м2 х 1,1 = 18,2 грн.

На місці "A" розміщуються 2 листівки формату А3

Вартість послуг по наданню рекламомісця під листівку ф. А3 = 18,2 грн. : 2 = 9,1 грн.

Категорія "C" - 65,50 грн. х 0,126 м2 = 8,30 грн.

На місці "C" - розміщуються 2 листівки ф. А4

Вартість послуг по наданню рекламомісця під листівку ф. А4 = 8,3 грн. : 2 = 4,15 грн.

Категорія "B" - 65,50 грн. х 0,135 м2 = 8,8 грн.

Категорія "E" - 65,50 грн. х 0,21 м2 = 13,80 грн.

Категорія "F" - 65,5 грн. х 0,063 м2 х 1,25 = 5,2 грн.

Категорія "D" - 65,50 грн. х 0,042 м2 = 2,80 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць на касах метрополітену

(відповідно до додатка N 3 рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. РЕКЛАМА НА КАСАХ

30,0 грн. - вартість послуг (без ПДВ) за розташування 1 м2 реклами відповідно до рішення міськради за місяць.

Для метрополітену:

30,0 грн. х 2,0 х 1,25 х 1,1 = 82,50 грн.

2,0 - коефіцієнт комфортності

1,25 - концентрація пасажиропотоку

1,1 - коефіцієнт збереження рекламних засобів

Податок на додану вартість (20 %) - 16,50 грн.

Підсумок - 99,0 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на касах за 1 м2 площі.

Вартість послуги по наданню одного рекламного місця на касах (площа 0,100 м2) - (99,0 грн. х 0,1 м2) = 9,9 грн., в т. ч. ПДВ - 20 % - 1,65 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,04 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць на скляно-металевих дверях типу "Метро"

(відповідно до додатка N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської сесії міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНО-МЕТАЛЕВИХ ДВЕРЯХ ТИПУ "МЕТРО"

Розмір базового тарифу для визначення плати за користування рекламними місцями, які знаходяться у власності метрополітену, становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 площі рекламного місця без ПДВ на місяць.

Для метрополітену застосовуємо: 30,0 грн. х 2,0 х 1,25 = 75,0 грн.

Коефіцієнт - 2,0 комфортності (відсутність негативного впливу атмосферних опадів)

Коефіцієнт - 1,25 концентрації пасажиропотоку

Податок на додану вартість - 20 % - 15,0 грн.

Підсумок - 90,0 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на скляних дверях за 1 м2 площі.

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,38 грн.

Вартість послуг по наданню одного рекламного місця на скляних дверях типу "Метро" (площа 0,126 м2):

Для станцій I категорії  

- (90,0 грн. х 0,126 м2

- 11,30 грн. 

Для станцій II категорії 

- (90,0 грн. х 0,126 м2 х 0,9)  

- 10,20 грн. 

Для станцій III категорії  

- (90,0 грн. х 0,126 м2 х 0,8) 

- 9,10 грн. 


На пересадочних вузлах станції: Університет, Радянська, Історичний музей, Південний вокзал - вартість послуг збільшується на 1,2 і становить 13,60 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під щити без підсвічування у метрополітені за 1 м2

(додаток N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. ЩИТОВІ РЕКЛАМНІ КОНСТРУКЦІЇ ЗА м2 ПЛОЩІ (спеціальні конструкції)

Базовий тариф для визначення плати за користування місцями для розташування спеціальних конструкцій становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 розміщення спеціальної конструкції, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену:

30,0 грн. х 2,0 х 1,25 = 75,0 грн.

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку у метрополітені у порівнянні з містом

2,0 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу атмосферних опадів)

Податок на додану вартість - 20 % - 15,0 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під щитові конструкції за 1 м2 площі - 90,0 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,38 грн.

На станціях II категорії (0,9) - 81,0 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,34 грн.

На станціях III категорії (0,8) - 72,0 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,30 грн.

На пересадочних вузлах (збільшення пасажиропотоку, скупченість рекламних засобів): Університет, Радянська, Історичний музей, Південний вокзал - вартість послуг збільшується на 1,2 і становить 108,0 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під щити з підсвічуванням у метрополітені за 1 м2

(додаток N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. ЩИТОВІ РЕКЛАМНІ КОНСТРУКЦІЇ ЗА м2 ПЛОЩІ (спеціальні конструкції)

Базовий тариф для визначення плати за користування місцями для розташування спеціальних конструкцій становить 30 (тридцять) грн. за 1 м2 розміщення спеціальної конструкції, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену:

30,0 грн. х 2,0 х 1,25 х 1,1 = 82,50 грн.

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку у метрополітені у порівнянні з містом

2,0 - коефіцієнт комфортності від негативного впливу атмосферних опадів

1,1 - коефіцієнт підвищення впливу рекламних засобів на людину за рахунок підсвічування

Податок на додану вартість - 20 % - 16,50 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під щитові конструкції (з підсвічуванням) за 1 м2 площі - 99,0 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,41 грн.

На станціях II категорії (0,9) - 89,10 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,37 грн.

На станціях III категорії (0,8) - 79,20 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,33 грн.

На пересадочних вузлах (збільшення пасажиропотоку, скупченість рекламних засобів) Університет, Радянська, Історичний музей. Південний вокзал - вартість послуг збільшується на 1,2 і встановлюється 118,80 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,50 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під відеоекран у метрополітені за 1 м2 

(додаток N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. ЩИТОВІ РЕКЛАМНІ КОНСТРУКЦІЇ ЗА м2 ПЛОЩІ (спеціальні конструкції)

Базовий тариф для визначення плати за користування місцями для розташування спеціальних конструкцій становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 розміщення спеціальної конструкції, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену:

30,0 грн. х 2,0 х 1,25 х 1,1 = 82,5 грн.

2,0 - коефіцієнт комфортності

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку у метрополітені

1,1 - коефіцієнт підвищення впливу рекламних засобів на людину за рахунок підсвічування

Податок на додану вартість - 20 % - 16,50 грн.

Підсумок - 99,0 грн.

За двосторонню рекламу вживаємо коефіцієнт 1,5

За престижність місця розташування - 1,2

Вартість послуги по наданню рекламного місця під відеоекран

за 1 м2 площі - 82,5 грн. х 1,5 х 1,2 = 148,50 грн.

Крім того, ПДВ - 20 % - 29,70 грн.

Підсумок - 178,20 грн.

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,74 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під транспаранти (банери), перетяжки між колонами на станціях метрополітену за 1 м2

(додаток N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 12.11.2000 р. N 1653)

1. ТРАНСПАРАНТИ (БАНЕРИ), ПЕРЕТЯЖКИ ЗА м2 ПЛОЩІ (спеціальні конструкції)

Базовий тариф для визначення плати за користування місцями для розташування спеціальних конструкцій становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 розміщення спеціальної конструкції, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену:

30,0 грн. х 2 х 1,25 = 75,0 грн.

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку у метрополітені в порівнянні з магістралями міста Харкова

2,0 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

Податок на додану вартість (20 %) - 15,0 грн.

Підсумок - 90,0 грн.

Крім того, податок на рекламу 0,5 % - 0,38 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під транспаранти (банери), перетяжки за 1 м2 площі:

На станціях I категорії 

- 90,0 грн. 

На станціях II категорії (0,9) 

- 81,0 грн. 

На станціях III категорії (0,8) 

- 72,0 грн. 

На станціях (пересадочних вузлах)  

- 108,0 грн. 

Крім того, податок на рекламу 

- 0,5 % 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні вагона метрополітену

(відповідно до додатка N 2 до рішення виконавчого комітету Харківської міськради від 26.12.2000 р. N 1802)

1. Щомісячний базовий тариф для визначення плати за використання поверхні одиниці транспортного засобу (вагона) становить 400,0 (чотириста) грн., без ПДВ, на місяць.

Податок на додану вартість (20 %) - 80,0 (вісімдесят) грн.

Податок на рекламу (0,5 %) - 2,0 (дві) грн.

Вартість послуг по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні одиниці рухомого складу (вагона) за місяць - 482,0 (чотириста вісімдесят дві) грн.

400,0 + 80,0 + 2,0 = 482 грн.

Вартість послуг по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні состава (5 вагонів) за місяць - 2410,0 (дві тисячі чотириста десять) грн.

482,0 грн. х 5 ваг. = 2410,0 грн.

Вартість послуг по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні состава (5 вагонів) за рік - 28920,0 (двадцять вісім тисяч дев'ятсот двадцять) грн.

2410,0 грн. х 12 міс. = 28920,0 грн.

Зворотнє перефарбування состава:

строк розташування до 3-х років - 100 % вартості пофарбування состава

Підготовка поверхні состава (5 вагонів) для розташування реклами - по факту виконаних робіт.

Нанесення зображення на вагон фарбою або самоклейкою плівкою згідно з оригінал-макетом - состав з 5 вагонів по фактичних витратах.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць на внутрішній поверхні павільйону

(відповідно до додатка N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської сесії міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНИХ ПОВЕРХНЯХ ПАВІЛЬЙОНІВ (ВНУТРІШНІХ)

Розмір базового тарифу для визначення плати за користування рекламними місцями становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 площі рекламного місця, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену 30,0 грн. х 2 х 1,25 = 75,0 грн.

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку у метрополітені у порівнянні з пасажиропотоком на магістралях міста

2,0 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу атмосферних опадів)

Податок на додану вартість - 20 % - 15,0 грн.

Підсумок - 90,0 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на внутрішній поверхні павільйону за 1 м2 в місяць

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,38 грн.

Для станцій 

I категорії  

- 90,0 грн. 

  

II категорії 

- 81,0 грн. 

  

III категорії  

- 72,0 грн. 


Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць на поверхні підлоги

(відповідно до додатка N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської сесії міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. РЕКЛАМА НА ПОВЕРХНІ ПІДЛОГИ

Розмір базового тарифу для визначення плати за користування рекламними місцями становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 площі рекламного місця без ПДВ на місяць.

Для метрополітену 30,0 грн. х 2 х = 60,0 грн.

2,0 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

Податок на додану вартість - 20 % - 12,0 грн.

Підсумок - 72,0 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на поверхні підлоги за 1 м2 в місяць

Крім того, податок на рекламу - 0,5 % - 0,30 грн.

Для станцій  

I категорії    

- 72,0 грн. 

  

II категорії 

- 64,8 грн. 

  

III категорії 

- 57,6 грн. 


Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену з економіки
____________ Л. Й. Шутікова

2 лютого 2001 р. 


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні павільйону

(відповідно до додатка N 3 до рішення виконавчого комітету Харківської сесії міськради від 09.12.98 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНИХ ПОВЕРХНЯХ ПАВІЛЬЙОНІВ (ЗОВНІШНІХ)

Розмір базового тарифу для визначення плати за користування рекламними місцями становить 30,0 (тридцять) грн. за 1 м2 площі рекламного місця, без ПДВ, на місяць.

Для метрополітену

30,0 грн. х 1,25 = 37,50 грн.

1,25 - коефіцієнт концентрації пасажиропотоку

Податок на додану вартість - 20 % - 7,5 грн.

Підсумок - 45,0 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на зовнішній поверхні павільйону за 1 м2 в місяць

Для станцій  

I категорії    

- 45,0 грн. 

  

II категорії 

- 40,5 грн. 

  

III категорії 

- 36,0 грн. 


Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко