Про вдосконалення рекламної діяльності у ДП "Харківський метрополітен"

Наказ Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 року N 246

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
5 листопада 2002 р. за N 61/598

Згідно з Законом України "Про рекламу" від 03.07.96 р., у відповідності до рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.12.98 р. N 1338 "Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові" та від 22.11.2000 р. N 1653 "Про внесення змін і доповнень до рішення від 09.12.98 р., рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802 "Про порядок розміщення реклами та соціальної інформації на транспорті у м. Харкові", а також рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997 "Про порядок визначення розміру плати за користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій", з метою подальшого вдосконалення рекламної діяльності у ДП "Харківський метрополітен" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про порядок розташування реклами у ДП "Харківський метрополітен" (додається).

2. Затвердити коефіцієнти для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додається).

3. Затвердити базові тарифи на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додається).

4. Затвердити розміри, площі та кількість рекламомісць у салоні вагона (додаток 1).

5. Затвердити розподіл станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаток 2).

6. Затвердити розмір та кількість рекламомісць на скляно-металевих дверях типу "Метро" (додаток 3).

7. Затвердити бланк Паспорта розташування спеціальної конструкції для розміщення реклами у метрополітені (додаток 4).

8. У порядку проведення експерименту дозволити розташування в вагоні рекламної листівки типу "Прапорець" з 15.11.2002 р.

9. З 15.11.2002 р. вважати таким, що втратив чинність, наказ начальника метрополітену від 05.02.2001 р. N 28, зареєстрований в Харківському обласному управлінні юстиції 01.03.2001 р. за N 17/485 , та пп. 1.1, 1.2 наказу від 06.03.2000 р. N 63.

10. Вважати таким, що втратив чинність з 01.01.2003 р., п. 2 наказу начальника метрополітену від 13.10.98 р. N 123, зареєстрованого в управлінні Міністерства юстиції України в Харківській області 17.11.98 р. за N 59/207. 

11. Юрисконсульту Кузнецовій І. С. забезпечити подання на державну реєстрацію наказу в Харківському обласному управлінні юстиції.

12. Даний наказ ввести в дію з 15.11.2002 р.

13. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника метрополітену з економіки Шутікову Л. Й.

 

Начальник
Харківського метрополітену 

 
М. Д. Пилипчук 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
5 листопада 2002 р. за N 61/598 


ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПОРЯДОК РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ У ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про порядок розташування реклами в ДП "Харківський метрополітен" (далі - Положення) розроблено на підставі Закону України "Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1998 р. N 1511, рішень виконавчого комітету Харківської міської ради: N 1338 від 09.12.98 р. та доповнень до нього (додаток 3 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653, додаток 3 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997), N 1802 від 26.12.2000 р., інших нормативних актів України.

1.2. Це Положення встановлює основні принципи рекламної діяльності та регулює відносини, пов'язані з розташуванням суб'єктами підприємницької діяльності реклами в ДП "Харківський метрополітен".

1.3. Реклама в ДП "Харківський метрополітен" повинна бути відокремлена від іншої інформації таким чином, щоб її можливо було ідентифікувати як рекламу.

1.4. Забороняється розташування реклами в ДП "Харківський метрополітен" без оформлення необхідних документів в порядку, встановленому цим Положенням.

1.5. Дія цього Положення поширюється на всі правовідносини, що виникають між ДП "Харківський метрополітен" та суб'єктами підприємницької діяльності у зв'язку з розташуванням реклами в ДП "Харківський метрополітен".

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. В цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

- реклама - спеціальна інформація про осіб або продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого отримання прибутку, за виключенням відомостей, які віднесені цим Положенням до інформації про суб'єкта підприємницької діяльності;

- інформація про суб'єкта підприємницької діяльності - це відомості, які розташовані в середині об'єкта (приміщення), який займає суб'єкт підприємницької діяльності, і розкривають його організаційно-правову форму, профіль діяльності, містять назву, режим роботи, юридичну адресу, офіційно зареєстровані товарні знаки та логотипи;

- соціальна рекламна інформація - це інформація державних органів, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоносіїв, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення, святкових вітань та інша інформація, яка не має комерційного характеру, та метою розповсюдження якої не є безпосереднє чи опосередковане отримання прибутку. В такій інформації не повинні згадуватися конкретно продукція, її виробники та розповсюджувачі, їх логотипи, торгові та інші марки та знаки, а також вказуватися розповсюджувач реклами (його фірмовий, товарний знак тощо), який здійснює її розповсюдження;

- спеціальні конструкції - конструкції, що використовуються для розміщення рекламоносіїв, які розташовуються на скляних дверях, наземних павільйонах, вікнах кас метрополітену, внутрішніх перегородках, турнікетах, колонах, стінах та у салонах вагонів:

а) світлові та несвітлові, тимчасові та стаціонарні, плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти;

б) тролі, таблички, короби;

в) механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби;

г) складні просторові конструкції;

- рекламоносії - будь які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами, зокрема: друкована продукція, аплікації, мальовані, світлові, електронні зображення;

- рекламне місце - це площа поверхні об'єктів, на яких можуть бути розташовані спеціальні конструкції або рекламоносії:

а) скляні двері, наземні павільйони, внутрішні перегородки;

б) вікна кас метрополітену;

в) турнікети;

г) зовнішня частина та салони вагонів;

д) шляхові стіни, підлога, стіни переходів, вестибюлів, колони;

е) пішохідні входи-виходи, вентиляційні камери і т. ін.;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до споживача у вигляді листівок, плакатів, окремих спеціальних конструкцій, щитів, екранів, кронштейнів, прапорів фірм, монументально-декоративних форм, афіш культурних заходів, що носять рекламний характер, та інших рекламних носіїв, розташованих в салонах вагонів, на станціях та переходах метрополітену;

- розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами, розміщує її на рекламних місцях;

- рекламодавець або рекламне агентство (Клієнт) - замовник розташування реклами в метрополітені.

2.2. Терміни, що не визначені в цьому Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.

3. ПРИНЦИПИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основними принципами рекламної діяльності є:

а) законність;

б) достовірність;

в) естетичність;

г) сумлінність.

4. СУБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Суб'єктами рекламної діяльності є:

4.1. ДП "Харківський метрополітен" (відділ реклами та поліграфії адміністративно-господарської служби, надалі - відділ реклами та поліграфії).

4.2. Рекламодавці або рекламні агентства.

4.3. Контрагенти по договорах спільної діяльності.

5. ОБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

5.1. Рекламомісця метрополітену.

5.2. Спеціальні конструкції метрополітену.

5.3. Спеціальні конструкції рекламодавців або рекламних агентств.

5.4. Спеціальні конструкції, які є власністю агентства та метрополітену по договору їх спільної діяльності.

5.5. Рекламоносії рекламодавців або агентств.

5.6. Рекламоносії із соціальною інформацією.

6. ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА РОЗТАШУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ РЕКЛАМИ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

6.1. Для отримання права на розташування реклами в метрополітені рекламодавець або уповноважена ним особа подає заяву встановленої форми начальнику ДП "Харківський метрополітен", який передає її протягом 3-х робочих днів для опрацювання до відділу реклами та поліграфії.

6.2. Договір на послуги по наданню рекламного місця у салоні вагонів та інших рекламних місць оформлюється та видається відділом реклами та поліграфії на термін до одного року.

6.3. У заяві повинні бути вказані такі дані:

а) при розташуванні рекламних щитів з підсвічуванням:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита; 

- місце розташування, вид реклами, розмір;

- зміст реклами, оригінал-макет зображення;

- встановлена потужність електрообладнання (Вт);

- прізвище, ім'я та по батькові відповідального за електричну, пожежну та експлуатаційну безпеку об'єкта реклами;

- термін експонування рекламного засобу;

- номер телефону для оперативного зв'язку з Клієнтом.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея;

креслення-схема конструкції рекламоносія і схема електрообладнання;

- фото рекламного місця в разі необхідності.

б) при розташуванні рекламних щитів без підсвічування:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита; зміст реклами; 

- місце розташування, вид реклами, розмір;

- термін експонування;

- номер телефону для оперативного зв'язку з Клієнтом;

прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за безпечну експлуатацію рекламного засобу.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея з розмірами рекламоносія, оригінал-макет зображення;

- фото рекламного місця.

в) при розташуванні реклами у салоні вагона:

- категорія і кількість потрібних рекламних місць;

- точні поштові та банківські реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за використання рекламного місця.

6.4. В усіх випадках Клієнт повинен надати:

а) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;

б) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

в) витяг із Статуту підприємства щодо юридичного статусу підприємства та його місцезнаходження, а також повноважень посадової особи, яка підписує Договір;

г) довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок контрагента, з зазначенням всіх банківських реквізитів (розрахунковий МФО, код ЄДРПОУ).

6.5. Начальник відділу реклами та поліграфії визначає:

а) можливість розташування реклами в метрополітені;

б) при розташуванні рекламних щитів з підсвічуванням та без підсвічування видає Клієнту Паспорт розташування конструкції для розміщення реклами в ДП "Харківський метрополітен". 

6.6. Подана заява підлягає розгляду на протязі двох тижнів.

6.7. На підставі узгодженого Паспорта проектно-кошторисна група метрополітену у вказаний термін готує проект розташування (дислокацію) рекламного засобу, здійснює роботу по узгодженню з відповідними службами метрополітену питання про його розташування, розробляє кошторис на проектування, розташування та підключення рекламного засобу.

6.8. Рішення про укладення Договору на розташування реклами в ДП Харківський метрополітен приймає начальник ДП "Харківський метрополітен" або його заступник, який діє на підставі доручення, на підставі пропозицій, підготовлених відділом реклами та поліграфії.

6.9. Форма та зміст тексту Договору затверджуються керівництвом ДП "Харківський метрополітен".

6.10. У разі прийняття позитивного рішення рекламодавцю або рекламному агентству видається бланк Договору під підпис у 2-х примірниках. У Договорі вказуються вид реклами, розмір, місце її розташування, термін, на який надано право розташовувати рекламу та плата за послуги по наданню зазначених у Договорі рекламних місць. Рекламодавець або рекламне агентство вказують у Договорі свої повні реквізити та повертають підписані та завірені печаткою бланки Договору в строк до 20 днів (ст. 11 ЦПК України) до метрополітену. При укладанні Договору сторони керуються чинним цивільним законодавством.

У разі невиконання цих вимог відділ реклами та поліграфії метрополітену приймає на заявлене місце заявки від інших Клієнтів, при цьому попередні заявки підлягають анулюванню.

6.11. Начальник ДП "Харківський метрополітен" відмовляє у Дозволі на розташування реклами у метрополітені у разі невідповідності реклами вимогам чинного законодавства України, відсутності технічних можливостей передачі рекламомісць, спеціальних конструкцій або їх розташування, а також у разі порушення вимог цього Положення.

6.12. У випадках, коли рекламодавець або рекламне агентство має намір на використання рекламних місць у Харківському метрополітені на малий термін, але не менш ніж 1 місяць (на підлозі, внутрішніх поверхнях перегородок, під банери, нові види реклами і т. ін.), укладається Дозвіл. Форма та зміст його тексту затверджені наказом начальника Харківського метрополітену від 13.10.98 р. N 123, зареєстрованим в управлінні Міністерства юстиції України в Харківській області 17.11.98 р. N 59/207. Оформлення відносин шляхом підписання Дозволів діє до 01.01.2003 року. Подальше розміщення вище зазначених видів реклами здійснюється шляхом укладання Договорів.

6.13. Метрополітен може укладати Договори з суб'єктами підприємницької діяльності на спільну діяльність, яка дозволяє найбільш ефективно використовувати об'єкти рекламної діяльності. Рішення про укладання Договору на спільну діяльність приймає начальник метрополітену. Усі пункти документів, які регламентують спільну діяльність: договори, протоколи, положення про спільну діяльність, - не можуть порушувати статті цього Положення.

6.14. Вищезгадані документи про спільну діяльність повинні додатково регламентувати усі етапи виконання такого Договору: державну реєстрацію, вступні внески сторін, поточну діяльність, розподіл прибутку, використання спільного майна і т. ін. Для здійснення спільної діяльності метрополітен може надавати для вступного внеску спеціальні конструкції метрополітену, використовувати рекламомісця у салоні вагона, які не мали попиту у Клієнтів.

6.15. Для встановлення щитової реклами на зовнішній поверхні об'єктів та споруд метрополітену рекламодавець або рекламне агентство звертається до Бюро реклами, інформації та благоустрою міського середовища Харківського міськвиконкому (пр. Леніна, к. 608), отримує Дозвіл та Паспорт, які узгоджує у метрополітені з відділом технологічної підготовки виробництва (вул. Енгельса, 29, 5-й поверх, кімната 521) та відділом реклами та поліграфії (7-й поверх, кімната 708).

7. УМОВИ ОПЛАТИ ТА ЦІНА РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

7.1. Рекламодавець або рекламне агентство зобов'язані провести розрахунки з Харківським метрополітеном в строки і порядку, визначеному умовами Договору (Дозволу).

7.2. Тарифи за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені затверджуються наказом начальника ДП "Харківський метрополітен" за узгодженням з заступником начальника метрополітену з економіки і формуються виходячи із умов, які склалися на ринку реклами, і підлягають перегляду у випадку зміни кон'юнктури ринку на розміщення реклами. Для розрахунку тарифів у метрополітені за основу беруться базові тарифи, затверджені Харківською міською радою, для зовнішньої реклами та реклами на транспорті, з застосуванням коефіцієнтів для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені. Такі коефіцієнти можуть коливатися від 0,7 до 4 виходячи із доцільності і економічної ефективності та наявності таких факторів:

- відсутність атмосферних опадів, які негативно впливають на рекламні засоби;

- максимальне і тривале приближення реклами до споживача;

- концентрації пасажиропотоку у метрополітені;

- категоричність станцій з урахуванням пасажиропотоку на станціях метрополітену;

- двостороннє зображення;

- престижність місця;

- належність спеціальних конструкцій;

- відновлення конструкцій у метрополітені;

- розміщення реклами тютюну, алкоголю та товарів місцевих товаровиробників.

7.3. Коефіцієнти для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць встановлюються наказом начальника ДП "Харківський метрополітен" за погодженням з заступником начальника метрополітену з економіки.

7.4. Оплата розташування рекламних засобів типу "рядок, що біжить", електричних табло, установок у вигляді об'ємно-прозорих конструкцій та інших нетрадиційних видів реклами здійснюється за договірними цінами.

7.5. Вартість послуг по наданню рекламного місця у пішохідних переходах метрополітену залежить від розподілу станцій на 1, 2, 3 категорії.

7.6. У разі розміщення інформації метрополітену на рекламних засобах Клієнта сплата за послуги по наданню рекламного місця за цей період не стягується.

7.7. Сплата за електроенергію, спожиту рекламними світловими конструкціями (щитами), здійснюється через службу електропостачання шляхом укладення Договорів між ДП "Харківський метрополітен" та рекламодавцем. 

7.8. Сплата за розташування банерів, плівок (аплікацій), листівок на дверях типу "М", касах метрополітену, рекламних листівок у салоні вагона здійснюється на підставі Договорів та Дозволів.

8. ПОРЯДОК РОЗТАШУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

8.1. Для розташування соціальної рекламної інформації у вагонах метрополітену передбачаються спеціальні рекламні місця.

8.2. Заява та звернення державних органів влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів про надання згоди на розміщення соціальної рекламної інформації подається розповсюджувачем реклами на ім'я начальника метрополітену. До заяви додається зразок рекламної листівки, яка підлягає розміщенню.

Заява з резолюцією керівництва метрополітену надходить для опрацювання у відділ реклами та поліграфії.

8.3. У разі позитивного рішення листівка експонується безкоштовно.

8.4. Термін розміщення листівок з соціальною рекламною інформацією - два тижні.

8.5. У наданні права на розміщення соціальної рекламної інформації в метрополітені заявнику може бути відмовлено з таких підстав:

а) інформація, на розміщення якої подається заява, не відповідає ознакам соціальної рекламної інформації згідно з пунктом 2.1 цього Положення;

б) розміри та якість виготовленої листівки не відповідають вимогам метрополітену на розміщення поліграфічної продукції:

- розмір листівки не повинен бути менше формату А4;

- щільність паперу не менш 80 г/м2;

- зображення чи напис здійснюються не менш ніж двома кольорами;

- листівка по боках ламінується безкольоровою плівкою типу "Оракал".

8.6. При відсутності замовлень на розміщення соціальної інформації на спеціальних місцях можливе розміщення на цих місцях реклами комерційного характеру рекламодавцями та рекламними агентствами з оплатою по Дозволу або Договору. 

9. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ

9.1. Рекламодавець або рекламне агентство набуває право на розташування рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен" тільки після підписання Договору (Дозволу) на послуги по наданню рекламних місць сторонами.

9.2. Розміщення рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен" проводиться безпосередньо фахівцями відповідних служб та підрозділів метрополітену. Не допускається розташування рекламних засобів, які псують вигляд конструкцій та елементів окремих об'єктів метрополітену. При розміщенні реклами в вагоні листівки ламінуються безкольоровою плівкою типу "Оракал", яка не залишає відбитків клею на поверхні після демонтажу рекламної продукції (маркування NON PERMANENT або REMOVABLE). Рекламні засоби не повинні створювати перешкод для пішоходів, листівки не повинні заслоняти написи призначення приладів безпеки, переговорні пристрої "Пасажир-машиніст" та крани виключення дверей, заважати при виконанні робіт, що проводяться в метрополітені. Рекламні засоби повинні вказувати на рекламодавця або уповноважену ним особу і номери їх телефонів.

9.3. Рекламодавець або рекламне агентство несе відповідальність за утримання в належному стані рекламних засобів, які вказані в Договорі (Дозволі).

9.4. Рекламодавець повинен додержуватися умов щодо якості і типорозмірів рекламної продукції, вказаних у договорах.

10. ЕКСПЛУАТАЦІЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

10.1. Рекламодавець або рекламне агентство, з якими укладений Договір (Дозвіл), несе повну відповідальність за дотримання порядку експлуатації рекламних засобів. Забороняється під час експлуатації реклами вносити доповнення або зміни до затвердженого рекламного засобу без попереднього погодження з відділом реклами та поліграфії.

10.2. Рекламодавець або рекламне агентство по письмовому Дозволу та під наглядом фахівців метрополітену повинні:

а) здійснити протягом 3-х робочих днів демонтаж рекламного засобу у випадку закінчення строку, на який укладено Договір (Дозвіл);

б) усунути протягом 3-х робочих днів всі дефекти та недоліки, що виникли в процесі експлуатації рекламного засобу, або відшкодувати їх;

в) самостійно використовувати рекламне місце і не передавати його іншим особам.

11. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗТАШУВАННЯМ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

11.1. Органами, що здійснюють контроль за розташуванням рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен", є відділ реклами та поліграфії та відповідні служби метрополітену.

12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

12.1. За порушення законодавства про рекламу в ДП "Харківський метрополітен" суб'єкти підприємницької діяльності несуть відповідальність, яка встановлена чинним законодавством України.

12.2. За несвоєчасне внесення плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені рекламодавець або рекламне агентство сплачують пеню в розмірі, передбаченому умовами Договору (Дозволу), у встановленому законодавством чи Договором (Дозволом) порядку. 

12.3. Договір (Дозвіл) може бути розірваний з наступним демонтажем реклами або рекламних засобів відповідними службами метрополітену та відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів рекламодавця у випадках:

а) порушення умов, вказаних в Договорі (Дозволі) на розташування реклами та документах, які до нього додаються;

б) повного або часткового пошкодження архітектурно-художньої форми рекламного засобу, його інформаційної поверхні та неприйняття своєчасних та належних заходів рекламодавцем або рекламним агентством по їх усуненню. 

12.4. Демонтаж спеціальних конструкцій може здійснюватись без попереднього повідомлення рекламодавця у випадках:

а) самовільного розміщення конструкції;

б) коли експлуатація спеціальної конструкції загрожує життю і здоров'ю людей або створює аварійну ситуацію.

Демонтаж проводиться відповідними службами метрополітену за поданням начальника відділу реклами та поліграфії.

13. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

13.1. Всі суперечки, що можуть виникнути при вирішенні питань, пов'язаних з розміщенням реклами в Харківському метрополітені, вирішуються у порядку, встановленому законодавством України.

 

Начальник адміністративно-
господарської служби 

 
О. І. Колінько 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
5 листопада 2002 р. за N 62/599 


БАЗОВІ ТАРИФИ
НА ПОСЛУГИ ПО НАДАННЮ РЕКЛАМНИХ МІСЦЬ У МЕТРОПОЛІТЕНІ

Назва рекламомісця 

Рекламна площа, м2 

Вартість рекламних послуг за місяць, грн. 

всього 

у т. ч. ПДВ (20 %) 

Рекламомісця у салоні вагона по категоріях: 

  

  

  

0,378 

37,45 

6,24 

0,126 

12,48 

2,08 

0,189 

18,72 

3,12 

0,259 

12,83 

2,14 

P (кватирка) 

0,063 

7,80 

1,30 

D (двері) 

0,056 

6,93 

1,16 

S (скіс) 

0,126 

6,24 

1,04 

Рекламомісце на касах по категоріях: 

0,1 

  

  

12,87 

2,15 

11,88 

1,98 

10,89 

1,82 

9,90 

1,65 

Рекламомісце на дверях "Метро" по категоріях: 

0,127 

  

  

16,34 

2,72 

15,08 

2,51 

13,83 

2,31 

12,57 

2,10 

Рекламомісце на дверях "Метро" по категоріях: 

0,04 

  

  

5,15 

0,86 

4,75 

0,79 

4,36 

0,73 

3,96 

0,66 

Рекламомісце під щит без підсвічування по категоріях: 

1,0 

  

  

128,70 

21,45 

1 18,80 

19,80 

1 08,90 

18,15 

99,00 

16,50 

Рекламомісце під щит з підсвічуванням по категоріях: 

1,0 

  

  

141,57 

23,60 

130,68 

21,78 

119,79 

19,97 

108,90 

18,15 

Відеоекран 

1,0 

217,80 

36,30 

Рекламомісце під транспарант (банер) по категоріях: 

1,0 

  

  

257,40 

42,90 

237,60 

39,60 

217,80 

36,30 

198,00 

33,00 

Рекламомісце на зовнішній поверхні павільйону по категоріях: 

1,0 

  

  

128,70 

21,45 

18,80 

19,80 

108,90 

18,15 

99,00 

16,50 

Рекламомісце на внутрішній поверхні павільйону по категоріях: 

1,0 

  

  

128,70 

21,45 

1 18,80 

19,80 

108,90 

18,15 

99,00 

16,50 

Рекламомісце на поверхні тумб АПП і ПКА по категоріях: 

1,0 

  

  

128,70 

21,45 

1 18,80 

19,80 

108,90 

18,15 

99,00 

16,50 

Рекламомісце на поверхні полу по категоріях: 

1,0 

  

  

102,96 

17,16 

95-04 

1 5,84 

87,12 

14,52 

79,20 

13,20 

Рекламомісце на зовнішній поверхні вагона 

1 потяг
(5 вагонів) 

2400,00 

400,00 


Примітка. Вартість вищезазначених послуг по наданню рекламних місць підвищується на 0,5 % - податок на рекламу.

 

Начальник адміністративно-
господарської служби 

 
О. І. Колінько 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
5 листопада 2002 р. за N 63/600 


КОЕФІЦІЄНТИ
ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ПЛАТИ ЗА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ У МЕТРОПОЛІТЕНІ

1. Коефіцієнт комфортності - 2,0

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у метрополітені: у вестибюлях, станціях, переходах, салонах вагонів. 

Сформовано з урахуванням наступних факторів: відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів та максимальне і тривале приближення реклами до споживачів. 

2. Коефіцієнт концентрації - 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені: в вестибюлях, станціях, переходах.

Сформована з урахуванням таких факторів: концентрація пасажиропотоку у метрополітені у порівнянні із магістралями міста. 

У метрополітені середньодобові перевезення пасажирів - 639,9 тис. люд., на 1 станцію - 639,9 тис.: 26 = 24,6 тис. пас.

На центральний магістралях у місті пасажиропотік (авто + пішоходи) - 300 маш. за годину, за добу - 300 маш. х 24 год. = 7200 авто, 1,5 люд. на авто х 7200 = 10800 люд. побачать рекламний щит, пішоходів - 700 - 1000. Усього 11800 людей.

Таким чином, пасажиропотік однієї станції метро у 2 рази більш, ніж на магістралі міста, з урахуванням 4-х входів-виходів у метро збільшення пасажиропотоку - 25 %.

3. Коефіцієнт двостороннього зображення - 2,0 та 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під спеціальні конструкції та рекламу у салоні вагона на кватирках та дверях:

2,0

- при двосторонніх щитах з підсвічуванням; 

- при двосторонніх щитах без підсвічування; 

- при двосторонніх банерах;

- при двосторонніх плівках на павільйонах;

- на відео екран.

Згідно з додатком 3 до рішення міськвиконкому від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

1,25

- при двосторонньому зображенні листівок на кватирках та дверях вагонів метрополітену.

Враховує більшу кількість людей для розгляду реклами.

4. Коефіцієнт - 1,5 (К тютюн)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під спеціальні конструкції: щити, банери, рекламу на внутрішніх перегородках, на зовнішніх павільйонах, підлозі при розміщенні реклами тютюнових виробів або алкогольних напоїв (К тютюн).

Згідно з додатком 3 (п. 3) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

4.1. Коефіцієнт - 1,3 (К тютюн)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у салонах вагонів при розміщенні листівок з рекламою тютюнових виробів або алкогольних напоїв (К тютюн). 

Згідно з додатком 2 (п. 3.3) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26 грудня 2000 р. N 1802.

5. Коефіцієнт місцевих товаровиробників - 0,7 (К місц. тов.)

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць під спеціальні конструкції: щити, банери, рекламу на внутрішніх перегородках та зовнішніх павільйонах, підлозі, при розміщенні реклами товарів місцевих товаровиробників (м. Харків та Харківська область).

Згідно з додатком 3 (п. 4) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у салонах вагонів при розміщенні листівок з рекламою товарів місцевих товаровиробників (м. Харків та Харківська область).

Згідно з додатком 2 (п. 3.4) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26 грудня 2000 р.

До місцевих товаровиробників відносяться суб'єкти господарської діяльності (юридичні особи, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності), зареєстровані в м. Харкові та Харківській області, які здійснюють діяльність по виробництву продукції. 

6. Коефіцієнт категорійності 1 - 1,3

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць (під щити, банери, плівку на внутрішніх перегородках, зовнішніх павільйонах, плівку на підлозі) з урахуванням розподілу станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаток).

1,3 - станції 0 категорії (пересадочні вузли).

1,2 - станції 1 категорії;

1,1 - станції 2 категорії;

1,0 - станції 3 категорії.

Згідно з додатком 3 (п. 2б) до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

7. Коефіцієнт впливу реклами - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити з підсвічуванням. 

Сформований з урахуванням такого фактора - підсвічування впливає на більш ефективний розгляд реклами. 

8. Коефіцієнт відновлення - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у метрополітені. 

Сформований з урахуванням такого фактора - відновлення рекламоносіїв на рекламних місцях у метрополітені.

9. Коефіцієнт належності - 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити;

Сформований з урахуванням наступного фактора - належність щитів (власність метрополітену).

10. Коефіцієнт роздробу 1,1 та 1,25

- При проведенні рекламної кампанії строком 1 місяць - вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,25 разу. Для знаходження нових Клієнтів треба час (1 тиждень), за який втрачається доход 25 %.

- При проведенні рекламної кампанії строком 2 місяці вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,1 разу.

Застосовуються при видачі Дозволів при наданні рекламомісць у метрополітені під банери; плівку на підлозі, плівку на внутрішніх перегородках; зовнішніх павільйонах, у вагонах, нових видів реклами.

 

Начальник адміністративно-
господарської служби 

 
О. І. Колінько 


 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246 


РОЗПОДІЛ СТАНЦІЙ МЕТРОПОЛІТЕНУ
ПО КАТЕГОРІЯХ ЗА ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ОЗНАКОЮ ТА РОЗМІРОМ ПАСАЖИРОПОТОКУ

(Установлено для розрахунку за послуги по наданню рекламних місць)

КАТЕГОРІЯ 

ХОЛОДНОГІРСЬКО-ЗАВОДСЬКА ЛІНІЯ 

САЛТІВСЬКА ЛІНІЯ 

ОЛЕКСІЇВСЬКА ЛІНІЯ 

ПЕРЕСАДОЧНІ ВУЗЛИ: 

ПІВДЕННИЙ ВОКЗАЛ 

ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ 

  

РАДЯНСЬКА 

УНІВЕРСИТЕТ 

  

ХОЛОДНА ГОРА 

  

НАУКОВА 

ЦЕНТРАЛЬНИЙ РИНОК 

БАРАБАШОВА 

  

ПР. ГАГАРІНА 

ГЕРОЇВ ПРАЦІ 

  

ПРОЛЕТАРСЬКА 

ПУШКІНСЬКА 

  

МАРШАЛА ЖУКОВА 

СТУДЕНТСЬКА 

  

СПОРТИВНА 

  

ПЛОЩА ПОВСТАННЯ 

МОСКОВСЬКИЙ ПР. 

  

АРХІТЕКТОРА БЕКЕТОВА 

ТРАКТОРНИЙ ЗАВОД 

  

ДЕРЖПРОМ (перехід, станція) 

ЗАВОД ІМ. МАЛИШЕВА 

  

  

ІМ. РАДЯНСЬКОЇ АРМІЇ 

  

  

ІНДУСТРІАЛЬНА 

  

  

  

КИЇВСЬКА 

МЕТРОБУДІВНИКІВ ім. Г. І. ВАЩЕНКО 

  

АКАДЕМІКА ПАВЛОВА 

ДЕРЖПРОМ (вестибюль) 


 

Начальник адміністративно-
господарської служби 

 
О. І. Колінько 


 

Додаток 3

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246 


РОЗМІР ТА КІЛЬКІСТЬ РЕКЛАМОМІСЦЬ
НА СКЛЯНО-МЕТАЛЕВИХ ДВЕРЯХ ТИПУ "МЕТРО"

Станції 

Кількість дверей

 

Кількість входів-виходів 

Категорія 

Вартість за 1 р/м площі 0,127 м кв. грн. 

Вартість за 1 р/м площі 0,04 м кв. грн. 

Холодногірсько-заводська лінія 

Холодна гора 

12 

15,08 

4,75 

Південний вокзал 

10 

16,34 

5,15 

Центральний ринок 

12 

15,08 

4,75 

Радянська 

16,34 

5,15 

Пр. Гагаріна 

12 

15,08 

4,75 

Спортивна 

12 

13,83 

4,36 

З-д Малишева 

12 

13,83 

4,36 

Пр. Московський 

12 

13,83 

4,36 

М. Жукова 

12 

15,08 

4,75 

ім. Радянської Армії 

12 

13,83 

4,36 

Індустріальна 

12 

13,83 

4,36 

Тракторний завод 

14 

13,83 

4,36 

Пролетарська 

16 

15,08 

4,75 

Підсумок 

156 

  

  

  

  

Салтівська лінія 

Історичний музей 

10 

16,34 

5,15 

Університет 

14 

16,34 

5,15 

Пушкінська 

10 

15,08 

4,75 

Київська 

12,57 

3,96 

Барабашова 

12 

15,08 

4,75 

Ак. Павлова 

12,57 

3,96 

Студентська 

12 

15,08 

4,75 

Героїв праці 

12 

15,08 

4,75 

Підсумок 

82 

  

  

  

  

Олексіївська лінія 

Научна 

12 

1

15,08 

4,75 

Держпром 

10 

12,57 

3,96 

Арх. Бекетова 

10 

13,83 

4,36 

Пл. Повстання 

16 

13,83 

4,36 

Метробудівників ім. Г. І. Ващенко 

16 

12,57 

3,96 

Підсумок 

64 

  

  

  

  

Підсумок 

302 

  

  

  

  


Листівки виготовляються на папері з двостороннім зображенням і повністю ламінуються. 

Ціна в грн. за 1 рекламомісце з урахуванням ПДВ (20 %).

Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник адміністративно-
господарської служби 

 
О. І. Колінько 


 

Додаток 4

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДП "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 р. N 246 


  

ВИМОГИ:

1. При виготовленні рекламоносія необхідно:

1.а. У процесі виготовлення реклами застосовувати сучасні, естетичні матеріали, які відповідають протипожежним нормам.

1.б. При виготовленні рекламних освітлювальних конструкції рекламодавці повинні додержуватись таких технічних вимог:

- застосовувати люмінесцентні лампи денного освітлення типу ЛБ, ЛД, ЛДЦ тощо; 

- виконувати монтажну електричну схему щита мідним дротом з нагрівовитривалою ізоляцією, яка не розповсюджує горіння, встановлювати конденсатори компенсації реактивного навантаження, запобіжників та вимикачів відключення від мереж електропостачання метрополітену;

- усі металеві частини та обладнання рекламного освітлювального приладу, які не знаходяться під напругою, повинні бути заземлені. На металевому корпусі встановлюється болт заземлення;

- конструкція повинна забезпечувати вільний доступ до обслуговування монтажної електричної схеми.

1.в. Рекламодавці несуть відповідальність за утримування зовнішнього вигляду реклами та технічний стан рекламної конструкції у задовільному стані.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. При вирішенні всіх питань на ділянці розташування спеціальної конструкції керуватися вимогами норм Міністерства транспорту, санітарними, протипожежними та іншими нормами, які встановлюють технічні умови на розміщення та експлуатацію конструкції, її підключення до електричних мереж тощо. 

2. Клієнт повинен протягом 7 робочих днів з дня отримання узгодженого Паспорта надати документи до метрополітену для розробки проектно-кошторисної документації. У разі невиконання цієї вимоги відділ реклами та поліграфії метрополітену приймає на заявлене Клієнтом місце заявки від інших осіб, при цьому заявка Клієнта підлягає анулюванню відділом реклами та поліграфії метрополітену.

3. Спеціальна конструкція повинна маркуватися із зазначенням на каркасі спеціальної конструкції найменування розповсюджувача реклами, телефону, номера Паспорта та терміну його дії. Для розміщення зазначеної інформації має бути відведено не менш як 0,3 відсотка площі робочої поверхні спеціальної конструкції.

Клієнт несе повну відповідальність за точне виконання зазначених вимог

УЗГОДЖЕННЯ
ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ РОЗТАШУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОНСТРУКЦІЇ

Служба колії та тунельних споруд 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 

Служба електропостачання 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 

Служба руху 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 

Служба воєнізованої охорони 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 

Сектор проектно-кошторисних робіт відділу технологічної підготовки виробництва 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 

При необхідності: 

Розташування об'єкта реклами узгоджено:

М. П. 

Примітки: 


 

ЕСКІЗ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОНСТРУКЦІЇ 

 

Акт
прийому рекламної конструкції

Рекламна конструкція встановлена з дотриманням усіх вимог та згідно з проектно-кошторисною документацією. 

Склад комісії:

Служба колії та тунельних споруд 

________________________
  (П. І. Б., посада)
Дата ____________________ 

_____________
(підпис) 

Служба електропостачання 

________________________
(П. І. Б., посада)
Дата ____________________ 

_____________
(підпис) 

Служба руху 

________________________
(П. І. Б., посада)
Дата ____________________ 

_____________
(підпис) 

Служба воєнізованої охорони 

________________________
(П. І. Б., посада)
Дата ____________________   

_____________
(підпис) 

Сектор проектно-кошторисних робіт відділу технологічної підготовки виробництва 

________________________ 
(П. І. Б., посада)
Дата ____________________ 

_____________
(підпис) 

Клієнт 

Підпис _______________
                  М. П.
Дата _________________ 

________________ 


ФОТОГРАФІЧНИЙ ЗНІМОК МІСЦЯ
(РОЗМІРОМ НЕ МЕНШ ЯК 6Х9 СМ)
ПІСЛЯ РОЗТАШУВАННЯ НА НЬОМУ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОНСТРУКЦІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Начальник відділу реклами та поліграфії 

  

________________________
                        (підпис) 

В. М. Ольніченко 


 

Термін дії Паспорта __________________________
                                                          (на строк дії Договору)

Продовжено з _________ до _________ 

М. П. _____________ В. М. Ольніченко
                         (підпис) 

Продовжено з _________ до _________  

М. П. _____________ В. М. Ольніченко
                        (підпис) 

Продовжено з _________ до _________  

М. П. _____________ В. М. Ольніченко
                        (підпис) 


До Паспорта додається: 

1. ________________________________ 

  

2. ________________________________ 

  

3. ________________________________ 


Виконавець паспорта ______________________

____________