Про вдосконалення рекламної діяльності у метрополітені

Наказ Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 року N 123

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
17 листопада 1998 р. за N 59/207

Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказаминаказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
 від 7 грудня 1999 року N 213,
 від 14 жовтня 2002 року N 246

Згідно з Законом України "Про рекламу" від 03.07.96 р., у відповідності до рішення сесії Харківської міської ради XXII скликання від 26.02.97 р. "Про рекламу" в м. Харкові, на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.07.98 р. N 751, з метою подальшого вдосконалення рекламної діяльності НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про порядок розташування реклами в Харківському метрополітені (додається).

1. Пункт 1 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

2. Затвердити бланк Дозволу на розташування реклами в Харківському метрополітені (додається).

2. Пункт 2 втратив чинність

(згідно з наказом Державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 14.10.2002 р. N 246)

3. Затвердити розміри, площі та кількість рекламомісць в салоні вагона (додаються). Ввести в дію з 01.01.99 р.
3. Пункт 3 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

4. Затвердити коефіцієнти для розрахунку плати за розміщення реклами в Харківському метрополітені (додаються). Ввести в дію з 01.01.99 р.
4. Пункт 4 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

5. Затвердити розподіл станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додається). Ввести в дію з 01.01.99 р.
5. Пункт 5 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

6. Затвердити розмір та кількість рекламомісць на скляно-металевих дверях типу "Метро" (додаються). Ввести в дію з 01.01.99 р.
6. Пункт 6 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

7. Затвердити базові тарифи на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додаються). Ввести в дію з 01.01.99 р.
7. Пункт 7 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

8. Для рекламодавців або уповноважених ними осіб, які після затвердження Положення про порядок розташування реклами в Харківському метрополітені звертаються із заявами про розташування реклами в метрополітені, видавати Дозволи, згідно з затвердженим Положенням.
8. Пункт 8 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

9. Зберегти існуючий договірний порядок розташування реклами в метрополітені, якщо рекламодавець або уповноважена ним особа замовляють значну кількість місць та видів реклами.
9. Пункт 9 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

10. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності Лінькова В. В.
10. Пункт 10 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

11. Наказ N 51 від 20.04.98 р. вважати таким, що втратив чинність з 01.01.99 р.
11. Пункт 11 втратив чинність

(згідно з наказом державного підприємства
 "Харківський метрополітен" від 07.12.99 р. N 213)

 

Начальник
Харківського метрополітену 

 
Л. О. Ісаєв 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
17 листопада 1998 р. за N 59/207 


ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розташування реклами у Харківському метрополітені

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Положення про порядок розташування реклами в Харківському метрополітені (далі - Положення) розроблено на підставі Закону України "Про рекламу", інших нормативних актів України.

Це Положення встановлює основні принципи рекламної діяльності та регулює відносини, пов'язані з розташуванням фізичними та юридичними особами реклами в Харківському метрополітені.

Реклама в Харківському метрополітені повинна бути відокремлена від іншої інформації таким чином, щоб її можливо було ідентифікувати як рекламу.

Забороняється розташування реклами в Харківському метрополітені без оформлення необхідних документів в порядку, встановленому цим Положенням.

Дія цього Положення поширюється на всі правовідносини, що виникають між Харківським метрополітеном та фізичними і юридичними особами, у зв'язку з розташуванням реклами в Харківському метрополітені.

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

В цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

- реклама - спеціальна інформація про осіб або продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого отримання прибутку, за виключенням відомостей, які віднесені цим Положенням до інформації про суб'єкта підприємницької діяльності;

- інформація про суб'єкта підприємницької діяльності - це відомості, які розташовані в середині об'єкта (приміщення), який займає суб'єкт підприємницької діяльності, і розкривають його організаційно-правову форму, профіль діяльності, містять назву, режим роботи, юридичну адресу, офіційно зареєстровані товарні знаки та логотипи;

- соціальна рекламна інформація - це інформація державних органів, органів місцевого самоврядування з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення, яка не має комерційного характеру;

- рекламне місце - це місця, об'єкти, конструкції, на яких можуть бути розташовані рекламні засоби, а саме:

а) скляні двері, наземні павільйони;

б) вікна кас метрополітену;

в) турнікети;

г) зовнішня частина та салони вагонів;

д) шляхові стіни, підлога, стіни переходів, вестибюлів, колони;

е) пішохідні входи-виходи, вентиляційні камери і т. ін.;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до споживача у вигляді листівок, плакатів, окремих спеціальних конструкцій, щитів, екранів, кронштейнів, прапорів фірм, монументально-декоративних форм, афіш культурних заходів, що носять рекламний характер, та інших рекламних носіїв, розташованих в салонах вагонів, на станціях та переходах метрополітену;

- розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами, розміщує її на рекламних місцях;

- рекламодавець (Клієнт) - замовник розташування реклами в метрополітені.

ПРИНЦИПИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основними принципами рекламної діяльності є:

- законність;

- достовірність;

- естетичність;

- сумлінність.

СУБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Суб'єктами рекламної діяльності є:

- сектор реклами Харківського метрополітену;

- бюро благоустрою міського середовища та реклами ГУ міського господарства Харківської міської ради;

- рекламодавці або уповноважені ними особи.

ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА РОЗТАШУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

Для отримання права на розташування реклами в метрополітені рекламодавець або уповноважена ним особа подає заяву встановленої форми заступнику начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності, який передає її в 3-денний строк дня опрацювання до сектору реклами.

Дозвіл на розташування реклами оформлюється та видається сектором реклами. Будь-які дії інших осіб та організацій, пов'язані з узгодженням розташування об'єктів реклами у порушення установленого цим документом порядку, є неправомірними, а документи недійсними.

У заяві повинні бути вказані такі дані:

1. При розташуванні рекламних щитів з підсвіткою:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита; 

- зміст реклами;

- встановлена потужність електрообладнання (Вт);

- прізвище, ім'я та по батькові відповідального за електричну, пожежну та експлуатаційну безпеку об'єкта реклами;

- термін експонування рекламного засобу;

- номер телефону для оперативного зв'язку з замовником.

До заяви додаються:

- схема розташування об'єкта реклами, узгоджена з головним архітектором ОП "Харківметропроект" (вул. Енгельса, 29, кім. 913);

- ескіз-ідея;

- креслення-схема конструкції рекламоносія і схема електрообладнання, узгоджена з органами Держпожнадзору метрополітену (ст. метро Барабашова, вул. Академіка Павлова, 165).

2. При розташуванні рекламних щитів без підсвітки:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита;

- зміст реклами;

- термін експонування;

- номер телефону для оперативного зв'язку з замовником;

прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за безпечну експлуатацію рекламного засобу.

До заяви додаються:

- схема розташування об'єкта реклами, узгоджена з головним архітектором ОП "Харківметропроект" (вул. Енгельса, 29, кім. 913) та органами Держпожнадзору метрополітену (ст. метро Барабашова, вул. Академіка Павлова, 165);

- ескіз-ідея з розмірами рекламоносія.

3. При розташуванні реклами у салоні вагона:

- категорія і кількість потрібних рекламних місць;

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за використання рекламного місця.

В усіх випадках Клієнт повинен надати:

- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності; копію Статуту підприємства;

- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість.

Начальник сектору реклами визначає:

• можливість розташування реклами в метрополітені;

• необхідність узгодження ескіз-ідеї з бюро благоустрою міського середовища і реклами ГУ міського господарства Харківської міської ради.

Подана заява підлягає розгляду протягом 30 календарних днів.

Проектно-кошторисна група метрополітену у вказаний термін готує проект розташування (дислокацію) рекламного засобу, здійснює роботу по узгодженню з відповідними службами метрополітену питання про його розташування, розробляє кошторис на проектування, розташування та підключення рекламного засобу.

Рішення про видачу Дозволу на розташування реклами в Харківському метрополітені (далі - Дозвіл) приймає заступник начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності на підставі пропозицій, підготовлених сектором реклами.

Дозвіл видається на ім'я рекламодавця або уповноваженої ним особи після внесення плати за надання послуг по розташуванню реклами.

У випадках, коли рекламодавець або уповноважена ним особа має намір на використання значної кількості місць та видів реклами в Харківському метрополітені, укладається договір.

Дозвіл видається у одному примірнику. В Дозволі вказуються повні реквізити рекламодавця або уповноваженої ним особи, вид реклами, місце її розташування, термін, на який надано право розташовувати рекламу. Про отримання Дозволу представник рекламодавця або уповноваженої ним особи ставить свій підпис в журналі обліку дозволів. У разі втрати Дозволу за письмовою заявою видається дублікат.

Форма та зміст бланка Дозволу затверджуються наказом начальника Харківського метрополітену.

Заступник начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності відмовляє у видачі Дозволу у разі невідповідності реклами вимогам чинного законодавства України.

Розрахунки за користування електричною енергією та технічне обслуговування рекламного засобу провадяться на підставі договору, підготовленого службою електропостачання за підписом начальника метрополітену або заступника начальника метрополітену по комерційній діяльності

Для встановлення щитової реклами на зовнішній поверхні об'єктів та конструкцій метрополітену Клієнт звертається у відділ дизайну міського середовища Головного управління містобудування та архітектури (пр. Леніна, 38). Отримує архітектурно-художнє завдання, яке узгоджує з сектором реклами метрополітену.

Узгодження АХЗ проводиться при обов'язковій вимозі виготовлення проектно-кошторисною групою метрополітену документації на установлення та підключення рекламного засобу.

УМОВИ ОПЛАТИ ТА ЦІНА РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

Рекламодавець або уповноважена ним особа зобов'язані перераховувати на розрахунковий рахунок Харківського метрополітену кошти в строки і порядку, визначеному умовами Дозволу (договору). Мінімальний строк розташування разової реклами в салоні вагона не може бути менше одного місяця, а щитової - не менше 3-х місяців. Не справляється плата за надання місць для розташування в метрополітені соціальної рекламної інформації, за виключенням робіт по розміщенню реклами. Пільгова плата за розташування в метрополітені рекламних засобів може встановлюватись начальником Харківського метрополітену для суб'єктів підприємницької діяльності, які беруть активну участь у розвитку інфраструктури міста і, в особливості, метрополітену.

Базові тарифи за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені встановлюються наказом начальника Харківського метрополітену за поданням заступника начальника по комерційній діяльності та узгодженням з головним економістом метрополітену і формуються виходячи із умов, які склалися на ринку реклами, і підлягають перегляду у випадку зміни кон'юнктури ринку на розміщення реклами. Для розрахунку базових тарифів за основу можуть братись базові тарифи, затверджені Харківською міською радою, для зовнішньої реклами, з застосуванням коефіцієнтів для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені. Такі коефіцієнти можуть коливатися від 1,1 до 4 виходячи із доцільності і економічної ефективності та наявності таких факторів:

- відсутність атмосферних опадів, які негативно впливають на рекламні засоби;

- максимальне і тривале приближення реклами до споживача;

- пасажиропотік на станціях метрополітену;

- скупченість рекламних засобів;

- місцерозташування рекламних засобів;

- престижність місця;

- за збереження рекламних засобів;

- вид продукції, послуг, що рекламуються і т. ін.

Коефіцієнти для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць встановлюються наказом начальника Харківського метрополітену за поданням заступника начальника по комерційній діяльності та узгодженням з головним економістом метрополітену.

Оплата за надання послуг по оформленню, узгодженню Дозволу встановлюється на підставі калькуляції по фактичних витратах (одноразово) при видачі Дозволу.

Оплата розташування рекламних засобів типу "рядок, що біжить", електричних табло, установок у вигляді об'ємно-прозорих конструкцій та інших нетрадиційних видів реклами здійснюється за договірними цінами.

Оплата за розміщення рекламних листівок у салоні вагона встановлюється по фактичних витратах метрополітену на виконання цих робіт. 

ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ

Рекламодавець або уповноважена ним особа набуває права на розташування реклами в Харківському метрополітені тільки після отримання Дозволу (договору) в порядку, встановленому цим Положенням, та внесення плати, визначеної умовами Дозволу. Розміщення рекламних засобів в Харківському метрополітені проводиться безпосередньо фахівцями відповідних служб метрополітену. Не допускається розташування рекламних засобів, які псують вигляд конструкцій і елементів окремих об'єктів Харківського метрополітену. Рекламні засоби не повинні створювати перешкоди для пішоходів, заважати при виконанні робіт, що проводяться в метрополітені. Рекламні засоби повинні вказувати на рекламодавця або уповноважену ним особу і номери їх телефонів.

Рекламодавець або уповноважена ним особа несе відповідальність за утримання в належному стані рекламних засобів, яка встановлюється в Дозволі.

ЕКСПЛУАТАЦІЯ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

Рекламодавець або уповноважена ним особа, за якими зареєстровано рекламний засіб і видано Дозвіл, несе повну відповідальність за дотримання порядку експлуатації реклами. Забороняється під час експлуатації реклами вносити доповнення або зміни до затвердженого рекламного засобу без попереднього погодження з сектором реклами.

Рекламодавець або уповноважена ним особа повинні:

- здійснити в 2-денний термін демонтаж рекламного засобу у випадку закінчення строку, на який видано Дозвіл;

- усунути в 2-денний термін всі дефекти та недоліки, що виникли в процесі експлуатації рекламного засобу;

- виконувати в строк всі приписи сектору реклами;

- самостійно використовувати рекламне місце і не передавати його іншим особам.

КОНТРОЛЬ ЗА РОЗТАШУВАННЯМ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ РЕКЛАМИ У ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

Органами, що здійснюють контроль за розташуванням реклами в Харківському метрополітені, є сектор реклами, відповідні служби метрополітену.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ В ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

За порушення законодавства про рекламу в Харківському метрополітені фізичні та юридичні особи несуть відповідальність, яка встановлена чинним законодавством України.

За несвоєчасне внесення плати за продовження дії Дозволу або порушення умов оплати по договору рекламодавець або уповноважена ним особа сплачують пеню в розмірі, передбаченому чинним законодавством.

Дозвіл може бути анульований з наступним демонтажем реклами відповідними службами метрополітену та відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів рекламодавця у випадках:

- не внесення рекламодавцем або уповноваженою ним особою плати за продовження дії Дозволу в 10-денний строк до моменту закінчення терміну його дії;

- порушення умов, вказаних в дозволі на розташування реклами та документах, які до нього додаються;

- повного або часткового пошкодження архітектурно-художньої форми рекламного засобу, його інформаційної поверхні та неприйняття своєчасних та належних заходів рекламодавцем або уповноваженою ним особою по їх усуненню.

Самовільно розташована реклама, реклама, архітектурно-художня форма якої повністю або частково пошкоджена, реклама, на розміщення якої закінчився термін дії Дозволу, підлягає демонтажу відповідними службами метрополітену в 5-денний строк з моменту внесення подання начальником сектору реклами з наступним відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів осіб, що припустили зазначені порушення. Керівник відповідної служби метрополітену про проведення демонтажу засобу реклами в 2-денний строк письмово інформує сектор реклами.

ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Всі суперечки, що можуть виникнути при вирішенні питань, пов'язаних з розміщенням реклами в Харківському метрополітені, вирішуються у порядку, встановленому законодавством України.

Положення втратило чинність
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
17 листопада 1998 р. за N 60/208 


КОЕФІЦІЄНТИ,
що застосовуються для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць та розміщенню реклами у Харківському метрополітені

1. Коефіцієнт комфортності "2" - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць в вестибюлях, станціях, переходах метрополітену.

Сформований з урахуванням таких факторів: відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів. 

2. Коефіцієнт "1,6" - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити без підсвітки, та у салоні вагона.

Сформований з урахуванням наступних факторів - максимальне і тривале приближення реклами до споживача.

Тривалість розгляду реклами у місті 12 годин у метрополітені 19 годин (1,6 раз).

3. Коефіцієнт "1,25" - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити в метрополітені для:

• двосторонніх щитів без підсвітки;

• двосторонніх щитів з підсвіткою.

4. Коефіцієнт "1,2" - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць:

• під щити в метрополітені за скупченість рекламних засобів в одному місці. На станціях метро (пересадочні вузли): Історичний музей, Радянська, Південний вокзал, Університет.

• в вестибюлях, станціях, переходах, салонах вагонів метрополітену за престижність місця для розташування рекламного засобу.

5. Коефіцієнти 1,1 та 1,25 - втрачена вигода. При проведенні рекламної кампанії строком 1 місяць (замість 3-х місяців) вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,25 разу. Для знаходження нових клієнтів треба час (1 тиждень), за який втрачається доход 25 %;

• при проведенні рекламної кампанії строком 2 місяці вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,1 разу (втрачена вигода).

6. Коефіцієнт "1,1" - застосовується при розміщенні реклами у салоні вагона у важкодоступних місцях при висоті розміщення більш 2 м (збільшується час на розміщення реклами).

7. Коефіцієнт "1,1" - застосовується при розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити в метрополітені за збереження рекламних засобів.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Коефіцієнти втратили чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
17 листопада 1998 р. за N 61/209 


РЕКЛАМА
на скляно-металевих дверях вестибюлей станцій метро

розмір - 0,23х0,57 м (площа - 0,131 м2)

ХОЛОДНОГОРСЬКО-ЗАВОДСЬКА ЛІНІЯ

Станції 

Кількість дверей 

Кількість входів-виходів 

Категорія 

Вартість 

влітку 

взимку 

Холодна гора 

12 

24 

Південний вокзал 

10 

20 

7,2 

Центральний ринок 

12 

24 

Радянська 

16 

7,2 

пр. Гагаріна 

12 

24 

Спортивна 

12 

24 

4,8 

з-д Малишева 

12 

24 

4,8 

пр. Московський 

12 

24 

4,8 

М. Жукова 

12 

24 

Радянської Армії 

12 

24 

4,8 

Індустріальна 

12 

24 

4,8 

ХТЗ 

14 

28 

4,8 

Пролетарська 

16 

32 

Підсумок: 

156 

312 

  

  

  


САЛТІВСЬКА ЛІНІЯ

Історичний музей 

10 

20 

7,2 

Університет 

14 

28 

7,2 

Пушкінська 

10 

20 

Київська 

12 

3,6 

Барабашова 

12 

24 

Ак. Павлова 

12 

3,6 

Студентська 

12 

24 

Героїв праці 

12 

24 

Підсумок: 

82 

164 

  

  

  


ОЛЕКСІЇВСЬКА ЛІНІЯ

Научна 

12 

24 

Держпром 

10 

20 

3,6 

Арх. Бекетова 

10 

20 

3,6 

Пл. Повстання 

16 

32 

3,6 

Метробудівників 

16 

32 

3,6 

Підсумок: 

64 

128 

  

  

  

ПІДСУМОК 

302 

604 

  

  

  


Рекламні листівки приймаються тільки українською мовою. 

Наклейки виготовляються на самоклейкій плівці.

Мінімальний строк розміщування - 1 місяць.

Ціна в грн. за 1 рекламомісце з урахуванням ПДВ (20 %).

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Реклама втратила чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
17 листопада 1998 р. за N 62/210 


БАЗОВІ ТАРИФИ
на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені

Назва рекламомісця 

Рекламна площа (кв. м) 

Вартість рекламних послуг (грн.) за місяць 

всього 

у т. ч. ПДВ (20 %)  

1. Рекламомісця у салоні вагона 

  

  

  

  

категорія  

  

  

  

  

"A" 

0,56 

  

12,0 

2,0 

"B" 

0,155 

  

4,0 

0,67 

"C" 

0,132 

  

3,0 

0,5 

"CA" 

0,065 

  

1,5 

0,25 

"D" 

0,252 

  

6,0 

1,0 

"E" 

0,27 

  

6,0 

1,0 

"O" (вікно) 

0,5 

  

12,0 

2,0 

"F" (кватирка) 

0,078 

  

1,5 

0,25 

"G"(двері) 

0,065 

  

1,5 

0,25 

2. Рекламомісце на касах 

0,102 

  

5,0 

0,83 

3. Рекламомісце на дверях "Метро" 

0,131 

1 кат. 

6,0 

1,0 

  

  

2 кат. 

4,8 

0,8 

  

  

3 кат. 

3,6 

0,6 

(пересадочні вузли) 

  

  

7,2 

1,2 

4. Рекламомісце під щит без підсвітки 

1,0 

1 кат. 

60,0 

10,0 

  

2 кат. 

48,0 

8,0 

  

3 кат. 

36,0 

6,0 

(пересадочні вузли) 

  

  

72,0 

12,0 

5. Рекламомісце під щит з підсвіткою 

1,0 

1 кат. 

75,0 

12,5 

  

  

2 кат. 

60,0 

10,0 

  

  

3 кат. 

45,0 

7,5 

(пересадочні вузли) 

  

  

90,0 

15,0 

6. Відеоекран 

1,0 

  

135,0 

22,5 

7. Рекламомісце на зовнішній поверхні вагона
Підготовка поверхні 

за рік 1 состав 

  

12690 

2115,0 

- " - 

  

4300 

716,67 

8. Рекламомісце під транспарант 

1,0 

I кат. 

58,1 

9,68 

  

II кат. 

48,0 

8,0 

  

III кат. 

37,5 

6,25 

9. Рекламомісце на зовнішній поверхні павільйону 

1 м

I кат. 

22,2 

3,7 

II кат. 

17,1 

2,85 

III кат. 

12,0 

2,0 

10. Рекламомісце на внутрішній поверхні павільйону 

1 м

I кат. 

44,4 

7,4 

II кат. 

34,2 

5,7 

III кат. 

24,0 

4,0 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Базові тарифи втратили чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123 


Зразок    

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН

ДОЗВІЛ N ______
на послуги по наданню рекламних місць у Харківському метрополітені

м. Харків 

"___" ____________ 199__ р. 


Реквізити Клієнта або уповноваженої ним особи ________________________
                                                                                                                                        (назва)

_____________________________________________ код _________________

р/р _____________________________________________________ 

МФО ____________ код ЗКПО _____________________________ 

податк. свід. N ___________________________________________ 

реєстр. свід. _____________________________________________ 

керівник:  _______________________________________________

тел.:  ___________________________________________________  


Вид реклами: ______________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Місце розташування реклами: ________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Термін дії з "___" ____________ 199__ р. до "___" ____________ 199__ р.
До оплати ________________________________________________________
___________________________________________________ НЗ Ліньков В. В.
                                                                                                                          М. П.

Продовжено з "___" ____________ 199__ р. до "___" ____________ 199__ р.
До оплати ________________________________________________________
___________________________________________________ НЗ Ліньков В. В.
                                                                                                                          М. П.

Продовжено з "___" ____________ 199__ р. до "___" ____________ 199__ р.
До оплати ________________________________________________________
___________________________________________________ НЗ Ліньков В. В.
                                                                                                                          М. П.

Продовжено з "___" ____________ 199__ р. до "___" ____________ 199__ р.
До оплати ________________________________________________________
___________________________________________________ НЗ Ліньков В. В.
                                                                                                                          М. П.

Додаткові умови: ___________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Заступник начальника Харківського метрополітену по комерційній діяльності

_______________________ В. В. ЛІНЬКОВ

"___" ____________ 199__ р.

М. П.

УМОВИ ОПЛАТИ І ЕКСПЛУАТАЦІЇ РЕКЛАМИ У ХАРКІВСЬКОМУ МЕТРОПОЛІТЕНІ

Дозвіл на розташування реклами у Харківському метрополітені видається строком від одного до шести місяців. Плата за розташування реклами, вказаної в цьому Дозволі, вноситься рекламодавцем або уповноваженою ним особою за весь термін, на який видано Дозвіл:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

в 5-денний строк з моменту ознайомлення з цими умовами, на адресу:
м. Харків-310012, вул. Енгельса, 29
р/р 26001199110001 в ХФСБ "Приватбанк" м. Харкова
МФО 351533, код ОКПО 04805918

Після надання до сектору реклами платіжного доручення або іншого документа, що посвідчує факт оплати, видається Дозвіл і Клієнт набуває права на розташування реклами у відведеному йому місці з дотриманням вимог, встановлених Положенням про порядок розташування реклами у Харківському метрополітені. За 10 днів до закінчення терміну дії Дозволу Клієнт має переважне право перед іншими особами на продовження дії Дозволу. Плата за продовження Дозволу вноситься за 10 днів до закінчення терміну дії Дозволу. За несвоєчасне внесення плати Клієнт сплачує пеню в розмірі ___ % за кожен день прострочення від суми, що підлягає оплаті за весь період прострочення.

Розміщення рекламних засобів провадиться тільки робітниками відповідних служб метрополітену у термін ________________________________.

Клієнт повинен:

- розташовувати рекламні засоби у повній відповідності з чинним законодавством України про рекламу;

- розташовувати тільки такий вид реклами, який вказаний у Дозволі;

- розташовувати рекламний засіб тільки на рекламомісці, визначеному у цьому Дозволі;

- усувати в 2-денний строк усі недоліки та дефекти, що виникли в процесі експлуатації рекламного засобу;

- самостійно використовувати рекламне місце і не передавати його іншим особам;

- здійснити у 2-денний строк з відповідними службами демонтаж рекламного засобу у випадку закінчення строку, на який видано Дозвіл.

У разі невиконання вищезазначених обов'язків Дозвіл буде анульований, а об'єкт реклами демонтований метрополітеном.

Начальник сектору реклами Харківського метрополітену
__________________________________ (Мартиненко Ю. Г.)

"___" ____________ 199__ р.

З вимогами Дозволу ознайомлений:  
______________________________
____________ /_________________/
"___" ____________ 199__ р.

М. П. 


Бланк дозволу втратив чинність
 (згідно з наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 14 жовтня 2002 року N 246)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123 


РОЗМІРИ ТА КІЛЬКІСТЬ
рекламомісць в салоні вагона Харківського метрополітену

Категорія місця     

Розмір (см)   

Площа (м2)     

Кількість (шт.)   

Загальна площа (м2)     

70х80 

0,56 

16 

8,96 

15,5х100 

0,155 

1,24 

15,5х85 

0,132 

16 

2,11 

CA 

15,5х42 

0,065 

14 

0,91 

30х84 

0,252 

2,02 

27х100 

0,27 

0,27 

ВІКНО 

50х100 

0,5 

3,0 

КВАТИРКА 

15,5х50 

0,078 

12 

0,936 

ДВЕРІ 

15,5х42 

0,065 

16 

1,042 

ВІКНО 

0,5х0,5 

0,25 

0,5 

Загальна площа рекламомісць 

21,0 м2 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розміри втратили чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 13 жовтня 1998 р. N 123 


РОЗПОДІЛ СТАНЦІЙ МЕТРОПОЛІТЕНУ
по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку

(Установлено для розрахунку за послуги по наданню рекламних місць)

КАТЕГОРІЯ 

ХОЛОДНОГІРСЬКО-
ЗАВОДСЬКА ЛІНІЯ 

САЛТІВСЬКА ЛІНІЯ 

ОЛЕКСІЇВСЬКА ЛІНІЯ 

ПЕРЕСАДОЧНІ ВУЗЛИ: 

ПІВДЕННИЙ ВОКЗАЛ РАДЯНСЬКА 

ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ
УНІВЕРСИТЕТ 

  

ХОЛОДНА ГОРА
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РИНОК
ПР. ГАГАРІНА
ПРОЛЕТАРСЬКА
М. ЖУКОВА 

БАРАБАШОВА
ГЕРОЇВ ПРАЦІ
ПУШКІНСЬКА
СТУДЕНТСЬКА 

НАУКОВА 

СПОРТИВНА
МОСКОВСЬКИЙ ПР.
ХТЗ
З-Д МАЛИШЕВА
РАДЯНСЬКОЇ АРМІЇ
ІНДУСТРІАЛЬНА 

  

  

  

КИЇВСЬКА АКАДЕМІКА ПАВЛОВА 

МЕТРОБУДІВНИКІВ
ДЕРЖПРОМ
ПЛ. ПОВСТАННЯ
АРХ. БЕКЕТОВА 


I категорія розміру пасажиропотоку  

60 - 30 тис. пас. за добу 

II категорія 

30 - 15 тис. пас. за добу 

III категорія 

15 - 3 тис. пас. за добу 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розподіл втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні вагона метрополітену

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. Розмір тарифу для реклами, що розташовується на транспорті, визначається з розрахунку 15 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік (п. 7 за використання власності метрополітену)

(15 х 17 грн.) = 255 грн. за рік

2. Розмір тарифів вартості за послуги по розміщенню реклами на транспорті визначається з розрахунку 150 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік (п. 9 за послуги по розміщенню)

(150 х 17 грн.) = 2550 грн. за рік

Всього за рік за 1 одиницю рухомого складу:

255 грн. + 2550 грн. = 2805 грн.

Всього за місяць:

2805 : 12 = 233,8 грн. на один вагон (за прейскурантом) за місяць

Податок на рекламу 0,5 % - 1,17 грн.

Підсумок 235,0 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 47,0 грн.

Вартість послуг по наданню рекпамомісць на зовнішній поверхні одиниці рухомого складу за місяць - 282,0 грн., за рік - 3384 грн.

Для умов метрополітену застосовуємо коефіцієнт 0,75, враховуючи недовгочасний термін знаходження на станції і таким чином короткочасну дію реклами на споживача:

282,0 х 0,75 = 211,5 грн. за 1 вагон у місяць

Вартість послуг по наданню рекламомісць на зовнішній поверхні состава з 5 вагонів:

за місяць 211,5 х 5 = 1057,5 грн.

за рік 1057,5 х 12 = 12690 грн.

Зворотнє перефарбування состава:

строк розташування до 3-х років - 100 % вартості пофарбування состава

Підготовка поверхні состава (5 вагонів) для розташування реклами - 4300 грн.

Нанесення зображення на вагон фарбою або самоклейкою плівкою згідно з оригінал-макетом (состав з 5 вагонів) по фактичних витратах.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під відеоекран у метрополітені за 1 м2

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. СВІТЛОВІ РЕКЛАМНІ УСТАНОВКИ, ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ЗА 1 м2 ПЛОЩІ

(20 х 17) = 340 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами на світлових рекламних установах відповідно до прейскуранта за рік.

340 грн. : 12 = 28,33 грн. за місяць

28,33 грн. х 2 х 1,1 = 62,2 грн. (для метрополітену)

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

1,1 - коефіцієнт за збереження рекламних засобів

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,31 грн.

Підсумок - 62,50 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 12,50 грн.

Підсумок - 75,00 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під рекламний щит з підсвіткою за 1 м2 площі - 62,5 грн., крім того ПДВ (20 %) - 12,5 грн. Підсумок - 75,0 грн.

За двосторонню рекламу вживаємо коефіцієнт "1,5".

За престижність місця розташування коефіцієнт "1,2".

За послуги по наданню рекламного місця під відеоекран:

62,5 грн. х 1,5 х 1,2 = 112,5 грн.

Крім того ПДВ (20 %) - 22,5 грн.

Усього: 135,0 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць в салоні вагона метрополітену

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. Розмір тарифу для реклами, що розташовується на транспорті, визначається з розрахунку 15 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік (п. 7 за використання власності метрополітену)

(15 х 17 грн.) = 255 грн. за рік

2. Розмір тарифів вартості за послуги по розміщенню реклами на транспорті визначається з розрахунку 150 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожну одиницю рухомого складу за рік (п. 9 за послуги по розміщенню)

(150 х 17 грн.) = 2550 грн.

Всього за рік за 1 одиницю рухомого складу:

255 грн. + 2550 грн. = 2805 грн.

Всього за місяць:

2805 :12 = 233,8 грн.

Для метрополітену застосовуємо коефіцієнт "1,6" - максимальне і тривале наближення реклами до споживача:

233,8 грн. х 1,6 = 374,1 грн.

Вартість послуг по наданню рекламних місць в салоні вагона за 1 кв. м площі:

374,10 грн. : 21,0 кв. м = 17,81 грн.

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,09 грн.

Підсумок - 17,9 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 3,58 грн.

Підсумок - 21,5 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу в салонах вагонів за 1 м2 площі.

Вартість послуги по наданню одного рекламного місця в салоні вагона:

Категорія "A" - 21,5 грн. х 0,56 кв. м = 12,0 грн.

На місці "A" розміщується 4 листівки форматом А3

Вартість послуг по наданню рекламомісця під листівку ф. А3 = 12 грн. : 4 = 3,0 грн.

На місці категорії "C" розміщується 1 листівка ф. А3

Вартість послуг по наданню рекламомісця категорії "C"   

- 3,0 грн.  

1 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця категорії "CA" 

- 1,5 грн. 

0,5 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця категорії "D" 

- 6,0 грн. 

2 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця категорії "E" 

- 6,0 грн. 

2 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця категорії "B" 

- 4,0 грн. 

за престижність
1,2 

Вартість послуг по наданню рекламомісця "Вікно" 

- 12,0 грн. 

4 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця "Двері" 

- 1,5 грн. 

0,5 ф. А3 

Вартість послуг по наданню рекламомісця "Кватирка" 

- 1,5 грн. 

0,5 ф. А3 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під щити без підсвітки у метрополітені за 1 м2

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. ЩИТОВІ РЕКЛАМНІ УСТАНОВКИ ЗА м2 ПЛОЩІ

(10 х 17) = 170 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами на щитових установах відповідно до прейскуранта за рік.

170 грн. : 12 = 14,16 грн. за місяць

14,1 грн. х 2 х 1,6 х 1,1 = 49,8 грн. (для метрополітену)

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

1,6 - коефіцієнт за максимальне і тривале наближення реклами до споживача

1,1 - коефіцієнт за збереження рекламних засобів

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,25 грн.

Підсумок - 50,0 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 10,0 грн.

Підсумок - 60,0 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під рекламний щит без підсвітки за 1 м2 площі - 50,0 грн., крім того ПДВ (20 %) - 10,0 грн. Підсумок - 60,0 грн.

На станціях I категорії вартість послуг  

- 60,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 10,0 грн. 

На станціях II категорії 

- 48,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 8,0 грн. 

На станціях III категорії 

- 36,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 6,0 грн. 


На пересадочних вузлах (збільшення пасажиропотоку, скупченість рекламних засобів) на станціях:

• Університет

• Радянська

• Історичний музей

• Південний вокзал

вартість послуг збільшується на 1,2 і встановлюється 72,0 грн. (ПДВ 20 % - 12 грн.).

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНО-МЕТАЛЕВИХ ДВЕРЯХ ТИПУ "МЕТРО"

(13 х 17) = 221 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами у вітрині відповідно до прейскуранта за рік.

221 грн. : 12 = 18,4 грн. за місяць

18,4 грн. х 2 = 36,8 грн.

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,18 грн.

Підсумок - 37,0 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 7,4 грн.

Підсумок - 44,4 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на скляних дверях за 1 м2 площі.

Вартість послуги по наданню одного рекламного місця на скляних дверях типу "Метро" (площа - 0,131 м2) - 5,0 грн., крім того ПДВ (20 %) - 1,0 грн. Підсумок - 6,0 грн.

Для станцій 

I категорії  

- 6,0 грн. 

  

II категорії 

- 4,8 грн. 

  

III категорії 

- 3,6 грн. 


На пересадочних вузлах - станції: Університет, Радянська, Історичний музей, Південний вокзал вартість послуг збільшується на 1,2.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під щити з підсвіткою (лайтбокси) у метрополітені за 1 м2

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. СВІТЛОВІ РЕКЛАМНІ УСТАНОВКИ, ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ЗА 1 м2 ПЛОЩІ

(20 х 17) = 340 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами на світлових рекламних установках відповідно до прейскуранта за рік.

340 грн. : 12 = 28,33 грн. за місяць

28,33 грн. х 2 х 1,1 = 62,2 грн. (для метрополітену)

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

1,1 - коефіцієнт за збереження рекламних засобів

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,31 грн.

Підсумок - 62,50 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 12,50 грн.

Підсумок - 75,0 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під рекламний щит з підсвіткою за 1 м2 площі - 62,5 грн., крім того ПДВ (20%) -12,5 грн. Підсумок - 75,0 грн.

На станціях I категорії вартість послуг   

- 75,0 грн. 

ПДВ (20%) - 12,5 грн. 

На станціях II категорії 

- 60,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 10,0 грн. 

На станціях III категорії 

- 45,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 7,5 грн. 


На пересадочних вузлах (збільшення пасажиропотоку, скупченість рекламних засобів)

• Університет

• Радянська

• Історичний музей

• Південний вокзал

вартість послуг збільшується на 1,2 і встановлюється 90,0 грн. (ПДВ 20 % - 15 грн.)

Мінімальний строк розміщення реклами - 3 місяці.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць під транспаранти, перетяжки між колонами на станціях метрополітену за 1 м2

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. ТРАНСПАРАНТИ, ПЕРЕТЯЖКИ ЗА м2 ПЛОЩІ

(17 х 17) = 289 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами відповідно до прейскуранта за рік

289 грн. : 12 = 24,08 грн. за місяць

24,08 грн. х 2 = 48,16 грн. (для метрополітену)

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,24 грн.

Підсумок - 48,4 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 9,68 грн.

Підсумок - 58,10 грн.

Вартість послуги по наданню рекламного місця під транспаранти, перетяжки за 1 м2 площі

На станціях I категорії вартість послуг  

- 58,10 грн. 

ПДВ (20 %) - 9,68 грн. 

На станціях II категорії 

- 48,0 грн. 

ПДВ (20 %) - 8,0 грн. 

На станціях III категорії 

- 37,5 грн. 

ПДВ (20 %) - 6,25 грн. 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
за послуги по наданню рекламомісць на касах метрополітену

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. РЕКЛАМА НА КАСАХ

(13 х 17) = 221 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами у вітрині відповідно до прейскуранта сесії міськради за рік

221 грн. : 12 = 18,4 грн. за місяць

18,4 грн. х 2 х 1,1 = 40,48 грн. (для метрополітену)

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

1,1 - коефіцієнт за збереження рекламних засобів

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,20 грн.

Підсумок - 40,68 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 8,14 грн.

Підсумок - 48,8 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на касах за 1 м2 площі

Вартість послуги по наданню одного рекламного місця на касах (площа - 0,102 м2) - 4,17 грн., крім того ПДВ (20 %) - 0,83 грн. Підсумок - 5,0 грн.

 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНИХ ЗОВНІШНІХ ПОВЕРХНЯХ ПАВІЛЬЙОНІВ

(13 х 17) = 221 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами у вітрині відповідно до прейскуранта за рік

221 грн. : 12 = 18,4 грн. за місяць

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,09 грн.

Підсумок - 18,5 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 3,7 грн.

Підсумок - 22,2 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на скляних зовнішніх поверхнях павільйонів за 1 м2 площі

Для станцій 

I категорії 

- 22,2 грн. 

(розподіл вартості послуг по категоріях на підставі міського прейскуранта) 

  

II категорії 

- 17,1 грн. 

  

III категорія 

- 12,0 грн. 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника метрополітену по комерційній діяльності
____________ В. В. Ліньков

15 вересня 1998 р.  


РОЗРАХУНОК-ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ
по наданню рекламомісць

(відповідно до прейскуранта сесії міськради від 26.02.97 р.)

1. РЕКЛАМА НА СКЛЯНИХ ВНУТРІШНІХ ПЕРЕГОРОДКАХ НА СТАНЦІЯХ

(13 х 17) = 221 грн. - вартість послуг за розташування 1 м2 реклами у вітрині відповідно до прейскуранта за рік

221 грн. : 12 = 18,4 грн. за місяць

18,4 грн. х 2 = 36,8 грн.

2 - коефіцієнт комфортності (відсутність негативного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів)

Податок на рекламу - 0,5 % - 0,18 грн.

Підсумок - 37,0 грн.

Податок на додану вартість (20 %) - 7,4 грн.

Підсумок - 44,4 грн. - вартість послуг по наданню рекламомісць під рекламу на скляних внутрішніх перегородках за 1 м2 площі

Для станцій  

I категорії 

- 44,4 грн. 

(розподіл вартості послуг по категоріях на підставі міського прейскуранта) 

  

II категорії 

- 34,2 грн. 

  

III категорії 

- 24,0 грн. 


 

Начальник сектору реклами 

Ю. Г. Мартиненко 


Розрахунок втратив чинність 
(згідно з наказом державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 7 грудня 1999 року N 213)

___________