УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 21.11.2007 № 3188

Про організацію обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків суворої звітності у Харківській міській раді та її виконавчих органах

З метою забезпечення виконання вимог «Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, яка містить конфіденційну інформацію, що є власністю держави», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 р. № 1893 та забезпечення обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків, керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Призначити відповідальною за облік та зберігання печаток, штампів Харківської міської ради та бланків суворої звітності головного спеціаліста відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства - Чувахлову Л.А. У разі відсутності Чувахлової Л.А. з поважних причин (відрядження, відпустка, хвороба та ін.) виконання цих обов'язків покладається на заступника начальника відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства - Шпильову Н.С.

2. Посадові особи, після отримання у Департаменті діловодства печаток, штампів Харківської міської ради та бланків суворої звітності, несуть відповідальність за їх подальше зберігання.

3. Заступникам міського голови - директорам департаментів з гуманітарних питань Ландсману В.А., охорони здоров'я та соціальних питань Шурмі І.М., містобудування, архітектури та земельних відносин Овінніковій Т.І., бюджету та фінансів Таукешевій Т.Д., економіки та комунального майна Фатєєву М.І., в.о. заступника міського голови - директора Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Кадигробу С.В., директору Департаменту транспорту і зв'язку Водовозову Є.Н., в.о. директора Департаменту будівництва та шляхового господарства Гриневичу Є.О. до 30.11.07 р. видати накази про призначення посадових осіб, які будуть персонально відповідати за облік та зберігання печаток, штампів і бланків суворої звітності у департаментах, управліннях та інших підпорядкованих їм виконавчих органах.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.



Міський голова М.М. Добкін