Наказ Харківського територіального виробничого об'єднання комунально-промислового водопостачання "Харківкомунпромвод"
від 27 січня 1999 року N 12
Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
1 лютого 1999 р. за N 6/228
У зв'язку з фінансовою катастрофою ТВО "Харківкомунпромвод", з метою недопущення дезорганізації водозабезпечення м. Харкова, Лозової, Чугуєва, Первомайська та інших населених пунктів, тимчасово, до відміни дії Закону України N 51-XIV "Про тимчасову заборону підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги та послуги громадського транспорту, що надаються громадянам України" від 23 липня 1998 р., виходячи з фактичних витрат підприємства з послуг питного водопостачання, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити тарифи на послуги питного водопостачання для споживачів:
- по собівартості | 0,51 грн. за 1 куб. м | у т. ч. ПДВ - 0,085 грн. |
- по середньому тарифу | 0,71 за 1 куб. м | у т. ч. ПДВ - 0,12 грн. |
- інші госпрозрахункові споживачі | 6,06 грн. за 1 куб. м | у т. ч. ПДВ - 1,01 грн. |
2. Службі обліку та реалізації води довести до відома споживачів питної води про зміну тарифів, внести відповідні зміни в розрахунки за воду зі споживачами, здійснювати контроль щодо правильності застосування тарифу.
3. Планово-економічному та юридичним відділам, забезпечити подання на державну реєстрацію до Управління Міністерства юстиції України у Харківській області Наказ про введення тарифу на послуги питного водопостачання по ТВО "Харківкомунпромвод" в установленому порядку.
4. Планово-економічному відділу ураховуючи виробничо-технічні показники, забезпечувати необхідне і своєчасне коригування встановлених тарифів.
5. Планово-економічному відділу об'єднання внести зміни до фінансових показників діяльності ТВО "Харківкомунпромвод", до фондів економічного стимулювання та інші розрахунки.
6. Вважати не дійсним тарифи на послуги питного водопостачання, введені в дію наказом по ТВО "Харківкомунпромвод" від 26.08.96 р. N 103.
7. Наказ ввести в дію після реєстрації в Управлінні Мінюста у встановленому порядку.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника служби обліку та реалізації води Гончарука В.С.
Генеральний директор | В. А. Петросов |
(рентабельність 38,6)
Група споживачів | Обсяг корисн. відпус. куб. м | Діючий з 31.07.96 тариф грн. а куб. м з ПДВ | Проект тарифів за 1 куб. м води, в грн. | Доходи т. грн. (без ПДВ) | Заміна тарифів | |
Без ПДВ | З ПДВ | |||||
Населення | 196500 | 0, 27 | 0, 225 | 0, 27 | 44167,5 |
|
Споживачі по собівартості (облводоканал) | 26400 | 0, 31 | 0,425 | 0,51 | 11220 | зб. у 1,6 р. |
Споживачі по середньому тарифу | 14110 | 0,43 | 0,59 | 0,71 | 8325 | зб. у 1,7 р. |
У т. ч. | 10840 |
|
|
|
|
|
Інші госпрозрахункові споживачі | 10440 | 2,26 | 5,05 | 6,06 | 52722 | зб. у 2,7 р. |
Збитків від населення та групи по собівартості |
|
|
|
| 29208,5 |
|
Усього | 247250 | 0,43 | 0,59 | 0,71 | 145643,0 | зб. у 1,7 р. |
Генеральний директор | |
Начальник ПЕВ | О. Г. Федоров |
Затверджую: |
NN п/п | Статті витрат | Сума | На 1 куб. м води |
1 | 2 | 3 | 4 |
| Корисний відпуск води тис. куб. м 247250 |
|
|
| Статті витрат: |
|
|
1. | Матеріали (хімічні реагенти) | 1407,5 | 0,569 |
2. | Електроенергія | 60312,1 | 24,394 |
3. | Амортизація основних виробничих фондів | 13300,8 | 5,379 |
4. | ФОП | 4616,9 | 1,867 |
5. | Відрахування від фонду оплати праці | 1731,3 | 0,700 |
6. | Відшкодування витрат на технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж | 534,2 | 0,216 |
7. | Цехові та загальноексплуатаційні витрати | 17178,45 | 6,948 |
8. | Капітальний ремонт | 1624,9 | 0,657 |
9. | Податки на землю та автотранспорт | 1171,0 | 0,474 |
10. | Собівартість корисновідпущеної води без відрахувань до позабюджетних фондів | 101877,15 | 41,204 |
11. | Відрахування до позабюджетних фондів (2,2 %) | 3204,1 | 1,296 |
12. | Собівартість корисновідпущеної води з відрахуваннями до позабюджетних фондів | 105081,25 | 42,500 |
13. | Прибуток (38,6 %) | 40561,4 | 16,405 |
14. | Доходи | 145642,6 | 58,905 |
15. | Доходи з ПДВ | 174771,1 | 70,686 |
Начальник ПЕВ | А. Г. Федорова |
Текст надано Харківською обласною державною адміністрацією.