УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

УКРАИНА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА



РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 02.07.2013 № 72

Про перелік документів, які надаються фізичною особою для підготовки проекту рішення міської ради про зміну та впорядкування адреси земельній ділянці на території, що включена до меж міста Харкова

З метою зміни та впорядкування адрес земельним ділянкам, які належать фізичним особам на праві приватної власності, на території, що включена до меж міста Харкова згідно з постановою Верховної Ради України від 06.09.2012 № 5215-VI «Про зміну і встановлення меж міста Харків, Дергачівського і Харківського районів Харківської області», враховуючи рішення Харківської міської ради «Про впорядкування найменувань» від 24.10.2012 № 907/12 (зі змінами), керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Встановити, що фізична особа, якій на праві приватної власності належить земельна ділянка на включеній до меж міста Харкова території, для підготовки проекту рішення Харківської міської ради про зміну та впорядкування адреси земельній ділянці надає такі документи:

- заяву на ім'я міського голови;

- копію паспорту;

- копію довідки про присвоєння податкового номеру фізичної особи;

- копію Державного акту на право приватної власності на землю.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на директора Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Букрєєву О.А.



Міський голова Г.А. Кернес