УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

УКРАИНА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 31.12.2013 № 156

Про затвердження положень про структурні підрозділи Служби персоналу Харківської міської ради

На підставі рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» (зі змінами та доповненнями), розпорядження міського голови від 30.12.2013 № 153 «Про затвердження структури Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету», керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити положення про структурні підрозділи Служби персоналу Харківської міської ради:

1.1. Положення про відділ кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 1).

1.2. Положення про сектор по роботі з персоналом відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 2).

1.3. Положення про сектор документального оформлення проходження служби відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 3).

1.4. Положення про відділ підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 4).

1.5. Положення про сектор забезпечення роботи служби відділу підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 5).

1.6. Положення про відділ запобігання та виявлення корупції Служби персоналу Харківської міської ради (додаток 6).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тимчук А.Л.


Міський голова Г.А. Кернес


Додаток 1

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ кадрової роботи Служби персоналу

Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ) є структурним підрозділом Служби персоналу Харківської міської ради.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення роботи з персоналом.

1.3. Діяльність Відділу здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Служба).

1.4. На посаду начальника Відділу та працівників призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Відділу призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Метою діяльності Відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері управління персоналом в Апараті Харківської міської ради та виконавчого комітету.

2.2. Основними завданнями Відділу є організація і здійснення роботи з персоналом, забезпечення документального оформлення вступу на службу до органів місцевого самоврядування, її проходження та припинення, добір персоналу на посади до органів місцевого самоврядування, здійснення аналітичної роботи з кадрового менеджменту.

2.3. Відділ при виконанні своїх функцій та покладених на нього завдані взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними Харківською міською радою, департаментами, адміністраціями районів те іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

III. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Забезпечує реалізацію та координацію проведення єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

3.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції, планує роботу з персоналом у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.3. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури і штатного розпису Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.4. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

3.1.5. Розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводить експертизу таких актів.

3.1.6. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

3.1.7. Здійснює прийом документів від претендентів на вакантні посади посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, перевіряє правильність їх оформлення.

3.1.8. Здійснює організаційно-методичне керівництво підготовкою матеріалів для призначення на посади і звільнення з посад працівників виконавчих органів Харківської міської ради.

3.1.9. Планує переміщення по службі посадових осіб органів місцевого самоврядування з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить керівництву відповідні пропозиції у встановленому порядку.

3.1.10. Розглядає документи і вносить у встановленому порядку пропозиції щодо проведення стажування посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, разом з відповідними підрозділами здійснює підготовку документів для організації стажування, контролює його проведення.

3.1.11. Здійснює організаційне забезпечення, підготовку та участь у роботі атестаційної комісії Харківської міської ради та проведення у період між атестаціями щорічної оцінки виконання посадовими особами Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету покладених на них завдань та обов'язків, здійснення організаційно-методичного керівництва проведення цієї роботи у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.12. У межах компетенції та за дорученням керівництва готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності.

3.1.13. Ознайомлює посадових осіб з правилами внутрішнього трудового розпорядку, здійснює заходи з метою забезпечення трудової дисципліни, оформлює документи, пов'язані з проведенням службового розслідування.

3.1.14. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам виконавчих органів Харківської міської ради.

3.1.15. Організовує та оформлює документи про складання Присяги і присвоєння рангів посадовим особам Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, вносить про це відповідні записи до трудових книжок.

3.1.16. Обчислює стаж роботи і служби в органах місцевого самоврядування працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, здійснює контроль за встановленням їм надбавок за вислугу років і наданням відпусток відповідної тривалості.

3.1.17. Складає графіки щорічних відпусток працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.18. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і збереженням трудових книжок та особистих справ працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.19. Проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.

3.1.20. Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсії персоналу Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.21. Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії розпорядження про звільнення, належним чином оформленої трудової книжки.

3.1.22. Здійснює облік військовозобов'язаних й призовників, бронювання військовозобов'язаних в Апараті Харківської міської ради та виконавчому комітеті.

3.1.23. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.

3.1.24. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

3.1.25. Проводить роботу щодо укладання, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, а також здійснення організаційно-методичного керівництва з цієї роботи у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.26. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.

3.1.27.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Служби, надає відповідні роз'яснення.

3.2. Відділ має право:

3.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

3.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

3.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

3.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

3.2.6. Розробляти проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводити експертизу таких актів.

3.2.7. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

3.2.8. Вносити керівництву у встановленому порядку пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

3.2.9. Інформувати начальника Служби про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

3.2.10. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

IV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

4.1. До складу Відділу входять сектори.

4.2. Структура Відділу, положення про Відділ та сектори затверджуються міським головою.

4.3. Права, обов'язки і відповідальність працівників Відділу визначені у посадових інструкціях, які затверджуються заступником міського голови -керуючим справами виконавчого комітету міської ради.

V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років.

5.2. Начальник Відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу.

5.2.2. Забезпечує виконання визначених повноважень і покладених на Відділ функцій.

5.2.3. Забезпечує підготовку проектів рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів.

5.2.4. Розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводить експертизу таких актів.

5.2.5. Вносить керівництву пропозиції щодо структури та чисельності Відділу, призначення на посади, звільнення з посади, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності його працівників.

5.2.6. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, контролює їх виконання, сприяє підвищенню кваліфікації працівників.

5.2.7. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби.

5.2.8. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

VI. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток 2

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор по роботі з персоналом відділу кадрової роботи

Служби персоналу Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Сектор по роботі з персоналом відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Сектор) є структурним підрозділом відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ).

1.2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, Положенням про відділ кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення кадрової роботи.

1.3. Діяльність Сектору здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради.

1.4. На посаду заступника начальника відділу - завідувача сектору та працівників Сектору призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Сектору призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. ПОВНОВАЖЕННЯ СЕКТОРУ

2.1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

2.1.1. Забезпечує реалізацію єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

2.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції, планує роботу з персоналом у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.1.3. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

2.1.4. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

2.1.5. Здійснює організаційно-методичне керівництво підготовкою матеріалів для призначення на посади і звільнення з посад працівників виконавчих органів Харківської міської ради.

2.1.6. Планує переміщення по службі посадових осіб органів місцевого самоврядування з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить керівництву відповідні пропозиції у встановленому порядку.

2.1.7. Здійснює організаційне забезпечення, підготовку та участь у роботі атестаційної комісії Харківської міської ради та проведення у період між атестаціями щорічної оцінки виконання посадовими особами Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету покладених на них завдань та обов'язків, здійснення організаційно-методичного керівництва проведення цієї роботи у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.1.8. Ознайомлює посадових осіб з правилами внутрішнього трудового розпорядку, здійснює заходи з метою забезпечення трудової дисципліни, оформлює документи, пов'язані з проведенням службового розслідування.

2.1.9. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам виконавчих органів Харківської міської ради.

2.1.10. Організовує та оформлює документи про складання Присяги і присвоєння рангів посадовим особам Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, вносить про це відповідні записи до трудових книжок.

2.1.11. Обчислює стаж роботи і служби в органах місцевого самоврядування працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, здійснює контроль за встановленням їм надбавок за вислугу років і наданням відпусток відповідної тривалості.

2.1.12. Складає графіки щорічних відпусток працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

2.1.13. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням трудових книжок працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету при прийнятті на роботу.

2.1.14. Проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.

2.1.15. Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії розпорядження про звільнення, належним чином оформленої трудової книжки.

2.1.16. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.

2.1.17. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

2.1.18.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Служби, надає відповідні роз'яснення.

2.2. Сектор має право:

2.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

2.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

2.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

2.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

2.2.6. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Сектору.

2.2.7. Вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

2.2.8. Інформувати керівництво про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

2.2.9. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

III. КЕРІВНИЦТВО СЕКТОРОМ

3.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

3.2. Завідувач Сектору:

3.2.1. Здійснює керівництво діяльністю сектору.

3.2.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Сектор завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

3.2.3.Контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих керівником Служби або начальником Відділу.

3.2.4. Інформує керівника Служби та начальника Відділу про виконання доручень та про інші питання, які стосуються діяльності Сектору.

3.2.5. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби, Відділу.

IV. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Припинення діяльності Сектору здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

4.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток 3

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор документального оформлення проходження служби

відділу кадрової роботи Служби персоналу

Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Сектор документального оформлення проходження служби відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Сектор) є структурним підрозділом відділу кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ).

1.2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, Положенням про відділ кадрової роботи Служби персоналу Харківської міської ради, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення кадрової роботи.

1.3. Діяльність Сектору здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради.

1.4. На посаду завідувача та працівників Сектору призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Сектору призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. ПОВНОВАЖЕННЯ СЕКТОРУ

2.1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

2.1.1. Забезпечує реалізацію єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

2.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції, планує роботу з персоналом у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.1.3. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

2.1.4. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

2.1.5. Здійснює прийом документів від претендентів на вакантні посади посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, перевіряє правильність їх оформлення.

2.1.6. Здійснює організаційно-методичне керівництво підготовкою матеріалів для призначення на посади і звільнення з посад працівників виконавчих органів Харківської міської ради.

2.1.7. Розглядає документи і вносить у встановленому порядку пропозиції щодо проведення стажування посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, разом з відповідними підрозділами здійснює підготовку документів для організації стажування, контролює його проведення, здійснює організаційно-методичне керівництво цією роботою.

2.1.8. У межах компетенції та за дорученням керівництва готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення персоналу до дисциплінарної відповідальності.

2.1.9. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам виконавчих органів Харківської міської ради.

2.1.10. Обчислює стаж роботи і служби в органах місцевого самоврядування працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, здійснює контроль за встановленням їм надбавок за вислугу років і наданням відпусток відповідної тривалості.

2.1.11. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і збереженням трудових книжок та особових справ працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

2.1.12. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

2.1.13. Проводить роботу щодо укладання, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, а також здійснення організаційно-методичного керівництва з цієї роботи у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.1.14. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.

2.1.15.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Служби, надає відповідні роз'яснення.

2.2. Сектор має право:

2.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

2.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

2.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

2.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

2.2.6. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Сектору.

2.2.7. Вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

2.2.8. Інформувати керівництво про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

2.2.9. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

III. КЕРІВНИЦТВО СЕКТОРОМ

3.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

3.2. Завідувач сектору:

3.2.1. Здійснює керівництво діяльністю сектору.

3.2.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Сектор завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

3.2.3. Контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих керівником Служби або начальником Відділу.

3.2.4. Інформує керівника Служби та начальника Відділу про виконання доручень та про інші питання, які стосуються діяльності Сектору.

3.2.5. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби, Відділу.

IV. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Припинення діяльності Сектору здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

4.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток 4

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби

Служби персоналу Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ) є структурним підрозділом Служби персоналу Харківської міської ради.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення роботи з персоналом.

1.3. Діяльність Відділу здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Служба).

1.4. На посаду начальника Відділу та працівників призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Відділу призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Метою діяльності Відділу є реалізація державної політики у сфері реформування системи підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, визначення шляхів і способів підвищення їх професійної компетентності.

2.2. Основними завданнями Відділу є планування та організація заходів, пов'язаних з підвищенням рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування, проведення аналітичної роботи з кадрового менеджменту.

2.3. Відділ при виконанні своїх функцій та покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними Харківською міською радою, департаментами, адміністраціями районів та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

III. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Забезпечує реалізацію та координацію проведення єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

3.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції, планує роботу з персоналом у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.3. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури і штатного розпису Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.4. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

3.1.5. Надає методичну допомогу та контролює розроблення посадових інструкцій персоналу у структурних підрозділах Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, здійснює організаційно-методичне керівництво щодо проведення цієї роботи у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.6. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

3.1.7. Здійснює перевірку правильності оформлення документів, прийнятих від претендентів на вакантні посади посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету і надає їх для розгляду міській конкурсній комісії, здійснює інші заходи, пов'язані з організацією конкурсного відбору.

3.1.8. Здійснює організаційно-методичне керівництво підготовкою матеріалів для призначення на посади і звільнення з посад працівників виконавчих органів Харківської міської ради.

3.1.9. Проводить роботу з резервом кадрів Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, контролює виконання особистих річних планів резервістів, аналізує й узагальнює стан цієї роботи, вносить керівництву пропозиції щодо її подальшого удосконалення, здійснює організаційно-методичне керівництво щодо формування кадрового резерву у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.10. Формує замовлення та організовує підготовку, перепідготовку й підвищення кваліфікації персоналу, забезпечує укладання відповідних угод із навчальними закладами.

3.1.11. Забезпечує організацію проходження стажування, переддипломної, виробничої та інших практик студентами вищих навчальних закладів у виконавчих органах Харківської міської ради та укладення відповідних угод.

3.1.12. Здійснює організаційно-методичне керівництво підготовкою матеріалів щодо проходження стажування у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.13. Готує проекти відповідей на звернення юридичних та фізичних осіб, на запити на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

3.1.14. Розглядає пропозиції щодо заохочення і нагородження державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює підготовку документів для заохочень і нагороджень працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, веде відповідний облік.

3.1.15. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам виконавчих органів Харківської міської ради.

3.1.16. Оформлює і видає працівникам виконавчих органів Харківської міської ради службові посвідчення.

3.1.17. Оформлює і видає працівникам Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету довідки з місця роботи.

3.1.18. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, у тому числі за кордон.

3.1.19. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб органів місцевого самоврядування.

3.1.20. Організовує діловодство в Службі.

3.1.21. Разом з кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

3.1.22.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Служби, надає відповідні роз'яснення.

3.2. Відділ має право:

3.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

3.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

3.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

3.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

3.2.6. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

3.2.7. Вносити керівництву у встановленому порядку пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

3.2.8. Інформувати начальника Служби про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

3.2.9. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

IV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

4.1. До складу Відділу входить сектор.

4.2. Структура Відділу, положення про Відділ та сектор затверджуються міським головою.

4.3. Права, обов'язки і відповідальність працівників Відділу визначені у посадових інструкціях, які затверджуються заступником міського голови - керуючим справами виконавчого комітету міської ради.

V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років.

5.2. Начальник Відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу.

5.2.2. Забезпечує виконання визначених повноважень і покладених на Відділ функцій.

5.2.3. Забезпечує підготовку проектів рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів.

5.2.4. Вносить керівництву пропозиції щодо структури та чисельності Відділу, призначення на посади, звільнення з посади, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності його працівників.

5.2.5. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, контролює їх виконання, сприяє підвищенню кваліфікації працівників.

5.2.6. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби.

5.2.7. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

VI. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток 5

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор забезпечення роботи служби

відділу підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби

Служби персоналу Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Сектор забезпечення роботи служби відділу підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Сектор) є структурним підрозділом відділу підвищення кваліфікації та забезпечення роботи служби Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ).

1.2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, Положенням про Відділ, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення кадрової роботи.

1.3. Діяльність Сектору здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради.

1.4. На посаду завідувача та працівників Сектору призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Сектору призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. ПОВНОВАЖЕННЯ СЕКТОРУ

2.1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

2.1.1. Забезпечує реалізацію єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

2.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції.

2.1.3. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

2.1.4. Надає методичну допомогу з питань розроблення посадових інструкцій персоналу у структурних підрозділах Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

2.1.5. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

2.1.6. Проводить роботу з кадровим резервом Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету щодо особистого річного планування.

2.1.7. Готує проекти відповідей на звернення юридичних та фізичних осіб, на запити на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

2.1.8. Розглядає пропозиції щодо заохочення і нагородження державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, здійснює підготовку документів для заохочень і нагороджень працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, веде відповідний облік.

2.1.9. Оформлює і видає працівникам виконавчих органів Харківської міської ради службові посвідчення.

2.1.10. Оформлює і видає працівникам Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету довідки з місця роботи.

2.1.11. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, у тому числі за кордон.

2.1.12. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб органів місцевого самоврядування.

2.1.13. Забезпечує діловодство в Службі.

2.1.14. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

2.1.15.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Служби, надає відповідні роз'яснення.

2.2. Сектор має право:

2.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

2.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

2.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

2.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

2.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

2.2.6. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

2.2.7. Вносити керівництву у встановленому порядку пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

2.2.8. Інформувати начальника Служби про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

2.2.9. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

III. КЕРІВНИЦТВО СЕКТОРОМ

3.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

3.2. Завідувач Сектору:

3.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Сектору.

3.2.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Сектор завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

3.2.3. Контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих керівником Служби або начальником Відділу.

3.2.4. Інформує керівника Служби та начальника Відділу про виконання доручень та про інші питання, які стосуються діяльності Сектору.

3.2.5. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби, Відділу.

IV. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Припинення діяльності Сектору здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

4.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток 6

до розпорядження міського голови

від 31.12.2013 № 156


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ запобігання та виявлення корупції

Служби персоналу Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ запобігання та виявлення корупції Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Відділ) є структурним підрозділом Служби персоналу Харківської міської ради.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законами України, антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Службу персоналу Харківської міської ради, іншими нормативними актами, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та здійснення роботи з персоналом.

1.3. Діяльність Відділу здійснюється відповідно до перспективного та поточного планів роботи Служби персоналу Харківської міської ради (далі - Служба).

1.4. На посаду начальника Відділу та працівників призначаються особи, які мають повну вищу освіту та відповідний стаж роботи.

Усі працівники Відділу призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

II. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Метою діяльності Відділу є забезпечення реалізації державної антикорупційної політики в структурних підрозділах Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

2.2. Основними завданнями Відділу є підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції, в тому числі шляхом відповідних перевірок, надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства, проведення організаційної та роз'яснювальної роботи із запобігання, виявлення та протидії корупції, проведення перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо своєчасного їх подання, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, здійснення їх логічного та арифметичного контролю, а також здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.

2.3. Відділ при виконанні своїх функцій та покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними Харківською міською радою, департаментами, адміністраціями районів та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

III. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Забезпечує реалізацію та координацію проведення єдиної кадрової та антикорупційної політики відповідно до вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших нормативно-правових актів у виконавчих органах Харківської міської ради, узагальнює практику роботи з персоналом, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

3.1.2. Разом із департаментами, адміністраціями районів Харківської міської ради вивчає поточну й перспективну потребу в персоналі та вносить керівництву відповідні пропозиції, планує роботу з персоналом у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.1.3. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури і штатного розпису Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету.

3.1.4. Готує проекти розпорядчих актів Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови з питань, віднесених до компетенції Служби.

3.1.5. Розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводить експертизу таких актів.

3.1.6. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у структурних підрозділах виконавчих органів Харківської міської ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті й проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

3.1.7. Здійснює прийом документів від претендентів на вакантні посади посадових осіб місцевого самоврядування Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, перевіряє правильність їх оформлення.

3.1.8. Організовує та готує необхідні документи щодо проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій місцевого самоврядування. Забезпечує зберігання матеріалів щодо проведення спеціальної перевірки.

3.1.9. Разом із кадровими підрозділами виконавчих органів Харківської міської ради перевіряє дотримання вимог законодавства про службу в органах місцевого самоврядування та інших актів з питань управління персоналом.

3.1.10. Розробляє заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням у Харківській міській раді, забезпечує та контролює їх проведення, а також надає необхідні роз'яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.

3.1.11. Вживає відповідних заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових осіб Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, вносить пропозиції щодо усунення таких ризиків.

3.1.12. Надає допомогу в заповненні декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасного подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларації.

3.1.13. У разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб'єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації.

3.1.14. Перевіряє повідомлення громадян або юридичних осіб та інформацію, оприлюднену в друкованих, аудіовізуальних засобах масової інформації, а також отриману від виконавчих органів Харківської міської ради, щодо причетності працівників Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету до вчинення корупційних правопорушень.

3.1.15. Інформує у встановленому порядку керівництво про виявлені факти, які мають ознаки вчинення корупційних правопорушень посадовими особами Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету, та за його дорученням повідомляє про це спеціально уповноважений суб'єкт у сфері протидії корупції.

3.1.16.3а дорученням керівництва розглядає пропозиції, листи, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції Відділу, надає відповідні роз'яснення.

3.2. Відділ має право:

3.2.1. Перевіряти й контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю і службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства у виконавчих органах Харківської міської ради.

3.2.2. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів та посадових осіб Харківської міської ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, документи, необхідні для виконання покладених на Службу функцій.

3.2.3. Проводити у виконавчих органах Харківської міської ради перевірки з питань, які віднесені до компетенції Служби.

3.2.4. Подавати у встановленому порядку відповідні пропозиції, перевіряти усунення порушень та недоліків, виявлених перевірками.

3.2.5. Готувати проекти розпоряджень міського голови, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції Служби.

3.2.6. Розробляти проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводити експертизу таких актів.

3.2.7. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань управління персоналом, що проводяться в Харківській міській раді та її виконавчих органах, проводити наради з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

3.2.8. Вносити керівництву у встановленому порядку пропозиції з питань удосконалення управління персоналом, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.

3.2.9. Інформувати начальника Служби про виконання рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань управління персоналом.

3.2.10. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень.

IV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

4.1. Структура Відділу та положення про Відділ затверджуються міським головою.

4.2. Права, обов'язки і відповідальність працівників Відділу визначені у посадових інструкціях, які затверджуються заступником міського голови - керуючим справами виконавчого комітету міської ради.

V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, має повну вищу освіту, досвід кадрової роботи, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років.

5.2. Начальник Відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу.

5.2.2. Забезпечує виконання визначених повноважень і покладених на Відділ функцій.

5.2.3. Забезпечує підготовку проектів рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів.

5.2.4. Розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Служби, проводить експертизу таких актів.

5.2.5. Вносить керівництву пропозиції щодо структури та чисельності Відділу, призначення на посади, звільнення з посади, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності його працівників.

5.2.6. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, контролює їх виконання, сприяє підвищенню кваліфікації працівників.

5.2.7. Здійснює інші повноваження за дорученням начальника Служби.

5.2.8. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

VI. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється за розпорядженням міського голови або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.