Про вдосконалення рекламної діяльності у ДП "Харківський метрополітен"

Наказ Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 року N 86

Зареєстровано в Харківському обласному управлінні юстиції
18 березня 2004 р. за N 32/728

Згідно з Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" від 11.07.2003 р. N 1121-IV, постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", у відповідності до рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.12.98 р. N 1338 "Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові" та від 22.11.2000 р. N 1653 "Про внесення змін і доповнень до рішення від 09.12.98 р., рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 26.12.2000 р. N 1802 "Про порядок розміщення реклами та соціальної інформації на транспорті у м. Харкові", а також рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997 "Про порядок визначення розміру плати за користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій", з метою подальшого вдосконалення рекламної діяльності у ДП "Харківський метрополітен" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про порядок розташування реклами у ДП "Харківський метрополітен" (додається).

2. Затвердити коефіцієнти для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додається).

3. Затвердити базові тарифи на послуги по наданню рекламних місць у метрополітені (додається).

4. Затвердити розміри, площі та кількість рекламомісць у салоні вагона (додаток 1).

5. Затвердити розподіл станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаток 2).

6. Затвердити розмір та кількість рекламомісць на скляно-металевих дверях типу "Метро" (додаток 3).

7. У порядку проведення експерименту дозволити розташування в вагоні рекламної листівки типу "Флажок".

8. З 01.04.2004 р. вважати такими, що втратили чинність, п. п. 1 - 6 наказу начальника метрополітену від 14.10.2002 р. N 246, зареєстрованого в Харківському обласному управлінні юстиції 05.11.2002 р. за N 61/598.

9. Начальнику юридичного відділу Баранову Ю. С. забезпечити подання на державну реєстрацію наказу в Харківському обласному управлінні юстиції.

10. Даний наказ ввести в дію з 01.04.2004 р.

11. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника метрополітену з економіки Шутікову Л. Й.

 

Начальник Харківського
метрополітену 

 
М. Д. Пилипчук 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
18 березня 2004 р. за N 32/728 


ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПОРЯДОК РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМИ У ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про порядок розташування реклами в ДП "Харківський метрополітен" (далі - Положення) розроблено на підставі Закону України "Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. N 2067, рішень виконавчого комітету Харківської міської ради: N 1338 від 09.12.98 р. та доповнень до нього (додаток 3 в редакції рішення міськвиконкому від 22.11.2000 р. N 1653, додаток 3 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997), N 1802 від 26.12.2000 р., інших нормативних актів України.

1.2. Це Положення встановлює основні принципи рекламної діяльності та регулює відносини, пов'язані з розташуванням суб'єктами підприємницької діяльності реклами в ДП "Харківський метрополітен".

1.3. Реклама в ДП "Харківський метрополітен" повинна бути відокремлена від іншої інформації таким чином, щоб її можливо було ідентифікувати як рекламу.

1.4. Розміщення та обслуговування рекламоносіїв у метрополітені проводиться при дотриманні вимог безпеки руху поїздів, культури обслуговування пасажирів, функціонування технічних засобів та Закону України "Про рекламу", без порушення естетичного вигляду станцій.

1.5. Забороняється розташування реклами в ДП "Харківський метрополітен" без оформлення необхідних документів в порядку, встановленому цим Положенням.

1.6. Дія цього Положення поширюється на всі правовідносини, що виникають між ДП "Харківський метрополітен" та суб'єктами підприємницької діяльності у зв'язку з розташуванням реклами в ДП "Харківський метрополітен".

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. В цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

- реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;

- реклама на транспорті - реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену;

- інформація про суб'єкта підприємницької діяльності - це відомості, які розташовані в середині об'єкта (приміщення), який займає суб'єкт підприємницької діяльності, і розкривають його організаційно-правову форму, профіль діяльності, містять назву, режим роботи, юридичну адресу, офіційно зареєстровані товарні знаки та логотипи;

- соціальна рекламна інформація - інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-який формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдских цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку. Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця, на об'єкти права інтелектуальної власності, що належить виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами;

- спеціальні конструкції - конструкції, що використовуються для розміщення рекламоносіїв, які розташовуються на скляних дверях, наземних павільйонах, вікнах кас метрополітену, внутрішніх перегородках, турнікетах, колонах, стінах станцій та у салонах вагонів:

а) світлові та несвітлові, тимчасові та стаціонарні, плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти;

б) тролі, таблички, короба;

в) механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби;

г) складні просторові конструкції;

- рекламоносії - будь-які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами, зокрема: друкована продукція, аплікації, мальовані, світлові, електронні зображення та звукова реклама;

- рекламне місце - це площа поверхні об'єктів, на яких можуть бути розташовані спеціальні конструкції або рекламоносії:

а) скляні двері, наземні павільйони, внутрішні перегородки;

б) вікна кас метрополітену;

в) турнікети;

г) зовнішня частина та салони вагонів;

д) шляхові стіни, підлога, стіни переходів, вестибюлів, колони;

е) пішохідні входи-виходи, вентиляційні камери і т. ін.;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;

- розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами, розміщує її на рекламних місцях;

- рекламодавець або рекламне агентство (Клієнт) - замовник розташування реклами в метрополітені.

2.2. Терміни, що не визначені в цьому Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.

3. ПРИНЦИПИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Основними принципами рекламної діяльності є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.

3.2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.

3.3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.

3.4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.

4. СУБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Суб'єктами рекламної діяльності є:

4.1. ДП "Харківський метрополітен" (відділ реклами та поліграфії).

4.2. Рекламодавці або рекламні агентства.

4.3. Контрагенти по договорах спільної діяльності.

5. ОБ'ЄКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

5.1. Рекламомісця метрополітену.

5.2. Спеціальні конструкції метрополітену.

5.3. Спеціальні конструкції рекламодавців або рекламних агентств.

5.4. Спеціальні конструкції, які є власністю агентства та метрополітену по договору їх спільної діяльності.

5.5. Рекламоносії рекламодавців або агентств.

5.6. Рекламоносії із соціальною інформацією.

6. ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА РОЗТАШУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ РЕКЛАМИ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

6.1. Для отримання права на розташування реклами в метрополітені рекламодавець або уповноважена ним особа подає заяву встановленої форми начальнику ДП "Харківський метрополітен", який передає її протягом 3-х робочих днів для опрацювання до відділу реклами та поліграфії.

6.2. Договір на послуги по наданню рекламного місця у салоні вагонів та інших рекламних місць оформлюється та видається відділом реклами та поліграфії на термін до одного року.

6.3. У заяві повинні бути вказані наступні дані:

а) При розташуванні рекламних щитів з підсвіткою:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита;

- місце розташування, вид реклами, розмір;

- зміст реклами, оригінал-макет зображення;

- встановлена потужність електрообладнання (Вт);

- прізвище, ім'я та по батькові відповідального за електричну, пожежну та експлуатаційну безпеку об'єкта реклами;

- термін експонування рекламного засобу;

- номер телефону для оперативного зв'язку з Клієнтом.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея;

- креслення-схема конструкції рекламоносія і схема електрообладнання;

- фото рекламного місця в разі необхідності.

б) При розташуванні рекламних щитів без підсвічування:

- точні реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за експлуатацію рекламного щита; зміст реклами;

- місце розташування, вид реклами, розмір;

- термін експонування;

- номер телефону для оперативного зв'язку з Клієнтом;

- прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за безпечну експлуатацію рекламного засобу.

До заяви додаються:

- схема можливого місця розташування об'єкта реклами;

- ескіз-ідея з розмірами рекламоносія, оригінал-макет зображення;

- фото рекламного місця.

в) При розташуванні реклами у салоні вагона:

- категорія і кількість потрібних рекламних місць;

- точні поштові та банківські реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), відповідальної за використання рекламного місця.

6.4. В усіх випадках Клієнт повинен надати:

а) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;

б) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

в) витяг із Статуту підприємства щодо юридичного статусу підприємства та його місцезнаходження, а також повноважень посадової особи, яка підписує Договір, та наказ про її призначення;

г) довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок контрагента, з зазначенням всіх банківських реквізитів (розрахунковий МФО, код ЄДРПОУ);

д) довідку про внесення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

6.5. Начальник відділу реклами та поліграфії визначає:

а) можливість розташування реклами в метрополітені;

б) при розташуванні рекламних щитів з підсвіткою та без підсвічування видає Клієнту Паспорт розташування конструкції для розміщення реклами в ДП "Харківський метрополітен".

6.6. Подана заява підлягає розгляду на протязі двох тижнів.

6.7. На підставі узгодженого Паспорта проектно-кошторисна група метрополітену у вказаний термін готує проект розташування (дислокацію) рекламного засобу, здійснює роботу по узгодженню з відповідними службами метрополітену про його розташування, розробляє розрахунок вартості робіт на проектування, встановлення та підключення рекламного засобу.

6.8. Рішення про укладення Договору на розташування реклами в ДП "Харківський метрополітен" приймає начальник ДП "Харківський метрополітен" або уповноважена ним особа, яка діє на підставі доручення, на підставі пропозицій, підготовлених відділом реклами та поліграфії.

6.9. Форма та зміст тексту Договору затверджуються керівництвом ДП "Харківський метрополітен".

6.10. У разі прийняття позитивного рішення рекламодавцю або рекламному агентству видається бланк Договору під підпис у 2-х примірниках. В Договорі вказуються вид реклами, розмір, місце її розташування, термін, на який надано право розташовувати рекламу, та плата за послуги по наданню зазначених у Договорі рекламних місць. Рекламодавець або рекламне агентство вказують у Договорі свої повні реквізити та повертають підписані та завірені печаткою бланки Договору в строк до 20 днів (ст. 11 ГПК України) до метрополітену. При укладанні Договору сторони керуються чинним цивільним законодавством.

У разі невиконання цих вимог відділ реклами та поліграфії метрополітену приймає на заявлене місце заявки від інших Клієнтів, при цьому попередні заявки підлягають анулюванню.

6.11. Начальник ДП "Харківський метрополітен" відмовляє у Дозволі на розташування реклами у метрополітені у разі невідповідності реклами вимогам чинного законодавства України, відсутності технічних можливостей передачі рекламомісць, спеціальних конструкцій або їх розташування, а також у разі порушення вимог цього Положення.

6.12. Метрополітен може укладати Договори за погодженням відповідними управліннями та службами Міністерства транспорту України з суб'єктами підприємницької діяльності на спільну діяльність, яка дозволяє найбільш ефективно використовувати об'єкти рекламної діяльності. Рішення про укладання Договору на спільну діяльність приймає начальник метрополітену. Усі пункти документів, які регламентують спільну діяльність: Договори, протоколи, положення про спільну діяльність, не можуть порушувати статті цього Положення.

6.13. Вищезгадані документи про спільну діяльність повинні додатково регламентувати усі етапи виконання такого Договору: державну реєстрацію, вступні внески сторін, поточну діяльність, розподіл прибутку, використання спільного майна і т. ін. Для здійснення спільної діяльності метрополітен може надавати для вступного внеску спеціальні конструкції метрополітену, використовувати рекламомісця у салоні вагону, які не мали попиту у Клієнтів.

6.14. Для встановлення щитової реклами на зовнішній поверхні об'єктів та споруд метрополітену рекламодавець або рекламне агентство звертається до Міського інформаційного центру Харківського міськвиконкому (пр. Леніна, к. 608), отримує Дозвіл та Паспорт, які узгоджує у метрополітені з відділом технологічної підготовки виробництва (вул. Енгельса, 29, 5-й поверх, кімната 521) та відділом реклами та поліграфії (7-й поверх, кімната 708).

7. УМОВИ ОПЛАТИ ТА ЦІНА РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

7.1. Рекламодавець або рекламне агентство зобов'язані провести розрахунки з Харківським метрополітеном в строки і порядку, визначеному умовами Договору.

7.2. Тарифи за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені затверджуються наказом начальника ДП "Харківський метрополітен" за узгодженням з заступником начальника метрополітену з економіки і формуються виходячи із умов, які склалися на ринку реклами, і підлягають перегляду у випадку зміни кон'юнктури ринку на розміщення реклами. Для розрахунку тарифів у метрополітені за основу беруться базові тарифи, затверджені Харківською міською радою, для зовнішньої реклами та реклами на транспорті з застосуванням коефіцієнтів для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені. Такі коефіцієнти можуть коливатися від 0,7 до 4 виходячи із доцільності і економічної ефективності та наявності наступних факторів:

- відсутність атмосферних опадів, які пагубно впливають на рекламні засоби;

- максимальне і тривале приближення реклами до споживача;

- концентрація пасажиропотоку у метрополітені;

- категорійність станцій з урахуванням пасажиропотоку на станціях метрополітену;

- двостороннє зображення;

- престижність місця;

- належність спеціальних конструкцій;

- відновлення конструкцій у метрополітені.

7.3. Коефіцієнти для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць встановлюються наказом начальника ДП "Харківський метрополітен" за погодженням з заступником начальника метрополітену з економіки.

7.4. Оплата розташування рекламних засобів типу "рядок, що біжить", електричних табло, установок у вигляді об'ємно-прозорих конструкцій та інших нетрадиційних видів реклами здійснюється за договірними цінами.

7.5. Вартість послуг по наданню рекламного місця у пішохідних переходах метрополітену залежить від розподілу станцій на 1, 2, 3 категорії.

7.6. У разі розміщення інформації метрополітену на рекламних засобах Клієнта, сплата за послуги по наданню рекламного місця за цей період не стягується.

7.7. Сплата за електроенергію, спожиту рекламними світловими конструкціями (щитами), здійснюється через службу електропостачання шляхом укладення Договорів між ДП "Харківський метрополітен" та рекламодавцем.

7.8. Сплата за розташування банерів, плівок (аплікацій), листівок на дверях типу "М", касах метрополітену, рекламних листівок у салоні вагона здійснюється на підставі Договорів.

8. ПОРЯДОК РОЗТАШУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

8.1. Для розташування соціальної рекламної інформації у вагонах метрополітену передбачаються спеціальні рекламні місця.

8.2. Заява та звернення державних органів влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів про надання згоди на розміщення соціальної рекламної інформації подається розповсюджувачем реклами на ім'я начальника метрополітену. До заяви додається зразок рекламної листівки, яка підлягає розміщенню.

Заява з резолюцією керівництва метрополітену надходить для опрацювання у відділ реклами та поліграфії.

8.3. У разі позитивного рішення листівка експонується безкоштовно.

8.4. Термін розміщення листівок з соціальною рекламною інформацією - два тижні.

8.5. У наданні права на розміщення соціальної рекламної інформації в метрополітені заявнику може бути відмовлено з таких підстав:

а) інформація, на розміщення якої подається заява, не відповідає ознакам соціальної рекламної інформації, згідно з пунктом 2.1 цього Положення;

б) розміри та якість виготовленої листівки не відповідають вимогам метрополітену на розміщення поліграфічної продукції:

- розмір листівки не повинен бути менше формату А4;

- щільність паперу не менш 80 г/м2;

- зображення чи напис здійснюється не менш ніж двома кольорами;

- листівка по боках ламінується безкольоровою плівкою типу "Оракал".

8.6. При відсутності замовлень на розміщення соціальної інформації на спеціальних місцях можливе розміщення на цих місцях реклами комерційного характеру рекламодавцями та рекламними агентствами з оплатою по Договору.

9. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ

9.1. Рекламодавець або рекламне агентство при розташуванні реклами у ДП "Харківський метрополітен" неухильно виконує вимоги Закону України "Про рекламу".

9.2. Рекламодавець або рекламне агентство набуває право на розташування рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен" тільки після підписання Договору на послуги по наданню рекламних місць сторонами.

9.3. Розміщення та підключення рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен" проводиться безпосередньо фахівцями відповідних служб та підрозділів метрополітену. Не допускається розташування рекламних засобів, які псують вигляд конструкцій та елементів окремих об'єктів метрополітену. При розміщенні реклами в вагоні листівки ламінуються безкольоровою плівкою типу "Оракал", яка не залишає відбитків клею на поверхні після демонтажу рекламної продукції (маркування NON PERMANENT або REMOVABLE). Рекламні засоби не повинні створювати перешкод для пішоходів, листівки не повинні заслоняти написи призначення приладів безпеки, переговорні пристрої "Пасажир - машиніст" та крани виключення дверей, заважати при виконанні робіт, що проводяться в метрополітені. Рекламні засоби повинні вказувати на рекламодавця або уповноважену ним особу і номери їх телефонів.

9.4. Рекламодавець або рекламне агентство несе відповідальність за утримання в належному стані рекламних засобів, які вказані в Договорі.

9.5. Рекламодавець повинен додержуватися умов щодо якості і типорозмірів рекламної продукції, вказаних у договорах.

10. ЕКСПЛУАТАЦІЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

10.1. Рекламодавець або рекламне агентство, з якими укладений Договір, несе повну відповідальність за дотримання порядку експлуатації рекламних засобів. Забороняється під час експлуатації реклами вносити доповнення або зміни до затвердженого рекламного засобу без попереднього погодження з відділом реклами та поліграфії.

10.2. Рекламодавець або рекламне агентство по письмовому Дозволу та під наглядом фахівців метрополітену повинні:

а) здійснити протягом 3-х робочих днів демонтаж рекламного засобу у випадку закінчення строку, на який укладено Договір;

б) усунути протягом 3-х робочих днів всі дефекти та недоліки, що виникли в процесі експлуатації рекламного засобу, або відшкодувати їх;

в) самостійно використовувати рекламне місце і не передавати його іншим особам.

11. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗТАШУВАННЯМ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

11.1. Органами, що здійснюють контроль за розташуванням рекламних засобів в ДП "Харківський метрополітен", є відділ реклами та поліграфії та відповідні служби метрополітену.

12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ В ДП "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"

12.1. За порушення законодавства про рекламу в ДП "Харківський метрополітен" суб'єкти підприємницької діяльності несуть відповідальність, яка встановлена чинним законодавством України.

12.2. За несвоєчасне внесення плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені рекламодавець або рекламне агентство сплачують пеню в розмірі, передбаченому умовами Договору, у встановленому законодавством чи Договором порядку.

12.3. Договір може бути розірваний з наступним демонтажем реклами або рекламних засобів відповідними службами метрополітену та відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів рекламодавця у випадках:

а) порушення умов, вказаних в Договорі на розташування реклами, та документах, які до нього додаються;

б) повним або частковим пошкодженням архітектурно-художньої форми рекламного засобу, його інформаційної поверхні та неприйняття своєчасних та належних заходів рекламодавцем або рекламним агентством по їх усуненню.

12.4. Демонтаж спеціальних конструкцій може здійснюватись без попереднього повідомлення рекламодавця у випадках:

а) самовільного розміщення конструкції;

б) коли експлуатація спеціальної конструкції загрожує життю і здоров'ю людей або створює аварійну ситуацію.

Демонтаж проводиться відповідними службами метрополітену за поданням начальника відділу реклами та поліграфії.

13. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

13.1. Всі суперечки, що можуть виникнути при вирішенні питань, пов'язаних з розміщенням реклами в Харківському метрополітені, вирішуються у порядку, встановленому законодавством України.

 

Начальник відділу реклами
та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


  

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
18 березня 2004 р. за N 33/729 


КОЕФІЦІЄНТИ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ПЛАТИ ЗА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ У МЕТРОПОЛІТЕНІ

1. Коефіцієнт комфортності - 2,0

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у метрополітені: в вестибюлях, станціях, переходах, салонах вагонів.

Сформований з урахуванням наступних факторів - відсутність пагубного впливу на рекламні засоби атмосферних опадів та максимальне і тривале приближення реклами до споживачів.

2. Коефіцієнт концентрації - 1,4; 1,25

1,4 - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені: у салонах вагонів для місць категорії A, F, E, D, вестибюлях, станціях, переходах.

Сформований з урахуванням наступних факторів - концентрації пасажиропотоку у метрополітені в зрівнянні із магістралями міста.

У метрополітені середньодобові перевізки пасажирів - 716,66 тис. чол., на 1 станцію - 716,66 тис. чол.: 26 = 27,56 тис. пас.

На центральних магістралях у місті пасажиропотік (авто + пішоходи) - 300 маш. за годину, за добу - 300 маш. х 24 год. = 7200 авто, 1,5 чол. на авто х 7200 = 10800 чол. побачать рекламний щит, пішоходів 700 -1000. Усього 11800 чол.

Таким чином, пасажиропотік однієї станції метро у 2,34 рази більш ніж на магістралі міста з урахуванням входів-виходів та переходів у метро, збільшення пасажиропотоку - 40 %.

1,25 - застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламних місць у метрополітені: реклама на поверхні тумб типу АПП та ПКА (вхід-вихід), банерів, у салонах вагонів для місць категорії B, C, S. Сформований з урахуванням наступних факторів - вплив реклами тільки на пасажирів, які проходять через АПП та ПКА, з обмеженістю по розміщенню реклами, віддаленості від споживачів.

3. Коефіцієнт двостороннього зображення - 2,0

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під спеціальні конструкції:

2,0

- при двосторонніх щитах з підсвіткою;

- при двосторонніх щитах без підсвітки;

- при двосторонніх банерах;

- при двосторонніх плівках на павільйонах;

- на відеоекран.

Згідно додатка 3 до рішення міськвиконкому від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

4. Коефіцієнт категорійності 1 - 1,4

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць (під щити, банери, плівку на внутрішніх перегородках, зовнішніх павільйонах, плівку на підлозі) з урахуванням розподілу станцій метрополітену по категоріях за територіальною ознакою та розміром пасажиропотоку (додаток):

1,4 - станції 0 категорії (пересадочні вузли);

1,3 - станції 1 категорії;

1,2 - станції 2 категорії;

1,0 - станції 3 категорії.

Згідно додатка 3 (п. 2 "б") до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 9 грудня 1998 р. N 1338 в редакції рішення міськвиконкому від 14.11.2001 р. N 1997.

5. Коефіцієнт впливу реклами - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити з підсвіткою. 

Сформований з урахуванням наступного фактора - підсвітка впливає на більш ефективний розгляд реклами.

6. Коефіцієнт відновлення - 1,1

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць у метрополітені.

Сформований з урахуванням наступного фактора - відновлення рекламоносіїв на рекламних місцях у метрополітені.

7. Коефіцієнт належності - 1,25

- застосовується для розрахунку плати за послуги по наданню рекламомісць під щити.

Сформований з урахуванням наступного фактора - належність щитів (власності метрополітену).

8. Коефіцієнт роздрібу 1,1 та 1,25

- при проведенні рекламної кампанії строком 1 місяць - вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,25 разу. Для знаходження нових Клієнтів треба час (1 тиждень), за який втрачається дохід 25 %;

- при проведенні рекламної кампанії строком 2 місяця вартість послуг по наданню рекламомісць збільшується в 1,1 разу.

 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86

Зареєстровано
в Харківському обласному управлінні юстиції
18 березня 2004 р. за N 34/730 


БАЗОВІ ТАРИФИ
НА ПОСЛУГИ ПО НАДАННЮ РЕКЛАМНИХ МІСЦЬ У МЕТРОПОЛІТЕНІ

Назва рекламомісця 

Рекламна площа, м2 

Вартість рекламних послуг за місяць, грн. 

всього 

у т. ч. ПДВ (20 %) 

Рекламомісця у салоні вагона по категоріях:  

  

  

  

0,378 

52,43 

8,74 

0,126 

15,60 

2,60 

0,189 

23,40 

3,90 

0,259 

17,96 

2,99 

S (скіс) 

0,126 

7,80 

1,30 

0,063 

7,94 

1,32 

0,056 

7,06 

1,18 

Рекламомісце на касах по категоріях: 

0,126 

19,56 

3,26 

18,16 

3,03 

16,76 

2,79 

13,97 

2,33 

  

  

Рекламомісце на дверях "Метро" по категоріях: 

0,127 

  

  

24,64 

4,11 

22,88 

3,81 

21,12 

3,52 

17,60 

2,93 

Рекламомісце на дверях "Метро" по категоріях: 

0,04 

  

  

7,76 

1,29 

7,21 

1,20 

6,65 

1,11 

5,54 

0,92 

Рекламомісце під щит без підсвітлювання по категоріях: 

1,0 

  

  

0

155,23 

25,87 

1

144,14 

24,02 

2

133,06 

22,18 

3

110,88 

18,48 

Рекламомісце під щит з підсвітлюванням по категоріях: 

1,0 

  

  

170,76 

28,46 

158,56 

26,43 

146,36 

24,39 

121,97 

20,33 

Відеоекран 

1,0 

243,94 

40,66 

Рекламомісце під транспорант (банер) по категоріях: 

1,0 

  

  

277,20 

46,20 

257,40 

42,90 

237,60 

39,60 

198,00 

33,00 

Рекламомісце на зовнішній поверхні павільйону по категоріях: 

1,0 

  

  

155,23 

25,87 

144,14 

24,02 

133,06 

22,18 

110,88 

18,48 

Рекламомісце на внутрішній поверхні павільйону по категоріях: 

1,0 

  

  

155,23 

25,87 

144,14 

24,02 

133,06 

22,18 

110,88 

18,48 

Рекламомісце на поверхні тумб АПП і ПКА по категоріях: 

1,0 

  

  

138,60 

23,10 

128,70 

21,45 

118,80 

19,80 

99,00 

16,50 

Рекламомісце на поверхні підлоги по категоріях: 

1,0 

  

  

110,88 

18,48 

102,96 

17,16 

95,04 

15,84 

79,20 

13,20 

Рекламомісце на зовнішній поверхні вагона 

1 состав (5 вагонів) 

2400,00 

400,00 


Примітка. Вартість вищезазначених послуг по наданню рекламних місць підвищується на 0,5 % - податок на рекламу.

 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86 


РОЗМІРИ, ПЛОЩІ ТА КІЛЬКІСТЬ РЕКЛАМОМІСЦЬ У САЛОНІ ВАГОНА

Категорія місць 

Розмір, м х м 

Площа, м2 

Кількість, шт. 

Загальна площа, м2 

0,30 х 0,42 х 3 

0,378 

14 

5,292 

0,15 х 0,84 

0,126 

0,504 

0,15 х 0,42 х 3 

0,189 

14 

2,646 

0,27 х 0,48 х 2 

0,259 

0,259 

F кватирка 

0,15 х 0,42 

0,063 

12 

0,756 

D двері 

0,14 х 0,40 

0,056 

0,448 

S скіс 

0,30 х 0,42 

0,126 

0,756 

Загальна площа рекламомісць 

10,66 


 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86 


РОЗПОДІЛ СТАНЦІЙ МЕТРОПОЛІТЕНУ ПО КАТЕГОРІЯХ ЗА ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ОЗНАКОЮ ТА РОЗМІРОМ ПАСАЖИРОПОТОКУ

(Установлено для розрахунку за послуги по наданню рекламних місць)

КАТЕГОРІЯ: 

ХОЛОДНОГІРСЬКО-
ЗАВОДСЬКА ЛІНІЯ 

САЛТІВСЬКА ЛІНІЯ 

ОЛЕКСІЇВСЬКА ЛІНІЯ 

ПЕРЕСАДОЧНІ ВУЗЛИ:
ХОЛОДНА ГОРА
ПІВДЕННИЙ ВОКЗАЛ
РАДЯНСЬКА 

ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ
УНІВЕРСИТЕТ
АК. БАРАБАШОВА 

  

ЦЕНТРАЛЬНИЙ РИНОК
ПР. ГАГАРІНА
ПРОЛЕТАРСЬКА
МАРШАЛА ЖУКОВА 

ГЕРОЇВ ПРАЦІ
ПУШКІНСЬКА
СТУДЕНТСЬКА 

НАУКОВА 

СПОРТИВНА
МОСКОВСЬКИЙ ПР.
ТРАКТОРНИЙ ЗАВОД
ЗАВОД ІМ. МАЛИШЕВА
ІМ. РАДЯНСЬКОЇ АРМІЇ
ІНДУСТРІАЛЬНА 

КИЇВСЬКА
АКАДЕМІКА ПАВЛОВА 

ПЛОЩА ПОВСТАННЯ
АРХІТЕКТОРА БЕКЕТОВА
ДЕРЖПРОМ (перехід)  

  

  

МЕТРОБУДІВНИКІВ ім. Г. І. ВАЩЕНКО
ДЕРЖПРОМ (вестибюль, станція) 


 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко 


 

Додаток 3

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного підприємства "Харківський метрополітен"
від 11 березня 2004 р. N 86 


РОЗМІР ТА КІЛЬКІСТЬ РЕКЛАМОМІСЦЬ НА СКЛЯНО-МЕТАЛЕВИХ ДВЕРЯХ ТИПУ "МЕТРО"

Станції 

Кількість дверей 

Кількість входів-виходів 

Категорія 

Вартість за 1 р/м площі, 0,127 м кв., грн. 

Вартість за 1 р/м площі, 0,04 м кв., грн. 

Холодногірсько-заводська лінія 

Холодна гора 

12 

24,64 

7,76 

Південний вокзал 

10 

24,64 

7,76 

Центральний ринок 

12 

22,88 

7,21 

Радянська 

24,64 

7,76 

Пр. Гагаріна 

12 

22,88 

7,21 

Спортивна 

12 

21,12 

6,65 

З-д Малишева 

12 

21,12 

6,65 

Пр. Московський 

12 

21,12 

6,65 

М. Жукова 

12 

22,88 

7,21 

Ім. Радянської Армії 

12 

21,12 

6,65 

Індустріальна 

12 

21,12 

6,65 

Тракторний завод 

14 

21,12 

6,65 

Пролетарська 

16 

22,88 

7,21 

Підсумок 

156 

  

  

  

  

Салтівська лінія 

Історичний музей 

10 

24,64 

7,76 

Університет 

14 

24,64 

7,76 

Пушкінська 

10 

22,88 

7,21 

Київська 

21,12 

6,65 

Ак. Барабашова 

12 

24,64 

7,76 

Ак. Павлова 

21,12 

6,65 

Студентська 

12 

22,88 

7,21 

Героїв праці 

12 

22,88 

7,21 

Підсумок 

82 

  

  

  

  

Олексіївська лінія 

Наукова 

12 

22,88 

7,21 

Держпром 

10 

17,60 

5,54 

Арх. Бекетова 

10 

21,12 

6,65 

Пл. Повстання 

16 

21,12 

6,65 

Метробудівників ім. Г. І. Ващенко 

16 

17,60 

5,54 

Підсумок 

64 

  

  

  

  

Підсумок 

302 

  

  

  

  


Листівки виготовляються на папері з двостороннім зображенням і повністю ламінуються.

Ціна в грн. за 1 рекламомісце з урахуванням ПДВ (20 %).

Крім того, податок на рекламу - 0,5 %.

 

Начальник відділу
реклами та поліграфії 

 
В. М. Ольніченко