УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
Г л а в а III
СКЛАДАННЯ ПРОГНОЗНИХ РОЗРАХУНКІВ
КАСОВИХ ОБОРОТІВ ЗА ОКРЕМИМИ СТАТТЯМИ
Надходження торгової виручки
19. Розрахунок надходжень торгової виручки складається за
формою додатку N 7. В основу розрахунку береться прогноз роздріб-
ного товарообороту торговельних організацій, що мають рахунки
(субрахунки для зарахування виручки) у даній установі банку і,
крім того, враховується товарооборот підприємств, для яких торгів-
ля не є основним видом діяльності, а також передплата, що надхо-
дить у даному кварталі готівкою за періодичні видання майбутнього
періоду.
Із одержаної суми відраховуються суми виручки, що не інкасу-
ється (додаток N 7, рядок 5).
Решта торгової виручки підлягає інкасації, тобто має бути
здана торговельними організаціями безпосередньо в банк готівкою та
розрахунковими чеками, переказана торговельними організаціями на
їх рахунки в банку через пошту, а також надійти безготівковими пе-
рерахуваннями від населення в оплату за товари. За відношенням ці-
єї суми до роздрібного товарообороту установи банків визначають
процент інкасації торгової виручки.
До загальної суми надходження торгової виручки вносяться поп-
равки на різницю у перехідній виручці на початок і кінець кварталу
(місяця), а також на перехідну виручку між районами, містами, об-
ластями і Автономною Республікою Крим:
- поправка на перехідну виручку на початок і кінець періоду
робиться у випадках, коли в періоді, що прогнозується, кількість
днів торгівлі не співпадає з кількістю днів, за які установа банку
обліковує за своїм балансом надходження виручки, а також у випад-
ках, коли кількість днів співпадає, але є різниця у розмірах пере-
хідної виручки на початок і кінець періоду, що прогнозується. При
цьому сума виручки, що підлягає здачі торговельними організаціями
на їх рахунки в банку, в періоді, що прогнозується, збільшується
на суму виручки від торгівлі за останні дні періоду, що передує
прогнозованому, і буде проведена за балансом установи банку у
кварталі (місяці), що прогнозується, і зменшується на суму виручки
від торгівлі за останні дні періоду, що прогнозується, яка буде
прийнята на баланс установи банку в наступному кварталі (місяці);
- поправка на виручку, що переходить між районами, містами,
областями, Автономною Республікою Крим, робиться на підставі да-
них, одержаних банком від торговельних організацій, а також даних,
що повідомляються іншими установами банків відповідно до п. 8 Ін-
струкції.
Після цього визначається сума торгової виручки, що здається
підприємствам зв'язку для переказу в банк; в каси банків готівкою;
що надходить в банк розрахунковими чеками і перерахуваннями від
населення в оплату за товари.
20. При визначенні суми торгової виручки, що надходить через
пошту, слід виходити з обороту торговельних організацій, які зда-
ють виручку на пошту, а також брати до уваги фактичний розмір цих
надходжень за минулий час, зростання обороту торговельної мережі
в сільській місцевості в періоді, що прогнозується.
Суми торгової виручки, що надходять розрахунковими чеками і
безготівковими перерахуваннями з рахунків вкладників в оплату за
товари, визначаються з урахуванням даних за періоди, що передують,
і здійснюваних заходів щодо розвитку цих форм розрахунків.
21. Показники, що використовуються для розрахунку надходжень
торгової виручки, перевіряються і визначаються установами банків
таким чином:
- обсяг роздрібного товарообороту порівнюється з установленим
для торговельних організацій прогнозом, враховуються можливості
збільшення обсягів товарообороту понад встановлені прогнози за ра-
хунок заходів, що здійснюються Президентом та Урядом України щодо
соціального захисту населення, додаткового виробництва товарів на-
родного споживання;
- сума передплати за періодичні видання майбутнього періоду і
видань, які реалізуються за раніше оплаченою передплатою, визнача-
ється за матеріалами підприємств Міністерства зв'язку;
- сума продажу товарів за безготівковими розрахунками порів-
нюється з фактичними даними за минулий час; Республіканський банк
Криму, регіональні управління НБУ, крім того, порівнюють суму про-
дажу товарів за безготівковими розрахунками з обсягами, що виті-
кають з розрахунків прогнозного балансу грошових доходів і витрат
населення;
- вартість товарів, що продаються населенню в кредит, порів-
нюється з обсягами цього продажу за минулий час;
- сума витрат з виручки на оплату праці визначається відпо-
відно до потреб, але не вище встановлених для кожної торговельної
організації розміру коштів, що направлені на споживання; сума вит-
рат порівнюється з фактичними витратами з виручки за аналогічний
час попереднього року за даними торговельних організацій про обо-
роти каси; розмір витрат з виручки на оплату сільськогосподарської
продукції і продуктів її переробки, що закуповуються у населення,
визначається виходячи із загального обсягу цих закупівель, що
сплачуються торговельними організаціями готівкою;
- розрахований на період, що прогнозується, процент інкасації
торгової виручки порівнюється з фактичним процентом інкасації за
минулий час; розглядаються причини змін процента інкасації, їх об-
грунтованість, можливості збільшення розміру інкасації.
22. Суми торгової виручки, яка здається на пошту, враховують-
ся у прогнозних розрахунках касових оборотів за операціями підпри-
ємств зв'язку .
Суми торгової виручки, що витрачається на оплату праці і до-
помог, на закупівлю сільськогосподарської продукції і продуктів її
переробки, а також на інші невідкладні потреби враховуються у прог-
нозних розрахунках касових оборотів за відповідними статтями.
Надходження виручки від платних послуг,
що надаються населенню
23. Надходження виручки залізничного, водного, повітряного і
місцевого транспорту, квартирної плати і плати за комунальні пос-
луги, виручки видовищних підприємств і виручки підприємств побуто-
вого обслуговування визначаються у прогнозних розрахунках касових
оборотів на підставі прогнозних матеріалів, які надходять від
підприємств, об'єднань, організацій і установ незалежно від форм
власності і виду діяльності, а також фізичних осіб - суб'єктів
підприємницької діяльності, що надають платні послуги населенню.
Установи банків визначають надходження на підставі касових
заявок відповідних підприємств і організацій (додаток N 1, розділ
1). При цьому враховується, що інші види платних послуг, які не
пойменовані в розділі 1 касової заявки, відображаються в ньому у
рядку 5 - "виручка підприємств побутового обслуговування (від на-
дання побутових послуг)".
24. Після зведення прогнозних даних підприємств і організацій
установи банків визначають, чи відповідають темпи зростання плат-
них послуг по району, місту, області, Автономній Республіці Крим
рівням, що передбачені основними прогнозними показниками реаліза-
ції платних послуг, прогнозним балансом грошових доходів і витрат
населення, і враховують можливості збільшення обсягів платних пос-
луг за рахунок поліпшення роботи відповідних підприємств, розши-
рення їх мережі, обмеження обсягів послуг, що надаються підпри-
ємствам і організаціям.
За окремими видами послуг установи банків перевіряють:
- за виручкою залізничного, водного, повітряного і місцевого
транспорту - повноту врахування у прогнозних розрахунках касових
оборотів усіх видів доходів (виручки) готівкою: від перевезень па-
сажирів, багажу і вантажів (включаючи страхові збори), від обслу-
говування пасажирів при переїздах, збору за зберігання багажу і
вантажів і інших доходів; повноту врахування доходів від автомо-
більного і міського електричного транспорту, інших видів місцевого
і відомчого транспорту;
- за квартирною платою і платою за комунальні послуги - мож-
ливість збільшення надходжень за рахунок введення в експлуатацію
нових будинків, подальшого благоустрою житла, а також стягнення
простроченої заборгованості по квартирній платі і інших комуналь-
них платежах. Надходження квартирної плати і плати за комунальні
послуги готівкою визначаються шляхом вилучення із суми доходів ко-
мунальних підприємств платежів, що надходять в порядку безготівко-
вих розрахунків (утримання квартирної плати за бажанням окремих
робітників і службовців із заробітної плати), і вартості житлової
площі і комунальних послуг, що безплатно надаються робітникам і
службовцям (у дозволених законодавством випадках). Вказані безго-
тівкові надходження визначаються установами банків за даними під-
приємств і організацій (додаток N 1, розділ II, рядки 6.5 і 8),
Республіканським банком Криму, регіональними управліннями НБУ -
відповідно до обсягів, що витікають з прогнозного балансу грошових
доходів і витрат населення;
- за виручкою видовищних підприємств - повноту врахування у
прогнозних розрахунках касових оборотів доходів (валового збору)
видовищних підприємств усіх форм власності;
- за виручкою підприємств побутового обслуговування населення
- повноту врахування у прогнозних розрахунках касових оборотів з
доходів підприємств побутового обслуговування, а також плати за
путівки в санаторії, будинки відпочинку, оздоровчі табори, за ут-
римання дітей в яслах, дитячих садках, за приватизацію квартир,
інші побутові послуги, що надаються підприємствами, організаціями,
установами.
Прогнозні розрахунки касових оборотів з надходження виручки
від платних послуг, що надаються населенню, складаються установами
банків за схемою відповідно до форми додатку N 3; з надходження
виручки усіх видів транспорту і видовищних підприємств Республі-
канський банк Криму, регіональні управління НБУ складають окремі
розрахунки.
Надходження на рахунки колективних сільськогосподарських
підприємств і видачі з рахунків колективних сільсько-
господарських підприємств
25. Для складання прогнозних розрахунків касових оборотів з
надходження готівки на рахунки колективних сільськогосподарських
підприємств і видачі готівки з їх рахунків установи банків вико-
ристовують розрахунки і прогнозні показники виробничо-фінансової
діяльності колективних сільськогосподарських підприємств, річні
звіти, статистичну звітність про розрахунки з оплати праці з пра-
цівниками цих підприємств і касові заявки колективних сільськогос-
подарських підприємств; Республіканський банк Криму, регіональні
управління НБУ - також звіти статистичних органів про виробництво
продуктів у колективних сільськогосподарських підприємствах.
26. Вся готівка, яка надходить в банк для зарахування на ра-
хунки колективних сільськогосподарських підприємств, враховується
за однією статтею приходної частини прогнозних розрахунків касових
оборотів "Надходження на рахунки колективних сільськогосподарських
підприємств". Ці надходження складаються в основному з виручки ко-
лективних сільськогосподарських підприємств від продажу сільсько-
господарської продукції і продуктів її переробки на колгоспних
ринках, через власні магазини, а також від реалізації продукції та
надання послуг своїм працівникам.
27. Суми готівки, що видається з банку колективним сільсько-
господарським підприємствам, відображаються в обліку за статтями
"Видачі з рахунків колективних сільськогосподарських підприємств
на оплату праці" і "Видачі з рахунків колективних сільськогоспо-
дарських підприємств на інші потреби". Прогнозні розрахунки касо-
вих оборотів з видач грошей з рахунків колективних сільськогоспо-
дарських підприємств складаються на всю потребу у готівці - як на
оплату праці, так і на інші цілі за однією статтею "Видачі з ра-
хунків колективних сільськогосподарських підприємств".
При складанні розрахунку установи банків повинні мати на ува-
зі таке:
- у виплатах за роботи в поточному році враховується оплата
праці працівників колективних сільськогосподарських підприємств,
додаткова оплата, премії, оплата відпусток, доплата керівникам,
бухгалтерам та іншим спеціалістам, а також оплата праці працівни-
ків культурно-побутових установ колективних сільськогосподарських
підприємств. Цей розрахунок охоплює видачі на оплату праці як за
основною діяльністю, так і за капітальними вкладеннями і капіталь-
ним ремонтом;
- за практикою, що склалася, колективні сільськогосподарські
підприємства розраховуються із своїми працівниками за минулий мі-
сяць в наступному місяці;
- витрати колективних сільськогосподарських підприємств на
виплату за рахунок їх спеціальних фондів допомог, а також стипен-
дій визначаються виходячи з річних сум з урахуванням розподілу їх
за кварталами. Виплати допомог працівникам колективних сільсько-
господарських підприємств із централізованих фондів (виплата допо-
мог за вагітністю і пологами, на дітей малозабезпеченим родинам -
за рахунок централізованого фонду соціального забезпечення; випла-
ти допомог за тимчасовою непрацездатністю - за рахунок централізо-
ваного фонду соціального страхування) в цьому розрахунку не врахо-
вуються, вони прогнозуються за статтею "Видачі на виплату пенсій,
допомог і страхових відшкодувань";
- суми, які виплачуються працівникам колективних сільсько-
господарських підприємств з окремих поточних рахунків за продукти,
що прийняті колективними сільськогосподарськими підприємствами від
своїх працівників для продажу державі або кооперації;
- суми утримань профспілкових внесків визначаються за даними
колективних сільськогосподарських підприємств, а суми утримань за
добровільними видами страхування звіряються з даними страхових ор-
ганів, товариств і компаній.
Видачі на оплату праці, грошові виплати і заохочення,
інші виплати, що не входять до складу коштів, які
направлені на споживання
28. Розмір видач на оплату праці, що прогнозується, визнача-
ється:
установами банків на підставі даних касових заявок, що отри-
мані від підприємств, організацій та установ (додаток N 1, розділ
II);
Республіканським банком Криму, регіональними управліннями НБУ
виходячи з прогнозних розрахунків установ банків з урахуванням да-
них про склад коштів, що направлені на споживання в цілому по рес-
публіці, області.
29. Установи банків фонд споживання, що визначений за касови-
ми заявками підприємств і організацій, зменшують на суми перераху-
вань заробітної плати в інші установи банку (додаток N 1, розділ
II, рядок 7.3) і збільшують на суми витрат готівки, що прогнозу-
ються організаціями і установами Міністерства оборони, Національ-
ної гвардії, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України
(п. 9 Інструкції).
Для обрахування фактичного фонду споживання використовується
звітність установ банків про касові обороти за видачами готівки з
кас банків на оплату праці ( без видач на виплату стипендій, інші
види оплати праці, виплату постійних надбавок до заробітної пла-
ти). До суми цих видач додаються виплати і перерахування за раху-
нок фонду споживання, які не ввійшли в ці видачі, і вносяться від-
повідні поправки на суми депонованої заробітної плати (додаток N 9
рядок 8) і податків, що утримані при видачі допомог за тимчасовою
непрацездатністю (додаток N 9 рядок 7), на зміни простроченої за-
боргованості за заробітною платою (додаток N 9 рядок 9), а також
на суми заробітної плати, що видані напередодні вихідних днів.
Розрахований Республіканським банком Криму, регіональними уп-
равліннями НБУ прогнозний фонд споживання звіряється з розміром
фонду, що витікає з прогнозного балансу грошових доходів і витрат
населення.
30. Для визначення прогнозного розміру видач готівки з кас
банків на заробітну плату та інші види оплати праці установи бан-
ків:
- виключають із загальної суми фонду споживання підприємств,
організацій і установ, що знаходяться на території району, міста,
області, республіки (визначеного порядком, викладеним вище), суми
безготівкових перерахувань і утримань (додаток N 9, рядок 6);
- додають суму податків, що утримуються при видачі допомог за
тимчасовою непрацездатністю, і суму депонованої заробітної плати.
До одержаної суми видач готівки на виплату заробітної плати,
включаючи премії, додають видачі на інші види оплати праці, що не
входять у фонд споживання. Крім того, вносять корективи на видачі
заробітної плати за вихідні дні за строками, що припадають на інші
квартали.
31. При складанні розрахунку видач на заробітну плату устано-
ви банків керуються таким.
Фонд споживання, що повідомляється підприємствами, організа-
ціями і установами за формою додатку N 1, повинен відповідати
розрахунковому для кожного підприємства і організації розміру кош-
тів, що направлені на споживання.
Утримання із заробітної плати у пенсійний фонд визначаються
за даними підприємств (додаток N 1, розділ II, рядок 6.2).
Розмір утримань за товари, що куплені в кредит, визначається
відповідно до обороту за продажем товарів населенню в кредит за
минулий час і в даному кварталі і конкретних умов розстрочки пла-
тежу.
Сума заробітної плати, що перераховується на рахунки банків
для зарахування на вклади, приймається за даними підприємств, ор-
ганізацій та установ, які роблять такі перерахування. Ця сума зві-
ряється з обсягом фактичних перерахувань заробітної плати на вкла-
ди за минулий час.
Заробітна плата, яка виплачується із виручки торговельних ор-
ганізацій працівникам магазинів і їдалень, перевіряється з ураху-
ванням співвідношення цих виплат з обсягом роздрібного товарообо-
роту, яке визначилось за минулий час.
Суми заробітної плати, що виплачуються своїм працівникам під-
приємствами зв'язку із власних касових надходжень, приймаються у
розмірах, які враховані у прогнозних розрахунках за операціями під-
приємств зв'язку.
Натуральні видачі і пільги в рахунок заробітної плати визна-
чаються за даними тих підприємств, організацій і установ, у яких
такі видачі і пільги входять до фонду споживання (додаток N 1,
розділ II, рядок 8).
Суми депонованої, тобто не виплаченої у встановлений строк
окремим робітникам і службовцям заробітної плати, визначаються ви-
ходячи із відносного рівня, що склався в аналогічні тому, що прог-
нозується, періоди минулих років, в останні місяці на підставі
звітності про касові обороти за статтею " Повернення заробітної
плати". Обсяг депонованих сум, що запроектований до здачі в банк
при розрахунку статті "Видачі на заробітну плату", повинен бути
врахований при визначенні розміру приходу готівки за статтею прог-
нозного розрахунку "Інші надходження".
Видачі готівки на оплату праці збільшуються на суми виплат,
що здійснюються за строками, що припадають на перші числа наступ-
ного кварталу у зв'язку з вихідними днями, і зменшуються на суми,
що виплачені у кварталі, що передує прогнозованому.
При розподілі видач готівки на заробітну плату за місяцями
враховується, що установи банків у четвер і п'ятницю здійснюють
видачу готівки на виплату заробітної плати за строками, що припа-
дають на суботу і неділю (у четвер може також проводитися видача
грошей за строками, що припадають на п'ятницю); тим підприємствам,
організаціям, установам, вихідні дні яких не збігаються з суботою
і неділею, видача готівки на виплату заробітної плати за строками,
що припадають на вихідні дні організацій, проводиться напередодні
цих днів. Якщо місяць закінчується середою, то платежі за строка-
ми, які припадають на наступний місяць, не прогнозуються. Має бути
врахована також видача грошей на виплату заробітної плати за стро-
ками, що припадають на святкові дні.
Видачі на закупки сільськогосподарських продуктів
32. Установи банків визначають видачі готівки на закупки
сільськогосподарської продукції і продуктів її переробки у насе-
лення на підставі касових заявок підприємств і організацій, стату-
тами яких передбачено такий вид діяльності і яким надано право ве-
дення таких закупок (додаток N 1, розділ III, рядок 5).
Суми виплат з виручки торговельних організацій готівкою по-
винні відповідати розмірам, прийнятим у прогнозних розрахунках за
надходженнями торгової виручки.
33. Республіканський банк Криму, регіональні управління НБУ
визначають потребу у готівці на закупки сільськогосподарської про-
дукції і продуктів її переробки виходячи з даних міських, обласних
і республіканських заготівельних і торговельних організацій про
вартість сільськогосподарської продукції і продуктів її переробки,
що закуповуються у населення, і порівнюють ці дані з розрахунками,
що прийняті у прогнозному балансі грошових доходів і витрат насе-
лення.
Видачі на виплату пенсій,
допомог і страхових відшкодувань
34. Загальний обсяг пенсій, допомог і страхових відшкодувань
визначається установами банків на підставі прогнозних і звітних
матеріалів органів пенсійного фонду, соціального забезпечення,
страхування, профспілкових організацій.
Із загальної суми всіх видів пенсій, допомог і страхових
відшкодувань установи банків виключають податки, що утримуються
при виплаті допомог за тимчасовою непрацездатністю, а також суми
бюджетних асигнувань на оплату поштових послуг при виплаті пенсій
через підприємства зв'язку.
35. При розподілі виплат пенсій і допомог за окремими канала-
ми (пошта, каси банків) установи банків враховують таке:
- допомоги за тимчасовою непрацездатністю, за вагітністю та
пологами, допомоги на дітей малозабезпеченим родинам та інші допо-
моги за рахунок бюджету соціального страхування виплачуються за
місцем роботи одержувачів підприємствами, установами і організаці-
ями, які отримують на ці цілі готівку в установах банків;
- пенсії, допомоги інвалідам з дитинства, допомоги багатодіт-
ним і самітнім матерям виплачуються через пошту або за їх бажанням
можуть перераховуватися на рахунки банків для зарахування на вкла-
ди;
- страхові суми за дорученням органів страхування виплачують-
ся установами банків або перераховуються на вклади;
- пенсії, що належать пенсіонерам-військовослужбовцям та їх
родинам, які обслуговуються установами банків, можуть за їх бажан-
ням виплачуватись їм через пошту або перераховуватися на рахунки
установ банків для зарахування на вклади. Сума таких перерахувань
на пошту або в банки визначається установами банків на підставі
даних, що є в банку. Аналогічно визначаються і перерахування на
вклади сум, що належать пенсіонерам, - за даними органів соціаль-
ного забезпечення.
Фактичний розмір виплат через пошту визначається як різниця
між загальною сумою усіх видів пенсій, допомог і відшкодувань, з
одного боку, і сумами, що видаються через установи банків, з ви-
ручки торговельних організацій - з другого.
36. Враховані у прогнозних розрахунках касових оборотів за
пенсіями і допомогами суми виплат через пошту, з виручки торго-
вельних організацій повинні співпадати з відповідними показниками
прогнозних розрахунків касових оборотів за торговою виручкою і за
операціями зв'язку.
Надходження від підприємств Міністерства зв'язку
і видачі підкріплень цим підприємствам
37. Підприємства Міністерства зв'язку здійснюють операції з
приймання і видачі готівки. В результаті цих операцій у підпри-
ємств зв'язку або створюється надлишок грошей, який повинен бути
зданий до банку, або виникає потреба у грошових підкріпленнях, що
надходять з кас банків.
В обліку про касові обороти установ банків відображаються
повністю всі надходження грошей до банку від підприємств зв'язку і
всі видачі їм грошових підкріплень, а у прогнозних розрахунках ка-
сових оборотів передбачається лише сальдо цих операцій тільки в
приході або тільки у видатках.
Установи банків одержують від підприємств зв'язку дані про
обсяг реалізації послуг зв'язку населенню (звітні і прогнозні),
про виплату заробітної плати працівникам цих підприємств з грошей,
що надходять до їх кас. За рештою операцій, що здійснюються через
пошту, установи банків складають розрахунки на підставі звітних
даних банку.
38. При визначенні окремих показників прогнозних розрахунків
з операцій підприємств зв'язку установи банків керуються таким:
- обсяг реалізації послуг зв'язку населенню приймається бан-
ком на підставі даних підприємств зв'язку;
- надходження торгової виручки передбачаються у прогнозних
розрахунках з операцій підприємств зв'язку у сумах, що визначені у
відповідному прогнозному розрахунку касових оборотів;
- виплати пенсій і допомог прогнозуються відповідно до розра-
хунків з пенсій і допомог;
- виплата заробітної плати працівникам підприємств зв'язку
приймається за даними підприємств зв'язку.
Сальдо інших операцій підприємств зв'язку (за приходом або за
видатками) приймається у прогнозних розрахунках виходячи з фактич-
ного його рівня за аналогічні прогнозованому періоди минулих ро-
ків. За минулий час це сальдо виводиться як різниця між усіма по-
казниками приходу і видатків, що наведені в розрахунку, включаючи
підкріплення, що одержані цими підприємствами з банку, і здавання
ними надлишків до банку.
39. Республіканський банк Криму, регіональні управління НБУ
при визначенні окремих показників прогнозних розрахунків касових
оборотів з операцій підприємств зв'язку в цілому по регіону забез-
печують взаємопов'язання прогнозних розрахунків за відповідними
статтями касових оборотів (надходження торгової виручки, видачі на
заробітну плату та на виплату пенсій, допомог і страхових відшко-
дувань і т. ін.).
Інші статті прогнозних розрахунків касових оборотів
40. Касові обороти установ банків за статтями "Інші надход-
ження" і "Видачі на інші цілі" на період, що прогнозується, визна-
чаються установами банків виходячи із касових заявок підприємств,
організацій та установ, перевірених і відкоригованих установою
банку на підставі його фактичних даних за минулий час, з тим щоб
забезпечити максимальне залучення в каси банків готівки і економію
у витрачанні готівкових коштів підприємствами і організаціями.
До статті "Інші надходження " за минулий час для порівняності
з прогнозом додаються суми, які враховуються у звітності про касо-
ві обороти окремими показниками: "Надходження податків і зборів",
"Надходження на рахунки фізичних осіб - суб'єктів підприємницької
діяльності", "Надходження на рахунки орендарів за індивідуальною і
груповою орендою, фермерських господарств", "Повернення заробітної
плати", "Надходження від продажу іноземної валюти", "Надходження
від продажу акцій та інших цінних паперів".
Стаття "Видачі на інші цілі" за минулий час включає в себе су-
ми, що обліковуються у звітності банку про касові обороти банку за
статтями: "Видачі на стипендії", "Видачі на витрати за відряджен-
нями", "Видачі з рахунків фізичних осіб - суб'єктів підприємниць-
кої діяльності", "Видачі позик індивідуальним позичальникам і го-
тівки на операції ломбардів", "Видачі грошей за придбану іноземну
валюту", "Видачі з рахунків орендарів за індивідуальною і груповою
орендою, фермерських господарств", "Видачі на викуп акцій та інших
цінних паперів".
41. При складанні прогнозу касових операцій установи банків
враховують зміст статей касових оборотів, викладених у додатку N
25 "Методичні вказівки щодо порядку складання статистичної звіт-
ності про касові обороти банків України" (форми 747 і 748).
42. Установи банків надсилають Республіканському банку Криму,
регіональним управлінням НБУ такі основні показники:
NN
символів
Роздрібний товарооборот - усього 111
в тому числі товарооборот організацій, для яких
торгівля не є основним видом діяльності 112
Продаж товарів установам, організаціям, підприємствам
за безготівковими розрахунками 113
Вартість товарів, що продаються населенню в кредит, за
вирахуванням сум, що сплачені готівкою 114
Реалізація друкованих видань в рахунок раніше оформле-
ної передплати 115
Витрати з торгової виручки на заробітну плату і премії 116
Витрати з торгової виручки на закупки сільськогоспо-
дарської продукції і продуктів її переробки 117
Витрати з торгової виручки на інші невідкладні потре-
би, включаючи витрати на допомоги 118
Процент інкасації 119
Різниця у перехідній виручці на початок і
кінець періоду, що прогнозується 120*)
Надходження торгової виручки через пошту 121
Надходження торгової виручки розрахунковими чеками і
безготівковими перерахуваннями від населення в
оплату за товари 122
Приріст залишків вкладів у банках 123
Безготівкові перерахування заробітної плати на вклади
в банках 124
-------------
*) Різниця у перехідній виручці на початок і кінець періоду,
що прогнозується, показується під символом 120 із словом "плюс",
якщо виручка, що переходить на початок періоду, перевищує виручку,
що переходить на наступний період, із словом "мінус", якщо вируч-
ка, що переходить на початок періоду, що прогнозується, менше ви-
ручки, яка перейде на наступний період.
Безготівкові перерахування доходів працівників колек-
тивних сільськогосподарських підприємств на вкла-
ди в банках 125
Безготівкові перерахування за сільськогосподарську про-
дукцію і продукти її переробки, що закуплена у на-
селення, на вклади в банках 126
Безготівкові перерахування пенсій на вклади в банках 127
Безготівкові перерахування інших сум, що належать на-
селенню, на вклади в банках 128
Кошти, що направлені на споживання, всіх підприємств,
об'єднань, організацій і установ, включаючи вип-
лати премій 129
Безготівкові перерахування із заробітної плати 130*)
Виплати заробітної плати безготівковими переказами че-
рез пошту 131
Натуральні видачі і пільги, що включені у фонд спожи-
вання 132
Витрати колективних сільськогосподарських підприємств
на оплату праці і інші потреби 133
Витрати колективних сільськогосподарських підприємств
готівки з виручки 134
Доходи видовищних підприємств 135
------------
*) Показується сума, що врахована за рядком 3 розрахунку з
видач грошей на заробітну плату (додаток N 9).
Витрати на закупки сільськогосподарської продукції і
продуктів її переробки у населення, крім підпри-
ємств громадського харчування і споживчої коопе-
рації 136
Безготівкові перерахування платежів працівників колек-
тивних сільськогосподарських підприємств за доб-
ровільними видами страхування 137
Виплати пенсій і допомог через пошту 138
Контрольний підсумок 150
Республіканський банк Криму, регіональні управління НБУ над-
силають ті ж основні показники до прогнозних розрахунків касових
оборотів, що й установи банків.