ДАТА НАДСИЛАННЯ РІШЕННЯ


Яку дату необхідно вважати датою надсилання платнику податків рішення, прийнятого за розглядом скарги (заяви)?


Відповідно до абзаців дев'ятого і десятого пункту 10 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 3 березня 2001 року № 82, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за № 238/5429) та відомчих нормативних документів з діловодства і відправлення кореспонденції оригінал рішення, прийнятого за розглядом скарги (заяви) платника податків, після зазначення дати і реєстраційного номера вихідної кореспонденції вручається платнику податків, а у разі надсилання рішення поштою, воно надсилається з повідомленням про вручення. Діловодна служба складає перелік поштових відправлень на дату, яка відповідає даті надсилання, зазначеній на оригіналі рішення. Крім цього, на повідомленні про вручення поштового відправлення в графі "відправлене" також зазначається дата надсилання оригіналу рішення, прийнятого за- розглядом скарга (заяви) платника податків.

Дати, зазначені у цих документах, повинні збігатися і є датою надсилання рішення платнику податків.

ПРИМІТКА: для визначення чи дотримано органом державної податкової служби установленого ст. 5 Закону України № 2181-ІІІ строку розгляду скарги (заяви) необхідно брати дату надсилання платнику податків рішення (поштою з повідомленням про вручення). Уразі коли рішення не надсилається поштою, а вручається органом державної податкової служби безпосередньо платнику податків - дату фактичного вручення рішення-керівнику або уповноваженій особі такої юридичної особи - платника податків, а стосовно фізичної особи - платника податку - дату фактичного вручення рішення органом державної податкової служби безпосередньо фізичній особі - платнику податку або уповноваженій нею особі.

Сторінку підготував Іван ЛОНЮК, директор Департаменту апеляцій ДПА України

По материалам газеты "Юридичний вісник України" від 10-16 липня 2004 р. № 28