УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                 МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        28.04.2004  N 354

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      7 травня 2004 р.
                                      за N 574/9173

     ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
                                        транспорту та зв'язку
       N 170 ( z0554-05 ) від 06.05.2005 )

         Про внесення змін до Положення про сертифікацію
        суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу
            авіаційних перевезень на території України


     На виконання  Указу  Президента України від 23 листопада 1996
року N 1120 ( 1120/96 ) "Про рішення Ради національної  безпеки  і
оборони України від 21 листопада 1996 року "Про невідкладні заходи
щодо впорядкування державного  регулювання  діяльності  авіації  в
Україні"  та  постанови  Кабінету Міністрів України від 29 березня
2000 року  N  573  (  573-2000-п  )  "Про   утворення   Державного
департаменту   авіаційного   транспорту",   з   метою   приведення
нормативно-правових актів до стандартів і рекомендованої  практики
Міжнародної  організації цивільної авіації (ІКАО) та вдосконалення
системи продажу  авіаційних  перевезень   на   території   України
Н А К А З У Ю:

     1. Внести  зміни до Положення про сертифікацію суб'єктів,  що
надають агентські  послуги  з  продажу  авіаційних  перевезень  на
території  України,  затвердженого наказом Міністерства транспорту
України від  27  грудня  1999  року  N  629  (   z0082-00   )   та
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2000 року
за N 82/4303 (далі - Зміни), що додаються.

     2. Державному     департаменту     авіаційного     транспорту
(Максимов В.О.):

     2.1. Забезпечити  подання цього наказу на державну реєстрацію
до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

     2.2. Довести зазначений наказ до відома авіаперевізників, які
здійснюють авіаційні перевезення в(із) Україну.

     3.  Контроль  за  виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра - керівника апарату Корнієнка В.В.

 Міністр                                                   Г.Кірпа

 ПОГОДЖЕНО:

 Заступник Голови Антимонопольного
 комітету України                                      Ю.Кравченко

 Голова Державного комітету
 України з питань регуляторної
 політики та підприємства                             Ю.Авксентьев


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      транспорту України
                                      28.04.2004  N 354

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      7 травня 2004 р.
                                      за N 574/9173


                              ЗМІНИ
       до Положення про сертифікацію суб'єктів, що надають
        агентські послуги з продажу авіаційних перевезень
                       на території України
                           ( z0082-00 )


     1. Абзац третій пункту 1.4 викласти в такій редакції:
     "Положення про Державний  спеціалізований  фонд  фінансування
загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України
в  міжнародних  авіаційних  організаціях,  затверджене  постановою
Кабінету  Міністрів  України  від  28  вересня  1993  року  N  819
( 819-93-п  )  (із  змінами),  (далі   Положення   про   Державний
Спеціалізований фонд)".

     2. У    тексті    Положення    слова    "Постанова   N   1229
( 1229-2000-п )" у всіх відмінках замінити словами "Положення  про
Державний спеціалізований фонд  (  819-93-п  )"    у  відповідному
відмінку.

     3. Пункт 1.4 доповнити новим абзацом такого змісту:
     "Технічні інструкції  з  безпечного  перевезення  небезпечних
вантажів по повітрю ІКАО; Резолюція ІАТА 801 ( z0385-00 )".

     4. Пункт 1.5 доповнити новим абзацом такого змісту:
     "Автоматизована система  бронювання   -   термін   відповідає
визначенню,  зазначеному  в  "Кодексе  поведения  по регулированию
использования автоматизированных систем бронирования" Doc. 9587".

     5. Пункт 3.4 викласти в такій редакції:
     "3.4. Для   отримання   сертифіката   агентство   подає  такі
документи:
     заяву про  видачу  сертифіката  на  право  продажу авіаційних
перевезень,  яка оформлюється на офіційному  бланку  агентства  за
підписом  керівника  агентства на ім'я директора Укравіатрансу.  У
заяві наводиться така інформація:
     місцезнаходження агентства, філій агентства;
     номери телефонів,  телефаксів,  телексів,  адреси АFTN, SITA,
адреси в інших мережах передання даних (указати яких);
     банківські реквізити (рахунок у гривнях, валютний рахунок).
     До заяви додаються:
     статут, установчий договір, свідоцтво про реєстрацію, баланс,
звіт   про   фінансові   результати,  акт  останньої  аудиторської
перевірки  або  акт  останньої  перевірки  фінансово-господарської
діяльності підприємства податковими органами;
     документи, які підтверджують акредитацію офісів агентства при
ІАТА (у разі наявності);
     акт з попередньої перевірки агентства;
     копії агентських угод між авіаперевізником та агентством;
     довідка банку про створення агентством резерву у  банківських
установах   або   довідка   від   авіаперевізника   про  наявність
депозитного внеску в розмірі, погодженому з авіаперевізником;
     довідка щодо штату працюючих;
     документи, які    підтверджують    кваліфікацію    персоналу,
наявність приміщення;
     відомості про використання автоматизованих систем бронювання,
включаючи  офіційне  підтвердження  уповноваженого  представництва
автоматизованої системи бронювання щодо наявності  або  подальшого
встановлення  цієї  системи  (для агентств з продажу авіавантажних
перевезень у разі наявності).
     Попередня перевірка агентства здійснюється Укравіатрансом або
акредитованою  організацією.   У   разі   незгоди   з   висновками
попередньої   перевірки,   виконаної  акредитованою  організацією,
агентство має право звернутись до  Укравіатрансу  з  обгрунтованим
проханням  дозволити  провести попередню перевірку повторно силами
іншої акредитованої організації чи Укравіатрансу".

     6. Пункт 3.5 доповнити новим абзацом такого змісту:
     "Заява без   повного   комплекту  документів  або  письмового
пояснення щодо відсутності документів до розгляду не приймається".

     7. Пункт 3.6 викласти в такій редакції:
     "3.6. Під час розгляду документів Комісія проводить перевірку
достовірності    наданої    агентством    інформації.    Виявлення
недостовірної   інформації   є   підставою  для  відхилення  заяви
агентства".

     8. Пункт 3.7 викласти в такій редакції:
     "3.7. Якщо  під  час  розгляду  документів  Комісією виявлені
недоліки,  агентство   повинно   усунути   недоліки   в   терміни,
установлені  Комісією,  або  подати  до  Укравіатрансу план-графік
заходів щодо їх усунення.  Після усунення недоліків у  встановлені
терміни    агентство  може  подати  документи  вдруге  без  сплати
державного збору за розгляд заяви щодо видачі Сертифіката.  У разі
недотримання   встановлених  термінів  агентство  подає  заяву  на
загальних підставах".

     9. Розділ 3 доповнити новими  пунктами  3.13  -  3.16  такого
змісту:
     "3.13. У  разі  розширення  суб'єктом  з  продажу  авіаційних
перевезень мережі підпорядкованих агентству офісів, філій та інших
відокремлених  підрозділів  до  Сертифіката  вносяться  відповідні
доповнення.

     3.14. У разі внесення змін до Сертифіката заявник подає  такі
документи:
     заяву, у якій вказується місцезнаходження  офісів,  філій  та
інших відокремлених підрозділів агентства;
     номери телефонів,  телефаксів, телексів, адреси АFTN, SITA та
інше.
     До заяви додаються:
     акт з попередньої перевірки офісу агентства;
     документи, які    підтверджують    кваліфікацію    персоналу,
наявність приміщення;
     відомості про використання в офісі агентства  автоматизованих
систем бронювання;
     довідка щодо штату працюючих.

     3.15. Відповідні  доповнення  вносяться в Сертифікат згідно з
рішенням Комісії,  яке оформлюється Протоколом  та  затверджується
Головою Комісії.

     3.16. Державні  збори  за  внесення  доповнень  або  змін  до
існуючого Сертифіката не стягуються".

     10. Розділ 4 викласти в такій редакції:
     "4. Обов'язки агентства. Порядок анулювання Сертифіката.

     4.1 Агентство зобов'язане:
     надати фінансові гарантії авіаперевізникам для  відшкодування
їм можливих збитків,  пов'язаних з діяльністю агентства. Фінансові
гарантії  надаються  агентством   шляхом   створення   резерву   у
банківських  установах або надання довідки від авіаперевізника про
наявність   депозитного   внеску   в   розмірі,   погодженому    з
авіаперевізником;
     мати у  своєму  штаті  не  менше  одного  спеціаліста,   який
закінчив  курси  Міжнародної  асоціації  перевізників  повітряного
транспорту  (ІАТА)  або  інші  сертифіковані  курси  з  підготовки
персоналу   з   продажу   авіаційних  перевезень.  Якщо  агентство
займається  діяльністю,  пов'язаною  з  перевезенням   небезпечних
вантажів,  воно  повинно  мати  у  своєму  штаті  не  менше одного
спеціаліста,   який   закінчив   курси    Міжнародної    асоціації
перевізників  повітряного транспорту (ІАТА) або інші сертифіковані
курси з перевезення небезпечних вантажів повітрям;
     мати автоматизовані системи бронювання (у кожному офісі), при
здійсненні продажу міжнародних авіаційних  перевезень  -  декілька
міжнародних  автоматизованих  систем  бронювання  (для  агентств з
продажу авіавантажних перевезень у разі наявності);
     мати у  своєму  штаті  не менше одного спеціаліста,  який має
відповідний   документ,   що   підтверджує    право    роботи    з
автоматизованою  системою  бронювання    (для  агентств  з продажу
авіавантажних перевезень у разі підключення до системи);
     мати спеціальне  відокремлене приміщення для здійснення своєї
діяльності, обладнане охоронною сигналізацією ( у кожному офісі);
     мати відповідне   технічне  та  технологічне  обладнання  для
забезпечення продажу авіаційних перевезень;
     мати в  кожному  офісі  сейф  для  зберігання робочого запасу
бланків суворої звітності та наявних коштів.  Біля робочого  місця
агента  - металеву шафу або сейф,  що дає змогу безпечно тимчасово
зберігати  бланки  суворої  звітності,  валідатори  та  кошти  для
розрахунку з пасажирами.

     4.2. Дотримання  агентством  вимог пункту 4.1 цього Положення
визначається Укравіатрансом шляхом перевірки агентства не  частіше
одного  разу на рік,  а в разі наявності інформації щодо порушення
агентством вимог пункту 4.1  цього  Положення,  за  кожним  фактом
порушення.

     4.3. Сертифікат  може  бути анульований Укравіатрансом,  якщо
агентство:
     порушує вимоги  пункту  4.1  цього  Положення  щодо створення
резерву в банківських установах або наявності  депозитного  внеску
на    рахунку    авіаперевізника    в   розмірі,   погодженому   з
авіаперевізником;
     не має    передбаченого    цим   Положенням   кваліфікованого
персоналу;
     порушує умови  оформлення перевізних документів та технології
взаєморозрахунків з авіаперевізниками та клієнтами;
     не дотримується  строків звітності і перерахування виручки на
рахунки авіаперевізників;
     не забезпечує  збереження  бланків суворої звітності,  у тому
числі бланків перевізної документації;
     не використовує   автоматизовані   системи   бронювання  (для
агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі наявності).

     4.4. У разі анулювання Сертифіката Укравіатранс інформує  про
це авіаперевізників,  після чого авіаперевізники повинні припинити
дію агентського договору з цим агентством".

 Начальник управління міждержавних
 угод та авіаційних перевезень                           М.Кочубей