УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                 МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
      УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ НАУКИ, ІНФОРМАТИКИ ТА ІННОВАЦІЙ

                       І Н С Т Р У К Ц І Я

 N 168 від 06.07.95                   Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      24 липня 1995 р.
                                      за N 243/779

                                               Додаток N 9
                                               Затверджено
                                      наказом         Міністерства
                                      статистики України
                                      від  06.07.95 р. N 168
                                      ( z0235-95 )

      ( Інструкція втратила чинність на підставі Наказу  
        Мінстату N 207 ( z0391-96 ) від 09.07.96 )

                            Інструкція
                  про порядок  заповнення звіту
                  про наявність і  використання
                  банку даних за формою N 4-інф

     1. Обстеження   проводиться   з  метою  обліку  банку   даних
загального використання,  що експлуатуються  на  підприємствах,  в
установах,       організаціях,       обчислювальних       центрах,
науково-виробничих   та   виробничих   об'єднаннях,    асоціаціях,
корпораціях,  концернах,   головних  (територіальних) управліннях,
спільних та малих підприємствах,  кооперативах,  учбових закладах,
міністерствах,   відомствах   (далі  підприємства   (організації),
незалежно від форми власності, за станом на 1 січня 1996 року.
     Кожне самостійне  підприємство  (організація),  що входить до
складу об'єднання,  подає звіт самостійно.  Структурні  підрозділи
об'єднання окремо звіт не подають.
     2. Звіт подається  підприємствами  (організаціями),  котрі  є
власниками банків даних.
     3. Звіт  подається за адресою і в терміни,  що передбачені на
бланку форми.
     4. Коди  у  верхній  частині  бланку   форми   підприємствами
(організаціями) не заповнюються.
     5. Бажано,   щоб   звіт   за   формою  N  4-інф  заповнювався
працівником сфери обробки даних на обчислювальній техніці.
     6. У звіті надається інформація  про  банк  даних  загального
користування,  власником якого є підприємство (організація).  Якщо
підприємство є власником декількох банків даних,  тоді по  кожному
банку даних заповнюється окремий звіт.
     Банки даних,   що   мають   інформацію   суто    внутрішнього
використання  (документообіг,  облік  кадрів і заробітної плати та
інші бухгалтерські задачі),  а також задачі,  котрі відносяться до
автоматизованих  систем  управління виробництвом (операційний день
банку), до звітів не включаються.
     Банк даних - система  програмних,  мовних,  організаційних  і
технічних  засобів,  призначених  для централізованого накопичення
інформації,  а також сама  інформація,  що  зберігається  в  базах
даних, тобто бази даних в комплексі з СУБД.
     База даних   (БД)  -    поіменована    сукупність  даних,  що
характеризує стан об'єктів та їх відносин у предметній галузі,  що
розглядається.
     Для використання або модифікації баз даних однією чи кількома
особами необхідна система управління базами даних (СУБД).
     7. У рядку 1.0 вказується  повне найменування банку даних.
     8. У  рядках  2.1  та  2.2  відповідно  вказується  повна  та
скорочена назва організації,  що  розробила  банк  даних.  Якщо  у
розробці   банку  даних  брали  участь  декілька  організацій,  то
необхідно вказати головного розробника банку даних.
     9. У рядках 2.3,  2.4 та 2.5  відповідно  вказуються  адреса,
телефон,    факс    організації-розробника    банку    даних,   що
використовується.
     10. Рядок 2.6 підприємствами (організаціями) не заповнюється.
     11. У рядках 3.1 та 3.2  наводиться  прізвище  адміністратора
банку даних та його телефон.
     12. У  рядку 4.0 проставляється загальний обсяг банку даних у
Мбайтах,   включаючи   прикладне   програмне    забезпечення    та
інформаційні бази.
     13. У рядку 5.0 наводиться  найменування  системи  управління
базами   даних ( СУБД ) з версією чи без неї,  що використовується
(наприклад: DBASE  5.0,  FOXBASE 2.10,  FOXPRO 2.0,  CLIPPER 5.01,
PARADOX  5.0,  DATAEASE,  ORACLE,  INGRES,  SQL  SERVER,  BTRIEVE,
SYBASE, PROGRESS, INFORMIX, DB2,XDB6, ...).
     Система управління базами даних (СУБД) - сукупність мовних та
програмних  засобів,  що  призначені  для  створення,  ведення  та
конкурентного використання бази даних багатьма користувачами.
     Основні функції СУБД - завантаження інформації до бази  даних
(створення  бази  даних),  що супроводжується максимально можливою
перевіркою її достовірності;  реалізація запитів  користувачів  на
відбір  і  виведення частини інформації з бази даних за критеріями
пошуку;  оновлення  окремих  частин  бази  даних  без   зміни   її
структури.
     15. У    рядку 6.0       проставляється   число   підприємств
(організацій), що використовують банк даних.
     16. У   рядку 7.0    вказується  спосіб  передачі  інформації
організаціям-користувачам:  по   каналах   зв'язку,   на   гнучких
магнітних носіях, на паперових носіях тощо.
     17. У рядку 8.0 приводяться назви друкованих аналогів,  тобто
таких,  що  випускаються  на  основі  банку   даних:   довідників,
збірників, вказівок, каталогів, реферативних журналів тощо.
     18. У рядку 9.0 наводяться найменування комп'ютерів, на яких
експлуатується банк даних (наприклад: PC/AT 386, PS/2,...).
     19. У  рядках  10.1  та  10.2  вказуються  відповідно  галузі
народного господарства та галузі науки,  в котрих використовується
банк даних.  Якщо банк даних використовується в декількох галузях,
тоді у звіті фіксується не більше 3,  причому  на  першому   місці
необхідно вказати ту, що переважає.
     20. У рядку 11 вказується мета створення банку даних.
     21. У рядку 12 необхідно надати стислу  характеристику  банку
даних.  Наприклад:  включено 70 основних показників (обсяги робіт,
чисельність,  фінансування,...), що характеризують діяльність 1450
наукових  організацій  України  за  1991-1994  рр.,  в  розрізах -
регіони, міністерства, форми власності, сектори наук тощо.

                  Державна статистична звітність
 -----------------------------------------------------------------
                             к о д и
 -----------------------------------------------------------------
 форми|органі-|тери-|галу-|виду|організа-| форми|міністерства|кон-
 доку-|зації- |то-  | зі  |еко-|ційно-пра| влас-|відомства,  |тро
 мен- |склада |рії  | за  |но- |вової фор| ності|МДО, кон-   |ль-
 ту за|ча-іден|за   |ЗКГНГ|міч-|ми госпо-|   за |церну, асо- |на
 УКУД |   ти- |СПАТО|     |ної |дарювання|  КФБ |ціяції  за  |су-
      |фіка-  |     |     |дія-| за КОПФГ|      |  СПОДУ     |ма
      |ційний |     |     |ль- |         |      |            |
      |код    |     |     |нос-|         |      |            |
      |ЄДРПОУ |     |     |ті  |         |      |            |
      |       |     |     |за  |         |      |            |
      |       |     |     |УК- |         |      |            |
      |       |     |     |ВЕД |         |      |            |
 -----+-------+-----+-----+----+---------+------+------------+----
   1  |   2   |  3  |  4  | 5  |   6     |  7   |    8       |  9
 -----------------------------------------------------------------
 Кому подається ___________________
                   (назва)                     Форма N 2-інф
 __________________________________  Затверджена  наказом Мінстату
   (адреса одержувача)               України від  6.07.95 р. N 168
 Міністерство, відомство, головне           Поштова-річна
 управління, МДО, концерн,           Подають 10   січня  1996 року
 асоціація _______________________   підпрємства,        установи,
 Назва виробничого об'єднання,       організації,    обчислювальні
 підприємства, організації           центри,           об'єднання,
 повна ___________________________   асоціації,        корпорації,
 скорочена _______________________   концерни,             головні
 Адреса __________________________   (територіальні)   управління,
 Форма власності _________________   спільні та малі підприємства,
 Організаційно-правова               кооперативи, учбові  заклади,
 форма господарювання ____________   міністерства      (відомства)
 Основний вид                        управлінню    статистики   за
 економічної діяльності __________   місцем знаходження

         Звіт про поповнення парку обчислювальної техніки
                           за 199  рік

        Розділ 1. Поповнення парку обчислювальної техніки
 -----------------------------------------------------------------
 Наймену-|Код|Кількість|Балансо|Ємкість |Вік|Машино|Фактич|Кіль|
 вання   |ряд|  ЕОМ    |ва вар-|оператив|ЕОМ|дні   |но від|кі- |
   ЕОМ   |ка |---------|тість  | ного   |мі-|знаход|працьо|сть |
         |   |взя-|вве | млн.  |запам'я-|ся-|ження |вано, |го- |КС
         |   |тих |де- | крб.  |товуючо-|ців|на під|годин |дин |
         |   |на  |них |       |го при- |   |приєм-|(астро|про-|
         |   |ба- | в  |       |строю,  |   |стві  |номіч-|сто-|
         |   |ланс|дію |       |Мбайт   |   |(орга-|них)  |їв  |
         |   |    |    |       |        |   |ніза- |      |    |
         |   |    |    |       |        |   |ції)  |      |    |
 --------+---+----+----+-------+--------+---+------+------+----+--
    А    | Б | 1  | 2  |   3   |   4    | 5 |  6   |  7   | 8  |9
 -----------------------------------------------------------------

 АРМ  на
 базі
 ПЕОМ    910
 АРМ  на
 базі
  ЕОМ    950
 КС     9999   х    х      х       х      х    х       х     х
 -----------------------------------------------------------------

    Примітка: Дані по графах  4,  7,  8  по  персональних  ЕОМ  не
              заповнюються.
              Дані по графах 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 подаються у цілих
              числах, а по графі 4 - з двома знаками після коми.

             Розділ 2. Вибуття обчислювальної техніки
 -----------------------------------------------------------------
     Найменування   |  Код     |     Вік ЕОМ, місяців       |
        ЕОМ         | рядка    |----------------------------|
                    |          | знятих  | що не підлягають |  КС
                    |          |   з     |   експлуатації   |
                    |          | балансу |                  |
 -------------------+----------+---------+------------------+-----
          А         |    Б     |   1     |        2         |  3
 -----------------------------------------------------------------

  АРМ на базі ПЕОМ       910
  АРМ на базі ЕОМ        950
  КС                    9999         х              х
 -----------------------------------------------------------------

  " ___ " _________ 199  р.   __________________________________
                               Прізвище та N телефону виконавця
 Керівник підприємства (організації) ________________________
 Головний бухгалтер _________________________________________