УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                   від 29 лютого 1996 р. N 249
                               Київ

      ( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
        N 617 ( 617-2006-п ) від 11.05.2006 )

                Про заходи щодо реалізації програм
                   вітчизняного літакобудування

         ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
           N 1336 ( 1336-98-п ) від 25.08.98 )


     З метою задоволення державних потреб в авіаційній  техніці  і
розширення   експортних  можливостей  вітчизняного літакобудування
Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     1.  Визначити  пріоритетними  напрямами  розвитку  авіаційної
промисловості на період  до  2000  року  (із  спрямуванням  на  їх
реалізацію  необхідних   фінансових   і   матеріальних   ресурсів)
створення  та  серійне  виробництво  літаків   нового   покоління:
військово-транспортного      Ан-70,      транспортного    Ан-70 Т,
пасажирського для місцевих повітряних ліній Ан-140 і пасажирського
для  середньомагістральних  ліній Ту-334, двигунів Д-27, Д-436 Т1,
ТВ3-117 ВМА, А1-450.
     2. Схвалити    ініціативу    Міністерства    машинобудування,
військово-промислового комплексу    і    конверсії,   Міністерства
транспорту стосовно    формування   та   використання   фінансових
ресурсів для   розвитку   вітчизняного  авіаційного  транспорту  у
порядку згідно з додатком N 1.
     3. Міністерству     машинобудування,   військово-промислового
комплексу і конверсії,  Міністерству  фінансів,  Фонду  державного
майна розробити  і  внести  до 10 березня 1996 р.  в установленому
порядку проект   постанови   Кабінету    Міністрів    України    і
Національного банку   України   про   довго-  і  середньотермінове
кредитування підприємств авіаційної галузі.
     Фонду державного    майна,    Міністерству   машинобудування,
військово-промислового комплексу і конверсії з метою залучення  на
конкурсній   основі   інвестицій  (у  тому  числі  іноземних)  для
цільового фінансування вітчизняного літакобудування підготувати  і
у II   кварталі   1996  р.  внести  Кабінетові  Міністрів  України
погоджений проект  Указу  Президента  України  про  корпоратизацію
підприємств авіаційної галузі.
     4. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу і   конверсії   разом   з   державними   адміністраціями
Вінницької, Запорізької,      Дніпропетровської,       Луганської,
Харківської, Хмельницької областей та м.  Києва опрацювати питання
передачі до комунальної  власності  об'єктів   соціально-побутової
сфери підприємств авіаційної галузі згідно з додатком N 2.
     5. Погодитися  з  пропозицією  Міністерства  машинобудування,
військово-промислового комплексу   і   конверсії   про   утворення
Міжвідомчої ради  координації  робіт,  пов'язаних  із  реалізацією
програм вітчизняного літакобудування.


     Прем'єр-міністр України                      Є.МАРЧУК

              Міністр
     Кабінету Міністрів України                   В.ПУСТОВОЙТЕНКО

     Інд.30

                                           Додаток N 1
                           до постанови Кабінету Міністрів України
                                  від 29 лютого 1996 р. N 249

                             ПОРЯДОК
          формування та використання фінансових ресурсів
               для розвитку авіаційного транспорту

     1. Формування  фінансових  ресурсів  для розвитку авіаційного
транспорту (далі  -  фінансові  ресурси)  здійснюється   з   метою
поєднання інтересів  авіакомпаній  та  авіаційних підрозділів щодо
поновлення і розвитку  парку  авіаційної  техніки  з  можливостями
підприємств авіаційної  галузі,  які  мають  високий  потенціал  у
створенні,  серійному   виробництві   та сервісному обслуговуванні
літальних апаратів сучасного рівня.
     2. Формування фінансових ресурсів здійснюється при  Мінтрансі
за рахунок:
     відрахувань в розмірі 5 відсотків собівартості авіаперевезень
авіакомпаній (авіатранспортних  підприємств)  незалежно  від форми
власності;
     добровільних внесків  українських  та  іноземних  юридичних і
фізичних осіб;
     інших надходжень.
     3. Кошти фінансових ресурсів за  погодженням  з  Мінмашпромом
перераховуються на   договірній  основі  Мінтрансом  підприємствам
літакобудівної галузі для підготовки виробництва  та  виготовлення
літаків нового  покоління  з  наступною  їх  безоплатною передачею
авіаційним компаніям України.
     4. Порядок  нарахування,  обліку  і  використання  фінансових
ресурсів визначається інструкцією,  яка затверджується Мінфіном за
погодженням з Мінекономіки, Мінтрансом та Мінмашпромом.
     5. Контроль  за  правильністю  нарахування   та    своєчасним
внесенням коштів  для  формування фінансових ресурсів здійснюється
Державною  податковою  адміністрацією.  (  Пункт  5  із   змінами,
внесеними згідно  з  Постановою  КМ  N  1336  (  1336-98-п  )  від
25.08.98 )
     6. Контроль  за ефективністю використання фінансових ресурсів
здійснюється Мінфіном.
     7. Фінансові  ресурси,  не використані в поточному (звітному)
році, вилученню не підлягають.

              Міністр
     Кабінету Міністрів України                   В.ПУСТОВОЙТЕНКО


                                           Додаток N 2
                           до постанови Кабінету Міністрів України
                                  від 29 лютого 1996 р. N 249

                             ПЕРЕЛІК
         першочергових об'єктів соціально-побутової сфери
      підприємств авіаційної галузі, що підлягають передачі
                     до комунальної власності
 -----------------------------------------------------------------
  Найменування підприємства     |    Найменування об'єкта, одиниць
 -----------------------------------------------------------------
       1. Конструкторське   бюро        житловий будинок, 14
  "Прогрес", м. Запоріжжя

       2. Київський    державний        житловий будинок, 76
  авіаційний завод                      дитячий садок, 7
                                        лікарня, 1

       3. Харківське    державне        житловий будинок, 49
  авіаційне виробниче підприєм-         дитячий садок, 1
  ство

       4. Вінницький  авіаційний        житловий будинок, 2
  завод                                 дитячий садок, 1
                                        теплоцентраль з тепломе-
                                        режами

       5. Київське     виробниче        житловий будинок, 67
  об'єднання імені Артема

       6. Красилівський агрегат-        житловий будинок, 16
  ний завод, Хмельницька область        теплоцентраль з тепло-
                                        мережами

       7. Харківський  машинобу-        житловий будинок, 25
  дівний завод ФЕД

       8. Авіаційний      науко-        житловий будинок, 36
  во-технічний комплекс    імені        дитячий садок, 5
  О.К.Антонова, м. Київ

       9. Первомайський  машино-        житловий будинок, 4
  будівний завод,  Луганська об-        дитячий садок, 2
  ласть

       10. Вовчанський  агрегат-        житловий будинок, 12
  ний завод, Харківська область

       11. Жулянський  машинобу-        дитячий садок, 2
  дівний завод, Київська область

       12. Державне   підприєм-         житловий будинок, 24
  ство "Авіаагрегат",  м. Дніпро-       дитячий садок, 1
  петровськ


              Міністр
     Кабінету Міністрів України                   В.ПУСТОВОЙТЕНКО