УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 118/2007 (118/2007) від 19.02.2007 )

Про Положення про Комісію з питань адміністративно-територіального устрою

Затвердити Положення про Комісію з питань адміністративно-територіального устрою (додається).
Президент України
Л.КУЧМА
м. Київ, 30 жовтня 2000 року
N 1168/2000

ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 30 жовтня 2000 року N 1168/2000

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань адміністративно-територіального устрою

1. Комісія з питань адміністративно-територіального устрою (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом при Президентові України.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
узагальнення та аналіз пропозицій щодо внесення змін до системи адміністративно-територіального устрою України;
підготовка пропозицій щодо приведення у відповідність з Конституцією України мережі селищ та селищ міського типу, а також системи рад у населених пунктах;
вивчення можливостей проведення укрупнення сільських територіальних громад та внесення відповідних пропозицій;
організація вивчення іноземного досвіду формування системи адміністративно-територіального устрою та розв'язання проблем у цій сфері;
підготовка та експертиза проектів нормативно-правових актів з питань адміністративно-територіального устрою.
4. Комісія для виконання покладених на неї завдань має право:
звертатися із запитами з питань, віднесених до її повноважень, до центральних та місцевих органів виконавчої влади та їх посадових осіб, органів місцевого самоврядування, одержувати від них безоплатно у встановленому порядку статистичні дані, інформацію, довідкові, інші матеріали;
утворювати в разі потреби експертні групи, залучати у встановленому порядку до участі в них представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів;
використовувати в установленому порядку міжнародну технічну допомогу;
організовувати проведення конференцій, симпозіумів, семінарів, нарад тощо.
5. Комісія у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з Державною комісією з проведення в Україні адміністративної реформи, іншими дорадчими та консультативними органами при Президентові України.
6. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії.
Персональний склад Комісії затверджує Президент України.
Зміни до персонального складу Комісії вносяться за поданням її голови.
7. Голова Комісії:
здійснює керівництво діяльністю Комісії, спрямовує роботу її членів;
організовує попередній розгляд проектів документів, що надходять до Комісії;
представляє Комісію у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, в тому числі з міжнародними установами та організаціями;
несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань.
8. Заступник голови Комісії виконує доручення голови Комісії, а також виконує обов'язки голови Комісії у разі його відсутності.
9. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться в міру потреби, але не рідше одного разу на квартал. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутня більшість її членів.
На засідання Комісії можуть бути запрошені представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, а також провідні вчені та фахівці.
10. Комісія в межах наданих повноважень приймає рішення. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів. У разі рівного розподілу голосів членів Комісії голос голови є вирішальним.
Рішення Комісії оформляються протоколом, який підписує голова Комісії.
Рішення Комісії є обов'язковими для розгляду центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
11. Організаційне, матеріально-технічне, фінансове, інше забезпечення діяльності Комісії здійснює Кабінет Міністрів України.
Забезпечення підготовки та проведення засідань Комісії покладається на Головне управління організаційно-кадрової роботи та взаємодії з регіонами Адміністрації Президента України.
12. Комісія для виконання покладених на неї завдань та реалізації наданих прав використовує бланки зі своїм найменуванням.
Глава Адміністрації
Президента України
В.ЛИТВИН