УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 116 від 30.12.97
м. Київ
|
Про затвердження форми державної статистичної звітності про дорожньо-транспортні пригоди, розробка якої не централізована в органах державної статистики
На виконання п. 4 Протоколу N 3 засідання Державної комісії з безпеки дорожнього руху від 10 липня 1997 року про внесення змін до державної статистичної звітності форми N 1-ДТП "Про дорожньо-транспортні пригоди" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 1-ДТП "Звіт про дорожньо-транспортні пригоди" (річна) і ввести її у дію, починаючи зі звіту за 1997 рік.
2. Установити, що забезпечення інструментарієм, збір та розробка інформації здійснюється Міністерством внутрішніх справ України.
3. Скасувати наказ Міністерства статистики України від 15.12.93 р. N 278 у частині затвердження форми N 1-ДТП.
Голова Держкомстату України
|
О.Г. Осауленко
|
Державна статистична звітність
Коди
|
форми
доку-
мента
за
ДКУД
|
організа-
ції-скла-
дача іде-
нтифіка-
ційний
код за
ЄДРПОУ
|
терито-
рії за
СПАТО
|
галузі
за
ЗКГНГ
|
виду
еконо-
мічної
діяль-
ності
за
КВЕД
|
форми
влас-
ності
за
КФВ
|
органі-
заційно-
правової
форми
господа-
рювання
за КОПФГ
|
міністер-
ства, ві-
домства,
МДО,
концерну,
асоціації
за СПОДУ
|
вище-
стоящої
органі-
зації-
іденти-
фікаці-
йний
код за
ЄДРПОУ
|
|
КС
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
Кому надсилається _____________ Форма N 1-ДТП
_______________________________
Адреса одержувача _____________ Затверджена
_______________________________ наказом Держкомстату
Хто надсилає __________________ України
_______________________________ від 30.12.97 р. N 116
Поштова - річна
Надсилається:
1) міськими, районними органами внутрішніх справ -
управлінню внутрішніх справ
обл(міськ)держадміністрації - 25 січня;
2) управлінням внутрішніх справ
обл(міськ)держадміністрації - управлінню
статистики за місцем знаходження (за їх вимогою)
ЗВІТ
про дорожньо-транспортні пригоди
по ____________________________________
(району, місту, області, республіці)
за _____ рік
Найменування показників
|
Код
рядка
|
Кількість
дорожньо-
транспорт-
них
пригод,
всього
|
з них зі
смертельним
наслідком
|
Кількість
потерпілих
|
Із загальної кількості,
дорожньо-транспортні пригоди, що
скоїлися в населених, пунктах
|
Контро-
льна
сума
|
загинуло
|
поранено
|
всього
|
з них зі
смертельним
наслідком
|
кількість
потерпілих
|
загинуло
|
поранено
|
А
|
Б
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
Всього
(сума рядків 101 - 109)
|
100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зіткнення
|
101
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевертання
|
102
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наїзди на перешкоди
|
103
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наїзди на велосипедистів
|
105
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наїзди на стоячі
транспортні засоби
|
106
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наїзди на гужовий
транспорт
|
107
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наїзди на тварин
|
108
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші випадки
|
109
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Дорожньо-транспортні пригоди за обстановкою та часом скоєння
(одиниць)
Найменування показника
|
Код
рядка
|
Кількість
ДТП
|
Кількість потерпілих
|
Контрольна
сума
|
загинуло
|
поранено
|
А
|
Б
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Всього (сума рядків 201 -
212, або 221 - 224, або
231 - 232, або 241 - 242)
|
200
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
по місяцях року:
|
|
|
|
|
|
січень
|
201
|
|
|
|
|
лютий
|
202
|
|
|
|
|
березень
|
203
|
|
|
|
|
квітень
|
204
|
|
|
|
|
травень
|
205
|
|
|
|
|
червень
|
206
|
|
|
|
|
липень
|
207
|
|
|
|
|
серпень
|
208
|
|
|
|
|
вересень
|
209
|
|
|
|
|
жовтень
|
210
|
|
|
|
|
листопад
|
211
|
|
|
|
|
грудень
|
212
|
|
|
|
|
по днях тижня:
|
|
|
|
|
|
понеділок - четвер
|
221
|
|
|
|
|
п'ятниця
|
222
|
|
|
|
|
субота
|
223
|
|
|
|
|
неділя
|
224
|
|
|
|
|
за умовами освітлювання:
|
|
|
|
|
|
денний час
|
231
|
|
|
|
|
нічний час
|
232
|
|
|
|
|
за умовами дорожнього
покриття:
|
|
|
|
|
|
сухе покриття
|
241
|
|
|
|
|
інше (вологість,
ожеледиця та ін.)
|
242
|
|
|
|
|
III. Кількість загиблих та поранених у дорожньо-транспортних пригодах за віком
(одиниць)
Найменування показника
|
Код
рядка
|
Загинуло
|
Поранено
|
Контрольна
сума
|
всього
|
у тому
числі -
водіїв
|
всього
|
у тому
числі -
водіїв
|
А
|
Б
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Всього (сума рядків 301 -
309 або 310, 320, 330,
340, 350, 360, 370, 380)
|
300
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
301
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
302
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
303
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
304
|
|
|
|
|
|
18 - 20 років
|
305
|
|
|
|
|
|
21 - 24 роки
|
306
|
|
|
|
|
|
25 - 64 роки
|
307
|
|
|
|
|
|
65 років та старше
|
308
|
|
|
|
|
|
невідомо
|
309
|
|
|
|
|
|
Пішоходи - всього
(сума рядків 311 - 319)
|
310
|
|
х
|
|
х
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
311
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
312
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
313
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
314
|
|
х
|
|
х
|
|
18 - 20 років
|
315
|
|
х
|
|
х
|
|
21 - 24 роки
|
316
|
|
х
|
|
х
|
|
25 - 64 роки
|
317
|
|
х
|
|
х
|
|
65 років та старше
|
318
|
|
х
|
|
х
|
|
невідомо
|
319
|
|
х
|
|
х
|
|
Велосипедисти - всього
(сума рядків 321 - 329)
|
320
|
|
х
|
|
х
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
321
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
322
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
323
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
324
|
|
х
|
|
х
|
|
18 - 20 років
|
325
|
|
х
|
|
х
|
|
21 - 24 роки
|
326
|
|
х
|
|
х
|
|
25 - 64 роки
|
327
|
|
х
|
|
х
|
|
65 років та старше
|
328
|
|
х
|
|
х
|
|
невідомо
|
329
|
|
х
|
|
х
|
|
Водії та пасажири мопедів
- всього
(сума рядків 331 - 339)
|
330
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
331
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
332
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
333
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
334
|
|
|
|
|
|
18 - 20 років
|
335
|
|
|
|
|
|
21 - 24 роки
|
336
|
|
|
|
|
|
25 - 64 роки
|
337
|
|
|
|
|
|
65 років і старше
|
338
|
|
|
|
|
|
невідомо
|
339
|
|
|
|
|
|
Водії та пасажири
мотоциклів - всього
(сума рядків 341 - 349)
|
340
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
341
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
342
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
343
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
344
|
|
|
|
|
|
18 - 20 років
|
345
|
|
|
|
|
|
21 - 24 роки
|
346
|
|
|
|
|
|
25 - 64 роки
|
347
|
|
|
|
|
|
65 років і старше
|
348
|
|
|
|
|
|
невідомо
|
349
|
|
|
|
|
|
Водії та пасажири
легкових автомобілів -
всього
(сума рядків 351 - 359)
|
350
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
молодше 6 років
|
351
|
|
х
|
|
х
|
|
6 - 9 років
|
352
|
|
х
|
|
х
|
|
10 - 14 років
|
353
|
|
х
|
|
х
|
|
15 - 17 років
|
354
|
|
х
|
|
х
|
|
18 - 20 років
|
355
|
|
|
|
|
|
21 - 24 роки
|
356
|
|
|
|
|
|
25 - 64 роки
|
357
|
|
|
|
|
|
65 років і старше
|
358
|
|
|
|
|
|
невідомо
|
359
|
|
|
|
|
|
V. Дорожньо-транспортні пригоди за причинами скоєння
(одиниць)
Найменування показників
|
Код
рядка
|
Кількість
|
Контрольна
сума
|
А
|
Б
|
1
|
2
|
Всього (сума рядків 501, 508, 518)
|
500
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
через порушення водіями правил
дорожнього руху
(сума рядків 502 - 507)
|
501
|
|
|
з них:
|
|
|
|
перевищення швидкості руху
|
502
|
|
|
виїзд на полосу зустрічного руху
|
503
|
|
|
порушення правил проїзду перехрестя
|
504
|
|
|
недотримання дистанції руху
|
505
|
|
|
порушення правил переїзду
залізничної колії
|
506
|
|
|
інші порушення правил руху
|
507
|
|
|
через управління несправними
транспортними засобами
(сума рядків 509 - 517)
|
508
|
|
|
з них:
|
|
|
|
робочого, стояночного гальма
|
509
|
|
|
рульового управління
|
510
|
|
|
коліс (заклинювання, відрив)
|
511
|
|
|
шин (розрив, знос протектору)
|
512
|
|
|
шин (невідповідність по
типу і розмірах)
|
513
|
|
|
освітлювальних приладів
|
514
|
|
|
зчіплювального пристрою
|
515
|
|
|
не за нормами тоноване скло
|
516
|
|
|
інші несправності
|
517
|
|
|
з інших причин
|
518
|
|
|
Керівник ______________________ Виконавець _________________
"___"_____________ 19__ г. тел. _______________________