МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.09.2009 N 1092

Про затвердження Стандарту надання адміністративних послуг з ліцензування господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності та господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів

Відповідно до Указу Президента України від 03.07.2009 N 508 (508/2009) "Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг" постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 (737-2009-п) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Стандарт надання адміністративних послуг з ліцензування господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності та господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів Альошина В.Б.
Перший заступник
Міністра фінансів України
І.Уманський

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
16.09.2009  N 1092

СТАНДАРТ

надання адміністративних послуг з ліцензування господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності та господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів

1. Загальні положення

1.1. Цей Стандарт надання адміністративних послуг з ліцензування господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності та господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів (далі - Стандарт) розроблений на виконання Указу Президента України від 03.07.2009 N 508 (508/2009) "Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 (737-2009-п) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" і впорядковує надання Міністерством фінансів України адміністративних послуг з ліцензування господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності та господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів.
1.2. Надання адміністративних послуг з ліцензування зазначених видів господарської діяльності покладається на Департамент по контролю за виробництвом цінних паперів, акцизних марок, документів суворої звітності та голографічних захисних елементів (Держзнак) Міністерства фінансів України.
1.3. Адміністративний орган зобов'язаний:
своєчасно інформувати через веб-сторінку Міністерства фінансів одержувачів адміністративних послуг про зміни, що вносяться до Стандарту;
оперативно розглядати скарги одержувачів адміністративних послуг щодо якості і доступності адміністративних послуг.
1.4. Контроль за повнотою та ефективністю застосування Стандарту здійснюється заступником Міністра фінансів відповідно до розподілу обов'язків.
1.5. Недотримання або неналежне дотримання посадовою особою Стандарту при наданні адміністративних послуг, що належать до його посадових обов'язків, порушення встановлених строків надання адміністративної послуги тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.

2. Перелік категорій одержувачів адміністративних послуг

До категорії одержувачів адміністративних послуг належить зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності.

3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративних послуг

3.1. Суб'єкт господарювання, який має намір провадити господарську діяльність з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності, розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів, особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до Міністерства фінансів із заявою про видачу ліцензії (бланк заяви розміщений на офіційному веб-сайті Мінфіну за адресою:
www.minfin.gov.ua/document/50488/Dodatok_1.pdf).
3.1.1. До заяви про видачу ліцензії для проведення господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності додаються документи, визначені частиною четвертою статті 10 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14) (далі - Закон) та пунктом 16 Переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 (756-2001-п) :
копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчена нотаріально або органом, який видав оригінал документа;
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності обладнання із зазначенням його технічних характеристик;
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності фахівців, які забезпечують виконання всіх технологічних операцій відповідно до ліцензійних умов, із зазначенням їх кваліфікації;
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності технологій та матеріалів для виготовлення бланків (включаючи виготовлення фотоформ, пробних зразків, друкарських форм, нумерацію, обробку бланків);
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності спеціальних технологій і матеріалів, які забезпечують захист бланків від підробки та несанкціонованого тиражування;
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності приладів та методик для контролю за якістю друку та наявністю захисних елементів бланків на всіх стадіях технологічного процесу їх виготовлення;
засвідчена в установленому порядку інструкція щодо організації перепусткового та внутрішньооб'єктового режиму на виробництві (дільниці);
засвідчена в установленому порядку інструкція про порядок отримання, витрачання та зберігання у структурних підрозділах окремих видів матеріалів, які застосовуються під час виготовлення бланків (загальні положення);
засвідчена в установленому порядку копія документа, що підтверджує охорону суб'єкту господарської діяльності органами внутрішніх справ.
3.1.2. До заяви про видачу ліцензії для проведення господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів додаються документи, визначені частиною четвертою статті 10 Закону (1775-14) та пунктом 48 Переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 (756-2001-п) :
копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчена нотаріально або органом, який видав оригінал документа;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про наявність технічного обладнання, необхідного для провадження відповідного виду господарської діяльності;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про атестацію приміщень та (або) об'єктів електронно-обчислювальної техніки (для провадження виду господарської діяльності, пов'язаного з державною таємницею або конфіденційною інформацією, яка є власністю держави);
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про наявність нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, а також внутрішніх положень та інструкцій, які регламентують проведення робіт у межах відповідного виду господарської діяльності;
засвідчена в установленому порядку копія документа, що підтверджує право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним виробничих площ;
засвідчена в установленому порядку копія дозволу на провадження виду господарської діяльності, пов'язаного з державною таємницею (у разі потреби);
методики проведення сертифікаційних випробувань та експертизи (у разі провадження відповідних робіт) за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності;
перелік за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності надрукованих дописів, а також раніше виконаних робіт, у тому числі наукових, науково-дослідних, дослідно-конструкторських (для виконання робіт з розроблення голографічних захисних елементів);
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про завдання, програми та замовлення державних органів на виконання робіт з голографічного захисту, до яких планується залучити заявника (для провадження виду господарської діяльності, пов'язаного з державною таємницею або конфіденційною інформацією, яка є власністю держави).
3.2. У разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності згідно з отриманою ліцензією, ліцензіат повинен подати до адміністративного органу заяву встановленого зразка про видачу копії ліцензії, а також документи, які додаються до заяви про видачу ліцензії відповідно до пункту 3.1 цього Стандарту.
3.3. У разі ліквідації філії, іншого відокремленого підрозділу суб'єкта господарювання, який здійснює господарську діяльність згідно з отриманою ліцензією, або у разі припинення провадження філією, іншим відокремленим підрозділом суб'єкта господарювання такої господарської діяльності суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом семи робочих днів з дати ліквідації такої філії або іншого відокремленого підрозділу, або з дати припинення діяльності такою філією або іншим відокремленим підрозділом подати до адміністративного органу відповідне повідомлення в письмовій формі.
3.4. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії ліцензіат зобов'язаний протягом десяти робочих днів подати до адміністративного органу заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
Підставами для переоформлення ліцензії є:
зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов'язана з реорганізацією юридичної особи) або прізвища, ім'я, по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
зміна місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
зміни, пов'язані з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності.
У разі переоформлення ліцензії у зв'язку зі змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в порядку і в строки, передбачені для видачі ліцензії.
3.5. У разі втрати ліцензії ліцензіат зобов'язаний звернутися до адміністративного органу із заявою про видачу дубліката ліцензії, до якої додається документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії.
3.6. Якщо бланк ліцензії непридатний для користування внаслідок його пошкодження, ліцензіат подає до адміністративного органу:
заяву про видачу дубліката ліцензії;
непридатну для користування ліцензію;
документ, що підтверджує внесення плати за видачу дубліката ліцензії.
3.7. У разі наміру ліцензіата анулювати ліцензію він подає до адміністративного органу заяву про анулювання ліцензії.

4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

4.1. Видача ліцензії
Подання одержувачем адміністративної послуги до Мінфіну заяви та документів, визначених пунктом 3.1 цього Стандарту;
прийняття Мінфіном заяви та документів, що додаються до неї;
видача Мінфіном копії опису документів, що додаються до заяви;
розгляд Мінфіном заяви та документів, що додаються до неї;
прийняття Мінфіном рішення про видачу ліцензії;
надсилання (видача) Мінфіном одержувачу адміністративної послуги повідомлення щодо прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії в письмовій формі та розміщення на офіційному веб-сайті Мінфіну інформації про прийняття рішення про видачу ліцензії (дата та номер наказу Мінфіну про видачу ліцензії та перелік суб'єктів господарювання, щодо яких прийняте рішення про видачу ліцензії);
внесення одержувачем адміністративної послуги плати за видачу ліцензії;
подання одержувачем адміністративної послуги документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії;
прийняття Мінфіном документів, що підтверджують внесення плати за видачу ліцензії, при цьому на копії опису, яку було видано одержувачу адміністративної послуги при прийомі заяви про видачу ліцензії, робиться відмітка про дату прийняття документів, що підтверджують внесення одержувачем адміністративної послуги плати за видачу ліцензії;
оформлення Мінфіном бланка ліцензії;
видача Мінфіном ліцензії;
отримання ліцензії одержувачем адміністративної послуги;
внесення відомостей до ліцензійного реєстру у відповідності з вимогами статті 19 Закону (1775-14) .
4.2. Видача копії ліцензії
Копія ліцензії видається у порядку, передбаченому пунктом 4.1 цього Стандарту для видачі ліцензії.
4.3. Переоформлення ліцензії
Подання до Мінфіну одержувачем адміністративної послуги заяви та документів, визначених пунктом 3.4 цього Стандарту;
прийняття Мінфіном заяви та документів, що додаються до неї;
видача Мінфіном довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії;
розгляд Мінфіном заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї;
прийняття Мінфіном рішення про переоформлення ліцензії та визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з унесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру;
внесення одержувачем адміністративної послуги плати за переоформлення ліцензії;
подання одержувачем адміністративної послуги документа, що підтверджує внесення плати за переоформлення ліцензії;
прийняття Мінфіном документа, що підтверджує внесення плати за переоформлення ліцензії;
видача Мінфіном переоформленої ліцензії;
видача Мінфіном безкоштовно, на підставі даних ліцензійного реєстру, одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією засвідчених ним копій такої ліцензії (за необхідності);
отримання одержувачем адміністративної послуги переоформленої ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії у зв'язку зі змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в порядку і в строки, передбачені для видачі ліцензії.
4.4. Видача дубліката ліцензії
Подання одержувачем адміністративної послуги до Мінфіну заяви та документів, визначених пунктами 3.5 або 3.6 цього Стандарту;
прийняття Мінфіном заяви та документів, що додаються до неї;
видача Мінфіном довідки про прийняття заяви про видачу дубліката ліцензії;
розгляд Мінфіном заяви про видачу дубліката ліцензії та документів, що додаються до неї;
прийняття Мінфіном рішення про видачу дубліката ліцензії та визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, із внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру;
видача Мінфіном дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
отримання одержувачем адміністративної послуги дубліката ліцензії.
4.5. Анулювання ліцензії
Подання одержувачем адміністративної послуги до Мінфіну заяви про анулювання ліцензії;
прийняття Мінфіном заяви про анулювання ліцензії;
розгляд Мінфіном заяви про анулювання ліцензії;
прийняття Мінфіном рішення про анулювання ліцензії;
надсилання (видача) Мінфіном одержувачу адміністративної послуги копії рішення про анулювання ліцензії;
внесення Мінфіном відповідних змін до ліцензійного реєстру.

5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

Таблиця 1
N з/п Адміністративна послуга Строк
1. Прийняття рішення про видачу або відмову у видачі ліцензії Не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви
2. Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії (надсилається (видається) заявникові в письмовій формі) Протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення
3. Видача ліцензії Не пізніше ніж за три робочих дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії
4. Видача копії ліцензії Не пізніше ніж за три робочих дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу копії ліцензії
5. Переоформлення ліцензії* Протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї
_____________ * У разі переоформлення ліцензії у зв'язку зі змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в строки, передбачені для видачі ліцензії.
6. Видача дубліката ліцензії Протягом трьох робочих днів з дати одержання заяви про видачу дубліката ліцензії

6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

6.1. Заява про видачу ліцензії залишається без розгляду, якщо:
заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
документи оформлені з порушенням вимог статті 10 Закону (1775-14) .
6.2. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
недостовірність даних у документах, поданих заявником для отримання ліцензії;
невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності зазначеного в заяві про видачу ліцензії.
6.3. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі виявлення недостовірних даних у документах, поданих заявником про видачу ліцензії, суб'єкт господарювання може подати до адміністративного органу нову заяву про видачу ліцензії не раніше ніж через три місяці з дати прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.
6.4. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі невідповідності заявника ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, вказаного в заяві про видачу ліцензії, суб'єкт господарювання може подати до адміністративного органу нову заяву про видачу ліцензії після усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі ліцензії.

7. Опис результату, який повинен отримати одержувач

За результатами розгляду заяв про видачу ліцензії, видачу копій ліцензій, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії та заяви про анулювання ліцензії одержувач адміністративної послуги отримує:
ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності;
копію ліцензії у разі створення філії, відокремленого підрозділу;
переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії;
дублікат ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
копію рішення про анулювання ліцензії.

8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання

Таблиця 2
N з/п Адміністративна послуга Вартість адміністративної послуги
1. Видача ліцензії Одна мінімальна заробітна плата. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 N 1755 (1755-2000-п) "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу"
2. Видача копії ліцензії Один неоподатковуваний мінімум доходів громадян. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14)
3. Переоформлення ліцензії П'ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14)
4. Видача дубліката ліцензії П'ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14)
Плата, яка вноситься суб'єктом господарювання за видачу ліцензій, їх переоформлення, видачу дубліката зараховується до Державного бюджету України і вноситься на рахунки територіального органу Державного казначейства N 3510 в установах Національного банку та N 2510 в установах комерційних банків (код бюджетної класифікації за доходами 14060200, символ звітності банку 069).

9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

Посадова особа повинна:
сумлінно виконувати свої службові обов'язки щодо надання адміністративних послуг;
проявляти ініціативу в роботі;
не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити репутації адміністративного органу;
своєчасно надавати адміністративні послуги;
у разі необхідності надавати консультацію заявнику та допомогу в оформленні звернення;
постійно вдосконалювати організацію своєї роботи та підвищувати професійну кваліфікацію;
дотримуватися вимог Конституції України (254к/96-ВР) , законів України "Про державну службу" (3723-12) , "Про засади запобігання та протидії корупції" (1506-17) та інших нормативно-правових актів.

10. Місце надання адміністративних послуг

Адміністративні послуги надаються за місцем знаходження Департаменту по контролю за виробництвом цінних паперів, акцизних марок, документів суворої звітності та голографічних захисних елементів (Держзнак) Міністерства фінансів України (далі - Департамент): 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 - 44, 8 поверх кім. 822 (приймальня Департаменту).
Проїзд від метро "Лук'янівська": автобусом N 9, трамваєм NN 14 15, маршрутним таксі NN 417, 14, 9 до зупинки "Поліграфічний комбінат "Україна".
Контактні телефони:
Шпента Ігор Юрійович - директор Департаменту, тел. 8(044) 489-19-21;
Штефан Володимир Васильович - заступник директора Департаменту тел. 8(044) 489-28-17;
приймальня Департаменту - тел. 8(044) 489-19-21.
Відділ ліцензування господарської діяльності з виготовлення цінних паперів, документів суворої звітності та розроблення і виробництва голографічних захисних елементів Департаменту:
Шипілов Микола Федорович - заступник директора Департаменту - начальник відділу - кім. 826, тел. 8(044) 489-46-95;
Варенцов Андрій Вячеславович - головний спеціаліст відділу - кім. 810А, тел. 8(044) 489-28-19;
Чоп Зоряна Володимирівна - провідний спеціаліст відділу - кім. 810А, тел. 8(044) 489-32-01.

11. Режим роботи адміністративного органу

Понеділок - четвер - з 9.00 до 18.00
П'ятниця - з 9.00 до 16.45
Обідня перерва: з 13.00 до 13.45

12. Черговість надання адміністративної послуги

Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачена. Початок опрацювання заявочних документів - з дати реєстрації в Міністерстві фінансів.

13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

Стандарт надання адміністративних послуг розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів за адресою: www.minfin.gov.ua у підрубриці "Виробництво цінних паперів та документів суворої звітності" рубрики "Ліцензування: Порядок, документи".

14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо

Здійснення розподілу суб'єктів господарювання на категорії при наданні адміністративної послуги не передбачено.

15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання Стандарту

У разі звернення особи з письмовою скаргою (заявою) на дії працівників Мінфіну щодо недотримання Стандарту Мінфін розглядає скаргу (заяву) в установленому законодавством порядку і повідомляє заявнику рішення, прийняте за наслідками розгляду скарги. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) .
Відповідно до статті 7 Закону (1775-14) суб'єкти господарювання можуть оскаржити рішення органу ліцензування до експертно-апеляційної ради.
Експертно-апеляційна рада є колегіальним органом, утвореним при Державному комітеті України з питань регуляторної політики та підприємництва, що розміщується за адресою: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11. Положення про експертно-апеляційну раду та її склад затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2000 N 1669 (1669-2000-п) . До компетенції експертно-апеляційної ради належить розгляд заяв, претензій і скарг суб'єктів господарювання щодо рішення органу ліцензування стосовно порушення цим органом законодавства у сфері ліцензування.

16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу здійснюється у відповідності із законодавством.
17. Перелік нормативно-правових актів:
Закон України від 01.06.2000 N 1775-III (1775-14) "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";
постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 N 1698 (1698-2000-п) "Про затвердження переліку органів ліцензування";
постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 (756-2001-п) "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
постанова Кабінету Міністрів України від 19.04.93 N 283 (283-93-п) "Про встановлення порядку виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку";
постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2002 N 932 (932-2002-п) "Про затвердження переліків документів і груп товарів які підлягають захисту голографічними елементами";
постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2001 N 171 (171-2001-п) "Про затвердження Положення про порядок голографічного захисту документів і товарів";
постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 N 1755 (1755-2000-п) "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу";
наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів України від 09.01.2001 N 1/3 (z0058-01) "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2001 за N 58/5249;
наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів України від 14.10.2003 N 112/583 (z0981-03) "Про затвердження порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.10.2003 за N 981/8302;
спільний наказ Міністерства фінансів, Служби безпеки та Міністерства внутрішніх справ України від 25.11.93 N 98/118/740 (z0008-94) "Про затвердження Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.01.94 за N 8/217;
наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів України від 13.07.2007 N 96/822 (z0868-07) "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів і Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розроблення, виробництва та сертифікаційних випробувань голографічних захисних елементів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.08.2007 за N 868/14135;
наказ Міністерства фінансів України від 20.06.2007 N 748 (z0775-07) "Про затвердження Положення про порядок ведення обліку голографічних захисних елементів, надання звітності з їх розроблення та виготовлення", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.2007 за N 775/14042.
наказ Міністерства фінансів України від 10.01.2007 N 1 (z0070-07) "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру виготовлення голографічних захисних елементів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.01.2007 за N 70/13337.
Заступник директора Департаменту
по контролю за виробництвом
цінних паперів, акцизних
марок, документів суворої
звітності та голографічних
захисних елементів (Держзнак)
В.В.Штефан