від 31 серпня 1998 р. N 1352
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
В.ПУСТОВОЙТЕНКО
|
Інд.56
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 31 серпня 1998 р. N 1352
Додаток 1
до Положення про формування та виконання
Національної програми інформатизації
------------------------------------------------------------------
|Завдання|Держав-|Строки|Обсяги фінансування (тис.гривень)|Очику-|
| |ний за-|вико- |---------------------------------|вані |
| |мовник |нання | всього | у тому числі |резуль|
| | | |----------+----------------------|тати |
| | | |держа|інші| НДДКР |капітальні | |
| | | |вний |дже-| |вкладення | |
| | | |бюд- |рела|----------+-----------| |
| | | |жет | |держа|інші|держа|інші | |
| | | | | |вний |дже-|вний |джере| |
| | | | | |бюдж-|рела|бюдж-|ла | |
| | | | | |ет | |ет | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ______________________________________________________________ |
| (назва розділу) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|--------+-------+------+-----+----+-----+----+-----+-----+------|
| ------ | ----- | ---- | --- | | | | | | |
| Всього | | | | | | | | | |
|--------+-------+------+-----+----+-----+----+-----+-----+------|
| у тому | | | | | | | | | |
| числі | | | | | | | | | |
|--------+-------+------+-----+----+-----+----+-----+-----+------|
| ___ рік| | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до Положення про формування та виконання
Національної програми інформатизації
1. Назва проекту
2. Розділ/завдання
3. Державний замовник
4. Детальний зміст проекту (стан проблеми в Україні, світі;
перевага запропонованої розробки перед іншими; доробок та стан
проекту; склад, структура проекту та взаємодія елементів проекту
(зазначити елементи, що не є предметом розробки); обгрунтування
вибору методів, стандартів, протоколів; функціональні,
інтеграційні та технічні характеристики продукції, яка буде
створена внаслідок виконання проекту тощо)
5. Фінансові аспекти проекту
----------------
5.1. Загальна вартість проекту | гривень |
----------------
----------------
5.2. Строки виконання проекту ----------------
5.3. Очікувані витрати на реалізацію проекту за рахунок державного
бюджету (тис. гривень)
------------------------------------------------------------------
Рік |Всьо|Заро-|Відра-|Матері-|Витра-|Спецус-|Витра-|Інші|Накла-
вико- | го |бітна|хуван-|али та |ти на |таткува|ти на |вит-|дні
нання,| |плата|ня |компле-|службо|ння для|робо- |рати|витра-
етап | | | |ктуючі |ві від|науко- |ти, що| |ти
робіт | | | |вироби |ряджен|вих (ек|викону| |
| | | | |ня |спериме|ються | |
| | | | | |нталь- |сторон| |
| | | | | |них) |німи | |
| | | | | |робіт |органі| |
| | | | | | |зація-| |
| | | | | | |ми | |
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
------------------------------------------------------------------
5.4. Очікувані витрати на реалізацію проекту за рахунок
небюджетних коштів (тис. гривень)
------------------------------------------------------------------
Рік |Всьо|Заро-|Відра-|Матері-|Витра-|Спецус-|Витра-|Інші|Накла-
вико- | го |бітна|хуван-|али та |ти на |таткува|ти на |вит-|дні
нання,| |плата|ня |компле-|службо|ння для|робо- |рати|витра-
етап | | | |ктуючі |ві від|науко- |ти, що| |ти
робіт | | | |вироби |ряджен|вих (ек|викону| |
| | | | |ня |спериме|ються | |
| | | | | |нталь- |сторон| |
| | | | | |них) |німи | |
| | | | | |робіт |органі| |
| | | | | | |зація-| |
| | | | | | |ми | |
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
------+----+-----+------+-------+------+-------+------+----+------
------------------------------------------------------------------
6. Можливі виконавці та співвиконавці ____________________________
(повне найменування)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
7. Календарний план робіт за проектом з розподілом коштів між
виконавцями
------------------------------------------------------------------
N |Найменування| Строки |Вико-|Обсяги фінансування (гривень) за
|етапу робіт |виконання|навці| рахунок
| | | |---------------------------------
| | | | державну | інших джерел
| | | | бюджету |
---+------------+---------+-----+----------------+----------------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
---+------------+---------+-----+----------------+----------------
---+------------+---------+-----+----------------+----------------
------------------------------------------------------------------
8. Впровадження продукції
8.1. Перелік продукції (послуг) (законодавчі акти,
нормативно-методичне забезпечення; програмне забезпечення
процесів створення, обробки, передачі інформації, технічне
забезпечення процесів створення, обробки, передачі
інформації; інформаційні системи та технології тощо)
8.2. Потенційні споживачі продукції (послуг)
------------------------------------------------------------------
Країна |Найменування організації| Найменування продукції (послуг)
--------+------------------------+--------------------------------
1 | 2 | 3
--------+------------------------+--------------------------------
--------+------------------------+--------------------------------
------------------------------------------------------------------
8.3. Оцінка ефекту від впровадження продукції (підвищення якості
державного управління, розширення доступності національних і
світових інформаційних ресурсів, поліпшення стану
навколишнього природного середовища, скорочення строків та
підвищення якості навчання, нарощування експортного
потенціалу країни, підвищення ефективності боротьби з
правопорушеннями та корупцією, підвищення рівня захисту та
безпеки інформації тощо)
9. Відповідальний за проект від державного замовника
------------------- --------------------------------------
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)
тел. факс E-mail
--------------------------------------
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 3
до Положення про формування та виконання
Національної програми інформатизації
------------------------------------------------------------------
|Завдання|Державний| Обсяги фінансування (тис. гривень) |Очикува|
|(проект)|замовник |-------------------------------------|ні резу|
| |завдання | всього | у тому числі |льтати |
| |(проекту)|--------+----------------------------| |
| | |дер-|ін-| НДДКР | капітальні | |
| | |жав-|ші | | вкладення | |
| | |ний |дже+--------------+-------------| |
| | |бюд-|ре-|держав-|інші |держав-|інші | |
| | |жет |ла |ний бю-|джере-|ний бю-|вкла-| |
| | | | |джет | ла |джет |дення| |
| | | | | | | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ______________________________________________________________ |
| (назва розділу) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|--------+---------+----+---+-------+------+-------+-----+-------|
| ______ | _______ | __ | | | | | | |
| Всього | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 4
до Положення про формування та виконання
Національної програми інформатизації
Додаток 1
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
м. Київ
"___"___________ 199_ р.
_________________________________________________________________,
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
далі іменоване "замовник", в особі _______________________________
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
який діє на підставі ____________________________________________,
(статуту, положення)
з одного боку, та _______________________________________________,
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
далі іменоване "виконавець", в особі _____________________________
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
який діє на підставі ____________________________________________,
(статуту, положення)
з іншого боку, склали цей контракт про те, що:
1.1. Замовник доручає, а виконавець бере на себе виконання
робіт
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва роботи)
1.7. Використання науково-технічної продукції здійснюється
замовником на ____________________________________________________
__________________________________________________________________
(зазначити підприємство, організацію)
шляхом ___________________________________________________________
__________________________________________________________________
(зазначити, яким чином, коли буде використано продукцію - освоєння
серійного випуску, застосування як засобу праці тощо)
2.1. За створену і прийняту продукцію замовник згідно з цим
контрактом перераховує виконавцю відповідно до протоколу
погодження договірної ціни та калькуляції кошторисної вартості
(додаток 5) гроші в сумі
_________________________________________________________ гривень.
(прописом)
2.2. Оплата провадиться __________________________________________
__________________________________________________________________
(одноразово за закінчену роботу, авансовим платежем у розмірі
відсотків договірної ціни (додаток 3) з подальшою платою за
завершені етапи роботи та роботу в цілому згідно з домовленістю
замовника та виконавця)
у встановленому порядку.
початок
6.1. Строк дії контракту ____________________________________
кінець
Виконавець _______________________________________________________
(найменування, поштовий і телеграфний індекс та адреса
виконавця, номер бюджетного рахунку, назва відділення
банку, МФО, код ЗКПО)
Замовник _________________________________________________________
(найменування, поштовий і телеграфний індекс та адреса
замовника, номер бюджетного рахунку, назва відділення
банку, МФО, код ЗКПО)
Від виконавця Від замовника
______________________ _______________________
(посада) (посада)
___________________________ ___________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М. П. М. П.
Додаток 2
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
__________________________________________________________________
(найменування організації - розробника)
ЗАТВЕРДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
(найменування (міністерство, інший (найменування
організації - центральний орган організації-виконавця,
замовника, виконавчої влади,
організація, де посада: керівник,
посада: керівник, очікується заступник керівника)
заступник впровадження
керівника) результатів робіт,
посада: керівник,
заступник керівника)
__________________ _______________________ _____________________
(підпис, прізвище, (підпис, прізвище, (підпис, прізвище,
ім'я, по батькові) ім'я, по батькові) ім'я, по батькові)
М.П. М.П. М.П.
"___"____ 199_ р. "___"____ 199_ р. "___"____ 199_ р.
_________________________________________________________________
(вид роботи)
_________________________________________________________________
(повна назва роботи)
_________________________________________________________________
(шифр роботи)
Від замовника Від виконавця
Начальник відповідального Науковий керівник
підрозділу (Головний конструктор)
Київ - 199 __
Додаток 3
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Ми, нижчепідписані, від особи замовника
__________________________________________________________________
(повне найменування організації-замовника)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
та від особи виконавця ___________________________________________
__________________________________________________________________
(повне найменування організації - виконавця)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
засвідчуємо, що сторони досягли угоди про розмір договірної ціни
на розроблення (передачу) продукції в сумі _______________ гривень
__________________________________________________________________
(прописом)
Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків і
платежів між виконавцем і замовником у межах контракту (договору)
від "___"____________ 199_ р. N ______
Від виконавця Від замовника
________________________ ____________________________
(посада: керівник, (посада: керівник, заступник
заступник керівника керівника організації)
організації)
_________________________ ____________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М. П. М. П.
Додаток 4
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| N |Назва роботи| Чим закінчується етап | Строки |Розрахункова |
| | (етапу) | (звіт, макет, |виконання| ціна |
| | | конструкторська | | (гривень) |
| | | документація тощо) | | |
|---+------------+-----------------------+---------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+------------+-----------------------+---------+-------------|
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Начальник відповідального підрозділу
________________________ ____________________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
________________________ ____________________________________
(підпис) (підпис)
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
____________________________
(підпис)
Додаток 5
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
____________________________________
(найменування організації-виконавця)
__________________________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення робіт - контракт (договір) N _____________
від "___"____________ 199_ р.
Джерело фінансування - державний бюджет
Замовник - _____________________
Строк виконання роботи: початок _________ закінчення _____________
------------------------------------------------------------------
| N | Стаття витрат |Всього| У тому числі за |
| | |на | кварталами |
| | |199_ |-------------------|
| | |рік | I | II | III | IV |
| | |(гри- | | | | |
| | |вень) | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|1. |Витрати на оплату праці | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|2. |Відрахування на соціальне | | | | | |
| |страхування (37,5 відсотка | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|3. |Матеріали (за прямим розрахунком)| | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|4. |Витрати на службові відрядження | | | | | |
| |(за прямим розрахунком) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|5. |Спецустаткування для наукових | | | | | |
| |(експериментальних) робіт (за | | | | | |
| |прямим розрахунком) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|6. |Витрати на роботи, які | | | | | |
| |виконуються сторонніми | | | | | |
| |організаціями (до 50 відсотків | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 9) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|7. |Інші витрати (до 15 відсотків | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1, в | | | | | |
| |тому числі експертиза - до 3 | | | | | |
| |відсотків коштів, зазначених у | | | | | |
| |статті 9) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|8. |Накладні витрати (до 80 відсотків| | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|9. |Кошторисна вартість (договірна | | | | | |
| |ціна) | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Начальник фінансово-економічного
підрозділу
________________________ ________________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Науковий керівник Начальник відповідального
підрозділу
________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
________________________
(підпис)
Додаток 6
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
|Етап| Посада |Кількість|Кількість | Середньо- | Сума |
| |наукового |працівни-|відпрацьо-| місячна |заробітної |
| |працівника|ків |ваних | заробітна | плати |
| | |(чоловік)|людино- |плата (гривень)| (гривень) |
| | | |місяців | | |
|----+----------+---------+----------+---------------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----+----------+---------+----------+---------------+-----------|
|----+----------+---------+----------+---------------+-----------|
|---------------+---------+----------+---------------+-----------|
| Всього | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Науковий керівник Начальник відповідального
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
____________________________
(підпис)
Додаток 7
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| Найменування | Одиниця | Необхідна | Кошторисна вартість |
| | виміру | кількість | (гривень) |
| | | |---------------------------|
| | | | ціна одиниці | всього |
|--------------+---------+-----------+------------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|--------------+---------+-----------+------------------+--------|
|--------------+---------+-----------+------------------+--------|
|------------------------+-----------+------------------+--------|
| Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Начальник фінансово-економічного
підрозділу
________________________ ________________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Науковий керівник Начальник відповідального
підрозділу
_________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
_________________________
(підпис)
Додаток 8
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
|Місто |Кіль- |Тривал-|Трива- | Витрати за видами, гривень |Всьо|
|та мета|кість |ість пе|лість |----------------------------|го |
|відряд-|відря-|ребуван|перебу-| добові |проживан-| проїзд |вит-|
|ження |джених|ня у ві|вання у| |ня | |рат,|
|за ета-|праці-|дряджен|відряд-|--------+---------+---------|грив|
|пами |вників|ні одно|женні | у |вс-| у |всьо| у |всьо|ень |
| | |го пра-|праців-|день|ьо-|день|го |день|го | |
| | |цівни- |ників, | |го | | | | | |
| | |ка, діб|людино-| | | | | | | |
| | | |днів | | | | | | | |
|-------+------+-------+-------+----+---+----+----+----+----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|-------+------+-------+-------+----+---+----+----+----+----+----|
|-------+------+-------+-------+----+---+----+----+----+----+----|
|--------------+-------+-------+----+---+----+----+----+----+----|
| Всього | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відпопідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 9
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| Найменування | Одиниця | Необхідна | Кошторисна |Загальна |
| обладнання (тип, | виміру | кількість | вартість |вартість |
| марка, склад, | | | одиниці |(гривень)|
| конфігурація тощо)| | | (гривень) | |
|-------------------+---------+-----------+------------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-------------------+---------+-----------+------------+---------|
|-------------------+---------+-----------+------------+---------|
|-----------------------------+-----------+------------+---------|
| Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 10
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування організації | Назва роботи | Вартість |
| | (підприємства) | | (гривень) |
|---+-------------------------+------------------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|---+-------------------------+------------------+---------------|
|---+-------------------------+------------------+---------------|
|---+-------------------------+------------------+---------------|
|-----------------------------+------------------+---------------|
| Всього | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
_________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
__________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 11
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування витрат | Вартість (гривень) |
|-----+----------------------------------+-----------------------|
| 1 | 2 | 3 |
|-----+----------------------------------+-----------------------|
|-----+----------------------------------+-----------------------|
|-----+----------------------------------+-----------------------|
|----------------------------------------+-----------------------|
| Всього | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
___________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 12
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
________________________ ________________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
Додаток 13
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Від виконавця Від замовника
__________________________ Начальник відповідального
(посада) підрозділу
__________________________ ______________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
Додаток 14
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування| Одиниця |Кількість| Ціна за |Сума (гривень) |
| | | виміру | | одиницю | |
| | | | | (гривень) | |
|---+------------+---------+---------+-----------+---------------|
|---+------------+---------+---------+-----------+---------------|
|---+------------+---------+---------+-----------+---------------|
|--------------------------+---------+-----------+---------------|
| Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
____________________________ ________________________________
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 15
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
м. Київ
"___"___________ 199_ р.
__________________________________________________, далі іменоване
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
"виконавець", в особі ___________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
що діє на підставі _____________________________________, з одного
(статуту, положення)
боку, та
_________________________________________________________________,
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
далі іменоване "замовник", в особі ______________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
що діє на підставі _______________________________, з іншого боку,
(статуту, положення)
керуючись _______________________________________________________,
(найменування та дата документа)
уклали цю додаткову угоду до договору N __________________________
від "___"______ 199__ р. на виконання робіт ______________________
(назва основної роботи)
Сторони домовилися:
У зв'язку з необхідністю виконання додаткових робіт: _____________
__________________________________________________________________
1. Продовжити строк дії контракту (договору) до
"___"_________ 199_ р.
2. Виконати в період з "___"______ 199_ р. до "___"_______ 199_ р.
додатковий етап (етапи) роботи ___________________________________
(назви додаткових етапів)
3. Наукові, технічні, економічні та інші вимоги до продукції, що є
предметом цієї додаткової угоди, викладені в додатку до технічного
завдання, який є невід'ємною частиною цієї додаткової угоди.
4. У зв'язку із необхідністю залучення спеціалістів для виконання
зазначених додаткових робіт скоригувати калькуляцію кошторисної
вартості із збільшенням витрат на оплату праці та відрахувань на
соціальне страхування.
Вартість робіт, що підлягають виконанню за цією угодою, становить:
_________________________________________________________ гривень.
(сума прописом)
Загальна вартість робіт за основним контрактом (договором) та
додатковою угодою становить: ____________________________ гривень.
(сума прописом)
Розгляд, оцінка та приймання виконаних робіт проводиться для
визначення відповідності додатка до технічного завдання порядку,
зазначеному в основному контракті (договорі).
Ця додаткова угода є невід'ємною частиною контракту (договору)
N ______ від "___"_____ 199_ р. і є підставою для проведення
взаємних розрахунків і платежів між замовником і виконавцем.
Адреси та розрахункові рахунки сторін зазначені в контракті
(договорі).
Додатки:
протокол погодження договірної ціни на _ арк.;
додаток до технічного завдання на _ арк.;
калькуляція кошторисної вартості до додаткової угоди N _ від
"___"______________ 199_ р. до контракту (договору) N ___________
від "___"_____ 199_ р. з розшифруванням статей витрат на _ арк.;
календарний план до додаткової угоди N _________________
від "___"________________ 199_ р. до контракту (договору)
N __________ від "___"________ 199_ р. на _ арк.;
перелік науково-технічної документації, що підлягає оформленню та
здаванню замовнику, на _ арк;
перелік спеціального та стандартного устаткування, що передається
замовнику після завершення робіт, на _ арк.
Від виконавця Від замовника
____________________________ ____________________________
(посада) (посада)
____________________________ ____________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 16
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
до додаткової угоди N ___ від "___"_____________ 199_ р.
до контракту (договору) N ___ від "___"_________ 199_ р.
виконання робіт за контрактом (договором) N ______
________________________________________________________
________________________________________________________
(назва роботи)
------------------------------------------------------------------
| N | Назва роботи | Чим закінчується етап | Строки |Розрахунко-|
| | (етапу) | (звіт, макет, |виконання|ва ціна |
| | | конструкторська | | (гривень) |
| | | документація тощо) | | |
|---+--------------+-----------------------+---------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+--------------+-----------------------+---------+-----------|
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Начальник відповідального
підрозділу
_________________________ __________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Науковий керівник Начальник фінансово-
економічного підрозділу
_________________________ __________________________
(підпис) (підпис)
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
_________________________
(підпис)
Додаток 17
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
до додаткової угоди N ___ від "___"_____ 199_ р.
до контракту (договору) N ___ від "___"____ 199_ р.
___________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(найменування продукції)
Ми, нижчепідписані, від особи замовника
__________________________________________________________________
(повне найменування організації - замовника)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
та від особи виконавця ___________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(повне найменування організації - виконавця)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
засвідчуємо, що сторони досягли згоди про розмір договірної ціни
на розроблення (передачу) продукції в сумі _______________ гривень
(прописом)
Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків і
платежів між виконавцем і замовником у межах контракту (договору)
N _____________________ від "___"_________ 199_ р.
Від виконавця Від замовника
____________________________ ____________________________
(посада: керівник, заступник (посада: керівник, заступник
керівника організації) керівника організації)
____________________________ ____________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 18
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
____________________________________
(найменування організації-виконавця)
до додаткової угоди N __ від "___"__________ 199_ р.
до контракту (договору) N ____ від "___"____ 199_ р.
____________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення робіт - контракт (договір) N _____________
від "___"__________ 199_ р.
Джерело фінансування - державний бюджет
Замовник - ____________________
Строк виконання роботи: початок __________ закінчення ____________
------------------------------------------------------------------
| N | Стаття витрат |Всього| У тому числі за |
| | |на | кварталами |
| | |199_ |-------------------|
| | |рік | I | II | III | IV |
| | |(гри- | | | | |
| | |вень) | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|1. |Витрати на оплату праці | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|2. |Відрахування на соціальне | | | | | |
| |страхування (37,5 відсотка | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|3. |Матеріали (за прямим розрахунком)| | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|4. |Витрати на службові відрядження | | | | | |
| |(за прямим розрахунком) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|5. |Спецустаткування для наукових | | | | | |
| |(експериментальних) робіт (за | | | | | |
| |прямим розрахунком) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|6. |Витрати на роботи, які | | | | | |
| |виконуються сторонніми | | | | | |
| |організаціями (до 50 відсотків | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 9) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|7. |Інші витрати (до 15 відсотків | | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1, в | | | | | |
| |тому числі експертиза - до 3 | | | | | |
| |відсотків коштів, зазначених у | | | | | |
| |статті 9) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|8. |Накладні витрати (до 80 відсотків| | | | | |
| |коштів, зазначених у статті 1) | | | | | |
|---+---------------------------------+------+---+----+-----+----|
|9. |Кошторисна вартість (договірна | | | | | |
| |ціна) | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Керів ник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
________________________
(підпис)
Додаток 19
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва роботи, етапу)
за контрактом (договором) N _________ від "___"___________ 199_ р.
за ____________________ 199_ р.
(період виконання)
------------------------------------------------------------------
| |Кошторис-|Надійшло |Фактичні |
| Стаття витрат |на варті-|коштів |витрати |
| |сть |(гривень)|(гривень)|
| |(гривень)| | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на оплату праці | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Відрахування на соціальні заходи | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Матеріали | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на службові відрядження | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Спецустаткування для наукових | | | |
|(експериментальних) робіт | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на роботі, які виконуються| | | |
|сторонніми організаціями | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Інші витрати | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Накладні витрати | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 20
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Ми, нижчепідписані, представник виконавця в особі
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
одного боку, та представник замовника ___________________________,
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
іншого боку, уклали цей акт про те, що у зв'язку з виникненням
форс-мажорних обставин, пов'язаних з _____________________________
___________________________________________ відповідно до статті 4
антракту (договору) N ________ від "___"__________ 199_ р. вважати
за доцільне _____________________________________________________.
Загальна вартість робіт за контрактом (договором) ______________ і
__________________________________________________________________
(змінюється/ не змінюється)
становить _______________________________________________ гривень.
Загальна сума перерахованого авансу становить
_________________________________________________________ гривень.
Загальна вартість робіт за основним контрактом (договором) _______
__________________________________________________________________
(додаткова угода)
___________________________ і становить _________________ гривень.
(змінюється/ не змінюється)
Копія акта про форс-мажорні обставини від "___" __________ 199_ р.
додається.
Додаток: копія акта про форс-мажорні обставини на ____ арк.
Від виконавця Від замовника:
_______________________ Начальник відповідального
(посада) підрозділу
_______________________ _________________________
(підпис) (підпис)
Начальник фінансово-
економічного підрозділу
_________________________
(підпис)
Додаток 21
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Найменування організації- Найменування організації-замовника
виконавця __________________________________
_________________________ Адреса ___________________________
Адреса __________________ Розрахунковий рахунок ____________
Розрахунковий рахунок ___
"___"_______________ 199_ р.
__________________________________________________________________
(найменування продукції та етапу робіт)
Ми, нижчепідписані, представник виконавця ________________________
"___"__________________________________________, з одного боку, та
(посада, прізвище, ініціали)
представник замовника ____________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що виконавець здав, а
замовник прийняв продукцію, яка __________________________________
(відповідає умовам виконання _____
етапу контракту (договору) N _____
від "___"______________ 199_ р. та
технічного завдання і фактичним
обсягам фінансування)
і оформлена в належному порядку.
Стислий опис продукції
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Кошторисна (фактична) ціна етапу становить _______________ гривень
(прописом)
Загальна сума авансу, перерахована за виконані етапи, становить __
__________________________________________________________ гривень
(прописом)
у тому числі за етапами: _________________________________ гривень
(прописом)
Підлягає перерахуванню ___________________________________ гривень
(прописом)
Здав Прийняв
(від виконавця) (від замовника)
_______________________ Начальник відповідального підрозділу
(посада)
_______________________ ____________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Додаток 22
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
"___"____________ 199_ р.
__________________________________________________________________
(найменування продукції та етапу робіт)
Ми, нижчепідписані, представник виконавця ________________________
_______________________________________________, з одного боку, та
(посада, прізвище, ініціали)
представник замовника ___________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що виконавець здав, а
замовник прийняв продукцію, яка ________________________________
(відповідає вимогам контракту
(договору) N ___
від "__"______ 199_ р. та
технічного завдання)
і оформлена в належному порядку, що відображено у протоколі
засідання приймальної комісії замовника від "___"________ 199_ р.
N __________, створеної відповідно до наказу замовника від
"___"______ 199_ р. N ____________________.
Стислий опис продукції
__________________________________________________________________
Договірна ціна становить _________________________________________
(прописом)
гривень
__________________________________________________________________
Загальна сума авансу, перерахована за виконані етапи, становить __
__________________________________________________________________
(прописом) гривень,
__________________________________________________________________
гривень
у тому числі за етапами: _________________________________________
(прописом)
Підлягає перерахуванню ___________________________________________
(прописом) гривень
__________________________________________________________________
Здав Прийняв
(від виконавця) (від замовника)
_____________________________ _____________________________
(посада) (посада)
_____________________________ _____________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Члени приймальної комісії:
__________________________
(посади, підписи)
Додаток 23
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Найменування організації- Найменування організації-
виконавця замовника
_________________________ _________________________
Адреси __________________ Адреса __________________
Розрахунковий рахунок ___ Розрахунковий рахунок ___
"___"_______________ 199_ р.
__________________________________________________________________
(найменування продукції та етапу робіт)
Ми, нижчепідписані, представник виконавця ________________________
_______________________________________________, з одного боку, та
(посада, прізвище, ініціали)
представник замовника ___________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що устаткування, передбачене
умовами контракту (договору) N _____ від "___"_________ 199_ р.
згідно з переліком спеціального та стандартного устаткування,
придбаного (розробленого) за кошти замовника на суму ____________,
(прописом)
------------------------------------------------------------------
| N | Назва, марка, тип, |Одиниця|Кількість|Ціна за| Сума |
| |серійний та інвентарний|виміру | |одиницю| гривень |
| | номер | | |(гри- | |
| | | | |вень) | |
|---+-----------------------+-------+---------+-------+----------|
|-----------------------------------+---------+-------+----------|
| Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
перевірене на комплектність, у тому числі на наявність
експлуатаційної документації, знаходиться в стані, що відповідає
категорії (нове, було в користуванні тощо), функціонує нормально
та в належному порядку передане на баланс замовника.
Від виконавця: Від замовника:
______________________ Начальник відповідального підрозділу
(посада) ____________________________________
______________________ (підпис)
(підпис)
М.П. М.П.
_______________________
(посада) Начальник управління справами
_______________________ ___________________________________
(підпис) (підпис)
Начальник фінансового-економічного
підрозділу
___________________________________
(підпис)
Додаток 24
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
__________________________________________________________________
(назва роботи, етапу)
__________________________________________________________________
за контрактом (договором) N ________ від "___"____________ 199_ р.
за __________________ 199_ р.
(період виконання)
------------------------------------------------------------------
| |Кошторис-|Надійшло |Фактичні |
| Стаття витрат |на варті-|коштів |витрати |
| |сть |(гривень)|(гривень)|
| |(гривень)| | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на оплату праці | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Відрахування на соціальні заходи | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Матеріали | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на службові відрядження | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Спецустаткування для наукових | | | |
|(експериментальних) робіт | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Витрати на роботі, які виконуються| | | |
|сторонніми організаціями | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Інші витрати | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Накладні витрати | | | |
|----------------------------------+---------+---------+---------|
|Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
Науковий керівник Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П
Керівник планово-виробничого Начальник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
____________________________ ________________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 25
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Ми, нижчепідписані, представник виконавця в особі ________________
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
з одного боку, та представник замовника __________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що у зв'язку з виникненням
обставин, пов'язаних з ___________________________________________
відповідно до статті 4 контракту (договору) N ____________________
від "___"__________ 199_ р.
вважати за доцільне _____________________________________________.
Загальна вартість робіт за контрактом (договором) ________________
__________________________________________________________________
(змінюється/не змінюється)
і становить:
_________________________________________________________ гривень.
(прописом)
Загальна сума перерахованого авансу становить ____________________
_________________________________________________________ гривень.
(прописом)
Загальна вартість робіт за основним контрактом (договором) _______
__________________________________________________________________
(додаткова угода)
____________________________ і становить ________________ гривень.
(змінюється/ не змінюється) (прописом)
Від виконавця Від замовника
_________________________ __________________________
(посада) (посада)
_________________________ __________________________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Додаток 26
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
Найменування організації- Найменування організації-
виконавця замовника
Адреса __________________ Адреса __________________
Розрахунковий рахунок ___ Розрахунковий рахунок ___
"___"_____________ 199_ р.
__________________________________________________________________
(найменування продукції та етапу робіт)
__________________________________________________________________
Ми, нижчепідписані, представник виконавця ________________________
_______________________________________________, з одного боку, та
(посада, прізвище, ініціали)
представник замовника ___________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що устаткування, передбачене
умовами контракту (договору) N _____ від "___"___________ 199_ р.
згідно з переліком спеціального та стандартного устаткування,
придбаного (розробленого) за кошти замовника на суму ____________,
(прописом)
------------------------------------------------------------------
|N|Назва, марка, тип,| Одиниця |Кількість| Ціна за | Сума |
| |серійний та | виміру | | одиницю | (гривень) |
| |інвентарний номер | | | (гривень) | |
| |тощо | | | | |
|-+------------------+---------+---------+-----------+-----------|
|------------------------------+---------+-----------+-----------|
| Всього | | | |
------------------------------------------------------------------
перевірене на комплектність, у тому числі і на наявність
експлуатаційної документації, знаходиться в стані, що відповідає
категорії (нове, було в користуванні тощо), функціонує нормально.
Від виконавця: Від замовника:
______________________ Начальник відповідального підрозділу
(посада) ____________________________________
______________________ (підпис)
(підпис)
М.П. М.П.
_______________________ Начальник управління справами
(посада) ____________________________________
_______________________ (підпис)
(підпис)
Начальник фінансово-економічного
підрозділу
____________________________________
(підпис)
Додаток 27
до Порядку організації та виконання
робіт за контрактами (договорами)
ЗАТВЕРДЖУЮ
___________________________________
(посада)
___________________________________
(підпис)
"___"___________________ 199_ р.
N _________ від _____________
__________________________________________________________________
(назва роботи)
Голова підкомісії
__________________________________________________________________
(посада)
Члени комісії:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посада)
Присутні:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посада)
Слухали:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Ухвалили:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Рекомендації комісії:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
______________________
(підпис)
______________________
(підпис)
______________________
(підпис)