МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
П Е Р Е Л І К
N 103 від 13.03.98
м.Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 травня 1998 р.
за N 314/2754

Затверджено
наказом Міністерства освіти
України від 13.03.98  N 103
( z0312-98 )

Перелік основних видів методичної роботи викладачів вищих закладів освіти 1 і 2 рівнів акредитації

------------------------------------------------------------------ | | Вид роботи | Примітка | |---+---------------------------------------+--------------------| | 1.| Написання, підготовка до видання та | | | | перевидання: | | | | - підручників, навчальних посібників, | | | | словників, довідників; | | | | - конспектів лекцій; | | | | - методичних матеріалів до семінарсь- | | | | ких, практичних, лабораторних занять, | | | | курсового та дипломного проектування, | | | | практики і самостійної роботи студен- | | | | тів | | | 2.| Рецензування підручників, навчальних | | | | посібників, словників, довідників то- | | | | що | | | | | | | 3.| Розробка: | | | | - навчальних планів; | | | | - навчальних програм; | | | | - робочих навчальних планів; | | | | - робочих навчальних програм | | | | | | | 4.| Розробка і запровадження нових лабо- | | | | раторних робіт | | | | | | | 5.| Підготовка комп'ютерного програмного | | | | забезпечення навчальних дисциплін | | | | | | | 6.| Складання екзаменаційних білетів | | | | | | | 7.| Складання: | | | | - завдань для проведення модульного | | | | та підсумкового контролю; | | | | - завдань для проведення тестового | | | | контролю | | | | | | | 8.| Розробка і впровадження наочних нав- | | | | чальних посібників (схем, діаграм, | | | | стендів, слайдів тощо) | | | | | | | 9.| Розробка і впровадження наочних нав- | | | | чальних посібників (схем, діаграм, | | | | стендів, слайдів тощо) | | | | | | |10.| Вивчення і впровадження передового | | | | досвіду організації навчального про- | | | | цесу | | | | | | |11.| Підготовка концертних програм та пер- | | | | сональних художніх виставок | | | | | | |12.| Керівництво дослідницько-пошуковою і | | | | творчою роботою студентів | | ------------------------------------------------------------------