УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
Н А К А З
04.11.2003 N 109
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 листопада 2003 р.
за N 1042/8363
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Пенсійного фонду N 79 (z0809-11) від 17.06.2011 )

Про організацію особистого прийому громадян у Пенсійному фонді України

З метою забезпечення реалізації права громадян на звернення і відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , Указу Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 (700/2002) "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2003 року N 1447 (1447-2003-п) "Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у центральному апараті Пенсійного фонду України (додається).
2. Начальникам головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі провести роз'яснювальну роботу серед населення районів і міст про порядок особистого прийому громадян у Пенсійному фонді України.
3. Заступникам Голови правління, начальникам управлінь центрального апарату, головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі вжити необхідних заходів щодо посилення персональної відповідальності посадових осіб за належну організацію роботи із зверненнями та особистого прийому громадян.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови правління Кравчука В.О.
Голова правління
Б.Зайчук

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Пенсійного
фонду України
04.11.2003  N 109
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 листопада 2003 р.
за N 1042/8363

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян у центральному апараті Пенсійного фонду України

1. Цей Порядок відповідно до ст. 22 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Пенсійному фонді України.
2. Особистий прийом громадян у Пенсійному фонді України проводиться Головою правління, заступниками Голови правління, начальниками управлінь і спеціалістами згідно із затвердженим графіком прийому громадян з питань, які належать до компетенції Пенсійного фонду України.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
3. Прийом громадян проводиться:
- щодня, крім неділі і святкових днів, з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 19.00, у п'ятницю і передсвяткові дні - до 18.00, у суботу - з 10.00 до 13.00 години в приміщенні Пенсійного фонду України на вул.Бастіонна, 9, 1-й поверх, кімната 105;
- відповідно до запису, зробленого у відділі по роботі із зверненнями громадян управління справами Пенсійного фонду України безпосередньо у день прийому.
Вхід громадян до приймальні Пенсійного фонду України вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
4. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом і спеціалістами Пенсійного фонду України публікуються у журналі "Вісник Пенсійного фонду України" і газеті "Пенсійний кур'єр".
5. Відділ по роботі із зверненнями громадян управління справами Пенсійного фонду України:
- організовує запис громадян на особистий прийом до Голови правління і заступників Голови правління Пенсійного фонду України згідно з графіком прийому, що затверджується Головою правління;
- під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва Пенсійного фонду України з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів Пенсійного фонду України і яке було прийнято рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обгрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень). Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються звернення;
- у відповідності до запису на особистий прийом забезпечує добірку матеріалів з питання, що розглядатиметься (попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду);
- забезпечує направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;
- проводить консультації та роз'яснення для громадян щодо порядку вирішення порушених питань.
6. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося керівництвом Пенсійного фонду України, проводиться у разі, якщо питання, порушене в першому обгрунтованому зверненні, не було розв'язано по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
7. Список громадян на особистий прийом до керівництва Пенсійного фонду України (прізвище, ім'я, по батькові, зміст порушеного питання) подається відповідно Голові правління або його заступникам.
8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
9. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, до розгляду береться письмова заява.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, установленому законодавством.
Про результати розгляду заяви громадянину повідомляється письмово або усно (на його бажання).
10. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники відділу по роботі із зверненнями громадян готують проекти доручень і подають їх на розгляд відповідно Голові правління Пенсійного фонду України або його заступникам.
11. Звернення громадян, які отримані на особистому прийомі, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 (348-97-п) .
12. Відділ по роботі із зверненнями громадян здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, щокварталу інформує про проведену роботу керівництво Пенсійного фонду України.
Начальник управління справами
І.Петренко