УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2010 N 906
( Наказ скасовано на підставі Наказу Фонду державного майна N 681 (v0681224-12) від 16.05.2012 )

Щодо затвердження стандарту надання адміністративної послуги

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 478 (v0478224-12) від 09.04.2012}
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 (737-2009-п) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 532 (532-2009-п) "Про затвердження Положення про Реєстр державних та адміністративних послуг" та наказу Головного управління державної служби України від 26.11.2009 N 351 (z0043-10) "Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру державних та адміністративних послуг", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2010 за N 43/17338, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Стандарт надання Фондом державного майна України адміністративної послуги з видачі сертифіката суб'єкта оціночної діяльності.
2. Департаменту оціночної діяльності (М.Горяйнов) забезпечити інформування громадськості щодо змісту цього наказу шляхом опублікування його в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію", додатку до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації" та на веб-сторінці Фонду в Інтернеті.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Є.Григоренка.
Голова Фонду
О.Рябченко

Додаток

СТАНДАРТ

надання Фондом державного майна України адміністративної послуги з видачі сертифіката суб'єкта оціночної діяльності

1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
Фонд державного майна України (ФДМУ), Департамент оціночної діяльності: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 411/1; тел.: 200-36-36. Адреса для надсилання письмових звернень: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9. Сторінка офіційного веб-сайта ФДМУ - http://www.spfu.gov.iia.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Сертифікат суб'єкта оціночної діяльності видається ФДМУ суб'єктам господарювання, зареєстрованим в установленому законодавством порядку фізичним особам - суб'єктам підприємницької діяльності, а також юридичним особам незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність та у складі яких працює хоча б один оцінювач.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Перелік документів, необхідних для отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності, визначається статтею 19 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (2658-14) (далі - Закон) та Положенням про порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженим наказом ФДМУ від 14.03.2002 N 479 (z0312-02) та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.03.2002 за N 312/6600 (далі - Положення), згідно з якими суб'єкт господарювання з метою отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності подає до ФДМУ такі документи:
- заяву про видачу сертифіката суб'єкта оціночної діяльності;
- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб);
( Абзац четвертий пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 478 (v0478224-12) від 09.04.2012 )
- довідку про оцінювачів, які працюють у його штатному складі;
- копії кваліфікаційних документів оцінювачів, засвідчені печаткою суб'єкта господарювання;
( Абзац шостий пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 478 (v0478224-12) від 09.04.2012 )
- копію платіжного документа, що підтверджує внесення плати за видачу сертифіката до Державного бюджету України (2154-17) .
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Дії одержувача:
- подання пакета документів для отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності;
- отримання сертифіката.
Дії адміністративного органу:
- прийняття пакета документів;
- перевірка поданих документів щодо відповідності вимогам законодавства;
- у випадку невідповідності документів вимогам законодавства повернення їх одержувачу з письмовим повідомленням про відмову;
- оформлення сертифіката;
- видача сертифіката.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Відповідно до статті 19 Закону (2658-14) та пункту 7 розділу II Положення (z0312-02) розгляд та перевірка документів, поданих суб'єктом господарювання, здійснюються ФДМУ у строк, що не перевищує тридцяти днів від дати їх подання.
Згідно з абзацом 12 статті 19 Закону (2658-14) та пункту 1 розділу III Положення (z0312-02) сертифікат видається ФДМУ в двотижневий строк за результатами розгляду та перевірки документів, поданих суб'єктом господарювання.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Відповідно до статті 19 Закону (2658-14) ФДМУ відмовляє у видачі сертифіката в таких випадках:
- неподання суб'єктом господарювання принаймні одного з документів;
- недійсності або недостовірності хоча б одного з поданих документів чи зазначення в ньому свідомо неправдивих даних;
- ліквідації суб'єкта господарювання;
- виявлення порушень статті 8 Закону (2658-14) за час дії попереднього сертифіката або в процесі розгляду документів та прийняття рішення про видачу сертифіката;
- набрання законної сили двома і більше судовими рішеннями, якими було задоволене позови до суб'єкта оціночної діяльності та оцінювачів, які працюють у його складі, пов'язані з проведенням ними неякісної оцінки майна;
- наявності серед оцінювачів, які зазначені в довідці, оцінювачів, кваліфікаційні свідоцтва яких заявлені в довідках інших суб'єктів господарювання, що подали заяву про видачу сертифіката раніше, або кваліфікаційні свідоцтва яких зупинені чи анульовані відповідно до статті 16 Закону (2658-14) ;
- відсутності в штатному складі суб'єкта господарювання хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за напрямами оцінки майна, за якими видається сертифікат;
- наявності в суб'єкта господарювання ліцензії на здійснення діяльності, яка відповідно до законодавства є виключною.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Відповідно до статті 18 Закону (2658-14) сертифікат суб'єкта оціночної діяльності видається в порядку, встановленому Законом (2658-14) , ФДМУ. Форма сертифіката встановлюється зазначеним органом. У сертифікаті зазначаються найменування органу державної влади, що його видав, найменування суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання, його юридичні реквізити, код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дата видачі та строк дії, напрями оцінки майна, щодо яких дозволена практична діяльність. Сертифікат підписується керівником ФДМУ та засвідчується печаткою. Сертифікат видається строком на три роки і може бути анульований з підстав, зазначених у статті 20 Закону (2658-14) та Положенні про порядок анулювання сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання, затвердженому наказом ФДМУ від 27.03.2006 N 513 (z0417-06) та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11.04.2006 за N 417/12291.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Відповідно до статті 18 Закону (2658-14) за видачу сертифіката справляється плата у розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, яка спрямовується до Державного бюджету України (2154-17) .
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту, досвід роботи у ФДМУ, знати законодавство, діловодство, вільно володіти державною мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом документів та видача сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності здійснюються у ФДМУ в Департаменті оціночної діяльності. Документи можна надсилати до ФДМУ поштою.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрацію тощо
Прийом документів від суб'єктів господарювання здійснюється постійно впродовж робочого тижня у ФДМУ за адресою: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 411/1; тел.: (044) 200-36-36.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається у міру надходження пакетів документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
Нормативно-правовий акт, що регулює порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності (Положення) оприлюднено на веб-сайті ФДМУ.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Прийом документів для видачі сертифіката суб'єкта оціночної діяльності особам похилого віку та інвалідам здійснюється на загальних підставах. Документи можуть подаватися до ФДМУ поштовим відправленням.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляд скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту надсилається до ФДМУ і розглядається в терміни, визначені законодавством.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
Виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги здійснюється шляхом видачі нового сертифіката суб'єкта оціночної діяльності.
Відшкодування збитків одержувачу послуги здійснюється у визначеному законодавством порядку.
Директор Департаменту
оціночної діяльності
М.Горяйнов