КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 червня 2011 р. N 647
Київ
|
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України (
2456-17)
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України, що додається.
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. N 647
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.
3. Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є Республіканський комітет Автономної Республіки Крим у справах міжнаціональних відносин і депортованих громадян, Кримська республіканська установа "Управління капітального будівництва Республіканського комітету Автономної Республіки Крим у справах міжнаціональних відносин і депортованих громадян", управління капітального будівництва Херсонської облдержадміністрації, управління капітального будівництва Севастопольської міськдержадміністрації, управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Херсонської облдержадміністрації, сектор у справах національностей Севастопольської міськдержадміністрації.
4. Бюджетні кошти спрямовуються на:
будівництво та придбання житла для депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України (далі - депортовані особи);
надання одноразової матеріальної допомоги для завершення будівництва індивідуального житла, виплату компенсації витрат на переїзд і перевезення багажу;
будівництво мереж водо-, газо-, електропостачання, водовідведення та доріг з твердим покриттям, каналізаційних мереж;
зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, закладів культури і охорони здоров'я в місцях компактного проживання депортованих осіб;
будівництво та реконструкцію шкіл і фельдшерсько-акушерських пунктів;
проведення національно-культурних мистецьких заходів, спрямованих на задоволення соціальних і культурних потреб депортованих осіб, їх адаптацію та інтеграцію в українське суспільство;
забезпечення функціонування зведеного реєстру репатріантів та членів їх сімей;
сприяння у забезпеченні підручниками, методичними посібниками і програмами навчальних закладів з кримськотатарською мовою навчання;
сприяння у виданні художньої літератури мовою репатріантів;
надання фінансової підтримки засобам масової інформації, що видаються мовою репатріантів.
Бюджетні кошти використовуються насамперед для завершення будівництва об'єктів із ступенем будівельної готовності більш як 70 відсотків відповідно до титулів будов (об'єктів), які плануються до прийняття в експлуатацію в поточному році.
5. Розподіл бюджетних коштів за напрямами, зазначеними в пункті 4 цього Порядку, здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів за поданням Республіканського комітету Автономної Республіки Крим у справах міжнаціональних відносин і депортованих громадян, Кримської республіканської установи "Управління капітального будівництва Республіканського комітету Автономної Республіки Крим у справах міжнаціональних відносин і депортованих громадян", управління капітального будівництва Херсонської облдержадміністрації, управління капітального будівництва Севастопольської міськдержадміністрації, управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Херсонської облдержадміністрації, сектор у справах національностей Севастопольської міськдержадміністрації.
6. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.
7. Видатки, пов'язані з фінансуванням капітального будівництва об'єктів, здійснюються відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1764 (
1764-2001-п)
"Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2374), від 8 вересня 1997 р. N 995 (
995-97-п)
"Про Порядок затвердження титулів будов (об'єктів), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств державної власності" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, ст. 17) і від 13 квітня 2011 р. N 461 (
461-2011-п)
"Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" (Офіційний вісник України, 2011 р., N 32, ст. 1359).
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов'язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
9. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
придбання товарів, робіт і послуг, не пов'язаних з напрямами, зазначеними у пункті 4 цього Порядку;
фінансування заходів, видатки за якими здійснюються за рахунок коштів, передбачених на виконання інших бюджетних програм.
10. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня подають щокварталу до 5 числа наступного місяця Мінсоцполітики звіт про виконання робіт і використання бюджетних коштів у розрізі об'єктів.
Головний розпорядник бюджетних коштів подає кожного півріччя до 25 числа наступного періоду та в місячний строк після закінчення бюджетного року Мінфіну звітність про використання та спрямування бюджетних коштів з результатами аналізу ефективності їх використання.
11. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, звітів про виконання паспорта бюджетної програми, в тому числі за результативними показниками, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.