УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 березня 2000 р. N 509
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 644 (644-2013-п) від 01.08.2013 )

Про затвердження Положення про Міжвідомчу комісію з організації укладення та виконання угод про розподіл продукції

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1119 (1119-2000-п) від 12.07.2000 N 1758 (1758-2000-п) від 29.11.2000 N 792 (792-2004-п) від 21.06.2004 N 499 (499-2006-п) від 12.04.2006 N 754 (754-2006-п) від 25.05.2006 N 1377 (1377-2006-п) від 04.10.2006 N 484 (484-2011-п) від 11.05.2011 )
Відповідно до статті 5 Закону України "Про угоди про розподіл продукції" (1039-14) Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про Міжвідомчу комісію з організації укладення та виконання угод про розподіл продукції (додається).
Прем'єр-міністр України
В.ЮЩЕНКО
Інд. 27

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 березня 2000 р. N 509

ПОЛОЖЕННЯ

про Міжвідомчу комісію з організації укладення та виконання угод про розподіл продукції

( У тексті Положення слова "Держкомприродресурсів" і "Держнаглядохоронпраці" замінено відповідно словами "Мінприроди" і "МНС" згідно з Постановою КМ N 499 (499-2006-п) від 12.04.2006 ) ( У тексті Положення слово "МНС" замінено словом "Держгірпромнагляд" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1377 (1377-2006-п) від 04.10.2006 )
1. Міжвідомча комісія з організації укладення та виконання угод про розподіл продукції (далі - Комісія) є постійно діючим органом Кабінету Міністрів України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) , законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
забезпечення і координація роботи з підготовки та узгодження проектів угод про розподіл продукції (далі - угоди);
організація виконання угод;
здійснення контролю за виконанням угод.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
подає разом з відповідним центральним органом виконавчої влади Кабінету Міністрів України пропозиції щодо затвердження Переліку ділянок надр (родовищ корисних копалин), що можуть надаватися у користування на умовах, визначених угодами про розподіл продукції;
розглядає звернення інвесторів з пропозиціями про включення певної ділянки надр до зазначеного Переліку;
публікує Перелік в офіційних друкованих виданнях України та іноземних засобах масової інформації;
організовує проведення конкурсів на укладення угод;
реєструє заяви інвесторів щодо участі у зазначених конкурсах, розглядає матеріали, подані їх учасниками, готує і подає Кабінетові Міністрів України пропозиції про визначення переможців конкурсів;
організовує проведення експертизи проектів угод щодо їх відповідності вимогам до укладення таких угод;
погоджує проекти угод з органом місцевого самоврядування, на території якого розташована ділянка надр, що відповідно до угоди передається у користування;
розробляє в окремих випадках за рішенням Кабінету Міністрів України проекти угод та організовує їх переклад англійською мовою, якщо однією із сторін угод є іноземний інвестор;
розглядає проекти угод та подає Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо їх укладення;
здійснює державну реєстрацію проектів угод;
надає інвесторам висновки, зауваження, результати проведених експертиз або нову редакцію угод;
перевіряє повноваження представників інвесторів на підписання угод;
розробляє пропозиції щодо продовження чи дострокового припинення дії угод, а також договорів передачі прав та обов'язків за угодами з особами, які беруть на себе такі права та обов'язки;
здійснює контроль за виконанням угод та розглядає хід їх виконання не рідше одного разу на квартал на засіданнях Комісії, розробляє відповідні пропозиції та подає їх Кабінетові Міністрів України.
5. У своїй роботі Комісія взаємодіє з міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, виробничими та науковими організаціями, інвесторами.
6. Комісія має право одержувати в установленому порядку від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналітичні та інформаційно-статистичні матеріали, необхідні для виконання покладених на Комісію завдань.
7. Комісія має право створювати робочі групи і в разі потреби залучати до її роботи виробничі та наукові організації, експертів, консультантів.
8. Комісія залучає для проведення експертизи документів, пов'язаних з укладенням угод, відповідні центральні органи виконавчої влади та Національну академію наук, зокрема:
наукової - Національну академію наук;
техніко-економічної - Міністерство економічного розвитку і торгівлі;
фінансово-економічної - Мінфін (з питань проведення розрахунків з бюджетами та інвесторами);
технічної - Держгеонадра (з питань пошуку та розвідки корисних копалин), відповідне міністерство разом з Держгеонадра і Держгірпромнаглядом (з питань видобування та експлуатації родовищ);
екологічної - Мінприроди і Держгірпромнагляд;
охорони надр - Держгеонадра і Держгірпромнагляд;
безпеки та охорони праці - Держгірпромнагляд.
( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 792 (792-2004-п) від 21.06.2004, N 754 (754-2006-п) від 25.05.2006; в редакції Постанови КМ N 484 (484-2011-п) від 11.05.2011 ) ( Пункт 9 виключено на підставі Постанови КМ N 1119 (1119-2000-п) від 12.07.2000 ) ( Пункт 10 виключено на підставі Постанови КМ N 1119 (1119-2000-п) від 12.07.2000 )
11. Робочим органом Комісії є Держгеонадра.
( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 792 (792-2004-п) від 21.06.2004, N 484 (484-2011-п) від 11.05.2011 )
Технічне та організаційне забезпечення роботи Міжвідомчої комісії щодо реєстрації проектів угоди про розподіл продукції та державної реєстрації угоди про розподіл продукції здійснюється Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
( Пункт 11 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1758 (1758-2000-п) від 29.11.2000; абзац другий пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 484 (484-2011-п) від 11.05.2011 )
12. Формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у разі потреби, але не менше ніж один раз на три місяці. Дата проведення засідання та порядок денний повідомляються членам Комісії не пізніше ніж за тиждень до засідання. Засідання Комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.
13. У разі коли член Комісії з об'єктивних причин не може бути присутнім на засіданні, він за попереднім погодженням з головою Комісії направляє на засідання представника з правом брати участь у голосуванні.
14. Комісія визначає і затверджує регламент роботи, у межах своєї компетенції приймає рішення, організовує та контролює їх виконання.
15. Рішення Комісії приймаються відкритим голосуванням. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів Комісії, які беруть участь в її засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
16. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписується головою Комісії, а з питань організації та проведення конкурсу або укладення угоди про розподіл продукції протокол підписується членами Комісії, згодними з таким рішенням.
( Пункт 16 в редакції Постанови КМ N 1758 (1758-2000-п) від 29.11.2000 )
17. Комісія може приймати рішення шляхом опитування. У цьому разі голова Комісії (чи його заступник) повідомляє членів Комісії про питання, щодо яких кожен з них повинен подати у визначений термін аргументовані письмові висновки.
Прийняті шляхом опитування рішення оформлюються протоколом, який підписується головою Комісії з доданням письмових висновків членів Комісії.
( Положення доповнено пунктом 17 згідно з Постановою КМ N 1758 (1758-2000-п) від 29.11.2000 )