МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
17.12.2013 № 3303-05/44566-07
Державній службі України
з надзвичайних ситуацій
вул. Олеся Гончара, 55, м. Київ, 01030
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (2289-17) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель (z1377-11) , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти виробів текстильних, готових, для домашнього господарства (оголошення № 206785 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 26.11.2013 № 93/4 (836/4)) Державною службою України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного підприємства "Ярослав".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 02.12.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 02.12.2013 № 3303-05/42565-07).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (z1377-11) .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника виробів текстильних готових для домашнього господарства оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.11.2013 № 28.
В пункті 6 обґрунтуванні застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону (2289-17) , а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Указ Президента України від 13.11.2013 № 635/2013 (635/2013) "Про надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни", доручення Кабінету Міністрів України від 15.11.2013 № 44961/1/1-13 "Про надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни", розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.11.2013 № 915-р (915-2013-р) "Про надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни".
Порядок надання Україною гуманітарної допомоги встановлено Законом України "Про гуманітарну допомогу" (1192-14) та постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2001 № 161 (161-2001-п) "Про затвердження Порядку надання Україною гуманітарної допомоги".
Вказаними нормативно-правовими актами визначено, що рішення про надання Україною гуманітарної допомоги приймається Верховною Радою України або Президентом України.
Рішення про надання Україною гуманітарної допомоги прийнято Указом Президента України від 13.11.2013 № 635/2013 (635/2013) "Про надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни".
Враховуючи звернення Філіппінської сторони про першочергову потребу в товарах першої необхідності, зокрема у ковдрах, Замовником відповідно до Указу Президента України від 13.11.2013 № 635/2013 (635/2013) "Про надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни" прийнято рішення щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника для негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також надання гуманітарної допомоги Республіці Філіппіни.
Ураховуючи вищевикладене, у Замовника мали місце передумови для прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника виробів текстильних готових для домашнього господарства у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 3 частини другої статті 39 Закону (2289-17) .
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
А.Є. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )