УКРАЇНА

 

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

Від 23.12.20053428

Про основні завдання Цивільної оборони (цивільного захисту) міста Харкова на 2006 рік

На підставі ст. 5 Закону України «Про цивільну оборону України» та ст. 32 Закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», ст. 35 Закону України «Про правові засади цивільного захисту», відповідно до ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та керуючись ст. ст. 42, 59 цього Закону:

1. Затвердити «Основні завдання Цивільної оборони (цивільного захисту) міста Харкова на 2006 рік» (Додаток 1).

2. Затвердити «План основних заходів Цивільної оборони (цивільного захисту) міста Харкова на 2006 рік» (Додаток 2).

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Політучого С.Я.

 

Міський голова В.Шумілкін

 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням міського голови

від 23.12.2005 року № 3428

 

Основні завдання

цивільної оборони (цивільного захисту)

міста Харкова на 2006 рік

 

Результати здійснених заходів, аналіз діяльності установ, організацій та підприємств міста, районних органів виконавчої влади у сфері цивільної оборони (цивільного захисту) свідчать про те, що вимоги та заходи, визначені Розпорядженням Харківського міського голови від 24.12.2004 року № 3681 «Про основні завдання цивільної оборони міста Харкова на 2005 рік» в основному виконано.

Протягом року органами управління міста та районів здійснено ряд заходів щодо вдосконалення системи цивільної оборони, її сил і засобів.

У ході цієї роботи організовано, підготовлено і проведено 25 засідань міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі КТЕБ та НС), на яких розглядались і вирішувались питання у сфері цивільної оборони (цивільного захисту).

У діяльності органів управління ЦО всіх рівнів перевага надавалась, в першу чергу, вирішенню питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, виконанню планів першочергових запобіжних заходів на потенційно небезпечних об’єктах з найбільшим ризиком виникнення надзвичайних ситуацій, вирішенню інших проблем у сфері захисту населення і територій.

Підготовка органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням здійснювалась в ході командно-штабних, комплексних об’єктових навчань, тренувань та інших занять за планом на 2005 рік.

Достатній рівень готовності до дій в умовах загрози виникнення надзвичайних ситуацій показали міська КТЕБ та НС, інші органи управління ЦО міста у ході проведення МНС командно-штабного навчання з органами управління ЦО (ЦЗ) Харківської області у вересні поточного року.

Відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та МНС здійснено перепланування дій органів управління при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій місцевого та об’єктового рівня.

За підсумками реальних дій з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, комплексних та підсумкових перевірок стану ЦО, навчань ЦО та проведених оглядів-конкурсів на краще визначились: Комінтернівський, Київський та Дзержинський райони у місті, медична служба ЦО міста, служба оповіщення та зв’язку ЦО, служба світломаскування. Більш ефективно, у порівнянні з минулим роком почали вирішуватись питання планування та готовності до дій в умовах НС у Жовтневому районі міста, службі енергозабезпечення ЦО, комунально-технічній службі ЦО міста.

Не зважаючи на позитивну в цілому діяльність у сфері цивільного захисту населення і територій, результати реалізації вищезазначених заходів у поточному році висвітлили низку проблемних питань (властивих майже всім органам управління, підприємствам, установам та організаціям), ряд з яких знайшов своє відображення у акті комплексної перевірки комісією МНС України стану реалізації заходів державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру у Харківській області, яка відбулася 5-10 грудня цього року.

Найважливішим з них є той факт, що на значній кількості потенційно-небезпечних об’єктів, розташованих на території міста не виконуються нормативні вимоги з питань техногенної безпеки. Це є наслідком недостатньо ефективного виконання своїх функцій міськими та районними у місті органами Державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки МНС України. Так, з 71-го хімічно-небезпечного об’єкту міста - 16 працюють з грубими порушеннями чинного законодавства в сфері техногенної безпеки. Більшість з цих підприємств знаходяться у Ленінському та Жовтневому районах.

Не в повній мірі вирішуються питання забезпечення індивідуальними засобами захисту органів дихання; особливо населення, яке мешкає в прогнозованих зонах ураження від потенційно-небезпечних об’єктів, а також працюючого персоналу бюджетних організацій.

Погіршується стан існуючого фонду захисних споруд цивільної оборони, більшість з них потребують поточного, а часто капітального ремонту та обслуговування систем життєзабезпечення.

Це найбільш характерно для Ленінського району, де з 37 захисних споруд 32 - не готові до прийому населення, Червонозаводського - з 35 не готові 25; Московського - з 27 не готові 19.

Дуже повільно вирішуються питання щодо створення локальних систем виявлення небезпечних хімічних речовин у робочих зонах хімічно-небезпечних об’єктів.

Плани евакуації районів міста, підприємств та організацій потребують доопрацювання та уточнення з урахуванням вимог нової нормативно-правової бази з цих питань.

Низький рівень готовності до організації та здійснення можливих евакоперевезень у Фрунзенському та Червонозаводському районах міста. Потребує на краще стан роботи евакокомісії Червонозаводського району з підготовки безпечних районів на території міста та транспортного забезпечення евакозаходів.

Залишається невирішеним питання модернізації систем оповіщення та зв’язку ЦО районів міста, які, в переважній більшості, обладнані застарілими аналоговими зразками технічних засобів, що вичерпали встановлений ресурс.

Потребує вжиття більш дієвих заходів з боку районних у місті рад, керівників підприємств та установ щодо створення місцевих та об’єктових резервів для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, а також забезпечення жорсткого контролю за їх накопиченням, використанням і поповненням.

На низькому організаційному рівні у поточному році вирішувалися завдання цивільної оборони у Орджонікідзевському районі. Дещо погіршилась ефективність вирішення завдань щодо організації захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в Червонозаводському районі. Потребує покращення діяльність органів управління інженерної та транспортної служб ЦО міста.

З метою забезпечення виконання вимог чинного законодавства України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України у сфері цивільної оборони, підвищення готовності та вдосконалення підготовки органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням в умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та в особливий період, а також усунення вище визначених недоліків:

1. Основним завданням з підготовки Цивільної оборони міста Харкова на 2006 рік вважати забезпечення її готовності до проведення ефективних заходів щодо захисту населення при виникненні будь-яких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, можливих терористичних актів, а також забезпечення готовності переводу з мирного часу на особливий період.

Основні зусилля щодо виконання цього завдання зосередити на:

забезпеченні реальної готовності органів управління, сил та засобів цивільної оборони (цивільного захисту) до реагування на надзвичайні ситуації, захисту населення і територій при їх виникненні та ліквідації їх наслідків, організованого переведення з мирного на воєнний стан;

підвищенні ефективності превентивних заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей;

накопиченні матеріальних резервів усіх рівнів в обсягах, необхідних для забезпечення проведення першочергових відновлювальних робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків прогнозованих надзвичайних ситуацій;

подальшому вдосконаленні інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту шляхом впровадження сучасних технологій;

навчанні керівного складу та органів управління ЦО, підготовці її сил і засобів, а також населення до дій в умовах загрози та виникнення можливих надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, терористичних проявів, особливого періоду, воєнного та надзвичайного стану на основі законодавства у зазначеній сфері.

2. Виходячи з основного завдання Цивільної оборони міста у 2006 році та з метою забезпечення досягнення відповідних позитивних кінцевих результатів визначити такі завдання:

2.1. Керівникам виконавчих органів міської ради, головам районних у місті Харкові рад:

до 30 грудня 2005 року проаналізувати роботу підпорядкованих ланок і стан виконання вимог законодавства, актів Президента України та Кабінету Міністрів України з питань цивільної оборони, дати принципову оцінку стану справ у зазначеній сфері діяльності, визначити конкретні завдання і заходи на 2006 рік щодо її подальшого вдосконалення;

продовжити впровадження конкретних дієвих заходів щодо запобігання найбільш вірогідних для регіону (місцевості) надзвичайних ситуацій шляхом зваженого проведення комплексу організаційних, інженерно-технічних та інших профілактичних робіт, укладення договорів із державними аварійно-рятувальними службами на постійне та обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування;

забезпечити накопичення матеріальних резервів для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків у обсягах відповідно до затвердженої номенклатури;

продовжити роботу щодо визначення обсягів та джерел фінансування робіт з приведення у готовність стаціонарних пунктів управління до застосування за призначенням;

продовжити роботу з розвитку та підтримання в готовності до застосування технічних засобів системи оповіщення керівного складу, органів управління цивільної оборони та населення, визначити способи скорочення термінів приведення у готовність до роботи за призначенням; перевірки готовності системи оповіщення здійснювати щокварталу;

не допускати скорочення чисельності існуючих захисних споруд цивільної оборони, вжити конкретних заходів щодо приведення їх наявного фонду у готовність до використання тільки за призначенням, у тому числі тих, що всупереч чинному законодавству було включено до статутних фондів підприємств, установ та організацій при зміні власника або форми господарювання;

вжити заходів щодо підвищення ефективності захисту населення від небезпечних хімічних речовин, щокварталу уточнювати склад сил і засобів, призначених для виконання робіт у зонах хімічного та радіаційного забруднення (у тому числі у разі аварій зі спецвантажами), а також забезпечити підготовку та навчання населення діям у зонах хімічного зараження;

продовжити заходи щодо впровадження режимів радіаційного і хімічного захисту населення з використанням засобів колективного захисту у разі радіаційного або хімічного забруднення території;

розробити та вжити заходів щодо забезпечення населення і невоєнізованих формувань цивільної оборони засобами радіаційного та хімічного захисту відповідно до законодавства та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. № 1200 «Про порядок забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту»;

продовжити підготовку та забезпечити готовність до виконання завдань за призначенням розрахунково-аналітичних груп пунктів управління начальників ЦО міста та міських районів, впровадити регулярне проведення з ними занять (із залученням постів радіаційного і хімічного спостереження та диспетчерських служб) з організації їх роботи щодо порядку збору даних обстановки і здійснення розрахунків при радіаційних аваріях та виливах (викидах) хімічно - небезпечних речовин на об’єктах і транспорті;

організувати підготовку та забезпечити готовність підрозділів, сил і засобів, призначених для виконання робіт в умовах радіаційного та хімічного зараження території, здійснення заходів дегазації, дезактивації та дезінфекції території, будівель, техніки і санітарної обробки людей та знезараження одягу;

посилити відповідальність керівників хімічно небезпечних об'єктів за виконання вимог спільного наказу МНС, Мінагрополітики, Мінекономіки та Мінекоресурсів від 27.03.01 № 73/82/64/122 «Про затвердження Методики прогнозування наслідків розливу (викиду) небезпечних хімічних речовин при аваріях на промислових об'єктах і транспорті», зареєстрованого у Мін'юсті 10.04.01 за № 326/5517, а також наказу МНС від 06.08.02 № 186 «Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки», зареєстрованого у Мін'юсті 29.08.02 за № 708/6996;

уточнити плани евакуації населення, яке проживає у зонах можливого хімічного ураження, зсувів, паводків, підтоплень, інших надзвичайних ситуацій (у тому числі пов'язаних із можливими терористичними проявами та воєнними діями);

провести у першому кварталі 2006 тренування особового складу евакуаційних комісій щодо виконання покладених завдань і командно-штабні навчання з евакуації населення у разі виникнення найбільш імовірних надзвичайних ситуацій для кожного міського району з ретельним відпрацюванням дій всіх відповідних служб ЦО. Забезпечити безумовне виконання планів роботи евакуаційних комісій;

забезпечити комплектування структурних підрозділів виконавчих органів рад, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, штатними посадами, на які поширюється дія законів у сфері цивільного захисту;

у 2006 році провести районне командно-штабне навчання та комплексну перевірку стану цивільної оборони одного міського району, трьох служб ЦО міста та щорічні підсумкові перевірки стану органів управління у справах ЦО районів і служб ЦО міста;

спланувати і провести у І півріччі 2006 року однодобові штабні тренування органів управління служб ЦО міста (служб ЦО районів міста);

продовжити роботу з розробки планів цивільної оборони на особливий період відповідно до вимог указів Президента України та постанов Кабінету Міністрів України;

мобілізаційну підготовку у сфері цивільної оборони здійснювати за окремими планами відповідних сфер діяльності та відповідальності, ув’язуючи її із мобілізаційною підготовкою підпорядкованих підприємств, установ та організацій.

2.2. Органам управління цивільної оборони міста:

Головному управлінню енергетики та інженерного забезпечення міста:

- здійснити заходи з координації дій органів управління і сил щодо сталого функціонування енергетичної мережі міста, особливо енергозабезпечення об’єктів, які продовжують роботу в особливий період або безпосередньо беруть участь у заходах щодо попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій, та систем життєзабезпечення міста;

- продовжити роботу з розробки та запровадження організаційно-плануючих документів служб ЦО: енергозабезпечення міста та комунально-технічної, в умовах мирного часу та в особливий період, організувати підготовку їх органів управління та сил до дій за призначенням;

- забезпечити стан функціонування системи життєзабезпечення та безаварійної експлуатації гідроспоруд водоканалізаційного господарства, своєчасно вживати запобіжних заходів щодо недопущення виникнення інфекційних захворювань і порушень вимог порядку питного водопостачання та водовідведення.

Міському управлінню УМВС України в Харківській області:

- забезпечити готовність органів управління і сил щодо охорони громадського порядку, безпеки дорожнього руху, охорони матеріальних та культурних цінностей, районів і осередків можливих аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій;

- вжити заходів щодо забезпечення надійної охорони режимно-обмежувальних і карантинних зон у місцях можливого хімічного, бактеріологічного (біологічного) зараження при виникненні надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

- забезпечити виконання заходів щодо спостереження за рухом транспортних засобів з небезпечними вантажами, організувати проведення експертної оцінки і погодження умов, їх безпечного перевезення автомобільним транспортом, організувати прийом іспитів у водіїв та забезпечити виконання спільних заходів оперативного реагування на надзвичайні ситуації на такому транспорті.

Управлінню у справах цивільної оборони міста Харкова:

- забезпечити координацію дій органів управління ЦО міста щодо безумовної реалізації державної політики у сфері цивільної оборони з метою забезпечення життєдіяльності людей, досягнення достатнього рівня захисту населення і територій від будь - яких надзвичайних ситуацій;

- забезпечити практичне відпрацьовування питань приведення органів управління цивільної оборони в готовність до дій за призначенням в умовах надзвичайних ситуацій та переводу їх з мирного на воєнний стан;

- спланувати та забезпечити виконання заходів щодо удосконалення роботи структурних підрозділів з питань ЦО міста по забезпеченню координації дій районних у місті Харкові рад з питань підготовки цивільної оборони, реалізації заходів захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та реагування на них;

- вжити дієвих заходів щодо забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері цивільної оборони, зокрема з питань інженерного, радіаційного, хімічного, біологічного захисту, організації і здійснення евакозаходів;

- посилити контроль за станом цивільної оборони, реалізації заходів захисту населення і територій районів у місті від надзвичайних ситуацій, здійснювати заходи у тісній взаємодії з міськими службами ЦО;

- проведення перевірок органів управління та сил цивільної оборони районів у місті, підприємств, установ і організацій здійснювати у відповідності до наказів МНС України від 20.06.97 р. № 147, від 13.08.99 р. № 174, від 23.04.01 р. № 97, від 22.03.99 р. № 91, від 6.12.99 р. № 314, звертаючи при цьому особливу увагу на забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів з питань цивільної оборони. У ході перевірок надавати методичну допомогу посадовим особам та відповідним підрозділам, органам управління ЦО щодо впорядкування власних нормативних актів та приведення їх у відповідності до чинного законодавства;

- раптові перевірки проводити за окремим планом та за дорученням Начальника Цивільної оборони міста - Міського Голови;

- підготовку керівного складу та фахівців з питань цивільної оборони спрямувати на отримання глибоких та твердих знань у сфері захисту населення і територій, з урахуванням досвіду ліквідації наслідків техногенних аварій та природних явищ останніх років, вжити заходів щодо безумовного виконання планів комплектування міських та обласних курсів ЦО;

- під час проведення навчань та тренувань опрацьовувати питання приведення органів управління та сил ЦО у встановлені режими готовності, визначення реальності діючих планів, готовності формувань ЦО діяти за призначенням.

Управлінню охорони здоров’я:

забезпечити оперативне, адекватне реагування на медико-санітарні наслідки надзвичайних ситуацій та їх мінімізацію, своєчасне надання встановлених обсягів медичної допомоги постраждалому населенню, а також підтримання його санітарно-епідеміологічного благополуччя у зонах надзвичайних ситуацій;

- забезпечити матеріально-технічне оснащення та постійну готовність медичних формувань ЦО до оперативного медичного реагування на надзвичайні ситуації різного характеру та здійснення заходів мінімізації та ліквідації їх медико-санітарних наслідків;

- продовжити роботу щодо створення, накопичення, зберігання та поновлення відомчого і регіонального резерву лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання на випадок ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій;

- продовжити роботу щодо розвитку та вдосконалення функціонування відомчих установ (центрів, лабораторій тощо), віднесених до мережі спостереження та лабораторного контролю на території міста.

Управлінню освіти:

- забезпечити дієвий контроль за роботою навчальних закладів, якістю навчання з основ безпеки життєдіяльності людини;

- продовжити роботу з удосконалення системи позашкільної роботи, зокрема в рамках новоствореного руху «Дружин юних рятувальників», а також змагань у межах всеукраїнського дитячого руху «Школа безпеки»;

- провести «День цивільної оборони» у загальноосвітніх школах та відповідних навчальних закладах у квітні 2006 року;

- здійснити контроль за більш поширеним впровадженням в систему дошкільного виховання елементів основ життєдіяльності та норм поведінки у надзвичайних ситуаціях, тиждень безпеки дитини у дошкільних закладах провести в травні 2006 року;

Управлінню споживчого ринку:

- продовжити роботу щодо забезпечення належного рівня організаційних заходів щодо готовності органів управління і сил служби торгівлі і харчування ЦО міста, служби санітарної обробки людей та знезаражування одягу ЦО міста до дій за призначенням в умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та в особливий період;

- посилити контроль за укомплектованістю та оснащеністю формувань служб особовим складом та табельним майном;

- активізувати роботу щодо закріплення за підприємствами, з недостатньою кількістю працівників для укомплектування формувань ЦО, споріднених підприємств відповідної галузі, забезпечити проведення організаційних заходів щодо укладення договорів на постачання необхідної кількості матеріальних засобів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій;

Управлінню житлового господарства:

- продовжити вдосконалення наявної мережі навчальних консультаційних пунктів за місцем проживання населення;

- організувати виготовлення та розміщення в ліфтах, холах, на сходових клітках, коридорах загального користування (житлових будинків, адміністративних, житлово-комунальних, закладів) табличок, листівок і плакатів з короткими інструкціями про основи цивільного захисту в побуті та рекомендаціями про порядок дій на випадок надзвичайної ситуації;

- підвищити рівень організаційних заходів щодо участі непрацюючого населення в навчаннях та тренуваннях ЦО;

- провести уточнення розрахунків евакуації населення за місцем проживання на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

Управлінню комунального господарства:

- забезпечити виконання всіх організаційних та плануючих заходів щодо готовності органів управління і сил служби транспортного забезпечення ЦО міста до дій за призначенням в умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та особливий період;

- визначити можливості транспорту, що виділяється на всі види надзвичайних ситуацій, з урахуванням коефіцієнтів щодо технічної готовності, а також шляхи щодо недопущення подальшого скорочення кількості та складу автомобільних колон цивільної оборони;

- за вимогами Управління у справах цивільної оборони міста Харкова забезпечити своєчасне надання каналів зв’язку для здійснення заходів цивільної оборони, пов’язаних з її підготовкою та діяльністю в особливий період, а також у разі можливих терористичних проявів;

- у процесі впровадження державного та місцевого ефірного радіомовлення забезпечити технічну можливість трансляції ефірними передавачами сигналів оповіщення населення та вжити заходів щодо підтримки існуючої мережі провідного мовлення;

Управлінню будівництва та реконструкції міста:

- здійснити заходи щодо підвищення готовності органів управління і сил інженерної служби ЦО міста до дій за призначенням в умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та в особливий період;

- сумісно з Управлінням у справах Цивільної оборони міста Харкова забезпечити дійовий контроль за станом і готовністю захисних споруд цивільної оборони до використання за призначенням;

- вжити організаційних та контролюючих заходів з метою своєчасної підготовки та ефективного використання інженерної техніки щодо забезпечення належної пропускної здатності шляхової мережі міста в осінньо-зимовий період;

- продовження виконання заходів щодо узгодження виконавцями розрахунків укриття населення та будівництва швидко споруджуваних сховищ і захисних споруд в особливий період.

Управлінню містобудування та архітектури:

- провести аналіз якості об’єктів, що споруджуються на територіях зі складними інженерно-екологічними умовами;

- організувати та забезпечити жорсткий контроль за переплануванням житла в багатоповерхових будинках.

Міській санітарно-епідеміологічній станції:

- забезпечити готовність підпорядкованих закладів, які входять в територіальну мережу спостереження та лабораторного контролю до дій за призначенням на випадок надзвичайних ситуацій, в тому числі пов’язаних з технологічним тероризмом та іншими терористичними проявами, вживати практичних заходів щодо удосконалення системи організації специфічної індикації та ідентифікації біологічних патогенних об’єктів, небезпечних хімічних речовин невідомого походження;

- здійснити заходи щодо забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення у весняно-літній період 2006 року.

Міському управлінню ГУ МНС України в Харківській області

- посилити державний нагляд та контроль за станом цивільного захисту (цивільної оборони), техногенної і пожежної безпеки, реалізації заходів захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

- вжити дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи територіальних інспекцій цивільного захисту та техногенної безпеки, забезпечити використання ними своїх прав і повноважень;

- продовжити здійснення перевірок протипожежного стану об’єктів, що будуються. Призупиняти будівельно-монтажні роботи на новобудовах, які будуються без відповідних проектів або за проектами, що не отримали позитивних висновків стосовно пожежної безпеки.

3. До 31 грудня 2005 року, на основі цього Розпорядження, підвести підсумки 2005 року, розробити та прийняти відповідні рішення про підготовку цивільної оборони відповідної ланки на наступний рік, затвердити плани основних заходів та видати організаційні вказівки щодо навчання з питань цивільної оборони, своєчасно довести їх до виконавців. До 10 січня 2006 року копії зазначених документів надіслати до Управління у справах цивільної оборони міста Харкова.

Пропозиції стосовно планування заходів щодо підготовки Цивільної оборони міста на 2007 рік подати до 1 вересня 2006 року.

4. Збори керівного складу цивільної оборони підпорядкованих ланок з підведенням підсумків за 2005 рік та визначення конкретних завдань на 2006 рік провести у грудні 2005 року.

5. Звіти про виконання заходів, передбачених цим Розпорядженням, надавати через Управління у справах цивільної оборони міста Харкова щокварталу до 5 числа першого місяця наступного кварталу.

 

Заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів ради - керуючий справами

виконкому міської ради О. Нечипоренко