ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Харків

Від 23.03.07 № 139.

Про створення обласної робочої групи з питань
реформування житлово-комунального господарства


З метою забезпечення реалізації законів України "Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки" та "Про житлово-комунальні послуги", ефективної роботи щодо вирішення першочергових завдань з реформування житлово-комунального господарства на всіх рівнях, ураховуючи підсумки міжкомітетських слухань "Стан житлово-комунальної сфери. Вихід з кризи", що відбулися 10 січня 2007 року:

1. Утворити обласну робочу групу з питань реформування житлово-комунального господарства і затвердити її персональний склад (додається).

2. Рекомендувати райдержадміністраціям, міськвиконкомам утворити аналогічні робочі групи, до роботи в яких залучити відповідальних працівників житлово-комунальних підприємств усіх форм власності, представників інших зацікавлених організацій, громадськості.

3. Обласній робочій групі:

3.1. Сприяти реалізації Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства Харківської області на 2003-2010 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 28 жовтня 2003 року, внесенню до неї в 2007 році в установленому порядку необхідних змін.

3.2. Відпрацювати з відповідними центральними органами виконавчої влади питання, пов'язані з проведенням на базі Харківської області у 2007 році пілотного проекту з впровадження Єдиної державної системи моніторингу виробництва, поставки, транспортування, споживання та оплати за паливно-енергетичні ресурси і житлово-комунальні послуги.

3.3. Надсилати секретаріату міжкомітетсько-урядової робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства пропозиції щодо врегулювання проблемних питань реформування житлово-комунальної сфери, реалізації першочергових організаційних заходів.

4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації В.М. Бабаєва.

Голова обласної державної адміністрації

А. АВАКОВ