УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 23.03.2012 № 1383

Про проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» та наявності печаток, штампів і бланків в Департаменті діловодства міської ради

З метою забезпечення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» (із змінами та доповненнями), керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Призначити комісію у складі:

Хохлов О.В. - директор Департаменту діловодства міської ради - голова комісії

Члени комісії:

Рогов B.C. - заступник директора Департаменту діловодства міської ради

Алексєєва Т.О. - начальник відділу спецроботи міської ради

Яковлева С.Ю. - начальник відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради

Чувахлова Л.А. - заступник начальника відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради

Чернов М.А. - начальник архівного відділу міської ради

Чекалова Г.Г. - головний спеціаліст відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради

2. Комісії у термін з 26.03.2012 по 30.03.2012 провести перевірку наявності документів з грифом «Для службового користування» та наявності печаток, штампів і бланків в Департаменті діловодства міської ради.

3. Висновок комісії оформити актом і надати мені на затвердження 02.04.2012 р.


Міський голова Г.А. Кернес