УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 23.03.2012 № 1383
Про проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» та наявності печаток, штампів і бланків в Департаменті діловодства міської ради
З метою забезпечення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» (із змінами та доповненнями), керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Призначити комісію у складі:
Хохлов О.В. - директор Департаменту діловодства міської ради - голова комісії
Члени комісії:
Рогов B.C. - заступник директора Департаменту діловодства міської ради
Алексєєва Т.О. - начальник відділу спецроботи міської ради
Яковлева С.Ю. - начальник відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради
Чувахлова Л.А. - заступник начальника відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради
Чернов М.А. - начальник архівного відділу міської ради
Чекалова Г.Г. - головний спеціаліст відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради
2. Комісії у термін з 26.03.2012 по 30.03.2012 провести перевірку наявності документів з грифом «Для службового користування» та наявності печаток, штампів і бланків в Департаменті діловодства міської ради.
3. Висновок комісії оформити актом і надати мені на затвердження 02.04.2012 р.
Міський голова Г.А. Кернес