УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 18.04.2012 № 1683

Про внесення змін до розпорядження міського голови від 28.02.2011 р. № 763

На підставі рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 06/10 «Про структуру виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» та розпорядження міського голови від 30.12.2011 р. № 6940 «Про затвердження структури Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету», керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внести до розпорядження міського голови від 28.02.2011 р. № 763 «Про затвердження положень про структурні підрозділи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради» такі зміни:

1.1. Доповнити пункт 1 розпорядження підпунктом 1.5 наступного змісту:

«1.5. Положення про сектор штатних розписів та інших операцій (додаток № 5).»

1.2. Викласти додатки №№ 1, 2 в новій редакції (додаються).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тимчук А.Л.


Міський голова Г.А. Кернес


Додаток № 1

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763 (в редакції

розпорядження міського голови

від 18.04.2012р. №1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради

І. Загальні положення.

1. Сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями по бухгалтерському обліку. Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору.

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує облік розрахунків по нарахуванню заробітної плати та іншим нарахуванням;

- веде нарахування заробітної плати, провадить розрахунок оплати листків непрацездатності, щорічних відпусток, матеріальної допомоги та інших видів оплати праці працівникам Харківської міської ради згідно штатного розпису;

- складає заявки на фінансування по заробітній платі;

- нараховує кошти для перерахування податку з доходів фізичних осіб та єдиного соціального внеску;

- складає та подає щомісячні та щоквартальні звіти до обласного статистичного управління;

- складає та подає щомісячні звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органу Пенсійного фонду України;

- складає та подає щоквартальний звіт по коштах на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням;

- складає та подає щоквартальні звіти до податкової інспекції;

- проводить перерахунок податку з доходів працівників міської ради;

- проводить річну звірку з Пенсійним Фондом;

- надає довідки про доходи працівникам міської ради;

- надає довідки працівникам, які досягли пенсійного віку;

- надає довідки на перерахунок пенсій державного службовця працюючим та непрацюючим співробітникам міської ради;

- бере участь у роботі з підвищення кваліфікації працівників підрозділу;

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

- організовує виконання доручень керівництва відділу;

- забезпечує ведення касових операцій з дотриманням вимог Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні;

- здійснює формування меморіальних ордерів;

- щомісячно здійснює розрахунок дебіторської та кредиторської заборгованості;

- виконує інші повноваження, покладені на сектор відповідно до вимог діючого законодавства.

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника братии участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


III. Керівництво сектором.

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради або його заступника про виконання його доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення.

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 2

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763

(в редакції розпорядження міського голови

від 18.04.2012р. № 1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор планування та аналізу видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради


І. Загальні положення.

1. Сектор планування та аналізу видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями по бухгалтерському обліку. Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору.

1. У межах своєї компетенції сектор:

- здійснює узагальнення та аналіз господарських потреб для забезпечення діяльності департаментів, відділів та інших структурних підрозділів апарату Харківської міської ради;

- складає розрахунки потреби за кодами економічної та функціональної класифікації видатків в розрізі напрямків витрат до бюджетного запиту;

- складає бюджетний запит Харківської міської ради;

- складає бюджетний запит Харківської міської ради за програмно-цільовим методом;

- складає кошториси видатків по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає плани асигнувань загального фонду по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає плани спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає розподіл показників зведених кошторисів, розподіл показників зведених планів асигнувань загального фонду, розподіл показників зведених планів асигнувань спеціального фонду;

- складає довідки та реєстри про зміни до помісячного та річного розпису бюджету (кошторису) по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- здійснює аналітичний облік виконання планових показників по видаткам в розрізі напрямків витрат згідно договорів та затверджених програм по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- щомісячно проводить аналіз виконання кошторису видатків за кодами економічної класифікації в розрізі напрямків витрат по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації;

- здійснює перерозподіл затверджених асигнувань по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- організовує розробку та затвердження паспортів бюджетних програм;

- контролює надання програм та кошторисів згідно затверджених видатків щодо програм міської ради;

- контролює надання планів використання бюджетних коштів одержувачами, які входять до складу мережі Харківської міської ради;

- здійснює аналіз та зведення показників звітності за бюджетними програмами;

- організовує внесення змін до паспортів бюджетних програм протягом бюджетного періоду у разі необхідності шляхом затвердження їх у новій редакції;

- здійснює моніторинг та аналіз виконання бюджетних програм протягом бюджетного періоду.

Сектор має право:

- за дорученням керівництва представляти апарат Харківської міської ради в органах місцевого самоврядування;

- брати участь у здійсненні контролю дотримання законодавства організаціями згідно з чинним законодавством;

- готувати проекти запитів на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради, її мережі щодо інформації, необхідної для виконання службових обов'язків;

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради та його заступника брати участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


III. Керівництво сектором.

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради або його заступника про виконання його доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення.

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 5

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763

(затверджено розпорядженням міського голови

від 18.04.2012р. № 1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор штатних розписів та інших операцій відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради


І. Загальні положення

1. Сектор штатних розписів та інших операцій відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїх діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями з бухгалтерського обліку, Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує складання розрахунку потреби по фонду заробітної плати апарату Харківської міської ради;

- забезпечує складання розрахунків до бюджетного запиту Харківської міської ради в частині видатків на заробітну плату та нарахувань на заробітну плату;

- забезпечує складання розрахунків до кошторису видатків в частині видатків на заробітну плату та нарахування на заробітну плату по апарату Харківської міської ради;

- забезпечує складання штатного розпису Харківської міської ради;

- забезпечує складання переліку змін до штатного розпису Харківської міської ради відповідно до розпоряджень міського голови;

- забезпечує ведення оперативного обліку змін до штатного розпису, які впливають на фонд заробітної плати міської ради протягом року;

- забезпечує здійснення оперативного обліку надбавок за високі досягнення у праці, за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років працівників міської ради, встановлених протягом року;

- забезпечує здійснення щомісячного аналізу виконання планових показників по фонду заробітної плати апарату Харківської міської ради;

- організовує виконання доручень керівництва відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення свої повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера та його заступника брати участь у нарадах, засіданням та інших заходах.


III. Керівництво сектором

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність на невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника про виконання доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.