УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 25.06.2012 № 2898

Про призначення відповідальних з чергування заступників міського голови та відповідальних чергових по виконавчому комітету міської ради

Керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для координації роботи служб міського господарства, оперативного реагування та вирішення питань життєзабезпечення міста в позаштатних ситуаціях у святкові та вихідні дні 28 червня - 1 липня 2012 року:

1. Призначити відповідальних з чергування заступників міського голови та відповідальних чергових по виконавчому комітету міської ради:

Дата

Відповідальний з чергування заступник міського голови

Відповідальний черговий по виконавчому комітету міської ради

28 червня 2012 року

Парамонов А.О. - заступник міського голови з питань житлово - комунального господарства

Чечетова - Терашвілі Т.М. - заступник директора департаменту - начальник управління підприємництва Департаменту підприємництва та споживчого ринку

29 червня 2012 року

Парамонов А.О. - заступник міського голови з питань житлово - комунального господарства

Власенко Г.І. - заступник директора Департаменту діловодства

30 червня 2012 року

Овіннікова Т.І. - заступник міського голови - директор Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин

Власов В.О. - начальник управління інженерної інфраструктури Департаменту комунального господарства

1 липня 2012 року

Терехов І.О. - заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста

Кравчук А.Л. - заступник директора Департаменту будівництва та шляхового господарства

2. Департаментам: житлового господарства (Нехорошков Р.Б.), комунального господарства (Кітанін В.О.), охорони здоров'я (Сороколат Ю.В.), адміністраціям районів Харківської міської ради організувати цілодобове чергування відповідальних працівників з 9.00 години 28 червня 2012 року до 9.00 години 2 липня 2012 року.

Графіки чергувань надати до диспетчерської служби «1562» до 17.00 години 27 червня 2012 року.

3. Керівникам департаментів, управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, розташованих за адресами: пл. Конституції, 7, вул. Квітки-Основ'яненка, 7 та просп. Московський, 96 А до 17.00 години 27 червня 2012 року здати свої приміщення комісії виконавчого комітету у складі:

Сотніков В.І. - директор Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради, голова комісії;

Качало І.Б. - заступник директора Департаменту адміністративно - господарської діяльності міської ради, член комісії;

Ступка С.В. - комендант адміністративно - господарського відділу Департаменту адміністративно - господарської діяльності міської ради, член комісії;

Щелкунов І.А. - комендант адміністративно - господарського відділу Департаменту адміністративно - господарської діяльності міської ради, член комісії;

Таран В.М. - завідувач господарством адміністративно - господарського відділу Департаменту адміністративно - господарської діяльності міської ради, член комісії.

4. Заступникам міського голови - директорам департаментів: економіки та комунального майна Фатєєву М.І., містобудування, архітектури та земельних відносин Овінніковій Т.І.; директорам департаментів: житлового господарства Нехорошкову Р.Б., комунального господарства Кітаніну В.О., культури Бабицькій С.І., охорони здоров'я Сороколату Ю.В., праці та соціальної політики Болговій Л.В., освіти Деменко О.І.; головам адміністрацій районів Харківської міської ради: Котковському В.Р., Казанжиєвій Н.В., Веприцькому Р.С., Наконечному В.В., Товкуну О.М., Цибульник Т.А., Вельможній О.І., Топчій Т.В., Головчанській Г.О. - створити комісії щодо прийому приміщень адміністрацій, управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, розташованих за межами будівлі виконавчого комітету, та до 17.00 години 27 червня 2012 року надати відповідні копії наказів до центрального відділення оперативно-диспетчерської служби «1562» (пров. Кузнечний, 1).

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тимчук А.Л.


Міський голова Г.А. Кернес