УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 07.09.2001 № 1689


Про затвердження Порядку продовження терміну перебування на службі у виконавчих органах Харківської міської ради.


На підставі ст. 18 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись ст.42,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» затвердити Порядок продовження терміну перебування на службі у виконавчих органах міської ради (додається).


Міський голова М.Д. Пилипчук


ЗАТВЕРДЖЕНО:

Розпорядженням міського голови

від 07.09.2001 року № 1689


ПОРЯДОК

продовження терміну перебування на службі у виконавчих органах Харківської міської ради


1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 18 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

2. Цим Порядком визначаються терміни подання, перелік, вимоги до змісту документів для розгляду питання щодо продовження терміну перебування на службі у виконавчих органах Харківської міської ради.

3. Клопотання начальника відповідного головного управління чи іншого виконавчого органу міської ради, що не ввійшов до складу головних управлінь, щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування подається міському голові через відділ кадрів міської ради за один місяць до досягнення посадовою особою граничного віку перебування на службі або закінчення терміну попереднього продовження.

Рішення про продовження терміну перебування на службі у виконавчих органах міської ради чи відмова у його продовженні приймається міським головою в місячний термін,

4.У клопотанні разом з обгрунтуванням необхідності продовження зазначеного терміну вказується:

-повна дата народження посадової особи (день, місяць, рік),

-причина невикористання кадрового резерву на посаду, яку обіймає посадова особа, що досягла граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування, список кадрового резерву на цю посаду (за встановленою формою);

До клопотання додається завірена печаткою та підписом з зазначенням дати ксерокопія трудової книжки посадової особи щодо її роботи до цього часу.

Якщо в ході розгляду клопотання виникне необхідність з'ясування питань щодо прийняття на посаду, присвоєння рангу та інших, то на запит відділу кадрів міської ради додатково надсилаються документи, в яких надаються потрібні пояснення.

5.Перевірені відділом кадрів міської ради документи передаються міському голові для прийняття рішення про продовження терміну перебування на службі .у виконавчому органі міської ради.

6.При позитивному рішенні питання відділ кадрів відповідного головного управління готує проект розпорядження міського голови з цього питання.

7.Порушення визначених законодавчими актами порядку прийняття на посаду, проходження служби , неправильне оформлення документів є однією з підстав для відмови в продовженні терміну перебування на службі у виконавчих органах міської ради.