УКРАЇНА

УКРАИНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 15.04.2014 № 21/1

Про забезпечення чергування заступників міського голови та відповідальних працівників по виконавчому комітету міської ради у святкові та вихідні дні

Керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для координації роботи служб міського господарства, оперативного реагування на надзвичайні ситуації та вирішення питань життєзабезпечення міста в позаштатних ситуаціях у святкові та вихідні дні 19-21 квітня, 1-4 травня, 9-11 травня 2014 року:

1. Призначити відповідальних з чергування заступників міського голови та відповідальних працівників по виконавчому комітету міської ради:

Дата

Відповідальний

з чергування заступник

міського голови

Відповідальний працівник

по виконавчому комітету

міської ради

19 квітня 2014 року

Чечетова-Терашвілі Т.М. - заступник міського голови -керуючий справами виконавчого комітету міської ради

Чечельницький С.Г. - заступник директора департаменту -начальник управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради, головний архітектор міста

20 квітня 2014 року

Чечетова-Терашвілі Т.М. - заступник міського голови -керуючий справами виконавчого комітету міської ради

Артем'єв В.О. - заступник директора департаменту -начальник управління з питань фізичної культури та спорту Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради

21 квітня 2014 року

Чечетова-Терашвілі Т.М. - заступник міського голови -керуючий справами виконавчого комітету міської ради

Прокоп'єв К.Є. - заступник директора Юридичного департаменту Харківської міської ради

01 травня 2014 року

Таукешева Т.Д. - заступник міського голови - директор Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради

Стецюра Т.П. - заступник директора Департаменту освіти Харківської міської ради

02 травня 2014 року

Попов О.В. - заступник міського голови з питань сім'ї, молоді та спорту

Качало І.Б. - заступник директора Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради

03 травня 2014 року

Попов О.В. - заступник міського голови з питань сім'ї, молоді та спорту

Северин C.O. - заступник директора департаменту -начальник управління транспорту та пасажирських перевезень Департаменту транспорту Харківської міської ради

04 травня 2014 року

Терехов І.О. - заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста

Карпович Д.В. - заступник директора Департаменту контролю Харківської міської

ради

09 травня 2014 року

Горбунова-Рубан C.O. -заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення

Ков'ярова О.В. - заступник директора Департаменту культури Харківської міської ради

10 травня 2014 року

Горбунова-Рубан С.О. -заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення

Станкус Е.Е. - заступник директора Департаменту комунального господарства Харківської міської ради

11 травня 2014 року

Таукешева Т.Д. - заступник міського голови - директор Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради

Київський І.В. - заступник директора Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради

2. Департаментам житлового господарства Харківської міської ради (Нехорошков Р.Б.), комунального господарства Харківської міської ради (Кітанін В.О.), будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (Чумаков В.М.), охорони здоров'я Харківської міської ради (Сороколат Ю.В.), адміністраціям районів Харківської міської ради організувати цілодобове чергування відповідальних працівників з 9.00 19 квітня 2014 року до 9.00 22 квітня 2014 року, з 9.00 01 травня 2014 року до 9.00 05 травня 2014 року, з 9.00 09 травня 2014 року до 9.00 12 травня 2014 року.

Графіки чергувань надати до диспетчерської служби «1562» до 16.45 18 квітня 2014 року, до 17.00 30 квітня 2014 року, до 17.00 08 травня 2014 року.

3. Керівникам виконавчих органів міської ради, розташованих за адресами: м-н Конституції, 7, вул. Квітки-Основ'яненка, 7, пров. Радянський, 1, до 16.45 18 квітня 2014 року, до 17.00 30 квітня 2014 року, до 17.00 08 травня 2014 року здати свої приміщення комісії у складі:

Сотніков В.І. - директор Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради, голова комісії;

Качало І.Б. - заступник директора Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради, член комісії;

Ступка С.В. - комендант адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради, член комісії;

Щелкунов І.А. - комендант адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради, член комісії;

Таран В.М. - завідувач господарства адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності Харківської міської ради, член комісії.

4. Директорам департаментів: житлового господарства Нехорошкову Р.Б., комунального господарства Кітаніну В.О., культури Бабицькій С.І., земельних відносин Бароніну Б.І., праці та соціальної політики Болговій Л.В., містобудування, архітектури та генерального плану Букрєєвій О.А., освіти Деменко О.І., у справах сім'ї, молоді та спорту Лобойченку К.А., самоврядного контролю за використанням та охороною земель МакарцюМ.Ю., охорони здоров'я Сороколату Ю.В., заступнику директора департаменту-начальнику управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Солошкіну В.М., головам адміністрацій районів Харківської міської ради: Котковському В.Р., Казанжиєвій Н.В., Веприцькому Р.С., Мусєєву М.С., Товкуну О.М., Цибульник Т.А., Вельможній О.І., Топчій Т.В., Головчанській Г.О. - створити комісії щодо прийому приміщень адміністрацій, управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, розташованих за межами будівлі виконавчого комітету, та до 16.45 18 квітня 2014 року, до 17.00 30 квітня 2014 року, до 17.00 08 травня 2014 року надати, відповідні копії наказів до центрального відділення оперативно-диспетчерської служби «1562» (пров. Кузнечний, 1).

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Чечстову-Терашвілі Т.М.


Міський голова Г.А. Кернес