УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

УКРАИНА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 03.09.2014 № 80


Про створення міської та районних у місті комісій з питань евакуації

Ураховуючи зміни у законодавчій базі України з питань евакуації, з метою належного забезпечення проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого негативного впливу надзвичайної ситуації техногенного чи природного характеру і розміщення його поза зонами дій вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров'ю населення на території міста Харкова, відповідно до ст. ст. 36, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пп. 20, 21, 22 «Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841, керуючись ст. 42, 50, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Створити міську тимчасову комісію з питань евакуації.

2. Затвердити персональний склад міської тимчасової комісії з питань евакуації (додаток 1).

3. Затвердити Положення про міську тимчасову комісію з питань евакуації (додаток 2).

4. Затвердити Типове положення про районну тимчасову комісію з питань евакуації (додаток 3).

5. Призначити головою міської тимчасової комісії з питань евакуації Терехова Ігоря Олександровича - заступника міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста.

6. Головам адміністрацій районів Харківської міської ради призначити голів районних тимчасових органів з евакуації та затвердити персональний склад відповідних тимчасових комісій з питань евакуації.

7. Здійснення організаційного, інформаційного та методичного забезпечення роботи міської та районних тимчасових комісій з питань евакуації покласти на Департамент по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради.

8. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження Харківського міського голови від 03.02.2011 № 394 «Про створення міської та районних у місті евакуаційних комісій».

9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста Терехова І.О.


Секретар міської ради О.М. Новак


Додаток 1

до розпорядження міського голови

від 03.09.2014 № 80


ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД

міської тимчасової комісії з питань евакуації


№ № з/п

Посада в комісії з питань евакуації

Посада за основним місцем роботи

Прізвище, ім'я, по батькові

1

2

3

4

1

Голова комісії

Заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста

Терехов Ігор Олександрович

2

Перший заступник голови комісії

Заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення

Горбунова-Рубан Світлана Олександрівна

3

Заступник голови комісії

Заступник директора Юридичного департаменту

Басараб Вячеслав Миколайович

4

Секретар комісії

Головний спеціаліст - секретар міської евакуаційної комісії сектору координації заходів управління цивільного захисту Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту

Осетров Сергій Павлович

Члени комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів

5

Відповідальний за облік кількості евакуйованого населення за міськими районами

Начальник Управління з поточного утримання та ремонту житлового фонду Департаменту житлового господарства

Кошеленко Віктор Олександрович

6

Відповідальний за транспортне

Заступник директора Департаменту транспорту

Федорчук Євген Данилович

7

Відповідальний за матеріальне та продуктове забезпечення

Директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку

Проскурін Андрій Миколайович

8

Відповідальний за розміщення в закладах освіти

Заступник директора Департаменту освіти

Стецюра Тетяна Петрівна

9

Відповідальний за розміщення в закладах культури

Заступник директора Департаменту культури

Ков'ярова Оксана Валентинівна

10

Відповідальний за медичне забезпечення

Заступник директора Департаменту - начальник управління з організаційно-методичної роботи Департаменту охорони здоров'я

Бакалова Тетяна Іванівна

11

Відповідальний за житлове забезпечення

Заступник директора Департаменту житлового господарства

Лемента Олександр Альбертович

12

Відповідальний за системи життєзабезпе­чення міста

Начальник управління інженерної інфраструктури міста Департаменту комунального господарства

Власов Віктор Олексійович

13

Відповідальний за інженерне забезпечення

Заступник директора Департаменту будівництва та шляхового господарства

Жданюк Ігор Ігорович

14

Відповідальний за взаємодію з правоохоронними органами

Заступник директора Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту - начальник управління громадської безпеки та оборонної роботи

Юнусов Віктор Габдулович


Директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними

органами та цивільного захисту В.О. Топчій


Заступник міського голови - керуючий справами

виконавчого комітету міської ради Т.М. Чечетова-Терашвілі


Додаток 2

до розпорядження міського голови

від 03.09.2014 № 80


ПОЛОЖЕННЯ

про міську тимчасову комісію з питань евакуації


1. Міська комісія з питань евакуації (далі - Комісія) є тимчасовим робочим органом при виконавчому комітеті Харківської міської ради. Комісія здійснює планування, підготовку і проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення із районів можливого або фактичного впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру на території міста в мирний час або в умовах особливого періоду.

2. Комісія створюється розпорядженням міського голови і йому підпорядковується.

3. Міській Комісії підконтрольні тимчасові комісії з питань евакуації адміністрацій районів Харківської міської ради, всі тимчасові органи з евакуації об'єктів господарювання незалежно від форм власності, які створені (створюються) для організації і проведення евакуації населення на території міста.

4. Комісія у своїй роботі керується законодавчими та нормативно-правовими актами України з питань захисту населення у надзвичайних ситуаціях мирного часу і в умовах особливого періоду, розпорядчими актами Харківської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови, рішеннями обласної тимчасової комісії з питань евакуації під час проведення евакуаційних заходів на регіональному рівні та цим Положенням.

5. Основними завданнями міської Комісії є:

5.1. Здійснення заходів з розміщення населення поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози його життю та заподіяння шкоди здоров'ю.

5.2. Евакуація матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення.

5.3. Ведення обліку евакуйованого населення.

5.4. Організація інформаційного забезпечення населення щодо проведення евакуаційних заходів.

5.5. Організація життєзабезпечення постраждалого (евакуйованого) населення в безпечних районах на території міста.

5.6. Керівництво створенням у місті органів з евакуації (районних у місті комісій з питань евакуації, збірних, проміжних, приймальних пунктів евакуації), визначення безпечних районів (об'єктів), достатніх для здійснення евакуації, та розробка типових положень для організації їх роботи.

5.7. Здійснення контролю за підготовкою створених на території міста органів з евакуації, безпечних районів (об'єктів) тимчасового розміщення до дій за призначенням.

5.8. Узагальнення наданих районними комісіями з питань евакуації розрахунків потреби у транспортних засобах (за видами транспорту) для вивезення населення та матеріальних цінностей із небезпечних районів, складання загальних розрахунків та доведення їх до відповідних транспортних органів.

5.9. Організація взаємодії зі всіма органами управління евакуацією і силами цивільного захисту щодо організації та проведення заходів з евакуації на території міста.

5.10. Здійснення інших функцій, які пов'язані з покладеними на неї завданнями.

6. Комісія має право на:

6.1. Приведення до готовності всіх органів з евакуації, необхідних сил і засобів та керування їх діями з евакуації населення на відповідній території.

6.2. Залучення для проведення евакуаційних заходів залежно від потреби структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, органів управління, сил і засобів об'єктів господарювання незалежно від форми власності.

6.3. Доведення в межах своєї компетенції до спеціалізованих служб цивільного захисту міста, об'єктів господарювання незалежно від форм власності та підпорядкування завдань з виконання евакуаційних заходів на міському рівні.

6.4. Одержання від територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, об'єктів господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування (безкоштовно) матеріалів і документів, необхідних для планування та організації евакозаходів.

6.5. Заслуховування у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій голів комісій з питань евакуації адміністрацій районів, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету Харківської міської ради і суб'єктів господарювання про хід виконання завдань щодо проведення і забезпечення евакозаходів на території міста.

6.6. Проведення перевірки стану готовності органів з евакуації адміністрацій міських районів, органів з евакуації об'єктів господарювання незалежно від форм власності та спеціалізованих служб цивільного захисту міста до дій за призначенням.

7. Організація роботи Комісії.

Тимчасова комісія з питань евакуації розпочинає свою роботу у разі прийняття відповідного рішення про необхідність проведення евакуації (або навчань і тренувань з евакуації) населення на державному, регіональному або міському рівні та продовжує її до остаточного вирішення всіх завдань.

Організаційною формою роботи Комісії є засідання.

У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення з небезпечних зон і обмеженого часу на розгортання органів з евакуації за рішенням голови Комісії зі складу міської Комісії може створюватися оперативна група, яка розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації. Склад оперативної групи визначає особа, що її очолює.

Якщо виникає необхідність евакуації населення у райони розміщення за межами міста, туди за рішенням голови Комісії направляються представники Комісії для організації взаємодії з органами місцевого самоврядування та державними адміністраціями щодо вирішення питань приймання, розміщення та життєзабезпечення еваконаселення.

Рішення Комісії оформлюються протоколом, який підписується головою та секретарем Комісії.

Організаційне та інформаційне забезпечення роботи Комісії під час проведення евакуаційних заходів або її повсякденного функціонування здійснює секретар Комісії.

Керівництво міської Комісії під час перевірок, навчань і тренувань контролює діяльність органів з питань евакуації адміністрацій районів та об'єктів господарювання незалежно від форм власності та служб забезпечення евакозаходів.

8. Для організації діяльності міської комісії з питань евакуації розробляються:

8.1. План евакуації населення міста у разі виникнення надзвичайної ситуації мирного часу та в особливий період (якщо передбачається).

8.2. Функціональні обов'язки членів Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів.

8.3. Схема зв'язку та оповіщення особового складу Комісії.

8.4. Інші необхідні для роботи документи.

9. Склад Комісії:

- голова;

- перший заступник голови;

- заступник голови;

- секретар;

- члени Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів.

Комісія формується з працівників структурних підрозділів виконавчого комітету Харківської міської ради. Персональний склад Комісії призначається розпорядженням міського голови.

10. Функціональні обов'язки членів Комісії.

10.1. Голова міської Комісії підпорядковується міському голові та особисто керує роботою Комісії. Голова Комісії:

- надає пропозиції міському голові щодо складу Комісії;

- затверджує функціональні обов'язки членів Комісії;

- очолює роботу Комісії щодо розроблення плану евакуації населення міста у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації;

- здійснює керівництво органами з евакуації міста та координацію їх діяльності при плануванні та проведенні евакуаційних заходів;

- організовує підготовку складу Комісії та органів з евакуації адміністрацій районів до виконання покладених на них завдань;

- очолює надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;

- організовує взаємодію Комісії зі спеціалізованими службами цивільного захисту міста, підрозділами МВС та ДСНС України в Харківській області;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань та прийняті нею рішення, визначає ступінь відповідальності посадових осіб Комісії.

10.2. Перший заступник голови Комісії з питань евакуації:

- визначає членам Комісії завдання з питань організації всебічного життєзабезпечення постраждалого населення та його соціального захисту;

- обґрунтовує визначення на території міста достатньої кількості безпечних районів (об'єктів) тимчасового розміщення;

- при проведенні евакуації координує діяльність членів Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів;

- готує доповіді міському голові про хід евакуаційних заходів;

- очолює оперативну групу зі складу Комісії міста у разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення з зон можливих надзвичайних ситуацій, надає пропозицію щодо її складу.

Під час відсутності голови Комісії він виконує його обов'язки.

10.3. Заступник голови Комісії:

- організовує взаємодію з районними органами з евакуації, адміністраціями районів щодо безпечного розміщення населення та обміну інформацією (якщо виникає потреба) з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування у безпечних районах розміщення за межами міста;

- забезпечує правову експертизу документів, відпрацьованих Комісією;

- очолює розробку документів Комісії та організаційно-планувальних документів щодо тренувань і навчань.

Під час відсутності першого заступника голови Комісії виконує його обов'язки.

10.4. Секретар Комісії з питань евакуації підпорядковується голові Комісії та його заступникам. Секретарем Комісії призначається фахівець Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради.

Секретар комісії відповідає за:

- своєчасність розробки планувальних документів з питань евакуації;

- збір і узагальнення інформації, що надходить;

- своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови комісії;

- облік отриманих Комісією та відданих її головою розпоряджень;

- оформлення та реєстрацію документів Комісії;

- збереження документів;

- оповіщення членів Комісії.

11. Основні завдання членів Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів:

- організація інформаційного зв'язку з районними комісіями з питань евакуації щодо кількості евакуйованого населення за міськими районами, перевезення його видами транспорту і виведення пішки;

- облік наявності транспортних засобів за видами, запланованих на забезпечення евакуації населення;

- контроль за графіками виділення необхідної кількості транспортних засобів та за їх видами, які використовуються для забезпечення перевезення еваконаселення, матеріальних і культурних цінностей;

- розроблення плану з питань організації оповіщення, охорони громадського порядку, медичного забезпечення, матеріального забезпечення евакозаходів, житлового забезпечення, соціального захисту еваконаселення;

- участь у тренуваннях, командно-штабних навчаннях з метою практичного відпрацювання питань здійснення евакуаційних заходів.


Директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними

органами та цивільного захисту В.О. Топчій


Заступник міського голови - керуючий справами

виконавчого комітету міської ради Т.М. Чечетова-Терашвілі


Додаток 3

до розпорядження міського голови

від 03.09.2014 № 80


ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про тимчасову комісію з питань евакуації адміністрації району

м. Харкова


1. Комісія з питань евакуації (далі - Комісія) району м. Харкова є тимчасовим робочим органом адміністрації району Харківської міської ради.

Комісія здійснює планування, підготовку і проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого або фактичного впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру на території району міста в мирний час або в умовах особливого періоду.

2. Комісія створюється наказом голови адміністрації району Харківської міської ради та йому підпорядковується.

3. Комісії підконтрольні органи з евакуації, створені на території району (збірні, проміжні, приймальні пункти евакуації), безпечні райони (об'єкти) тимчасового розміщення та органи з евакуації об'єктів господарювання (об'єктові комісії з питань евакуації, збірні, проміжні, приймальні пункти) незалежно від форм власності.

4. Комісія у своїй роботі керується законодавчими та нормативно-правовими актами України з питань захисту населення у надзвичайних ситуаціях мирного часу і в умовах особливого періоду, розпорядчими актами Харківської міської ради, її виконавчого комітету, міського голови та голови адміністрації району, рішеннями міської тимчасової комісії з питань евакуації під час проведення евакуаційних заходів на території міста та цим Положенням.

5. Основними завданнями районної Комісії є:

5.1. Здійснення заходів з розміщення населення поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози його життю та заподіяння шкоди здоров'ю.

5.2. Евакуація матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення.

5.3 Ведення обліку евакуйованого населення.

5.4. Організація інформаційного забезпечення населення щодо проведення евакуаційних заходів.

5.5. Здійснення заходів із життєзабезпечення постраждалого (евакуйованого) населення на території району.

5.6. Визначення необхідної кількості на території району органів з евакуації (збірних, проміжних, приймальних пунктів евакуації), безпечних районів (об'єктів) тимчасового приймання і розміщення населення, матеріальних цінностей та погодження цих розрахунків з головою міської комісії з питань евакуації.

5.7. Надання пропозицій голові адміністрації щодо призначення керівників збірних, проміжних, приймальних пунктів (якщо такі пункти визначені) та безпечних районів (об'єктів).

5.8. Контроль розробки та наявності затвердженої організаційно-планувальної документації в органах з евакуації та безпечних районах (об'єктах), розташованих на відповідній території.

5.9. Здійснення контролю за підготовкою органів з евакуації та безпечних районів до дій за призначенням.

5.10. Проведення розрахунків потреби у транспортних засобах (за видами транспорту) для вивезення населення та матеріальних цінностей із небезпечних районів та доведення їх до міської комісії з питань евакуації.

5.11. Організація взаємодії з іншими органами управління і силами цивільного захисту щодо організації та проведення заходів з евакуації на території району.

5.12. Здійснення інших функцій, які пов'язані з покладеними на неї завданнями.

6. Комісія має право на:

6.1. Приведення до готовності всіх органів з евакуації, необхідних сил і засобів та керувати їх діями з евакуації населення на відповідній території.

6.2. Залучення для проведення евакуаційних заходів залежно від потреби структурних підрозділів адміністрації району, органів управління, сил і засобів об'єктів господарювання незалежно від форми власності.

6.3. Одержання від територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, об'єктів господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування (безкоштовно) матеріалів і документів, необхідних для планування та організації евакозаходів.

6.4. Проведення перевірки стану готовності до дій за призначенням районних органів з евакуації, органів з евакуації об'єктів господарювання незалежно від форм власності.

7. Організація роботи Комісії.

Тимчасова Комісія з питань евакуації розпочинає свою роботу у разі прийняття відповідного рішення про необхідність проведення евакуації (або навчань і тренувань з евакуації) населення на державному, регіональному або міському рівні та продовжує її до остаточного вирішення всіх завдань.

Організаційною формою роботи Комісії є засідання.

У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення з небезпечних зон і обмеженого часу на розгортання органів з евакуації за рішенням голови районної Комісії зі складу Комісії може створюватися оперативна група, яка розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

Рішення Комісії оформлюються протоколом, який підписується головою та секретарем Комісії.

Районна Комісія під час перевірок, навчань і тренувань контролює діяльність органів з евакуації району та об'єктів господарювання незалежно від форм власності.

Організаційне та інформаційне забезпечення роботи Комісії під час проведення евакуаційних заходів або її повсякденного функціонування здійснює секретар Комісії.

8. Для організації діяльності Комісії з питань евакуації міського району розробляється:

8.1. План евакуації населення району міста у разі виникнення надзвичайної ситуації мирного часу та в особливий період (якщо передбачається).

8.2. Функціональні обов'язки членів Комісії.

8.3. Схема зв'язку та оповіщення складу Комісії.

8.4. Інші необхідні для роботи документи.

9. Типовий склад Комісії:

- голова Комісії;

- заступник (або заступники) голови Комісії;

- секретар Комісії;

- члени Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів.

Комісія формується з працівників структурних підрозділів адміністрації району Харківської міської ради. Посадовий та персональний склад затверджується головою адміністрації району Харківської міської ради.

10. Функціональні обов'язки голови Комісії.

Голова районної Комісії підпорядковується голові адміністрації району Харківської міської ради, особисто керує роботою Комісії. Голова Комісії:

- вносить пропозиції щодо чисельного та персонального складу Комісії;

- затверджує функціональні обов'язки членів Комісії;

- очолює роботу Комісії з розроблення плану евакуації населення району у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації;

- здійснює керівництво органами з евакуації району при проведенні евакуаційних заходів;

- надає пропозиції голові адміністрації району щодо призначення додаткових (або ліквідації існуючих) районних органів з евакуації (збірних, проміжних, приймальних пунктів евакуації), безпечних районів (об'єктів) розміщення, достатніх для проведення евакозаходів;

- організовує підготовку складу Комісії та органів з евакуації району до виконання покладених на них завдань;

- координує роботу з надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;

- організовує взаємодію Комісії з міською Комісією, районними підрозділами ГУ МВС та ГУ ДСНС України в Харківській області;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань та прийняті нею рішення, визначає ступінь відповідальності посадових осіб Комісії.

11. Функціональні обов'язки секретаря Комісії.

Секретар комісії з питань евакуації підпорядковується голові Комісії та його заступникам.

Він відповідає за:

- своєчасність розробки планувальних документів з питань евакуації;

- збір і узагальнення інформації, що надходить;

- своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови Комісії;

- облік отриманих Комісією та наданих її головою розпоряджень;

- підтримання інформаційного зв'язку із взаємодіючими органами;

- оформлення та реєстрацію документів Комісії;

- збереження документів;

- оповіщення членів Комісії.

12. Основні завдання членів Комісії за напрямками забезпечення евакуаційних заходів:

- організація інформаційного зв'язку з міською комісією з питань евакуації щодо кількості евакуйованого населення за районом, перевезення його видами транспорту (виведення пішки);

- контроль за дотриманням графіка виділення необхідної кількості транспортних засобів та за їх видами, які використовуються для забезпечення перевезення еваконаселення, матеріальних і культурних цінностей;

- розроблення плану організації оповіщення, охорони громадського порядку, медичного забезпечення, матеріального забезпечення евакозаходів, житлового забезпечення, соціального захисту еваконаселення;

- участь у тренуваннях (навчаннях) з метою практичного відпрацювання питань здійснення евакуаційних заходів.


Директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними

органами та цивільного захисту В.О. Топчій


Заступник міського голови - керуючий справами

виконавчого комітету міської ради Т.М. Чечетова-Терашвілі