УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

УКРАИНА

ХАРЬКОВСКИЙ ГОРОДСКОЙ ГОЛОВА



РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 22.12.2014 № 96/1

Про проведення II Харківського міжнародного марафону

З метою укріплення позитивного іміджу м. Харкова як спортивного міста, популяризації здорового способу життя, залучення харків'ян до занять фізичною культурою, враховуючи звернення голови правління громадської організації «Біговий клуб БНК» Гармаша Д.В. про надання дозволу на проведення 11 квітня 2015 року в м. Харкові II Харківського міжнародного марафону, керуючись статтями 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Дати згоду громадській організації «Біговий клуб БНК» на проведення в м. Харкові II Харківського міжнародного марафону (далі - Марафон) 11 квітня 2015 року.

2. Затвердити маршрут Марафону (додаток 1).

3. Дозволити організаторам провести в м. Харкові монтажно-технічні роботи 10.04.2015 з 07.00 до 22.00 на майдані Свободи та демонтажно-технічні роботи 11.04.2015 з 16.00 до 22.00.

4. Створити організаційний комітет з підготовки та проведення в м. Харкові Марафону та затвердити його склад (додаток 2).

5. Затвердити План організаційних заходів з підготовки та проведення Марафону (додаток 3).

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань сім'ї, молоді та спорту Попова О.В.


Міський голова Г.А. Кернес


Додаток 1

до розпорядження міського голови

від 22.12.2014 № 96/1


МАРШРУТ

проведення у м. Харкові II Харківського міжнародного марафону


СТАРТ від вул. Сумська, 64 - вул. Сумська - майдан Конституції - перетин майдану Конституції та вул. Короленка - вул. Короленка - перетин вул. Короленка та вул. Пушкінської - вул. Пушкінська - перетин вул. Пушкінської та вул. Весніна - вул. Весніна - перетин вул. Весніна та вул. Чернишевської - вул. Чернишевська - перетин вул. Чернишевської та майдану Першого Травня - майдан Першого Травня - перетин майдану Першого Травня та вул. Сумської - вул. Сумська - Білгородське шосе - просп. Академіка Курчатова, 23 (розворот) - просп. Академіка Курчатова до гольф-клубу «Superior Golf & Spa Resort» (розворот) - просп. Академіка Курчатова - Білгородське шосе - вул. Сумська - перетин вул. Сумської (навпроти ДП ХМЗ «ФЕД») та вул. Динамівської - вул. Динамівська - перетин вул. Динамівської та вул. Новгородської -вул. Новгородська - перетин вул. Новгородської та просп. Леніна - просп. Леніна, 84 (розворот) - просп. Леніна до пам'ятника засновникам Харкова (розворот) - просп. Леніна - перетин просп. Леніна та вул. Новгородської - вул. Новгородська - перетин вул. Новгородської та вул. Динамівської - вул. Динамівська - ЦПКтаВ ім. М. Горького (навпроти входу до стадіону «Динамо») - центральна алея ЦПКтаВ ім. М. Горького (до центрального входу в парк) - вул. Сумська - перетин вул. Сумської та просп. Правди - просп. Правди (до пам'ятника засновникам Харкова) - майдан Свободи - ФІНІШ.


Дитячий забіг у Центральному парку культури

та відпочинку ім. М. Горького.

СТАРТ від Центральної сцени - центральна алея - клумба (розворот) - центральна алея - центральна сцена - ФІНІШ.



Заступник міського голови –

керуючий справами виконавчого

комітету міської ради Т.М, Чечетова-Терашвілі


Заступник міського голови з питань

сім'ї, молоді та спорту О.В. Попов




Додаток 2

до розпорядження міського голови

від 22.12.2014 № 96/1


СКЛАД

організаційного комітету з підготовки та проведення у м. Харкові

II Харківського міжнародного марафону


1. КЕРНЕС Геннадій Адольфович - міський голова, співголова організаційного комітету;

2. ПОПОВ Олександр Вікторович - заступник міського голови з питань сім'ї, молоді та спорту, співголова організаційного комітету;

3. ЧУБАРОВ Олексій Сергійович - директор Департаменту спортивних іміджевих проектів та маркетингу Харківської міської ради, секретар організаційного комітету;

4. ГАРМАШ Дмитро Віталійович - голова правління громадської організації «Біговій клуб БНК», виконавчий директор марафону (за згодою);

5. ГОРБУНОВА-РУБАН Світлана Олександрівна - заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення;

6. ТЕРЕХОВ Ігор Олександрович - заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста;

7. БАБИЦЬКА Світлана Ігорівна - директор Департаменту культури Харківської міської ради;

8. БАБІЧЕВ Анатолій Валерійович - директор Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації (за згодою);

9. БІНЬКОВСЬКИЙ Олександр Анатолійович - начальник Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України (за згодою);

10. БОЛГОВА Лариса Віталіївна - директор Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради;

11. ГАЛАЦАН Олександр Вікторович - директор Департаменту охорони здоров'я Харківської обласної державної адміністрації (за згодою);

12. ДЕМЕНКО Ольга Іванівна - директор Департаменту освіти Харківської міської ради;

13. ДМИТРІЄВ Анатолій Анатолійович - начальник Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Харківській області (за згодою);

14. ДУЛЬФАН Сергій Борисович - директор Департаменту транспорту Харківської міської ради;

15. КИРИЛЕНКО Віталій Володимирович - директор Департаменту у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації (за згодою);

16. КІТАНІН Віктор Олександрович – директор Департаменту комунального господарства Харківської міської ради;

17. КУРАШОВ Костянтин Михайлович - заступник директора Департаменту – начальник управління з питань фізичної культури та спорту Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради;

18. ЛОБОЙЧЕНКО Костянтин Анатолійович - директор Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради;

19. ОДАРЮК Павло Васильович - начальник Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області (за згодою);

20. ОСТАПЧУК Валерій Васильович - в.о. начальника Харківської митниці Міндоходів (за згодою);

21. ПИВОВАР Олександр Вікторович - начальник Управління Служби безпеки України в Харківській області (за згодою);

22. ПРОСКУРІН Андрій Миколайович - директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради;

23. РУДЬ Віктор Олександрович – директор Департаменту міжнародного співробітництва Харківської міської ради;

24. СІДОРЕНКО Юрій Сергійович - директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міської ради;

25. СОРОКОЛАТ Юрій Володимирович - директор Департаменту охорони здоров'я Харківської міської ради;

26. ТОПЧІЙ Валентин Олександрович - директор Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради;

27. ЧУМАКОВ Володимир Миколайович - директор Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради;

28. КАЗАНЖИЄВА Неллі Василівна - голова адміністрації Київського району Харківської міської ради;

29. КОТКОВСЬКИЙ Володимир Романович - голова адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради;

30. ПОЗДЄЄВ Дмитро Юрійович - директор КП «Центральний парк культури та відпочинку ім. М. Горького»;

31. ПОПОВ Олександр Володимирович - директор КП «Міський інформаційний центр».



Заступник міського голови –

керуючий справами виконавчого

комітету міської ради Т.М, Чечетова-Терашвілі


Заступник міського голови з питань

сім'ї, молоді та спорту О.В. Попов


Додаток 3

до розпорядження міського голови

від 22.12.2014 № 96/1


ПЛАН ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ

з підготовки та проведення у м. Харкові II Харківського міжнародного марафону


№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Виконавець

1.

Забезпечити організаційний супровід:


Гармаш Д.В. Чубаров О.С.

1.1.

Підготовки та проведення Марафону.

11.04.2015

1.2.

Роботи пункту «Експо» щодо видачі стартових пакетів учасникам Марафону.

09.04.2015-

10.04.2015

2.

Провести роботу щодо:


2.1.

Розробки Положення про Марафон.

до 30.01.2015

2.2.

Залучення спонсорів та партнерів Марафону.

до 10.04.2015

2.3.

Розробки сценарію проведення організаційних та розважальних заходів на території Марафонського містечка (майдан Свободи).

до 16.03.2015

2.4.

Організації розміщення зовнішньої реклами (банерів) за маршрутом проведення Марафону та на території Марафонського містечка (майдан Свободи).

11.04.2015

2.5.

Організації доставки і зберігання обладнання та продуктів харчування для забезпечення учасників Марафону.

до 09.04.2015

2.6.

Організації облаштування Марафонського містечка (майдан Свободи) та відповідних об'єктів за маршрутом проведення Марафону.

10.04.2015-

11.04.2015

2.7.

Інформування відповідних організацій, які розташовані за маршрутом проведення Марафону про обмеження руху транспортних засобів під час проведення заходу.

до 10.03.2015

3.

Провести роботу щодо:


Чубаров О.С.

3.1.

Розробки схеми функціональних зон за маршрутом проведення Марафону та на території Марафонського містечка (майдан Свободи).

до 30.01.2015

3.2.

Просування іміджу міста як спортивної столиці України шляхом виготовлення інформаційних матеріалів про проведення Марафону.

до 11.04.2015

3.3.

Організаційні роботи волонтерів під час проведення Марафону.

11.04.2015


4.

Організувати роботу з представниками міжнародних делегацій, які беруть участь у Марафоні та забезпечити сприяння у візовій підтримці.

до 01.04.2015

Рудь В.О.

5.

Організувати роботу з Асоціацією міст, нагороджених Призами Європи, та містами-побратимами щодо взяття участі у марафоні.

до 16.01.2015

6.

Провести роз'яснювальну роботу серед навчальних та спортивних закладів
м. Харкова і області щодо участі молоді у Марафоні.

до 02.03.2015

Деменко О.І. Бабічев А.В. Лобойченко К.А. Кириленко В.В.

7.

Надати організаційному комітету Марафону списки учасників від навчальних та спортивних закладів м. Харкова і області.

до 16.03.2015

8.

Сприяти організаторам Марафону у створенні та функціонуванні 2-х зон активності за маршрутом проведення Марафону (вул. Сумської та вул. Новгородської, вул. Новгородської та просп. Леніна) із розробкою сценарію проведення організаційних та розважальних заходів.

11.04.2015

Лобойченко К.А.

9.

Сприяти залученню волонтерів для підготовки та проведення Марафону.

до 11.03.2015

Болгова Л.В. Лобойченко К.А.

10.

Підготувати ефірний план висвітлення Марафону в засобах масової інформації
організаторам Марафону.

до 15.01.2015

Сідоренко Ю.С.

11.

Сприяти широкому висвітленню Марафону в засобах масової інформації.

з 26.01.2015

до 11.04.2015

12.

Забезпечити перекриття руху транспортних засобів:


Дульфан С.Б.

12.1.

На території Марафонського містечка (майдан Свободи) з 07.00 години 10 квітня 2015 року до 22.00 години 11 квітня 2015 року.

10.04.2015-

11.04.2015

12.2.

За маршрутом проведення Марафону з 07.00 години до 16.00 години 11 квітня 2015 року.

11.04.2015

13.

Організувати керування дорожнім рухом під час підготовки та проведення Марафону з відповідним інформуванням мешканців міста.

11.04.2015

14.

Забезпечити виконання заходів, пов'язаних з тимчасовим припиненням
експлуатації місць платного паркування автотранспортних засобів, згідно
з маршрутом проведення Марафону.

11.04.2015

15.

Сприяти розміщенню інформаційних матеріалів про проведення Марафону у громадському транспорті (метрополітені, міському електричному транспорті, маршрутних таксі).

з 12.01.2015

до 11.04.2015

16.

При формуванні річного плану виконання ремонтних робіт транспортної інфраструктури враховувати проведення Марафону згідно із маршрутом заходу.

до 01.12.2014

17.

Перевірити стан дорожнього покриття вулиць на маршруті проведення Марафону і у разі потреби виконати його вибірковий ремонт.

30.03.2015

Чумаков В.М.

18.

При формуванні річного плану виконання дорожньо-ремонтних робіт ураховувати проведення Марафону згідно із маршрутом заходу.

до 01.12.2014


19.

Забезпечити координацію дій з ГУ МВС України в Харківській області та ГУ ДСНС України у Харківській області щодо забезпечення громадського порядку, пожежної та техногенної безпеки за маршрутом проведення Марафону та на прилеглих до нього територіях.

до 01.04.2015

Топчій В.О. Дмитрієв А. А. Одарюк П.В.

20.

Забезпечити громадський порядок, пожежну та техногенну безпеку за маршрутом проведення Марафону та на прилеглих до нього територіях.

11.04.2015

21.

Здійснити заходи щодо забезпечення чергування бригад швидкої медичної допомоги для обслуговування учасників Марафону за маршрутом забігу.

11.04.2015

Сороколат Ю.В. Галацан О.В

22.

Забезпечити підключення об'єктів, які будуть задіяні під час Марафону, до існуючих мереж електропостачання.

10.04.2015-

11.04.2015

Кітанін В.О.

23.

Згідно із заявкою організаторів Марафону забезпечити встановлення (на договірній основі) та обслуговування біотуалетних кабін за маршрутом проведення Марафону та їх прибирання після проведення заходу.

11.04.2015

Проскурін А.М.

24.

Організувати встановлення урн і контейнерів для сміття на майдані Свободи за затвердженим маршрутом руху учасників Марафону в день проведення заходу і забезпечити їх прибирання після його завершення.

11.04.2015

Аббасов Ф.С.

25.

Сприяти організаторам Марафону під час підготовки та проведення заходу на території Центрального парку культури та відпочинку ім. М. Горького.

11.04.2015

Поздєєв Д.Ю.

26.

Забезпечити максимальне сприяння та надання практичної допомоги організаторам Марафону під час підготовки та проведення заходу на територіях районів міста.

3 25.11.2014

до 11.04.2015

Казанжиєва Н.В. Котковський В.Р.

27.

Здійснити заходи щодо інформування мешканців міста про обмеження руху транспортних засобів (виїзд із внутрішньодомових територій) під час проведення Марафону.

до 09.04.2015


28.

Сприяти організаторам Марафону у створенні та функціонуванні фан-зон за маршрутом проведення заходу для підтримки учасників забігу.

11.04.2015

Бабічев А.В.

Лобойченко К.А. Кириленко В.В. Деменко О.І. Казанжиєва Н.В. Котковський В.Р.

29.

Організувати роботу з встановлення огородження для забезпечення безпеки учасників Марафону за маршрутом проведення заходу.

11.04.2015

Гармаш Д.В.

Чубаров О.С. Дульфан С.Б.

30.

Сприяти організаторам Марафону у розміщенні відповідної інформації на рекламних носіях міста.

3 25.11.2014

до 11.04.2015

Попов О.В.

31.

Забезпечити проведення дитячих забігів на 200м, 500м та 1000 м 10 квітня 2015 року в Центральному парку культури та відпочинку ім. М. Горького за маршрутом проведення Марафону.

10.04.2015

Деменко О.І.

Гармаш Д.В.

Чубаров О.С. Поздєєв Д.Ю. Топчій В.О. Дмитрієв А.А. Одарюк П.В. Сороколат Ю.В.

Галацан О.В


Заступник міського голови –

керуючий справами виконавчого

комітету міської ради Т.М, Чечетова-Терашвілі


Заступник міського голови з питань

сім'ї, молоді та спорту О.В. Попов