ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Харків

від 26 жовтня 2000 року № 995

Про затвердження Положення

про управління паливно-енергетичного

комплексу облдержадміністрації

 

Відповідно до статей 5, 17, 19 Закону України " Про місцеві
державні адміністрації" та розпорядження голови обласної державної
адміністрації від 29 серпня 2000 р. № 810 "Про структуру апарату,
управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації
та райдержадміністрацій":

Затвердити Положення про управління паливно-енергетичного
комплексу обласної державної адміністрації (додається).

Голова обласної державної адміністрації

О. Дьомін

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
облдержадміністрації
від "2б" жовтня 2000р. № 995

ПОЛОЖЕННЯ

про управління паливно-енергетичного комплексу
облдержадміністрації

1. Управління паливно-енергетичного комплексу обласної державної
адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом
облдержадміністрації, яке утворюється головою обласної державної
адміністрації за погодженням з Міністерством палива та енергетики
України. Управління підзвітне і підконтрольне голові облдержадміністрації.

Управління реалізує державну політику розвитку паливно-
енергетичного комплексу в області, несе відповідальність за його стан,
координує діяльність підприємств, установ та організацій галузі.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України,
законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
наказами Мінпаливенерго України, розпорядженнями голови
облдержадміністрації, рішеннями органів місцевого самоврядування, а
також цим Положенням.

3. Основними завданнями управління є:

реалізація державної політики комплексного розвитку паливно-
енергетичного комплексу;

участь у розробленні проектів програм соціально-економічного
розвитку області, цільових програм, метою яких є підвищення рівня
забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах
енергоносіїв;

реалізація економічної реформи у паливно-енергетичному комплексі;

участь у формуванні, регулюванні та вдосконаленні ринку паливно-
енергетичних ресурсів.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Бере участь у формуванні державної політики комплексного

розвитку паливно-енергетичного комплексу області та забезпечує її реалізацію.

4.2. Сприяє економічному та соціальному розвитку паливно-
енергетичного комплексу.

4.3. Бере участь у розробленні прогнозів економічного і соціального
розвитку паливно-енергетичного комплексу області.

4.4. Організує та координує розроблення концепцій та цільових
програм перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу
області.

4.5. Бере участь у розробленні проектів програм економічного і
соціального розвитку області, формуванні балансів енергоносіїв.

4.6. Координує діяльність підприємств паливно-енергетичного
комплексу області.

4.7. Координує роботу управлінь, відділів та інших структурних
підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськрай-
виконкомів з питань розрахунків та погашення заборгованості за спожиті
енергоносії.

4.8. Здійснює в межах повноважень, визначених чинним
законодавством України, функції управління підприємствами паливно-
енергетичного комплексу, галузевими науково-дослідними установами,
сприяє створенню необхідних умов для співробітництва підприємств,

установ та організацій різних форм власності з метою задоволення потреб в
енергоресурсах.

4.9. Сприяє розвиткові галузевої науки, проведенню науково-
технічних досліджень з метою підвищення рівня технологій виробництва в
паливно-енергетичному комплексі.

4.10. Сприяє розвиткові зовнішньоекономічної діяльності
підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного комплексу.

4.11. Бере участь у формуванні та реалізації антимонопольної
політики.

4.12. Бере участь у забезпеченні виконання завдань з мобілізаційної
підготовки та готовності галузі в межах повноважень, визначених
законодавством.

4.13. Готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:

комплексного розвитку паливно-енергетичного комплексу області з
метою задоволення потреб виробничої та соціальної сфери, населення в
усіх видах енергоносіїв;

створення, приватизації, реорганізації, ліквідації, зміни форми
власності підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного
комплексу.

4.14. Бере участь у підготовці та укладенні міжнародних договорів
галузевого характеру.

4.15. Проводить організаційну роботу, спрямовану на забезпечення
реалізації державної політики з питань праці та заробітної плати,
соціального захисту працівників паливно-енергетичного комплексу.

4.16. Забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної
політики у сфері охорони праці, пожежної безпеки і охорони довкілля на
підприємствах паливно-енергетичного комплексу області.

4.17. Проводить організаційну роботу, спрямовану на забезпечення в
межах своєї компетенції реалізацію державної політики щодо державної
таємниці.

4.18. Сприяє реалізації державної науково-технічної та інвестиційної
політики в паливно-енергетичному комплексі області.

4.19. Здійснює аналіз стану розрахунків за спожиті енергоносії та
вживає необхідні заходи щодо його поліпшення.

4.20. Бере участь у розробленні і здійсненні у межах своєї компетенції
заходів щодо реалізації державних програм, спрямованих на ефективне
використання та розвиток мінерально-сировинної бази.

4.21. Готує пропозиції щодо доцільності надання надр в користування;

забезпечує координацію діяльності нафто-газопромислового комплексу
області з питань видобутку, переробки, транспортування його продукції.

4.22. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері
енергозбереження, бере участь у розробленні програм з цього напрямку та
здійснює контроль за їх виконанням на підприємствах паливно-
енергетичного комплексу.

4.23. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення механізму
ціноутворення в паливно-енергетичному комплексі.

4.24. Бере участь у розробленні та здійсненні схем, заходів щодо
ефективного споживання енергоносіїв і додержання дисципліни
енергоспоживання.

4.25. Розробляє заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи
паливно-енергетичного комплексу області в умовах стихійного лиха, аварій
і ліквідації їх наслідків.

4.26. Здійснює в межах компетенції організаційну та методичну
роботу щодо кадрового забезпечення апарату управління, підприємств
паливно-енергетичного комплексу області.

4.27. Здійснює контроль за станом фінансової дисципліни, обліку та
звітності, виконанням показників контрактів керівниками підприємств,
установ та організацій паливно-енергетичного комплексу області.

4.28. Надає матеріали для заохочення на працівників галузі, їх
нагородження та присвоєння почесних звань;

4.29. Здійснює інші функції відповідно до розпоряджень голови
обласної державної адміністрації.

5. Управління має право:

5.1. Залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об'єднань
громадян ( за їх згодою) для розгляду питань, що належать до його
компетенції.

5.2. Одержувати в установленому порядку від управлінь, відділів та
інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого
самоврядування, підприємств , організації та установ інформацію,
документи та інші матеріали, а від місцевих органів статистики -
безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього
завдань.

5.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать.
до його компетенції.

5.4. Вносити на розгляд керівництва обласної державної адміністрації
проекти розпоряджень, планів, заходів, доповідні записки та інформації з
питань, що належать до компетенції управління .

6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами
облдержадміністрації, райдержадміністраціями, органами місцевого
самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями,
об'єднаннями громадян.

7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та

звільняється з посади головою облдержадміністрації.
Начальник управління має заступників, які за його поданням
призначаються на посаду і звільняються з посади головою
облдержадміністрації.

8. Начальник управління:

8.1. Здійснює керівництво діяльністю управління і організовує його
роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на
управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників
начальника управління, керівників його структурних підрозділів.

8.2. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює
їх виконання.

8.3. Затверджує положення про структурні підрозділи управління і
функціональні обов'язки його працівників.

8.4. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису
витрат на утримання управління.

8.5. Надає голові облдержадміністрації пропозиції по кандидатурах на
призначення на посаду і звільнення з посади заступників начальника
управління.

8.6. Затверджує структуру, штатний розпис управління за
погодженням заступника голови облдержадміністрації за напрямком.

8.7. Погоджує із заступником голови облдержадміністрації за
напрямком призначення на посаду і звільнення з посади начальників
структурних підрозділів управління.

8.8. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління.

8.9. Призначає на посаду і звільняє з посади (в межах делегованих
повноважень) керівників підприємств, установ та організацій паливно-
енергетичного комплексу.

9. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та
видатки на утримання управління затверджує голова облдержадміністрації.

10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба
України і своїм найменуванням.

/ В.Углов/