ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Харків
від 26 жовтня 2000 року № 995
Про затвердження Положення
про управління паливно-енергетичного
комплексу облдержадміністрації
Відповідно до статей 5, 17, 19 Закону України " Про місцеві
державні адміністрації" та розпорядження голови обласної державної
адміністрації від 29 серпня 2000 р. № 810 "Про структуру апарату,
управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації
та райдержадміністрацій":
Затвердити Положення про управління паливно-енергетичного
комплексу обласної державної адміністрації (додається).
Голова обласної державної адміністрації
О. Дьомін
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
облдержадміністрації
від "2б" жовтня 2000р. № 995
ПОЛОЖЕННЯ
про управління паливно-енергетичного комплексу
облдержадміністрації
1. Управління паливно-енергетичного комплексу обласної державної
адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом
облдержадміністрації, яке утворюється головою обласної державної
адміністрації за погодженням з Міністерством палива та енергетики
України. Управління підзвітне і підконтрольне голові облдержадміністрації.
Управління реалізує державну політику розвитку паливно-
енергетичного комплексу в області, несе відповідальність за його стан,
координує діяльність підприємств, установ та організацій галузі.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України,
законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
наказами Мінпаливенерго України, розпорядженнями голови
облдержадміністрації, рішеннями органів місцевого самоврядування, а
також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
реалізація державної політики комплексного розвитку паливно-
енергетичного комплексу;
участь у розробленні проектів програм соціально-економічного
розвитку області, цільових програм, метою яких є підвищення рівня
забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах
енергоносіїв;
реалізація економічної реформи у паливно-енергетичному комплексі;
участь у формуванні, регулюванні та вдосконаленні ринку паливно-
енергетичних ресурсів.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Бере участь у формуванні державної політики комплексного
розвитку паливно-енергетичного комплексу області та забезпечує її реалізацію.
4.2. Сприяє економічному та соціальному розвитку паливно-
енергетичного комплексу.
4.3. Бере участь у розробленні прогнозів економічного і соціального
розвитку паливно-енергетичного комплексу області.
4.4. Організує та координує розроблення концепцій та цільових
програм перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу
області.
4.5. Бере участь у розробленні проектів програм економічного
і
соціального розвитку області, формуванні балансів енергоносіїв.
4.6. Координує діяльність підприємств паливно-енергетичного
комплексу області.
4.7. Координує роботу управлінь, відділів та інших структурних
підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськрай-
виконкомів з питань розрахунків та погашення заборгованості за спожиті
енергоносії.
4.8. Здійснює в межах повноважень, визначених чинним
законодавством України, функції управління підприємствами паливно-
енергетичного комплексу, галузевими науково-дослідними установами,
сприяє створенню необхідних умов для співробітництва підприємств,
установ та організацій різних форм власності з метою задоволення
потреб в
енергоресурсах.
4.9. Сприяє розвиткові галузевої науки, проведенню науково-
технічних досліджень з метою підвищення рівня технологій виробництва в
паливно-енергетичному комплексі.
4.10. Сприяє розвиткові зовнішньоекономічної діяльності
підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного комплексу.
4.11. Бере участь у формуванні та реалізації антимонопольної
політики.
4.12. Бере участь у забезпеченні виконання завдань з мобілізаційної
підготовки та готовності галузі в межах повноважень, визначених
законодавством.
4.13. Готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:
комплексного розвитку паливно-енергетичного комплексу області
з
метою задоволення потреб виробничої та соціальної сфери, населення в
усіх видах енергоносіїв;
створення, приватизації, реорганізації, ліквідації, зміни форми
власності підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного
комплексу.
4.14. Бере участь у підготовці та укладенні міжнародних договорів
галузевого характеру.
4.15. Проводить організаційну роботу, спрямовану на забезпечення
реалізації державної політики з питань праці та заробітної плати,
соціального захисту працівників паливно-енергетичного комплексу.
4.16. Забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної
політики у сфері охорони праці, пожежної безпеки і охорони довкілля на
підприємствах паливно-енергетичного комплексу області.
4.17. Проводить організаційну роботу, спрямовану на забезпечення
в
межах своєї компетенції реалізацію державної політики щодо державної
таємниці.
4.18. Сприяє реалізації державної науково-технічної та інвестиційної
політики в паливно-енергетичному комплексі області.
4.19. Здійснює аналіз стану розрахунків за спожиті енергоносії
та
вживає необхідні заходи щодо його поліпшення.
4.20. Бере участь у розробленні і здійсненні у межах своєї
компетенції
заходів щодо реалізації державних програм, спрямованих на ефективне
використання та розвиток мінерально-сировинної бази.
4.21. Готує пропозиції щодо доцільності надання надр в користування;
забезпечує координацію діяльності нафто-газопромислового комплексу
області з питань видобутку, переробки, транспортування його продукції.
4.22. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері
енергозбереження, бере участь у розробленні програм з цього напрямку та
здійснює контроль за їх виконанням на підприємствах паливно-
енергетичного комплексу.
4.23. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення механізму
ціноутворення в паливно-енергетичному комплексі.
4.24. Бере участь у розробленні та здійсненні схем, заходів
щодо
ефективного споживання енергоносіїв і додержання дисципліни
енергоспоживання.
4.25. Розробляє заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи
паливно-енергетичного комплексу області в умовах стихійного лиха, аварій
і ліквідації їх наслідків.
4.26. Здійснює в межах компетенції організаційну та методичну
роботу щодо кадрового забезпечення апарату управління, підприємств
паливно-енергетичного комплексу області.
4.27. Здійснює контроль за станом фінансової дисципліни, обліку
та
звітності, виконанням показників контрактів керівниками підприємств,
установ та організацій паливно-енергетичного комплексу області.
4.28. Надає матеріали для заохочення на працівників галузі,
їх
нагородження та присвоєння почесних звань;
4.29. Здійснює інші функції відповідно до розпоряджень голови
обласної державної адміністрації.
5. Управління має право:
5.1. Залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади,
органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об'єднань
громадян ( за їх згодою) для розгляду питань, що належать до його
компетенції.
5.2. Одержувати в установленому порядку від управлінь, відділів
та
інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого
самоврядування, підприємств , організації та установ інформацію,
документи та інші матеріали, а від місцевих органів статистики -
безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього
завдань.
5.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать.
до його компетенції.
5.4. Вносити на розгляд керівництва обласної державної адміністрації
проекти розпоряджень, планів, заходів, доповідні записки та інформації з
питань, що належать до компетенції управління .
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами
облдержадміністрації, райдержадміністраціями, органами місцевого
самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями,
об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та
звільняється з посади головою облдержадміністрації.
Начальник управління має заступників, які за його поданням
призначаються на посаду і звільняються з посади головою
облдержадміністрації.
8. Начальник управління:
8.1. Здійснює керівництво діяльністю управління і організовує
його
роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на
управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників
начальника управління, керівників його структурних підрозділів.
8.2. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і
контролює
їх виконання.
8.3. Затверджує положення про структурні підрозділи управління
і
функціональні обов'язки його працівників.
8.4. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису
витрат на утримання управління.
8.5. Надає голові облдержадміністрації пропозиції по кандидатурах
на
призначення на посаду і звільнення з посади заступників начальника
управління.
8.6. Затверджує структуру, штатний розпис управління за
погодженням заступника голови облдержадміністрації за напрямком.
8.7. Погоджує із заступником голови облдержадміністрації за
напрямком призначення на посаду і звільнення з посади начальників
структурних підрозділів управління.
8.8. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління.
8.9. Призначає на посаду і звільняє з посади (в межах делегованих
повноважень) керівників підприємств, установ та організацій паливно-
енергетичного комплексу.
9. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління
та
видатки на утримання управління затверджує голова облдержадміністрації.
10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба
України і своїм найменуванням.
/ В.Углов/