ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН
В УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ ПІДПРИЄМСТВА

1. Реєстраційна картка 3 екз.
2. Інформаційне повідомлення 4 екз. (тільки при зміні юридичної адреси).
3. Додаткова угода до установчого договору (у випадку, передбаченому законодавством) 1 екз.
4. Зміни до статуту (з підписами всіх учасників (підписи фізичних осіб завіряються нотаріально) 3 екз.
5. Статут підприємства (оригінал) 1 екз.
6. Договір оренди, (або інший договір на користування приміщенням) 1 екз. (тільки при зміні юридичної адреси).
7. Заява (рішення) про добровільний вихід зі складу засновників фізичної особи (юридичної особи) 1 екз.
8. Протокол зборів засновників 1 екз.
9. Ксерокопії паспортів, кодів засновників.
10. Квитанція про перерахування реєстраційного збору (оригінал).

Документи оформляються на аркушах паперу формату А4.
Документи подаються на реєстрацію в 2 картонних папках.

Для одержання свідоцтва нового зразка:

- Статут підприємства;
- довідку кодів обласного управління статистики;
- розпорядження про реєстрацію (якщо таке мається);
- свідоцтво про реєстрацію (якщо видавалося до 1994 року);
- квитанцію про оплату.