ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення обласної ради

Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад

сіл, селищ, міст області ”

           

Проект рішення обласної ради „Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області” підготовлено відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, пункту 19 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення обласної ради «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області» від 16.06.2011 № 188-VI та інших актів, що регулюють питання управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

З метою ефективного використання комунального майна, отримання додаткових надходжень до обласного бюджету та балансоутримувачам, зняття фінансового навантаження по сплаті комунальних послуг з балансоутримувачів, вказаним рішенням планується передати  в оренду об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (додаток), а саме:

 

на підставі звернення КЗ "ОБЛАСНИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА" (лист від 23.01.2014 № 12) - нежитлові підвальні приміщення загальною площею 21,3 м2, розташовані за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 62, літ. «А», - для розташування торговельного об`єкта з продажу непродовольчих товарів (вироби майстрів декоративно-ужиткового мистецтва).

 

На підставі звернення ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЗНАХІДКА» (лист від 17.02.2014 № 30) - нежитлові приміщення 1 поверху, розташовані за адресою: м. Харків, пров. Лазьківський, 12, а саме:

-         літ. «Ж-1», загальною площею 84,6 м2, - для розташування виробничої майстерні;

-         літ. «Б-1», площею 87,6 м2, - для розташування складу;

-         літ. «Г-1», загальною площею 102,4 м2 (площа зазначена без урахування місць спільного користування), - для розташування виробничих майстерень;

-         літ. «З-1», загальною площею 16,1 м2 (в т.ч. місця спільного користування), - для розташування побутових приміщень;

-         літ. «Ж-1», площею 17,1 м2, - для розташування друкарської майстерні.

 

На підставі звернення КЗОЗ "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" (лист від 20.02.2014 № 01/21-237) - нежитлові приміщення 1 поверху загальною площею 35,69 м2 (з урахуванням місць спільного користування площею 0,89 м2), розташовані за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4, літ. «М-5», - для розташування суб’єкта господарювання, що діє на основі приватної власності і провадить господарську діяльність з медичної практики.

 

На підставі звернень КЗОЗ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ - ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (лист від 12.02.2014 № 05/1126 та  від 24.02.2014 № 05/1396) - нежитлові приміщення 1 поверху, розташовані за адресою: м. Харків, просп. Правди, 13, а саме:

-  літ. «М1-9», площею 5,4 м2 (площа зазначена без урахування місць спільного користування), - для розташування торговельного об`єкта з продажу непродовольчих товарів (медичні одяг та література);

-         «М1-9», літ. «Ж-5», загальною площею 3,0 м2 (по 1,5 м2 кожне), - для розташування торговельних об`єктів з продажу непродовольчих товарів.

 

За даними балансоутримувачів приміщення, зазначені у додатку, на даний час вільні, не використовуються для здійснення статутної діяльності і можуть бути передані в оренду. В наявності претенденти.

 

Передача в оренду зазначених об’єктів надасть можливість поповнити джерело надходжень до обласного бюджету та балансоутримувачам близько 120 тис. грн. за рік*, в т.ч. до обласного бюджету - близько  28 тис. грн. за рік*;

*- суми щодо поповнення джерела надходжень до обласного бюджету та балансоутримувачам вказані на підставі попереднього аналізу аналогів вартості на ринку нерухомості та можуть бути змінені після проведення незалежних оцінок майна.

У разі прийняття обласною радою рішення про передачу в оренду запропонованих об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, виникає можливість збереження у задовільному санітарно-технічному стані та більш ефективного використання цього майна, отримання додаткових надходжень до обласного бюджету від орендної плати, зменшення фінансового навантаження балансоутримувачів (обласних комунальних закладів, підприємства) по сплаті експлуатаційних та комунальних послуг.

 

 

 

Начальник управління з питань

комунальної власності виконавчого

апарату обласної ради                                                                        А. Поливаний