Пояснювальна записка до проекту рішення обласної ради

«Про погодження надання ТОВ «УСАДЬБА-М» надр у користування»

 

 

До обласної ради звернувся директор ТОВ «УСАДЬБА-М» щодо погодження надання надр у користування з метою видобування питних підземних вод родовища «Озерянське» з водозабору розташованого на північно-східній околиці с. Сіряки, Дергачівського району.

Відповідно до статті 9-1 Кодексу України про надра до компетенції обласних, Київської та Севастопольської міських рад у порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законодавчими актами, належить погодження надання надр у користування з метою геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов’язаних із видобуванням корисних копалин.

Заяви-клопотання суб’єктів господарювання та пакети документів до неї розглядаються за процедурою, передбаченою Порядком погодження Харківською обласною радою клопотань про надання надр у користування, затвердженим рішенням обласної ради від 22 грудня 2011 року № 304-VI.

Наданий пакет документів відповідає вимогам зазначеного вище Порядку.

У проекті рішення передбачено погодження надання надр ТОВ «УСАДЬБА-М» у користування з метою видобування питних підземних вод родовища «Озерянське» з водозабору розташованого на північно-східній околиці с. Сіряки, Дергачівського району (свердловина № 1 з координатами 50˚00΄49˝ ПШ, 36˚08΄16˝ СД).

Проект рішення підготовлено відповідно до статті 9-1 Кодексу України Про надра, статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, Порядку погодження Харківською обласною радою клопотань про надання надр у користування, затвердженого рішенням обласної ради від 22 грудня 2011 року № 304-VI.

 

 

Начальник управління

з юридичних питань,

природокористування та

земельних відносин

виконавчого апарату

обласної ради                                                                                                         Д. Бабенко