ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

02 червня 2023 року                                                                                                            № 56

 

Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради від 02 грудня 2008 року № 188 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконавчого апарату обласної ради» (зі змінами) та до Положення, затвердженого цим розпорядженням

 

Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 (зі змінами), Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року № 1227/5 (зі змінами), згідно з розпорядженням голови обласної ради від 12 травня 2023 року № 66-ос «Про зміну прізвища МУРАЄВОЮ В.О.», керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до пункту 2 розпорядження голови обласної ради від 02 грудня 2008 року № 188 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконавчого апарату обласної ради», зі змінами, внесеними розпорядженнями голови обласної ради від 23 лютого 2009 року № 20, від 16 серпня 2010 року № 83, від 14 лютого 2011 року № 18, від 21 червня 2012 року № 82, від 25 жовтня 2013 року № 197, від 19 листопада 2014 року  № 141, від 14 квітня 2015 року № 60, від 17 лютого 2016 року № 18, від 03 жовтня 2016 року № 202, від 01 листопада 2017 року № 170, від 28 грудня 2021 року № 293 та від 08 серпня 2022 року № 55, замінивши слово «МУРАЄВА» на слово «ДЗЮБА».

 

2. Внести зміни до Положення про експертну комісію виконавчого апарату обласної ради, затвердженого вищезазначеним розпорядженням, виклавши його у новій редакції (додається).

 

Голова обласної ради                                                   Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО


Додаток

до розпорядження голови

обласної ради

02 червня 2023 року № 56

 

ПОЛОЖЕННЯ

про експертну комісію виконавчого апарату
обласної ради

 

1.       Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Харківська обласна рада (далі - рада) утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) Державного архіву Харківської області, у зоні комплектування якої вона перебуває.

2.       Завданнями ЕК є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради, розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.

3.       ЕК є постійно діючим органом ради.

4.       У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також цим положенням про ЕК.

5.       До складу ЕК, який затверджується головою обласної ради, входять керівники служби діловодства, працівники структурних підрозділів ради, а також представник ЕПК Державного архіву Харківської області (за згодою).

Головою ЕК призначається заступник голови обласної ради, а секретарем - посадова особа, відповідальна за архів. Голова ЕК може мати заступника.

6.       Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів ради та окремих осіб рішення ЕК, здійснює облік та звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

7.       ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує голова ради, і звітує перед ним про проведену роботу.

8.       ЕК ухвалює рішення про:

-            схвалення і подання до ЕПК Державного архіву Харківської області проєктів таких документів: описів справ постійного зберігання, внесених до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описів справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положень про службу діловодства, архівний підрозділ та ЕК, анотованих переліків унікальних документів НАФ, актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, актів про вилучення документів з НАФ, актів про невиправні пошкодження документів НАФ.

9.       Проєкти документів подаються на розгляд ЕПК Державного архіву Харківської області у паперовій та електронній формах разом із супровідним листом.

10.    Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

-      контролювати дотримання структурними підрозділами ради, працівниками, відповідальними за організацію документообігу в діловодстві, передбачених вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

-      вимагати від структурних підрозділів ради розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

-      одержувати від структурних підрозділів ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

-      визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів, із зазначенням строків їхнього зберігання, та погоджувати їх із ЕПК Державного архіву Харківської області;

-      заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів ради про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

-      запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів ради, а за необхідності - працівників Державного архіву Харківської області;

-      інформувати керівництво ради з питань, що входять до компетенції ЕК.

11.    Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

Голова ЕК може ухвалити рішення про проведення засідання у режимі відео конференції, з використанням відповідного програмного забезпечення, зокрема через Інтернет (далі - онлайн-засідання). В онлайн-засіданні беруть участь члени ЕК, а також запрошені особи.

12.    Рішення ЕК ухвалюється більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформлюється протоколом, який підписують голова (за його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК головою ради.

13.    У разі відмови голови ради затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.

 

Заступник голови обласної ради                                                 Валерія ДЗЮБА

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Протокол засідання ЕПК Держархіву Харківської області

від 31 травня 2023 року № 6

секретар ЕПК _________ Тетяна РІДНА