ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення обласної ради

від ____________ № _________

(     сесія        скликання)

 

ПОРЯДОК

використання коштів обласного бюджету на виплати щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України

 

1. Виплата щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України передбачена підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 підрозділу 2. «Надання додаткових гарантій у сфері соціального захисту захисникам і захисницям України» розділу 8. «Завдання та заходи комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки».

 

2. Цей Порядок визначає механізм здійснення щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті у Харківській області (крім м. Харкова), у розмірі 8000 грн до досягнення дитиною 18 років (далі – щомісячна допомога).

 

3. Щомісячна допомога надається у межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на виконання Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки.

 

4. Виплата щомісячної допомоги здійснюється з місяця подання заяви.

 

5. Для виплати щомісячної допомоги заявник звертається до виконавчого органу сільських, селищних, міських рад територіальних громад або самостійних структурних підрозділів з питань соціального захисту населення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад (у разі їх утворення) за місцем реєстрації загиблого (померлого) захисника чи захисниці України на момент смерті із особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями документів:

заяви законного представника дитини або дитини, яка досягла 14 років;

копії паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку);

копії свідоцтва про народження дитини;

копії посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України;                                                                                                             

копії рішення органу опіки та піклування (у разі необхідності);

довідки про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку (Уповноваженими банками є банки, визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ через поточні рахунки відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1231, (далі – Уповноважений банк).

 

6. Заява та визначені у п. 5 Порядку документи подаються в паперовій чи, за технічної можливості, в електронній формі.

 

7. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад територіальних громад формують та затверджують списки загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які на момент смерті були зареєстровані на території громади.

 

8. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад територіальних громад або самостійні структурні підрозділи з питань соціального захисту населення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад (у разі їх утворення) передають до Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат особову справу із заявою та пакетом документів, визначених цим Порядком.

 

9. Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації забезпечує фінансування Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для виплати щомісячної допомоги, передбаченої цим Порядком, відповідно до Кошторису витрат на виконання комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки, затвердженого на відповідний рік.

 

10. Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат:

забезпечує оформлення виплатних документів;

здійснює перерахування коштів на поточний рахунок заявника, відкритого в Уповноваженому банку.

 

11. Виплата щомісячної допомоги припиняється у разі смерті дитини або законного представника дитини до моменту призначення іншого законного представника, з місяця, наступного за місяцем настання смерті дитини або законного представника дитини. Після призначення іншого законного представника дитини виплати поновлюється з місяця її припинення.

 

12. Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат:

забезпечує оформлення виплатних документів;

здійснює перерахування коштів на поточний рахунок заявника, відкритого в Уповноваженому банку.

Складання та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

 

Керуючий справами виконавчого

апарату обласної ради                                                      Оксана МАЛИШЕВА