Затверджено

рішення обласної ради

від 15 вересня 2010 р. №1804-V (1804-5-рр)

(LXI сесія V скликання )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обласна цільова Програма

підготовки та проведення
в
Україні фінальної частини

чемпіонату Європи 2012 року

з футболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні положення

 

Обласна цільова Програма підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу* (далі - Програма) розроблена відповідно до завдань, показників і заходів Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2010 року № 357 (357-2010-п) (далі – Державна цільова програма), міської цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої рішенням 45 сесії 5 скликання Харківської міської ради від 23 червня 2010 року №180/10 (180/10), зі змінами, внесеними рішенням Харківської міської ради від 11 серпня 2010 року № 216/10 (216/10), Угод Європейської спілки футбольних асоціацій з приймаючим містом фінального турніру чемпіонату Європи 2010/2012 року з футболу, стадіоном і аеропортом, для своєчасної та якісної підготовки інфраструктури Харківської області та міста Харкова згідно з вимогами УЄФА.

 

Мета Програми

 

Мета Програми полягає у створенні правових, соціальних, економічних та організаційних умов для успішного проведення в місті Харкові і області фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі – Чемпіонат).

Для досягнення зазначеної мети необхідно:

- привести стан спортивних об’єктів, що забезпечуватимуть тренувальний процесс команд-учасниць «Євро–2012», до проведення в м. Харкові матчів Чемпіонату, у відповідність до вимог УЄФА;

- здійснити розбудову інженерно-транспортної, готельної, медичної, туристичної, інформаційної та інших інфраструктур області й міста для надання учасникам Чемпіонату та гостям побутових, транспортних, інформаційних, культурних та інших послуг на рівні європейських стандартів;

- забезпечити гарантовану безпеку людей під час проведення матчів Чемпіонату, з урахуванням вимог УЄФА;

- підготувати необхідну кількість фахівців для організації та проведення міжнародних заходів високого рівня;

- створити для вболівальників у населених пунктах області та м. Харкові атмосферу футбольного свята.

 

Шляхи реалізації завдань щодо підготовки та

проведення Чемпіонату

            Програма є основою для виконання завдань і заходів з підготовки до проведення Чемпіонату. Відповідно до визначених Державною цільовою програмою основних завдань і заходів розробляються і затверджуються місцеві цільові програми, щорічні плани будівництва або реконструкції конкретних об’єктів відповідної інфраструктури (стадіони, аеропорт, готелі, заклади охорони здоров’я, культури і мистецтва тощо), з помісячним встановленням термінів виконання заходів та визначенням виконавців і головних розпорядників коштів, які відповідають за їх реалізацію.          

__________________________

* обсяги фінансування заходів у даній Програмі наведені з урахуванням фактично виконаних та профінансованих робіт.

 

 

Для підготовки інфраструктури області та міста Харкова до проведення Чемпіонату необхідно забезпечити виконання рекомендацій і вимог УЄФА по головним напрямкам підготовки та положень Угоди приймаючого міста з Європейською спілкою футбольних асоціацій.

 

            Програма відповідає вимогам Державної цільової програми і стосуються наступних завдань.

 

Приведення у відповідність до вимог УЄФА

об’єктів спортивної інфраструктури

 

 

         Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 червня 2010 р. № 1279-р «Про затвердження скоригованого проекту та титулу будови реконструкції спортивного комплексу комунального підприємства «Обласний спортивний комплекс «Металіст» (1279-2010-р) у місті Харкові завершується реконструкція та будівництво основного спортивного об’єкта, на якому будуть проводитись матчі Чемпіонату. Після введення в експлуатацію стадіон буде відповідати вимогам УЄФА для проведення групових матчів.

Роботи з підготовки спортивного комплексу КП «ОСК «Металіст» виконуються за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та інвестора – компанії DCH.

            Згідно зі скоригованим проектом титулу будови реконструкції спортивного комплексу комунального підприємства «Обласний спортивний комплекс «Металіст» основними техніко-економічними показниками спортивного комплексу є:

-         загальна місткість після завершення реконструкції – 38633 місць;

-         чиста місткість після завершення реконструкції (умовно) - 35577 місць;

-         площа території комплексу – 7,06 га;

-         освітлення – 2400 лк;

-         місця для VIP – 481 (з них 124 у скайбоксах);

-         місця для ЗМІ – 530 (314 -  зі столами, 216 -  без столів);

-         місця для медіа – оглядачів – 154;

-         коментаторські позиції –240;

-         місця для людей з обмеженими фізичними можливостями  - 100;

-         кількість турнікетів – 88 (74 – повнозростових, 12 – стандартних (із них 4 для VIP), 2 -  для людей з обмеженими фізичними можливостями).

 

            У поточному році планується завершити роботи згідно з вимогами УЄФА зі створення безпечних умов перебування та евакуації глядачів зі стадіону:

·        облаштування 5-ти евакуаційних входів/виходів для глядачів;

·        закінчення оздоблювальних робіт в підтрибунних приміщеннях;

·        закінчення робіт із зовнішнього енергозабезпечення;

·        виконання робіт по IT-системам;

·        закінчення робіт зі встановлення воріт в евакуаційних входах/виходах для глядачів;

·        вирівнювання рівновеликих сходів по усьому периметру стадіону;

·        заміна газону та дренажної системи.

      Строк закінчення реконструкції спортивного комплексу КП ОСК «Металіст» згідно з титулом будови - грудень 2010 року.

 

 

Стосовно забезпечення умов для тренувального процесу учасникам турніру буде надана можливість використовувати:

-                     сучасний спортивно-тренувальний центр відкритого акціонерного товариства футбольний клуб «Металіст» (Харківський район, смт Високий, вул. Футбольна, 2);

-                     спортивно-тренувальну базу дитячого лікувально-оздоровчого центру «Сонячний» статутного територіально-галузевого об’єднання «Південна залізниця» (м. Харків, Білгородське шосе, сел. Пятихатки);

-                     стадіон «Олімпік» Харківського державного вищого училища фізичної культури № 1 (м. Харків, просп. Академіка Курчатова, 1);

-                     стадіон «Ворскла» ім. О. Будовського на базі ресторанно-готельного комплексу «Палаццо» (м. Полтава, вул. Гоголя, 33).

            Для приведення зазначених об’єктів у відповідність до вимог УЄФА здійснюються наступні заходи:

-                     ВАТ «ФК Металіст» шляхом будівництва додаткових 17 котеджів усуне єдине проблемне питання, яке існує на теперішній час і стосується  нестачі номерного фонду. Вартість виконання робіт складає - 4,8 млн. грн. (кошти інвестора – компанії DCH).

-                     СТГО «Південна залізниця» на базі дитячого лікувально-оздоровчого центру «Сонячний» у поточному році завершить будівництво сучасного тренувального футбольного поля. Роботи з підготовки необхідної інфраструктури трансферного тренувального центру будуть завершені у визначені УЄФА строки.

-                     створення трансферного тренувального центру буде здійснено на основі кооперації реальних можливостей стадіону «Олімпік» ХДВУФК № 1 та споруд спортивно-оздоровчого призначення з об’єктами торгівлі та готелю (м. Харків, пров. Академіка Курчатова, 1-А).

            Підготовка тренувальних баз і центрів для команд-учасниць фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу буде завершена, згідно з вимогами УЄФА, у IV кварталі 2011 року.

 

Розбудова транспортної інфраструктури

 

     З 2008 року ведуться роботи                з реконструкції міжнародного аеропорту «Харків (Основа)».  Будівництво нової злітно-посадкової смуги дасть змогу приймати найсучасніші літаки класу «Боїнг-737». Новий пасажирський термінал і реконструйований існуючий дозволять збільшити пропускну спроможність Міжнародного аеропорту «Харків (Основа)» з 100 до 650 пасажирів на годину, а використання тимчасового пасажирського терміналу і введення на час проведення фінальної частини «Євро-2012» спрощеної процедури прикордонного та митного контролю дозволить збільшити пропускну спроможність аеропорту до 2550 пасажирів на годину, що відповідає вимогам УЄФА.

Реконструкція міжнародного аеропорту «Харків (Основа)» здійснюється  за рахунок Державного бюджету та коштів інвестора (ТОВ «Нью Системс АМ»).

Обсяг фінансування за рахунок державного бюджету для будівництва аеродромного комплексу, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.07.10 № 1465-р «Про затвердження скоригованого проекту та титулу будови «Реконструкція аеродрому «Міжнародний аеропорт «Харків (Основа)» (1465-2010-р) комунального підприємства «Харківський міський центр нерухомості» складає 1086,525 млн. грн. Кошти будуть спрямовані на будівництво нової злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок, місць стоянок повітряних суден. Також Програмою передбачено розроблення проекту та будівництво аеродромно-диспетчерської вежі за рахунок державного бюджету у розмірі 25,0 млн. грн.

На цей час виконано робіт із будівництва аеродромного комплексу на суму 278,94 млн. грн. Уведення в експлуатацію об’єкта буде здійснено в
2011 році.

            Будівництво нового терміналу (введений в експлуатацію 28 серпня поточного року для обслуговування внутрішніх рейсів у повному обсязі), реконструкція існуючого, а також встановлення тимчасових терміналів, виконується за рахунок коштів інвестора, обсяг інвестицій складає 508,83 млн. грн.

 

Будівництво, реконструкція, капітальний ремонт за європейськими стандартами автомобільних доріг загального користування та підготовка залізничного господарства

 

Для покращення стану автомобільних доріг загального користування в межах Харківської області за рахунок державного бюджету необхідно здійснити будівництво, капітальний і поточний ремонти доріг:

-          М-03-Київ-Харків-Довжанський;

-          Р-51 Харків – Красноград – Перещепине;

-          М-20 Харків – Щербаківка;

-          обвідної дороги навколо м. Харкова.

За рахунок обласного бюджету:

-            ремонт під’їзних шляхів до профілакторію «Березовий гай» (с-ще Березівське Дергачівського району) (з боку автодороги «Київ – Харків – Довжанський»);

-            поліпшення під’їзних шляхів до готелю «Баден-Баден» (Дергачівський район, смт Мала Данилівка, вул. Лозовенька, 1).

            Прогнозні обсяги фінансування на 2010-2012 роки дороги М-03-Київ-Харків-Довжанський для Харківської області у зв’язку з відсутністю Галузевої цільової програми Міністерства транспорту та зв’язку України не визначені.

            У поточному році з державного бюджету направляються кошти для виконання робіт по дорогах:

-          Р-51 Харків – Красноград – Перещепине (прогнозний обсяг фінансування у 2010 році – 86,05 млн. грн.);

-          М-20 Харків – Щербаківка;

-          обвідна дорога навколо м. Харкова (прогнозний обсяг фінансування у 2010 році - 276,58 млн. грн).

 

Виконання робіт по приведенню залізничних шляхів для проїзду швидкісних поїздів, придбання рухомого складу, ремонт і реконструкція вокзалів, залізничних платформ здійснюється згідно зі щорічними планами капітальних інвестицій та планами капітальних ремонтів Укрзалізниці за рахунок власних коштів статутного територіально-галузевого об’єднання «Південна залізниця».

            Обсяги фінансування робіт, за відсутністю галузевої цільової програми Міністерства транспорту та зв’язку України, не визначені.

 

 

Громадський транспорт

 

Для поліпшення транспортної інфраструктури і надання послуг громадського транспорту, по основних напрямках руху гостей Чемпіонату навколо міста та області, передбачено виконати роботи з будівництва реконструкції доріг та прилеглих до них територій, а саме:

- оновлення трамвайного, тролейбусного та автобусного парків;

-     реконструкція трамвайних та тролейбусних ліній, вулично-дорожньої мережі;

-  будівництво автовокзалу для перевезення авіапасажирів;

-  капітальне будівництво метрополітену.

            Для оптимізації роботи транспортних мереж та підвищення їх пропускної здатності в період проведення Чемпіонату у поточному році буде завершена робота з розроблення та затвердження плану мобільності, яким визначені пріоритетні напрямки:

-         доступність до основних об'єктів «Євро-2012» громадським транспортом:

·        від аеропорту до стадіону;

·        від аеропорту до центра міста (головна фан-зона);

·        від залізничного вокзалу до стадіону;

·        від головних готелів і місць розміщення до стадіону та медичних закладів;

-         приведення вулично-дорожньої мережі міста за основними та допоміжними маршрутами руху у відповідність до потреб у дні проведення Чемпіонату;

-         створення надійної диспетчерської системи управління дорожнім рухом;

-         створення біля головних об'єктів Євро-2012 (стадіон, аеропорт, головна фан–зона) буферних зон та перехоплюючих паркінгів.

            Забезпечення даних потреб, згідно з вимогами УЄФА, у рамках Програми передбачено здійснити за умов реалізації наступних основних заходів:

-       реконструкція та капітальний ремонт доріг за маршрутами руху транспортних засобів під час проведення Чемпіонату;

-       будівництво транспортних розв’язок;

-       створення перехоплюючих паркінгів при в’їздах до міста Харкова;

-       реконструкція та ремонт вулиць у місті Харкові на шляхах руху учасників та гостей Чемпіонату.

 

Забезпечення підвищення рівня туристичної інфраструктури

до європейських стандартів

 

До початку проведення Чемпіонату Програмою передбачається здійснити заходи, що дозволять вирішити наступні питання:

ü     організації розміщення цільових груп УЄФА та гостей Чемпіонату;

ü     підготовки закладів харчування, торгівлі, побутового обслуговування для забезпечення потреб учасників Чемпіонату, туристів, уболівальників, гостей міста та області;

ü     реконструкції закладів культури та об'єктів культурної спадщини;

ü     розвитку туристичної інфраструктури;

ü     випуски рекламно-інформаційної продукції, сувенірів із символікою Харківщини, встановлення інформаційних стендів. По маршрутах руху гостей області та міста Харкова передбачається встановити й облаштувати кіоски з продажу сувенірної та інформаційної продукції.

 

Для розміщення цільових груп УЄФА планується задіяти 68 закладів на 4074 номери, у тому числі рівня 5* - 16 готелів на 1069 номерів, 4* - 37 готелів на 2349 номерів, 3* - 15 готелів на 656 номерів.

Із 68 об’єктів розміщення 48 - діючі об’єкти на 2355 номери, а 20 закладів на 1719 номерів - у стадії будівництва.

Власники 46-ти готелів підписали договори з головним оператором по розміщенню компанією TUI Travel Plc на загальну кількість 2651 номер, при вимогах УЄФА - 2765 номерів. Дефіцит складає 114 номери.

 

Фінансове забезпечення розвитку готельного господарства здійснюється виключно за рахунок власників готелів (інвесторів) і складає 1861,63 млн. грн.

            Фінансування будівництва, реконструкції та переоснащення 10 гуртожитків у м. Харкові за рахунок державного бюджету збільшено з 72,7 млн. грн. до 102,2 млн. грн. у порівнянні до попередньої Державної цільової програми, що  пов'язано з уточненням головними розпорядниками бюджетних коштів (МОН та МКТ) щорічних показників і обсягів фінансування у 2010 - 2012 роках заходів із реконструкції, капітального ремонту гуртожитків вищих навчальних закладів м. Харкова з урахуванням вимог УЄФА щодо альтернативного розміщення.

Для розміщення в області та м. Харкові уболівальників будуть задіяні 95 гуртожитків вищих навчальних закладів на 37940 місць, 13 готелів категорії рівня одна, дві, три «зірки» та без категорій на 1048 номерів або на 1906 місць, планується будівництво Євро-фан містечка на 1123 місця – всього на 43701 місце, при вимогах УЄФА - 26380 місць.

           

Безпека

 

            Проведення Чемпіонату пов’язане з великим ризиком у сфері безпеки та правопорядку. Для попередження правопорушень і запобігання будь-яким незаконним діям, у тому числі терористичним актам, у Програмі передбачена реалізація комплексу заходів щодо забезпечення безпеки, а саме:

·           розвиток інфраструктури зовні та усередині стадіону;

·        організація оперативної діяльності служби екстреної допомоги населенню в надзвичайних ситуаціях за єдиним номером 112;

·        створення резерву необхідних матеріальних засобів щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій;

·        будівництво та оснащення нових пожежних депо в м. Харкові та області, придбання спеціальної рятувальної техніки та оснащення;

·        модернізація технічного забезпечення підрозділів МНС, МВС, СБУ;

·        підготовка розташованих на території області міжнародних пунктів пропуску через державний кордон.

 

Програма передбачає спеціальну підготовку волонтерів, стюардів, медичних працівників, працівників правоохоронних органів, спеціалістів сфери послуг та використання досвіду міст, у яких проводились попередні чемпіонати   з футболу.

 

 

Медичне обслуговування туристів, уболівальників та учасників Чемпіонату

            Забезпечення якості та достатньої пропускної спроможності медичних закладів є однією з основних вимог УЄФА. В області та м. Харкові функціонують 983 заклади охорони здоров’я, в тому числі: лікарні, лікувально-профілактичні, спеціалізовані, стоматологічні поліклініки, де працюють понад 35 тисяч медичних працівників.

У період проведення Чемпіонату для надання медичної допомоги визначені основні лікувальні заклади:

·        міська клінічна багатопрофільна лікарня № 17 заводу ім. Малишева, пр. Московський, 195 - на 535 ліжко-місць, загальна площа 29 000 м2;

·        міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. А.І. Мєщанінова, пров. Балакірєва, 3а - на 1000 ліжко-місць, загальна площа - 36 413 м2;

·        обласний клінічний центр урології та нефрології ім. В.І. Шаповала, пр. Московський, 195 - на 420 ліжко-місць, загальна площа - 26 514 м2;

·        обласна клінічна лікарня ― центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, пр. Правди, 13 - на 860 ліжко-місць, загальна площа - 50 176 м2.

У дні проведення Чемпіонату Програмою передбачено забезпечити необхідну кількість ліжко-місць та транспортування потерпілих при виникненні позаштатних ситуацій. Міністерством охорони здоров’я, з метою вирішення цього питання, передбачається цільова закупівля для закладів області та міста Харкова сучасного медичного обладнання та реанімобілів.

 

Будівництво, реконструкція і ремонт ліній електропередач

 

 

Для забезпечення безперебійного електропостачання всіх об’єктів, задіяних у проведені Чемпіонату, Програмою передбачено:

-         будівництво другої пускової черги підстанції 110/10/6 кВ «Перемога»;

-           реконструкція підстанції 110/6 кВ «Павлівська», заміна трансформаторів 10 МВА.;

-           будівництво підстанції 110/35/10 кВ «Дергачі» з лініями живлення;

-         будівництво підстанції 110/6 кВ «Каштанова» із заходами щодо облаштування ліній;

-         реконструкція повітряних ліній 35 кВ «Баварія – смт Високий».

 

Створення інформаційної інфраструктури

            На основі впровадження найсучасніших інформаційно-телекомунікаційних технологій Програмою передбачено створення оптимальних умов для роботи засобів масової інформації та журналістів, основними з яких є створення та забезпечення функціонування:

-        медіа-центру для роботи 1000 журналістів;

-        інформаційного порталу «Євроінвест 2012»;

-        інформаційно-довідкової бізнес-служби «Євро-2012» за телефонним номером 1529;

 

Фан – зони

 

Для надання можливості перегляду матчів Чемпіонату вболівальникам, які не зможуть потрапити на стадіон для перегляду матчів, Програмою передбачено  створення у м. Харкові 3 фан-зони: центральна фан-зона - площа Свободи (100 тис. глядачів, 9 екранів), парк Перемоги та Палац спорту, на яких буде встановлено по 2 сучасних великих екрани та концертні сцени для проведення розважальних заходів.

            На цей термін Харківською міською радою вже розроблена та затверджена Концепція фан-зон, яка направлена на погодження до УЄФА.

           

Створення організаційних та правових умов для залучення інвестицій

 

В рамках чинного законодавства України, Програмою передбачено впровадження заходів щодо стимулювання залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій до інфраструктурних проектів «Євро-2012». Для цього запроваджено принцип «зеленого коридору» для видачі документів дозвільного характеру (окрема печатка), надання практично-методичної допомоги представникам установ спорту, туризму, розміщення вболівальників, дорожньо-транспортної галузі. Здійснюється часткове фінансування в межах можливостей місцевих бюджетів об`єктів інфраструктури «Євро-2012» (за окремими програмами облдержадміністрації і Харківської міської ради). Створена в області інформаційна база надає можливість для участі інвесторів у реалізації проектів «Євро-2012».

Прогнозні обсяги і джерела фінансування завдань і заходів Програми наведено у паспорті.

Завдання і заходи

 

Перелік основних завдань і заходів з виконання Програми, наведених у додатку 2, сформовано на основі вимог УЄФА і гарантій Уряду, наданих Європейській спілці футбольних асоціацій, Державної цільової програми і міської цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу затвердженої рішенням Харківської міської ради від 23 червня 2010 року № 180/10 (180/10), зі змінами, внесеними рішенням Харківської міської ради від 11 серпня 2010 року № 216/10. (216/10)

 

 

 

 

Очікувані результати, ефективність Програми

У ході виконання Програми для забезпечення проведення матчів Чемпіонату у повній відповідності з вимогами УЄФА, що позитивно позначиться на іміджі України як європейської держави, передбачається:

-     завершити роботи: з реконструкції спортивного комплексу КП ОСК «Металіст»; з підготовки трансферних тренувальних центрів: ВАТ ФК «Металіст», «Сонячний» СТГО «Південна залізниця», стадіону «Олімпік» (ХДВУФК № 1) – споруди спортивно-оздоровчого призначення з об’єктами торгівлі та готель (ТОВ «Форс-С»), стадіону «Ворскла» ім. О. Будовського на базі ресторанно-готельного комплексу «Палаццо» (м. Полтава);

-     привести у відповідність транспортну інфраструктуру (аеропорт, автомобільні дороги загального користування та комунальної власності, залізничний транспорт), у т.ч.:

ü   збільшити пропускну спроможність аеровокзального комплексу «Міжнародний аеропорт «Харків (Основа)» до 2550 пасажирів на годину;

ü   впровадити на окремих напрямках залізниць по території Харківської області швидкісний рух поїздів, здійснити реконструкцію вокзалів, пасажирських платформ та павільйонів, придбати сучасний рухомий склад;

ü   здійснити поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування: М-03 Київ – Харків – Довжанський, М-20 Харків – Щербаківка, Р-51 Харків – Красноград – Перещепине, - дороги в об’їзд  м. Харкова та під’їзні шляхи до об’єктів інфраструктури «Євро – 2012»;

-     виконати роботи з реконструкції Міжнародного автомобільного пункту пропуску «Гоптівка»;

-     привести у відповідність до вимог спілки європейських футбольних асоціацій об’єкти розміщення цільових груп, заклади харчування, торгівлі, побутового обслуговування для забезпечення потреб учасників Чемпіонату, туристів-уболівальників, гостей міста та області;

-     завершити модернізацію технічного забезпечення підрозділів МНС, МВС, СБУ, підготовку об’єктів медичної галузі;

-     побудувати і реконструювати 4 підстанції та повітряні лінії з енергопостачання;

-     здійснити реставраційно-ремонтні роботи будівель закладів культури та культурної спадщини, заходи з розвитку туристичної інфраструктури;

-     забезпечити випуск та реалізацію рекламно-інформаційної продукції, сувенірів із символікою Харківщини і м. Харкова, встановлення інформаційних стендів.

Розрахунки кількісних і якісних показників містяться у додатку № 3 до Програми.

Обсяги та джерела фінансування

            Фінансування Програми передбачається за рахунок коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, приватних інвесторів, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

            На виконання Програми прогнозується спрямувати фінансові ресурси         в сумі 12053,78 млн. грн., у тому числі: з державного бюджету – 5623,38 млн. грн., з обласного бюджету – 164,03 млн. грн., з міського бюджету м. Харкова – 3061,13 млн. грн., за рахунок коштів інвесторів – 3205,24 млн. грн.

            Обсяги фінансування Програми уточнюються під час складання державного бюджету України та місцевих бюджетів на наступні роки в межах видатків, що передбачаються для кожного головного розпорядника коштів, відповідального за виконання окремих заходів Програми.

            Головними розпорядниками бюджетних коштів визначено:

·        Державного бюджету України – Національне агентство з питань підготовки та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу по завданнях 1-7, 13-15, 17, 21, міністерства та відомства України (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.2010 № 357); (357-2010-п)

 

Координація та контроль за реалізацією Програми

 

            Координацію дій з реалізації Програми та здійснення заходів забезпечують Харківська обласна державна адміністрація, Харківська міська рада, районні державні адміністрації, міські ради міст обласного значення, організаційний комітет з питань підготовки та проведення в місті Харкові матчів фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

            Контроль за реалізацією Програми здійснює Харківська обласна рада.

            Відповідальною за виконання Програми є Харківська обласна державна адміністрація.

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                                            М. Тітов